Autor |
problem z silniiem |
Arturros
Użytkownik
Postów: 57
Miejscowość:
Data rejestracji: 07.05.06 |
Dodane dnia 10-05-2006 11:44 |
|
|
Pojawiał się poraz pierszy poważny problem, cała reszta to "kosmetyka"
Obiaw jest taki że na zimnym silniku nie wchodzi na obroty, prycha, dymi na niebiesko, po rozgrzaniu jest pozornie dobrze, ale po "depnięciu" chyba dzwonią zawory i też jakoś nie równo pracuje, mocy też jakby mniej. POWAŻNEJ POMOCY POTRZEBUJĘ !!!!!!!! |
|
Autor |
RE: problem z silniiem |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 10-05-2006 11:54 |
|
|
Niedobrze. Sprawdź kompresję na każdym cylindrze na zimnym i na ciepłym. Przeanalizuj wyniki zanim wydasz cokolwiek na naprawę tego silnika.
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
Autor |
RE: problem z silniiem |
Arturros
Użytkownik
Postów: 57
Miejscowość:
Data rejestracji: 07.05.06 |
Dodane dnia 10-05-2006 23:12 |
|
|
ograniczyłem się na razie do wyczyszczenia styków w kopółce i próbie wymiany filtra paliwa (niestety węższy gwint) wydaje mi się że pomogło. Nie wiem na ile ale mam wrażenie że problem tkwi w osprzęcie a nie w samym silniku. A..no i podejrzewałem paliwo. Zatankowałem na "przygodnej" stacji, wlałem teraz V-power. Nie było różnicy do czasu przeczyszczenia styków. Ruszyłem też wszystkie wtyczki z okolic silnika.
A co do paliwa to chyba najlepsza jest zwykła ołowiowa, ale już niedostępna, czyli uniwersalna ? Pewnie tem V-power tylko zaszkodził ale chciałem mieć pewność paliwa. Czy były jakieś rozważania co do paliwa na forum ? |
|
Autor |
RE: problem z silniiem |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 10-05-2006 23:45 |
|
|
nie wiem czy wiesz ale do 924 powinno sie lac jedynie 98pb i to nie zaden wymysl nadgorliwego wlasciciela tylko wedlug wytycznych instrukcji obslugi
wiec v-power jak najbardziej
pozdrawiam
ciachu
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: problem z silniiem |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-05-2006 08:58 |
|
|
Arturros napisał/a:
....dymi na niebiesko....
To nie osprzęt ani paliwo.
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
Autor |
RE: problem z silniiem |
tomaszek355
Użytkownik
Postów: 51
Miejscowość: kraków
Data rejestracji: 25.02.06 |
Dodane dnia 11-05-2006 11:23 |
|
|
po pierwsze ja jak zaczalem lac benzyne 95/pb to byla ch.. nie jazda i tyle na temat vpaliwa tera leje tylko 98 po drugie nie wiem czy to jakas wrodzona wada ale moze lac ci wtryskiwacz nie wiem mysle ze sprawdzenie komprechy tez ci wiele powie przynajmniej sie upewnirz.
aktualnie bez 924 ale są myśli nad 924 ponownie lub 944 |
|
Autor |
RE: problem z silniiem |
Arturros
Użytkownik
Postów: 57
Miejscowość:
Data rejestracji: 07.05.06 |
Dodane dnia 13-06-2006 12:36 |
|
|
po wyczyszczeniu styków i poprawieniu kilku kabli wszystko wróciło do normy, dzięki za wszelkie rady, a w szczególności dotyczące paliwa |
|
Autor |
RE: problem z silniiem |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 14-06-2006 14:19 |
|
|
I to pomogło na dymienie na niebiesko ?
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
Autor |
RE: problem z silniiem |
Arturros
Użytkownik
Postów: 57
Miejscowość:
Data rejestracji: 07.05.06 |
Dodane dnia 02-07-2006 23:49 |
|
|
pomnogło Dziwne, ale tak jest. Muszę poniecznie wymienić cewkę (teraz jest od poloneza) i kopółkę i palec rozdzielacza. Nie wiem jak można było wsadzić to do Porsche. Jak ktoś ma to chętnie kupię. |
|
Autor |
RE: problem z silniiem |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 03-07-2006 09:48 |
|
|
Noooo, jeśli czyszczenie styków pomogło na niebieskiego dyma, to gratuluję
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|