Postów: 5608 Miejscowość: Kraków/Myślenice Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 17-11-2009 16:25
Z tego co pamiętam (z którejś wypowiedzi pilatusa) pompa w 924 2.0 pompa jest wysokociśnieniowa i daje ciśnienie paliwa o wiele większe niż do 924s/944.
Z tego wnioskuje, że przesiadka jest raczej niewskazana
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968 Do. Or do not. There is no try.
Postów: 3497 Miejscowość: Kraków Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 17-11-2009 17:02
Pompa w 944 daje ciśnienie paliwa ok 5 bar.
Ale ciśnienie na listwie jest mniejsze - w 2.5 ok 2 bar, w 944S i S2 - ok 3.3 bar. Odpowiada za to regulator ciśnienia paliwa. Jak widać pompa ma spory zapas.