Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-09-2007 19:57 |
|
|
Przekaznik to ciezka sprawa, byly 2 typy jak dobrze pamietam i drogie sa a nowe bez przerabiania od VW nie pasuja - mi nie udalo sie dobrac, ale elektryk byl leniwy.
Swap -> polecam 924.org forum (najlepiej od 968 ) a serio to lepiej zmienic na 944, lub poprostu kupic ewentualnie caly silnik, chyba 1500zl z porscheczesci.pl
Chlodnica - nie wiem.
Powoli do przodu, widze
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 11-09-2007 20:19 |
|
|
swap - nieoryginał, ale ciekawy - 2.3 od audi (nie wiem którego) - coś tam ponoć miał mieć ok 200 KM... ale nie wiem... z tego forum chyba jeszcze nikt nie przerabiał tego tematu... czy może... ?
ja słyszałem że pasuje ze skrzynią i ogólnie nie trzeba aż tak dużo robić przeróbek...
jeśli tak jak Abelard mówił, to i skrzynię trzebaby zmienić, i zawiechę (944 na hamulcach 924 dobre ) i ogólnie sobie zrobić Skę
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 11-09-2007 20:21 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
kzo1
Użytkownik
Postów: 120
Miejscowość: wlkp/USA/AZ
Data rejestracji: 16.03.07 |
Dodane dnia 11-09-2007 21:16 |
|
|
Igor nie reklamuj tego pacana z poznania choc to moj rodak to wiez sam jak mnie przerobił............
A love my Porsche
944S- 100% orginal
964 Carrera 4
Edytowane przez kzo1 dnia 11-09-2007 21:22 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mg83
Użytkownik
Postów: 280
Miejscowość: Nowa Sól/Rumia
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 12-09-2007 00:01 |
|
|
audi 2,3 to motor z 80 coupe chyba
chwilowy brak prosia.... |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 12-09-2007 00:44 |
|
|
kzo1 napisał/a:
Igor nie reklamuj tego pacana z poznania choc to moj rodak to wiez sam jak mnie przerobił............
ja nic o Pahu nie mówiłem... A o tym, jak Cię przerobił, to trudno się wypowiadać, jak się słyszało jedną stronę... ale spoko - Pahu zapowiedział również swoje przybycie do Poznania...
Zauważyliście pewien ewenement? większość forumowiczów przyjeżdżających do Poznania, jedzie tam by spotkać słynnego Kzo1
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 12-09-2007 06:41 |
|
|
a jak zdjąć ten zderzak? odkręciłem 2 śruby od spodu i co dalej?
czy dobrze rozumiem że są 2 pompy paliwa? jedna przy baku a druga? gdzieś przy bloku silnika?
może ktoś posiada fotkę albo skan z manuala?
951s, 928s3
Edytowane przez mojojojo13 dnia 12-09-2007 07:09 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 12-09-2007 09:51 |
|
|
Zderzak to chyba sie trzyma na takich mocowaniach przykrecanych do bodajże podluznic, lub jakiejs belki. Nie pamietam juz jakie sa tam sruby, ale moze jak nie chce zejsc latwiej bedzie odkrecic te mocowania, powinny byc zdejmowalne.
Sa 2 pompy paliwa, jedna w baku, druga niedaleko za nia w strone silnika, ale mocowana tez obok baku, czy skrzyni. Mam zdjecie, ech bedzie widac...
Daj mi mail to moze Ci cos ciekawego podesle. W zasadzie lada dzien wyjezdzam, ale jak zdarzę to moze bym Ci plytke wyslal z przydatna zawartoscia (wreszcie sprawilem sobie nagrywarke - nie zebym sie chwalil:evil1
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Abelard dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 12-09-2007 10:08 |
|
|
Dziękuje
mój maila mojojojo.pr@wp.pl
lub info@occlassic.com
Płytkę z manualami wysłał mi już drwal chyba że zawartość obu będzie się różniła.
Jakie mają być znamionowe ciśnienia oleju i silnika? poniżej których możemy mówić o kłopocie?
