924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Autor 924 S2
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 15-06-2008 23:10
Witam,

Jestem Przemek i chciałem opisac swoją historię z 924 smiley.

Poczatek

Wszystko sie zaczelo ............wlasnie kiedy

rok temu jak kupilem 924.......................................nie
[img]http://images27.fotosik.pl/230/83fba02505768010m.jpg[/img] [img]http://images27.fotosik.pl/230/cca89468fb487c1cm.jpg[/img] [img]http://images24.fotosik.pl/231/aaeec77be4f113a5m.jpg[/img] [img]http://images34.fotosik.pl/287/d4cc983975f630e2m.jpg[/img][img]http://images32.fotosik.pl/289/9defdf5d87a3c957m.jpg[/img]
dwa lata temu jak zobaczylem 924S w okolicy .......... nie
[img]http://images33.fotosik.pl/288/4a282cbdd066b397m.jpg[/img]
hmmm ze 20 lat temu jak mialem matchboxa 944.....możliwe
(uważajcie co kupujecie dzieciakom do zabawy)
[img]http://images31.fotosik.pl/287/49c66e794df75751m.jpg[/img]

około 2 lat temu zączałem rozgladac sie za autem dla siebie , rozważałem różne możliwości Golf I GTI, Scirocco, Audi 80 coupe i inne ale zawsze niepospolite. W miedzy czasie przechodzac czesto koło czerwonego 924S zapieralo mi dech w piersiach i zawsze sie przygladalem.

Przelom nastąpił kiedy na szybie owego 924S pojawila sie kartka "sprzedam" wtedy nastąpiło ukierunkowanie dzialan na 924.

Wyliczenia mowiły to nie jest auto do uzytku , małe, niewygodne , niewiadomo co z czesciami (pewnie drogo), spalanie pewnie jak czołg.

Przy badaniu "terenu" okazalo sie ze kolega z podstawowki ma 924S i jego znajomy też. Po rozmowie z nimi doszedlem do wniosku ze nie bede w stanie zadbac o S w takim stopniu jak bym chciał.

Kupowanie 924

W czasie kiedy szukalem swojej 24 pojawilo sie kilka ogloszen ktorymi sie zainteresowalem. Przez brak doświadczenia ominalem auto Adama czyli biale lemans, ale uważam ze dobrze sie stalo bo trafilo w naprawde dobre rece. Po burzy w glowie i kopaniu w ogloszeniach znalazlem Szare /takie wlasnie chcialem/ 24 w krakowie.
Pomysł szalony z jechaniem po auto do krakowa zrealizowalem. w miedzyczasie poprosilem Pitersona o pomoc w ogladnieciu towaru.
Na poczatku czerwca 2007 zajechalem pod garaz gdzies w okolicach krakowa. Zobaczylem szare 24.

I w tym momencie wszystkie wyliczenia ekonomiczne , wczesniejsze założenia uleciały , to auto juz bylo moje.

Stan tego egzemplarza byl ponizej sredniej, deska w rozsypce, galka zmiany biegow z płomieniami, targa w rozkładzie, wyłażąca korozja gdzieniegdzie, malowane przez hydraulika chyba. Cena 9700 zl.

Przyjechał Piterson obejrzał , przejechał i wydal wyrok:
"za 6000 zl to byla by okazja , wzął bym"

moj umysł zanotował: ......dobre........6000zl.........kupić.......

po negocjacjach zaplacilem 6850 zl i w drogę do domu.
Po drodze auto nie sprawiło problemów.


Wyboista droga
Chciałem zaznaczyć że to 24 jest moim pierwszym samochodem a do napraw podchodzę poważnie, nie uznaje półśrodków ani druciarstwa. Dlatego przy wymianach i naprawach stosuję części nowe lub dobrze regenerowane. Auta używam na codzień dlatego musi być zawsze w pełni sprawne.

Po ochłonieciu przyszedł czas na wyznaczenie frontu robót.

Jako pierwsze usterki do wyeliminowania poszły:
- słabe ładowanie - wymiana alternatora /wpełni zregenerowany z gwarancją/ Przy okazji wymiany z obudowy mechanik wyjął garść łupin od orzechów.

