Autor |
sworznie do 944/II modyfikacja |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 06-01-2012 16:21 |
|
|
co sądzicie o takiej modyfikacji wahacza do 944/2 pozwala zakładać sworznie starego typu, które są ogólnodostępne
marchewa dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez marchewa dnia 06-01-2012 19:49 |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 06-01-2012 16:22 |
|
|
coś nie chce grafiki połknąć
marchewa dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez marchewa dnia 06-01-2012 19:49 |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 06-01-2012 19:10 |
|
|
Nie może mieć polskich znaków (Twoje ma), nie może mieć spacji (Twoje nie ma),
musi mieś odpowiedni forma (Twoje ma) i musi mieć odpowiednią wielkość pliku
(tego sprawdzić nie mogę).
Co do samego tematu. Uważam, że cofanie się jest bez sensu, ale skoro jeżdżę 924
to może mam inne spojrzenie na temat kosztów wahaczy.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 06-01-2012 19:11 |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 06-01-2012 19:50 |
|
|
dzięki, troszku u mnie na bakier z komputeryzacją |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
koolos
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.02.11 |
Dodane dnia 06-01-2012 22:44 |
|
|
chyba troche przerost formy nad trescia. z tego co pamietam wymiana sworznia bez zadnych modyfikacji to koszt kolo 100zl/szt |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 06-01-2012 23:18 |
|
|
Rzeźnia...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 07-01-2012 06:25 |
|
|
Czy te 4 śrubki wytrzymają obciążenia takie dla litego aluminium? Oby nie odmówiły posłuszeństwa w najmniej oczekiwanym momencie. Można rów zaliczyć.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
PiotrekOptics
Użytkownik
Postów: 215
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 09.05.11 |
Dodane dnia 07-01-2012 22:55 |
|
|
Wahacze Marchewy (pozdrawiam!) razem z samochodem testuję obecnie ja :-). Dam tu znać, gdyby coś się z nimi działo:-). |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 07-01-2012 22:59 |
|
|
A puszczą coś takiego na przeglądzie?
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
koolos
Użytkownik
Postów: 12
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.02.11 |
Dodane dnia 07-01-2012 23:25 |
|
|
dla panow na przegladzie to najwazniiejsze ze gasnica w bagazniku jest . na take "patenty" to nawet uwagi nie zwroca |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
qvo vadis 924
Użytkownik
Postów: 336
Miejscowość: Małopolska Chrzanów / Tomelilla- Szwecja
Data rejestracji: 16.08.06 |
Dodane dnia 07-01-2012 23:29 |
|
|
Z mojego skromnego doświadczenia radzę dokonać weryfikacji technicznej przez uprawnionego Rzeczoznawcę techniki Samochodowej, jest to ingerencja w Układ zawieszenia / skóra mi cierpnie na wieść jakie skutki na drodze mogą sie przytrafić użytkownikom i potencjalnym ofiarom" tego patentu". Ja na przeglądzie technicznym w Szwecji miałem lekko skorodowane wahacze w moim prosięciu- efekt, adnotacja do natychmiastowej wymiany.Moja rada z tymi patentami nie jedzcie do Szwecji, bo wrócicie na lawecie w najlepszej opcji. Pozdrawiam Ryszard
Były:Moskwicz 412-1970, 126P-1976,Opel Rekord-1962,Mikrus 300-1958,Mercedes 300TD-1983,Opel Kadet-1980,Porsche 924-1977,MB 123-1985.924-1980 sprzedane
Jest: MB w210, 2,2 CDI, 2000r.I moje marzenie- FORD JUNIOR z 1932r. |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 08-01-2012 14:13 |
|
|
na stworzenie tego "patentu" złożyło sie parę czynników, było to w czasie kiedy 944 był moim jedynym sprawnym autem, a stare sworznie nie przeszły przeglądu, nie było kasy na nowe wahacze i nie moglem znaleźć nikogo kto zregenerowałby stare. A auto było potrzebne jak zwykle na wczoraj. Początkowo miałem to zmienić na oryginał po jakimś przypływie gotówki, ale patent jeździ już prawie rok, m in po wrocławskich dziurach, i jest ok. Nie jest to do końca mój autorski pomysł, bo takie rozwiązanie znalazłem gdzieś w na stronie z US, gdzie podobnie przerobione były wahacze w 944 uzywanym do sportu, tylko że tam chodziło o poszerzenie auta. |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 08-01-2012 14:16 |
|
|
A co do tej szwecji, to w ubiegłe wakacje przejechałem spory kawał szwecji i norwegii swoim jeepem, którego zawias nie ma juz nic wspólnego z oryginałem, co widać z dystansu 0,5 km i nie spotkały mnie z tego tytułu żadne nieprzyjemności. |
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 08-01-2012 15:10 |
|
|
a co o tym sądzicie?
marchewa dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: sworznie do 944/II modyfikacja |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 08-01-2012 17:20 |
|
|
Mimo wszystko nie polecam
Co do zastosowań sportowych - sądzę, że lepszym rozwiązaniem byłaby próba samodzielnego zaprojektowania/wykonania całego wahacza z jednego litego fragmentu. Choć nie chcę sie nawet zastanawiać ile $$$ by na to poszło
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|