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 12-09-2007 13:00 |
|
|
tzn na tym malym wskazniku cisnienia po prawo to 3-6 bar przy 80C silnika i 2000rpm chyba, ale te wskazniki klamia...
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 14-09-2007 07:43 |
|
|
Prace leciutko do przodu , myślałem że zmierzę ciśnienie na cylindrach ale nie mogę skołować manometru o takiej jak trzeba końcówce - na normalnym manometrze udało mi się zmierzyć tylko ciśnienie na 1 cylindrze ale na 80% zaniżył wynik - bo nie dało się go docisnąć tak jak być powinno.
Wynik wyszedł 11.4 - wg was to dobry wynik?
W weekend niestety prace stop! bo jako organizator XI Ogólnopolskiego Zlotu MB/8 Club mam urwanie głowy no i Zlot
Pozdrawiam Serdecznie
Paweł
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 14-09-2007 07:53 |
|
|
ja mialem po 10 na cyl, ale kompresje mierzylem w warunkach ze cisnienie wyjdzie wtedy najmniejsze i mam manometr ktory sie wkreca zamiast swiecy a nie wciska i trzyma czy jakos inaczej.
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-09-2007 11:51 |
|
|
11.4 to jeszcze możliwie
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 16-09-2007 17:32 |
|
|
....po krótkiej przerwie ciąg dalszy
Udało mi się znaleźć odpowiedni manometr, wyniki są następujące
12,4 - I 11,4-II 12,2- III 12,2= IV
warunki - manometr wkręcany , próba powtórzona 2 krotnie i na zimnym silniku.
Dziś przeczytałem w jednej z mych książek że przy zimnym silniku wyniki są zaniżone ?? i że optymalnie mierzy się takie ciśnienie przy temperaturze silnika 60 ( st.C)
Jakie było ciśnienie nominalne sprężania?
Paweł
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
meewosh
Użytkownik
Postów: 213
Miejscowość: Ogrodzieniec
Data rejestracji: 31.10.06 |
Dodane dnia 16-09-2007 17:42 |
|
|
nie ważne 3 zawyża 3 zaniża, grunt żeby równo w miarę było, drugi cylinder trochę psuje całokształt
niegdyś '87 944 2.5 N/A S2 Look
Peżot 406 z gazem |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 16-09-2007 23:14 |
|
|
jak na auto w tym wieku nie jest źle.
A takie pytanie: czemu najlepsze wyniki (czyli pewnie najwieksze ciśnienie) mają być przy 60stC jak temperatura pracy silnika jest ok 90stC?
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 17-09-2007 07:18 |
|
|
Zwierz napisał/a:
jak na auto w tym wieku nie jest źle.
A takie pytanie: czemu najlepsze wyniki (czyli pewnie najwieksze ciśnienie) mają być przy 60stC jak temperatura pracy silnika jest ok 90stC?
Nie ma uzasadnienia w tej książce - dlatego pytam , bo spotkałem już się z 1001 wersjami
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 17-09-2007 09:03 |
|
|
no na logike: interesujemnie kompresja jaką sielnik ma jak se jade, a jak se jade to on ma właśnie 85-90
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 18-09-2007 19:24 |
|
|
Odpalone i pompa podłączona
kolejne pytania - jak zdjąć listwy dachowe?
stacyjka - współzamienna z Vagami?
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 25-09-2007 09:46 |
|
|
Prace zbliżają się ku końcowi - nie działa tylko mechanizm podnoszenia świateł - który ciężko mi zlokalizować za przyzwoite pieniądze...
Pomalowałem już wszystkie elementy błękitne , zrobiłem pompę i całą masę pierdół .
Brakuje mi jednego elementu przy zamku drzwi od strony pasażera - pytanie - w jakich Vagach były montowane takie klamki i zamki drzwi jak w 924
mam numery
477837015 8d13
Paweł
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 25-09-2007 10:25 |
|
|
mojojojo13 - jak chcesz cały mechanizm świateł (włącznie ze światłami) w stanie super idealnym, odezwij się do mnie na PW...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|