Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 26-10-2012 20:50 |
|
|
GaZiK napisał/a:
Simprez, czy masz może na myśli takie niebiesko-szare (czy jak tam ten kolor można określić, pod spodem były jeszcze ze 3 inne)
Chyba to ten. Ja pamiętam jego wcielenie granatowo-fioletowe (bodajże). Jak to ktoś celnie ujął - 'trefny' egzemplarz. Ale historię miał zaiście burzliwą!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 28-10-2012 12:52 |
|
|
czerni napisał/a:
wheel nuts
Odnośnie "matching tires with rims":
Na 2 felgach widziałem kiedyś namalowany sprejem punkt na zewnątrz obręczy felgi (raz czerwony, raz pomarańczowy chyba). Czy to mogą być właśnie oznaczenia punktów największego "bicia promieniowego" tych felg?
Na innych felgach ich nie widziałem
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
simprez dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 28-10-2012 18:16 |
|
|
jakoś nie kojarzę tego tematu z manuali i informacji technicznych.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 28-10-2012 21:04 |
|
|
Chodziło mi o ten fragment na niebiesko
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
simprez dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 22-11-2013 22:01 |
|
|
Ktoś kiedyś wrzucał biuletyn techniczny odnośnie zmian w pompach wody 944. Nie mogłem się doszukać gdzie go wsadzono, więc wrzucam go ponownie tutaj
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
simprez dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
czerni
Użytkownik
Postów: 476
Miejscowość: Okolice Krakowa
Data rejestracji: 31.12.09 |
Dodane dnia 20-12-2013 21:48 |
|
|
charakterystyki czujników boscha
_________
https://www.facebook.com/workshopczerni
czerni dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
czerni
Użytkownik
Postów: 476
Miejscowość: Okolice Krakowa
Data rejestracji: 31.12.09 |
Dodane dnia 05-05-2014 16:20 |
|
|
jakie paliwo lać
_________
https://www.facebook.com/workshopczerni
czerni dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 13-07-2014 19:05 |
|
|
informacja serwisowa nt. upgrade'u tłoczków i uszczelnień (44mm i 36mm) do 4-tłoczkowych Brembo w roczniku '89
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
simprez dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 13-07-2014 19:23 |
|
|
http://bethnrayndogs.com/car_docs/Porsche/porsche/Porsche_Tech/Porsche_TECHNICAL_BOOKS/Tech_Bulletins/
Miłego szukania poszczególnych
I tutaj trochę specyfikacji:
http://bethnrayndogs.com/car_docs/Porsche/porsche/Porsche_Tech/Porsche_TECHNICAL_BOOKS/Spec_Books/
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82'
Edytowane przez czerwony dnia 13-07-2014 19:29 |
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 13-07-2014 20:08 |
|
|
Dzięki!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 01-02-2015 18:55 |
|
|
wg tej informacji powinienem lac do Turbo benzynę 95, to znaczy, że nie powinienem lać 98 czy jak wleje 98 to będzie jeszcze lepiej? Pytam bo wcześniej miałem golfa USA i tam de facto powinienem lać 92 ale kiedyś zalałem 98 i od razu wywaliło check engine (za bogata mieszanka paliwa).
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
czerwony
Użytkownik
Postów: 552
Miejscowość: Poznań/Śrem
Data rejestracji: 24.08.13 |
Dodane dnia 01-02-2015 21:23 |
|
|
Raczej powinieneś lać tak jak jest napisane, próbuję się doszukać tutaj jakiejś zależności, albo wytłumaczenia dlaczego akurat te modele takie oktany.
Pozdrawiam, Adam
924 "Yeti" 78' http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=7066
928S 82' |
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 02-02-2015 16:07 |
|
|
czerwony napisał/a:
Raczej powinieneś lać tak jak jest napisane, próbuję się doszukać tutaj jakiejś zależności, albo wytłumaczenia dlaczego akurat te modele takie oktany.
znalazłem coś taiego na Porsche Club Francja:
http://www.924-944-968-porscheclub.fr/PorscheClubs/pc_924-944-968-fr/pc_main.nsf/web/B4F93E0005FEAFEDC1257CE300566D64
i tam niby piszą, że jednak 98 pewnie i tak nie ma różnicy
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0 |
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 03-02-2015 00:46 |
|
|
Właściwie 944 ma już komputer, zapłon jest przestawiany (to nie to co w 924),
więc rodzaj paliwa nie powinien mieć wpływu. Natomiast często 98 była lepszej
jakości, więc może o to chodziło producentowi? Żeby auto miało paliwo zawsze
najlepszej jakości?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: publikacje techniczne 928,944 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 03-02-2015 11:54 |
|
|
noname_conek napisał/a:
wg tej informacji powinienem lac do Turbo benzynę 95, to znaczy, że nie powinienem lać 98 czy jak wleje 98 to będzie jeszcze lepiej? ....
Jeśli w instrukcji jest 95 to zalewając 98 nie będzie lepiej a nawet może być gorzej. 98 oktanów spala się wolniej od 95 czyli max ciśnienie w cylindrze uzyskasz na 98 na pewno już po optymalnym punkcie i będziesz miał z 98 okt mniej mocy (tu zamieszczałem art z testami na hamowni potwierdzającymi to co piszę: http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=4&thread_id=7550). Chyba, że
a) masz w komorze spalania pełno nagaru wtedy twój silnik będzie miał wyższy stopień sprężania i będzie bardziej podatny na detonację; wtedy 98 mu trochę pomoże w stosunku do 95
b ) podniesiesz doładowanie powyżej fabrycznego - wtedy będziesz miał większą moc i będzie bezpieczniej na 98 bo podniesienie doładowania też podnosi prawdopodobieństwo detonacji
Qbak - co do komputera w 944 - żaden komputer nie wyczuwa jakim paliwem auto jest zalane przecież Jedyne co robi to na podstawie czujnika stukowego może zapłon opóźniać jeśli zalany zostanie kiepskim paliwem o niskiej liczbie oktanowej i to spalanie stukowe wykryje.
ps. Conek - nie masz na wlewie paliwa napisane jakim paliwem zalewać ? Ja mam w moim 951 wersja US, napisane (RON+MON)/2 = 91. W Europie obowiązuje RON, W USA obowiązuje DON czyli (RON+MON)/2. I teraz amerykańskie 87 okt DON to mniej więcej 95 europejskie, 91 okt DON to ich benzyna "super" czyli wysokooktanowa (europejskie 98 ?). Czyli powinienem jeździć co najmniej na 98...
pps. Myślę, że lepszym źródłem od porsche club francja będzie po prostu instrukcja od tego auta.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Edytowane przez juras dnia 03-02-2015 12:20 |
|