924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor zawór DV
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 15-10-2014 00:54
Oryginalnie w 951 były DV recyrkulacyjne plastikowe. Z tego co się orientuję to są już raczej trudno- (bądź drogo-) dostępne.
Na allegro są dostępne metalowe zamienniki no-name. Do tego regulowane:
http://allegro.pl/zawor-dv-25mm-1-8t-2-7-s3-s4-rs4-rs6-bov-nie-forge-i4661922814.html
Ktoś próbował? Testował? Fama niesie, że metalowe są solidniejsze od plastikowych. No ale ten to jakiś no-name jednak


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
2716024
Autor RE: zawór DV
slawek290
Użytkownik

Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13
Dodane dnia 15-10-2014 06:32
Jedak kup sobie Ori . Będziesz miał jeden problem z głowy bo jeden element będzie na pewno dobrze działał.
Z tanimi elementami do innych samochodów jest często tak iż nie funkcjonują jak należy albo funkcjonują bardzo krótko .
Podciśnienia są ważne i tu bym raczej nie eksperymentował - no chyba że przerabiałeś już temat ileś razy i kumasz co jak i z jakimi wartościami ma funkcjonować .
Produkty No Name często mają jeden cel ..... Jakoś wyglądać a reszta to ch....
Nie masz pewności że jakiś skośnooki wsadził do środka to co powinien , oni raczej wsadzają to co mają .


Sumarycznie jest 3724;-)
Autor RE: zawór DV
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 15-10-2014 12:43
w którymś kartonie mam kilka ori.. jak coś możemy się dogadać, ale w garazu będe prawdopodobnie dopiero w poniedziałek..


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley
Autor RE: zawór DV
simprez
Użytkownik



Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 16-10-2014 13:10
Ad. 1. (odnośnie kupna nowego oryginału) Chcieć a móc!
Oryginał to kolejno:
951 110 313 00 / BOSCH 0 280 142 102 (stosowany w wielu innych markach: VAG, grupa FIAT/AR, grupa PSA, Renault, Volvo, Saab ) - w ASO Porsche i hurtowniach (jako BOSCH) - niedostępny

993 110 337 50 / BOSCH 0 280 142 108 (dedykowany do Porsche i do VAG) - niedostępny jw. (hasło: jest? odzew: NLA!)

993 110 337 51 - również niedostępny (z tego co mi wiadomo)

2) mam teraz wsadzony niemal nowy BOSCH (nie pamiętam jaki nr, ale chyba 0 280 142 114). Szkopuł w tym, że magicy zainstalowali mi go odwrotnie, autem pokonałem kilkadziesiąt km zanim zorientowałem się co może być przyczyną nierównej pracy przy częściowym obciążeniu.
Zawór poprawiłem, ale jeszcze nie miałem kiedy sprawdzić jak funkcjonuje po poprawnym montażu (elektryczne sterowanie szyby czeka na naprawę, sic!).

3) 0 280 142 114 jest aktualnie w zwykłym sklepie motoryzacyjnym również niedostępny smiley
Kupić można go kupić tylko w ASO VW jako P/N 06A145710P / 06A145710G / 06A145710N

4) Powyższe problemy z dostępnością NOWYCH zaworów skłoniły mnie do rozważań nad zachomikowaniem sobie na zaś metalowego zamiennika. A po czemu metalowego? A bo:
- metalowe zamienniki (ponoć) są trwalsze
- są rozbieralne (plastikowe a'la oryginał zaś nie)
- rozbieralność pozwala na eksperymenty z doborem membran i sprężyn (np oferta TIAL) wg własnego widzimisię

5) No i z tego powyższego zrodziło się moje inauguracyjne pytanie: testował toto ktoś? Mogę liczyć na jakieś opinie (nie)szczęśliwych użytkowników?

6) Krzysiek - dzięki za ofertę. Jeśli mój zaworek okaże się kaput, to się odezwę. W sumie to mam atmosferyczny BOV do wydania - ktoś chce się zamienić? (ostrzegam, że ustrojstwo to, choć świszczy bardzo zacnie, kompletnie nie nadaje się do instalacji w 951 ze standardowym przepływomierzem)


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.

Edytowane przez simprez dnia 16-10-2014 13:10
2716024
Autor RE: zawór DV
noname_conek
Użytkownik



Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13
Dodane dnia 16-10-2014 14:32
Wtrące się w temat może mi tu ktoś odpowie, oglądałem jakieś przejazdy cichego i u niego strasznie syczy jakby miał BOV z tego co on pisał i wypowiadały się różne osoby to na metalowy DV który teoretycznie nie powinien "syczeć" jak to w końcu jest?

PS. co do tych zamienników DV to dużo moich znajomych lato na tych w silnikach 1.8T autdi/vw i narzekali, że są co najmniej średnie i przeważnie wymieniali na coś markowego


951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
9435685 www.cultstyle.pl
Autor RE: zawór DV
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 16-10-2014 19:40
Ja mam metalowy zamiennik firmy a.t. tech chyba jest rozbieralny i regulowac go mozna..niestety w wiecznosc zbyt mocno wierzylem i ostatni sezon konarka przejezdzilem na nieszczelnej membranie(silikon) chwilowo nie stanowi to dla mnie problemu(z wiadomych wzgledow:_oopssmiley i dodatkowo mam jeszcze jeden z dobra membrana- kupilem komplet od audi RS, ale jak zdechnie druga membrana moze sie okazac,ze nie jest dostepna oddzielnie i wtedy kicha...zreszta do bialego kruka i tak zaloze ori.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-