Postów: 975 Miejscowość: Moss-Norwegia Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 10-10-2007 21:40
witam dzis rano zaciely mi sie wycieraczki na czasowym polozeniu mimo iz byly wylaczone i tak co chwila sie zalanczaly przy prubie wylaczenia lub wlaczenia tylko trzeczczalo w przekazniku wiec niewiele myslac (w czasie jazdy !!!! E6 ci co tu byli wiedza o co chodzi) zaczolem go wyciagac... i skonczylo sie na tym iz z obudowa wyszla mi tylko polowa pinow reszta zostala w skrzynce teraz pytanko czym mozna zataoic przekaznik 477 955 531A jutro popatrze za czyms podobnym w etka jak nie znajde to lutowanie sciezek i nowa plytka na piny nie jest trudna do naprawy ale wolalbym nowy nie zacinajacy sie ....
Postów: 1328 Miejscowość: mala wies pod W-wa Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 10-10-2007 23:52
Ja mam nadzieje ze ten przekaznik nie znajduje sie tam gdzie w 44... Czyli pod maska tuz przed szyba od strony kierwocy
To by dopiero ludzie trabili
1988 Porsche 944 - bylo 1989 Porsche 944 Turbo S - bylo 1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo 1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
Postów: 975 Miejscowość: Moss-Norwegia Data rejestracji: 07.08.07
Dodane dnia 14-10-2007 20:41
prubowalem polutowac przekaznik ale nie powiodlo sie nie dziala jak trzeba jedyne co zauwazylem to to iz jak przekaznik wlozony i przekrece zaplon to zalancza sie pompa paliwa na chwile ale niestety pali sie bezpiecznik od wycieraczek no i na przekazniku od golfa nie ma funkcji czasowej i nie zalancza sie pompa moze ten przekaznik orginalny ma wiecej funkcji niz tylko czasowe wycieraczki???