Następnie przyszła wizyta u mechanika i gruntowny przegląd. Do wymiany poszło kompletne nowe sprzęgło (łożysko, tarcza, docisk, zimmering wału), z dostępnością części nie było problemów poza tarczą sprzęgła. Tarcza w 924 2.0 posiada dodatkowy tłumik drgań i nowa jest nie do dostania lub w kosmicznej cenie. Mi udało się starą zregenerować.
Przy okazji wymiany okazało się że poduszki skrzyni są w rozsypce i trzeba je zregenerować. Dodatkowo wymienione zostały szpilki kolektora wydechowego bo były poukręcane, sam kolektor został pospawany ze względu na pęknięcia. Wymiana świec, wymiana końcówek drążków kierowniczych, łożysk kół przednich, wymiana płynu hamulcowego, oleju w skrzyni biegów.

Przy okazji podniesienia autka ukazał się miły widok czyli ŻÓŁTE KONI.
[img]http://images33.fotosik.pl/290/de933145272e8f77m.jpg[/img]
uff , ok można jechać

Ja nie jestem mechanikiem wiec ze swojej strony zabrałem się za "dłubanie", wymieniłem licznik na sprawny, wsporniki daszków przeciwsłonecznych, gałkę zmiany biegów. Wyczyściłem i nasmarowałem co mogłem.

Podczas rejestracji pojazdu zdarzyła się rzecz która strasznie mne związała z tym egzemplarzem.

[img]http://images31.fotosik.pl/289/e778998ee4f460e9m.jpg[/img]


No i niech mi ktoś powie że to nie jest przeznaczenie.

Mając nadal w głowie swój pierwotny model 924S pytałem różne osoby i tutaj na forum "czy da się założyć zawieszenie od 924S/944 do zwykłego 924 2.0 ??"

Mycie i czyszczenie sprawiło że Szarak nabrał blasku

[img]http://images31.fotosik.pl/289/f7fd3588cc0e15f3m.jpg[/img] [img]http://images32.fotosik.pl/289/4aae4503225c6911m.jpg[/img] [img]http://images25.fotosik.pl/231/3ca81533ea3df70em.jpg[/img]

Kolejnym szatańskim pomysłem po kupieniu szarego 24 było .............kupienie drugiego 24 tyle że białego. Szybka decyzja i pare pomysłów co z nim zrobię doprowadziły mnie do miejscowości pod Lublinem. Białe 24 jakie zobaczyłem stało w jakiejś szopie od kilku ładnych lat, ostatni przegląd chyba 2002 rok. Miało strasznie zrobiony przód błotniki , maska , światła źle spasowane i szpachlowane, jednak pozatym od drzwi do tyłu zadziwiająco zdrowe. Po oględzinach trzeba było objechać fure, po nalaniu 5 litrów benzyny ledwo zapalił , ale zapalił i ruszyliśmy na przejażdżkę. Szarpał , kaszlał ale jechał.

Po negocjacjach doszliśmy do porozumienia i stałem sie posiadaczem kolejnego 924. To auto jednak nie było mi pisane, ponieważ jak tylko dokonaliśmy formalności Białas jak zaklęty nie chce zapalić. No nic niezrażony chwilowymi trudnościami pożegnaliśmy się z byłym właścicielem i zaholowaliśmy prosiaka na stacje aby dotankować i ruszyć w drogę. Na stacji zalałem nowy nabytek za 50 zl i próbowałem odpalić. Nadal nie odpala, za to pojawiła się pod uparciuchem plama paliwa. Okazało się że jakiś spec użył węża ogrodowego jako przewodu paliwowego , który rozpuścił się z czasem. Robiło się późno i sprawa nabierała dramaturgii. Udało się w stylu McGaywera wymienić przewód. Do warszawy ponad 150 km a uparciuch jak nie gada tak nie gada. Trochę pokombinowaliśmy z zapłonem ale nic nie wskóraliśmy.

Jako że jestem gorszy niż Białas musiał ulec, zapadła decyzja holujemy.

Po męczącej drodze i ponad 150 km na lince dociągnąłem swoją zdobycz pod dom i stałem się podwójnym właścicielem.

Dzięki kupieniu białego z przeznaczeniem na części uzupełniłem braki w szarym.

