Autor |
ciśnienie w silniku 2.5 |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 10-01-2007 14:50 |
|
|
Witam,
Po wymianie uszczelek (głowica, miska, chłodnica oleju) w silniki 2479 ccm, wskaźnik ciśnienia oleju pokazuje cały czas 5 bar, a po nagrzaniu powinno być 2-3 bar.
Dodatkowo po nagraniu czasami zapala się kontrolka ciśnienia oleju, a gaśnie w zależności od wysokości obrotów - czasem przy 1000, a czasem przy 1500, a czasem w ogóle się nie włącza.
Mechanik przy wymianie uszczelki miski powiedział, że panewki są OK, a objawy zdają się świadczyć o padniętych panewkach?
Czy spotkał się już ktoś z takim problemem?
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl |
|
Autor |
RE: ciśnienie w silniku 2.5 |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 10-01-2007 16:31 |
|
|
Kiedys ktos wspominal ze czujnik cisnienia w wersji 2.0 potrafi zawodzic. Nie wiem jak to sie ma do 2.5l ale pewnie warto zaczac od tego.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: ciśnienie w silniku 2.5 |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 10-01-2007 17:37 |
|
|
Trzeba sprawdzic zewnetrznie cisnienie. PIeszczoh moze cos o tym napisac.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: ciśnienie w silniku 2.5 |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 10-01-2007 22:14 |
|
|
Zgadzam się z browarem. Zewnętrzny pomiar ciśnienia jest konieczny w takiej sytuacji. Inaczej to zagadka: czujnik, wskaźnik, przewody, złączki.......
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
Autor |
RE: ciśnienie w silniku 2.5 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 11-01-2007 00:48 |
|
|
u mnie z kolei, zwlaszcza na zimnym silniku, lampka cisn oleju chwile sie pali po uruchomieniu silnika..
czasem od razu gasnie po uruchomieniu, czasem pali sie jeszcze z 2 sekundy...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: ciśnienie w silniku 2.5 |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-01-2007 10:15 |
|
|
A jak wykonać taki pomiar ciśnienia?
Można prosić o instrukcję dla laika
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl |
|
Autor |
RE: ciśnienie w silniku 2.5 |
tkacki
Użytkownik
Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 11-01-2007 15:26 |
|
|
Wykręcasz czujnik, wkręcasz złączkę z rurką i manometrem. Z Pieszczochem dorobiliśmy to wspólnie ze śruby z łbem sześcikątnym. Nie pamiętam w tej chwili średnicy i skoku gwintu. Sprawdzę.
CP9A/4G63
We are not what we own. |
|
Autor |
RE: ciśnienie w silniku 2.5 |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 12-01-2007 08:09 |
|
|
juha napisał/a:Można prosić o instrukcję dla laika
Proszę bradzo http://153.19.94.233/download.html
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|