Autor |
Jak to jest z tymi PET-kami? mają braki? |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 09-03-2009 22:23 |
|
|
Jak na razie w moich badaniach nad prosiaczkiem stwierdziłem troszkę dziwnych rzeczy. Niby wszystko jest ok ale nr części silnika albo skrzyni biegów z roku 79 za nic nie pasują do PET tzn ich w ogóle tam niema:
Z ciekawostek u mnie np kolektor dolotowy ma nowy kształ (jak po 81roku) a nabite na nim jest 11 79 - czyżby jakieś prototypowe egzemplarze?
Przykłady z życia wzięte, których brakuje w PET:
Obudowa skrzyni biegów: 477 300 102 AA
Głowica standardowego 924: 047 103 373
Rozdzielacz zapłonu: 0 231 170 239
Obudowa dyferencjału: 477 301 101 A
Nr na bloku silnika zaczyna się od 046 1... dalej nie wiem bo nie widać - początek jest w PET ale nr seryjny bloku silnika (31...) za nic nie pasuje do tego numerka? rocznik 79
Na przepustnicy znalażłem: B9 170 oraz 749 - nie wiem co to za ustrojstwo...?
Nr na rozdzielaczu k-jet: 0 428 100 0..? też nie widzę w PET
Głowica 924 turbo: 931 104 301 3R - rok 79
Regulator powietrz 924Turbo: 0 280 140 204
Jak na razie tyle bo mi się już nie chce za bardzo do PETki zaglądać.
Żeby było ciekawiej takich przypadków jest więcej i na 924.org można też znaleźć ludzi pytających co to za numer?
Jakieś pomysły, a może ktoś ma jakąś wyjątkową PETkę gdzie jest to wszystko?
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Jak to jest z tymi PET-kami? mają braki? |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 09-03-2009 23:06 |
|
|
A skąd masz ten numer standardowej głowicy 924? Ja mam zamiast 7ki, 5tkę
w swoim PET, na głowicy nie sprawdzałem.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Jak to jest z tymi PET-kami? mają braki? |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 09-03-2009 23:12 |
|
|
Numerki pochodzą z moich części w razie potrzeby mogę nawet foto wrzucić żeby nie było że wymyślam
Jak masz 047 103 353 C - to masz dokładnie taki numerek jak w PET a nie jak u mnie...z 7 zamiast 5
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 09-03-2009 23:13 |
|
Autor |
RE: Jak to jest z tymi PET-kami? mają braki? |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 09-03-2009 23:12 |
|
|
Mi tez sie zdarzylo paru rzeczy nie znalezc w petce, mimo tego ze mam je rozpisane na fakturach z serwisu...
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Jak to jest z tymi PET-kami? mają braki? |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 11-03-2009 20:23 |
|
|
U mnie tak było z chłodnicą. Końcówka różniła się o 1 i nie było wiadomo skąd ta różnica.
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Jak to jest z tymi PET-kami? mają braki? |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 12-03-2009 12:26 |
|
|
Sprawa częściowo rozwiązana, tj części dotyczące BOSCH'a mogą mieć inny numerek niż w PET, bo były robione nie przez Porsche i stąd może wynikać część dziwnych numerków.
Tutaj katalog części - w tym szczegółowe rozłożenie k-jeta z 924 czy 924Turbo. Po numerku można szybko znaleźć zamienniki Do 924 np rozdzielacz paliwa był stosowany również w paru innych autach. Wtryski od 924T są bodajrze zgodne z tymi z 911Turbo... itd
http://www.bosch.com.au/content/language1/downloads/catalogue.pdf
A do tego... znalazłem coś takiego:
[img]http://www.specialtauto.com/porsche-parts/images/fuel-dist-100-005.jpg[/img]
Mój jest taki jak po lewej - można jak widać dostać nowszy - z regulacją ... ciekawa sprawa czy dałoby się tym lepiej silnik podregulować?
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 12-03-2009 12:30 |
|