Z powodzeniem startowałem na VII zlocie PCP w Poznaniu. Pojechałem i wróciłem o własnych siłach, auto nie przegrzewało się na próbach , ciśnienie oleju nie spadało poniżej 2 barów z haczykiem. Na autostradzie w drodze na zlot rozpędziłem go do 200 km/h /licznikowych/. Tor w Poznaniu robi wrażenie i daje duża frajdę z jazdy.

Po zlocie zaprowadziłem 24 na regulacje zaworów. Dodatkowo wymieniłem kable prądowe pod maska , dzięki temu nie mam absolutnie żadnych problemów z ładowaniem.

Nadal używałem Szarego 24 do codziennej jazdy i nie sprawiał problemów jednak moja niespokojna dusza nie pozwoliła mu spokojnie żyć. Jednak nadal moje myśli uciekały do idealnego modelu 924S.

Zawierucha

W mojej głowie kłębiły się myśli i pomyślałem o sprzedaży z zamiarem kupienia 924S. Wystawiłem ogłoszenie na forum o sprzedaży kompletu 2szt 924. Zadziwiające było to że większe zainteresowanie wzbudziło białe 24, które ostatecznie sprzedałem i uwolniłem trochę gotówki. Za uwolnione środki zakupiłem "prawie" kompletne zawieszenie od 944 S2.

I w tym momencie zaczęły sie "problemy" z autem. Upakowanie zawieszenia nie przebiegało zgodnie z planem i pochłonęło wiele dodatkowych kosztów.

Podczas remontu wymieniłem:
- przednie kompletne zawieszenie /używane, gwintowane kolumny. nowe klocki, amortyzatory Bilstein B6/
- maglownice /regenerowana z gwarancją/
- kompletną tylną belkę od S2
- tylne kompletne zawieszenie /amortyzatory Bilstein B6/
- tylni stabilizator

Po 3 i pół miesiąca auto stanęło na nowych 16" felgach C2.


Trochę aktualnych fotek:

[img]http://images30.fotosik.pl/245/16f8d68572a1c5a2m.jpg[/img][img]http://images24.fotosik.pl/245/3013f8725fcfbaa8m.jpg[/img][img]http://images23.fotosik.pl/244/6f54836055a2e9f1m.jpg[/img][img]http://images28.fotosik.pl/232/15deab663223fa90m.jpg[/img]

[img]http://images25.fotosik.pl/244/81791c38e19ad4e3m.jpg[/img][img]http://images24.fotosik.pl/245/7bbf110b10a2b89cm.jpg[/img][img]http://images24.fotosik.pl/245/3cc75ef78ef53214m.jpg[/img][img]http://images28.fotosik.pl/245/1e619e6163a19b3dm.jpg[/img]

Lista wymienionych i naprawionych części:
Deska rozdzielcza - używane
Gałka zmiany biegów - używane
Mieszki zmiany biegów - używane
Supporty daszków przeciwsłonecznych - używane
Support dźwigni maski - używane
Warm Up Regulator - używane
Roleta bagażnika - używane
Rozpórka - używane
Podciśnieniowy regulator zapłonu - NOWE !!!
Kopułka - NOWE !!!
Palec rozdzielacza - NOWE !!!
Zawór powietrza dodatkowego - NOWE !!!
Maglownica - regenerowane
Końcówki drążków - NOWE !!!
Tarcza sprzęgła - regenerowane
Docisk sprzęgła - NOWE !!!
Łożysko sprzęgła - NOWE !!!
Poduszki skrzyni biegów 2szt - regenerowane
Zimmering wału - NOWE !!!
Świece - NOWE !!!
Klocki hamulcowe przednie - NOWE !!!
Amortyzatory Bilstein B6 przednie/tylne - używane
Felgi C2 16" - używane
Opony 4szt Goodyear NTC5 195/55R16 - używane
Amortyzatory maski - NOWE !!!
Prędkościomierz - używane
Alternator - regenerowane
Kable zasilające akumulator-alternator - NOWE !!!
Klemy akumulatora - NOWE !!!
Przewody paliwowe - wymienione
Kolektor wydechowy - naprawa /pospawany
Szpilki kolektora wydechowego - wymienione
Układ hamulcowy od 944 S2 - używane
Linki hamulca ręcznego - NOWE !!!
Tylna belka od 944 S2 - używane
Półosie od 944 S2 - używane
Przeguby od 944 S2 - używane
Stabilizator tylny 19mm - używane
Mechanizm wycieraczek - wymieniony
Wydech środkowy - NOWE !!!
Wydech końcowy DANSK - NOWE !!!
Kapselki do felg - używane
Znaczek PORSCHE - NOWE !!!
Wtryskiwacze 4szt - NOWE !!!
Rozdzielacz K-Jet - używane
Filtr paliwa - NOWE !!!
Termostat - NOWE
Filtr powietrza - NOWE

