Autor |
Sprawdzony sposób na łatanie przegrody |
wron
Użytkownik
Postów: 68
Miejscowość: Bydgoszcz / Chełmno
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 04-09-2007 20:21 |
|
|
Poszukuje jakiegoś sprawdzonegp sposobu na załatanie dziury pod akumulatorem na przegrodzie, poprzednicy próbowali sylikonem ale puściło, chce sie za to zabrać w przyszłym tyg. więc może ktoś ma jakiś pomysł
Było 924 '84 ostała się kierownica
jest Renault Laguna 3 GT 204
był Rover 416 Tourer '95
był BMW e39 520i '99
Edytowane przez wron dnia 04-09-2007 22:12 |
|
Autor |
RE: Sprawdzony spób na łatanie przegrody |
Wojciek
Użytkownik
Postów: 324
Miejscowość: Gliwice
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 04-09-2007 22:08 |
|
|
Spawanie. Tak jest teraz u mnie, a przez 2 lata bawiłem się w silikony i inne głupoty. Zrobić raz, a porządnie, i zapomnieć, że w ogóle coś takiego miało miejsce. |
|
Autor |
RE: Sprawdzony sposób na łatanie przegrody |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 05-09-2007 00:14 |
|
|
a co z korozją ? jak dawno to spawałeś i jak to teraz wygląda pod względem korozji ?
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: Sprawdzony sposób na łatanie przegrody |
porscheboxster
Użytkownik
Postów: 123
Miejscowość: okolice Wysokie Mazowieckie
Data rejestracji: 02.01.07 |
Dodane dnia 05-09-2007 07:43 |
|
|
witam umnie tez byl rozwalony akumulator i wdala sie korozja. wiec zeby tam zaduzo niekombinowac. to zostalo wszystko wyczyszczone porzadnie. potem pokladowane potem poszedl bitgum. a akumulator stoji teraz na podstawce zrobionej z blachy i na rantach podlozona jest guma tak zeby byl spadek i nieblokowala splywajacej wody. i jak narazie nic niecieknie do srodka. a wbyla dziurka bo bylo ja widac. a zatkalismy ja gumowym korkiem i wkolo zapaciane bitgumem. i narazie jest ok |
|
Autor |
RE: Sprawdzony sposób na łatanie przegrody |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 05-09-2007 09:07 |
|
|
ja tam wyszedłem z założenia, że raz a porządnie, miałem jednak dziurę na wielkość dwóch pięści więc żaden silikon czy żywice nie wchodziły w grę. Dziurę zaspawano, pokryto jak w oryginale matą bitumiczną i spokój na lata, koszt 100zł.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|