03.10.2008 - regulacja zapłonu , k-jeta, składu mieszanki - zapala bez problemów zimno/ciepło

13.11.2008 - dalsze regulacje mieszanki , pomiar ciśnienia w cylindrach 10,7 ; 10,7 ; 10,7 ; 11

04.2009 - ponowne ustawienie mieszanki wymienione wtryski, rozdzielacz k-jet

Komplet nowych wtryskiwaczy
Rozdzielacz K-Jet
Olej Valvoline 10w60
Filtr oleju
Nowe opony 195/45 Bridgstone Potenza RE050 205/45 Pirelli NERO
2 komplet felg

DO ZROBIENIA:
- naprawienie targi
- trochę blacharki (progi, błotniki)
- ustawienie drzwi pasażera


spokojnie dokończę


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare

Edytowane przez nemo dnia 09-10-2009 14:41
4938237 www.agito.pl
Autor RE: 924S2
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 16-06-2008 07:45
czekamy na resztę opisu !

wiem na 100% że gałka z płomieniami znalazła się u tomka smiley ( sufjaf )

smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: 924S2
ciachu
Administrator



Postów: 4116
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 16-06-2008 10:11
Takie opisy lubię smiley


www.924.pl
951 '88 284KM 421NM
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: 924S2
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 16-06-2008 10:30
kurcze pisz wiecej bo fajnie sie czyta smiley, tak jak inni czekam z niecierpliwoscia na kolejne czesci....napisz moze co zrobiles juz w autku i ktore miejsca poza powiekrzchnia pod akumulatorem juz rdzewieja....


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: 924S2
igor
Użytkownik



Postów: 3876
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 16-06-2008 16:00
dajesz, Nemo, bo faktycznie fajowo się czyta smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: 924S2
szeryf
Użytkownik



Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07
Dodane dnia 16-06-2008 16:34
Czemu autor przerwał pisanie?? Nemo, jeśli brak Ci weny zajrzyj do garażu..smiley Fajny materiał do poczytania zamiast książki.. smiley


Don't Call Me Zombie!!!
Autor RE: 924S2
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 18-06-2008 15:00
wiecej tych aktualizacji! Lubie sobie poczytac historie kupowania/utrzymowania a zwlaszcza odrestaurowywania Porsche.

Deska mocno rozje*** ...tak jak moja....obydwie raczej nie do uratowania bo pekniecia przeszly juz przez "obramowanie" przez co nie da sie juz tego zakleic silikonem tak aby bylo stabilne i trzymalo forme...


Odnosnie alternatora....i tak masz dobrze ze Ci wogole laduje....u mnie ladowania calkowicie brak smiley - ale to ponoc standard w 924/44...dopiero w 944 s2 wyeliminowano ten problem wpakowujac porzadny alternator.


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.

Edytowane przez przemek84 dnia 18-06-2008 15:17
2457922
Autor RE: 924S2
sufjaf
Użytkownik



Postów: 251
Miejscowość: Orzesze
Data rejestracji: 18.07.07
Dodane dnia 09-07-2008 12:38
Tak Drwalu -gałka z płomieniami faktycznie trafiła do mnie, "był do niej przykręcony cały 924" smiley

Fakt: odkupiłem od Przemka białe 924. Samochód opiszę niebawem we własnym wątku. Na razie mogę powiedzieć jedynie, że przed zakupem miałem do myślenia ponieważ:

- samochód miał fatalnie zrobiony przód,
- silnik nie odpalał,
- widać było wyciek spod głowicy,
- nie było możliwości odbycia jazdy próbnej,
- brak deski i wielu detali z wnętrza, które Przemek przeszczepił do swojego 924,
- ostatni przegląd techniczny sprzed ładnych kilku lat
- wiele by opowiadać (opowiem we własnym wątku jak przyjdzie odpowiednia chwila smiley )

Jednak zdecydowałem się i nie żałuję! -auto po wielu miesiącach ciężkiej pracy już jeździ i to całkiem nieźle smiley

Niektórzy mieli okazję zobaczyć białasa na ostatnim zlocie w Łazach. smiley

Przemo zachęciłeś mnie do napisania własnego "porsche story", tylko na razie czasu brak... (w końcu jest jeszcze tyle do zrobienia w garażu smiley )


___________________________
Sufjaf eee.. znaczy Tomek smiley

911 996 '05 targa
boxster 987 '05
supra MKIII 4.0 V8 Lexus power smiley
Mercedes W202 smiley
Audi A4 Cabrio quattro 3.0 ASN
Allroad BAU
hmm Peugeot 508
Autor RE: 924S2
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 18-09-2008 13:22
aktualizacja zapraszam

dodalem liste wymienionych czesci , ale moglem jeszcze cos pominąc smiley


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare
4938237 www.agito.pl
Autor RE: 924 S2
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 18-05-2009 12:06
aktualizacja

jeśli ktoś chce żeby auto paliło na ciepło/zimno to poniżej jest kosztorys na 1400 zl i lista części do sprawdzenia/wymiany.

3x wizyta u gaźnikowca 550 zl (200zl + 200zl + 150zl)

wymienione:
warm-up 100zl
nowy zawor powietrza dodatkowego 160zl
kjet 100zl
4 nowe wtryski 480zl

hades307 napisał/a:
sorry ale ja bym nie ładował w k-jeta 1400zł tylko zamienił go 2ma poziomymi gaźnikami (widziałem dellorto za 600zł)


powyższa suma to wynik kilkumiesięcznej walki i kolejnych diagnozach co jest do wymiany

juras napisał/a:
A ja powiem tak: warmup da się regulować, nie trzeba go wymieniać... zawór dodatkowego powietrza da się regulować, nie trzeba go wymieniać...
Ale hitem jest moje ostatnie odkrycie - zawór sterujący wtryskiwaczem rozruchowym ma śrubkę regulacyjną... :]


hmm.. co oznacza regulować ? ustawiać na sztywno ? jak dla mnie jeśli coś nie działa to należy to wymienić na działające nowe lub używane


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare

Edytowane przez nemo dnia 19-05-2009 09:12
4938237 www.agito.pl
Autor RE: 924 S2
hades307
Użytkownik



Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08
Dodane dnia 18-05-2009 17:50
sorry ale ja bym nie ładował w k-jeta 1400zł tylko zamienił go 2ma poziomymi gaźnikami (widziałem dellorto za 600zł)



1978
1979
szukam rocznika '80 smiley
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side smiley
Autor RE: 924 S2
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 18-05-2009 23:04
A ja powiem tak: warmup da się regulować, nie trzeba go wymieniać... zawór dodatkowego powietrza da się regulować, nie trzeba go wymieniać...
Ale hitem jest moje ostatnie odkrycie - zawór sterujący wtryskiwaczem rozruchowym ma śrubkę regulacyjną... :]




2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 S2
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 08-03-2010 13:39
mr-nemo napisał/a:
hmm.. co oznacza regulować ? ustawiać na sztywno ? jak dla mnie jeśli coś nie działa to należy to wymienić na działające nowe lub używane


Te rzeczy, które wymieniłeś nie psują się tak żeby przestały działać zupełnie tylko rozkalibrowują. O takiej regulacji pisałem.

A przy okazji - czy te felgi C2 to były jedyne z wystarczająco dużym ET żeby się zmieściły na tym zawieszeniu czy takie miałeś pod ręką czy ci się podobały. Dlaczego akurat te ?


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 S2
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 08-03-2010 14:45
te felgi mają raczej standardowe ET porschowe, więc więcej felg wejść powinno.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383