Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 24-03-2009 18:52 |
|
|
Dzisiaj poskladalem auto i pierwszy raz moglem sie cieszyc jazda!!! Do tej pory mam banana na gebie. Turbinke bardzo delikatnie slychac jak sobie pogwizduje. Przy ok 2,5 tys samochod dostaje kopa. Na razie bardzo delikatnie pojezdzilem niedaleko domu - bez problemow. Do wymiany jeszcze 2 podkladki miedziane od przewodu zasilania turbiny - olej sie delikatnie saczy, do wymiany wskaznik temperatury silnika bo nie pokazuje temperatury - czujnik juz podmieniony. Ale wrazenia bezcenne...
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 26-03-2009 22:19 |
|
|
Dzisiaj wzialem sie za hamulce - tarcze z przodu okazaly sie prawie nowe, tarcze tylne jeszcze zdatne do uzycia szczeki recznego ok. Wszystkie cylinderki i zaciski staly kompletnie - zostaly rozebrane na czesci pierwsze i wyczyszczone. Tarcze zostaly wyczyszczone z rdzy, klocki przod oraz tyl poszly nowe, wymieniony plyn hamulcowy.
Zabralem sie tez za elektryke. Naprawilem wskazania temperatury - uszkodzony okazal sie zegar - aby zostawic oryginalny od tego auta sprytnym sposobem wymienilem sam wskaznik temperatury silnika znajdujacy sie wewnatrz lewego zegara. Powycinalem troche zbednych kabli i patentow. Najciekawszym jaki znalazlem to przerobiona instalacja elektryczna pompy paliwowej na zwylky przekaznik - ale nie dlatego ze przekaznik padl ale dlatego, ze turbo ma pewne zabezpieczenie. Padajacy zawor wastegate od regulacji doladowania spowodowal, ze samochod zamiast 0,7bar cisnienia za turbina mial duzo wiecej, Zaczal zalapywac czujnik bezpieczenstwa odcinajac mase od przekaznika pompy paliwa. Brak paliwa przerywal prace silnika, cisnienie doladowania spadalo, czujnik znow podawal mase na przekaznik i samochod zaczynal jechac - objawialo sie to szarpaniem i przerywana praca silnika - nie znajac tematu odcieli przekaznik i czujnik podajac na sztywno zasilanie na pompe - samochod jechal ale - przeladowany! To spowodowalo takie uszkodzenie silnika. Normalnie zawor reguluje doladowanie a czujnik jest dodatkowym zabezpieczeniem... Jutro zakladam z tylu zolte koni.
Aha - jeszcze jeden ciekawy temat - potwierdzily sie slowa Zbyszka ze Szczecina ze 2-gi bieg zgrzyta. Synchronizator w "doglegu" do wymiany... Wszyscy mowili ze czesci nieosiagalne nawet w serwisie. Dzisiaj zadzwonilem do PCW z pytaniem o synchronizator - odpowiedz padla ze jest dostepny bez problemu! Cena tez nie taka tragiczna - 411zl. Nastepnym wiekszym tematem w tym aucie bedzie rozebranie skrzyni "dogleg" i wymiana synchronizatora 2-go biegu.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 26-03-2009 22:25 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 27-03-2009 07:48 |
|
|
W razie remontu skrzyni tutaj jest cała fotorelacja czego tam się w środku spodziewać. Co do ceny synchronizatora to jak na tą skrzynię nie jest to w żadnym razie dużo sam się będę musiał zastanowić, żeby kupić taki synchronizator - i niech sobie leży w razie czego - póki da się to jeszcze zakupić.
http://m-elliott.us/gallery/Transmission
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 27-03-2009 08:41 |
|
|
z czesciami w ASO powoli zaczyna robic sie problem,za 3-5lat nie bedzie mozna juz kupic prawie niczego nawet u dealera wiec z takimi waznymi elementami lepiej sie streszczac,kupowac i nie zalowac kasy.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 27-03-2009 09:04 |
|
|
Przemek - skad wiesz?
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 27-03-2009 10:41 |
|
|
bo juz o wiele niedostepnych czesci pytalem i do zwyklego 2.0 i do 2.5 ,pozatym wiem co sie np.dzieje w Audi (chociaz tam to juz otworzyli Audi Tradition wiec chyba nie bedzie problemow z czesciami) wiec predzej czy pozniej to samo bedzie w Porsche.
ehh nawet odwieczny rywal Porsche - Ferrari uruchomil specjalny dzial do ktorego mozna oddac swoje nawet bardzo stare auto a oni nie dosc ze w sumie nei kosza mega kasy jak dla uzytkownikow ferrari(60euro za godzine bodajze czyli taniej niz 1 roboczogodzina w Porsche) to nadodatek moga wytworzyc KAZDA czesc do zabytkowego Ferrari.
A Porsche dupa, wyprodukowali 20lat temu tyle i tyle zapasowych czesci i wszystkie powoli sie koncza na magazynach w DE,a jak narazie nie zapowiada sie na "doprodukowanie" nowych czesci zamiennych do oldtimerow...
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
Edytowane przez przemek84 dnia 27-03-2009 11:01 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 27-03-2009 11:19 |
|
|
Misiek - dzieki za linka - wlasnie gdzies to juz widzialem i sie zastanawialem - przyda sie.
Co do synchronizatorow to jest jedno ale - w skrzyni do zwyklego 924 i w skrzyni do turbo to zupelnie inna czesc. Ja pytalem o pierscien synchronizatora do turbo (skrzynia G31) - ten jest i go zamowie w najblizszym czasie.
Co do czesci to w serwisie dziwne rzeczy sie dzieja. Niektorych czesci nie bylo 2-3 lata temu a teraz sa dostepne - np wlasnie ten pierscien synchronizatora lub plastikowe kolanko przewodu smarowania szklanek w glowicy (qbak pytal i jest).
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 27-03-2009 23:40 |
|
|
Widziałem że masz kanał w garażu może zrobiłbyś fotkę nr seryjnego z twojej skrzyni? porównamy z moim Synchronizatory powinne być takie same, jeśli cena będzie taka jak mówisz to muszę sobie teraz odłożyć jakąś kasę i zakupić ten synchronizator na zapas nigdy nie wiadomo kiedy coś się zacznie dziać :/
Nr z mojej skrzyni:
[img]http://img27.imageshack.us/img27/3874/nrskrzyni.th.jpg[/img]
W razie gdybyś nie wiedział gdzie szukać numeru to służę pomocą
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 29-03-2009 23:09 |
|
|
Jesli chodzi o prosiaka - zrobilem pierwsze 100 kilometrow Bez zadnych problemow. Wychwycilem kilka usterek ktore bede musial w najblizszym czasie usunac - brak czasowki wycieraczek oraz tragiczne piorka co mi dzisiaj bardzo dokuczalo podczas jazdy w lekkim deszczyku, do wymiany tylne prawe lozyska w kole bo halasuja, cos z klaksonem bo nie zawsze trabi... i takie tam drobnostki.
Dzisiaj wymienilem olej w skrzyni - byla zalana jakims dziwnym, zadkim olejem, ktory dodatkowo byl czarny. Mialem problem z odkodowaniem oleju jaki jest potrzebny do tej skrzyni - w zwyklej musi byc SAE80 np.80W90 a do turbo jest napisane ze SAE90... i tyle. Jest to gestszy olej. Z braku takiego u mnie w serwisie zalalem na razie 85W140 do dyfrów/skrzyn. Jest dosc gesty - na lato moze byc. Jazda probna nie wykazala zadnych trudnosci z wlaczaniem biegow- niech sie na razie wyplucze skrzynia zanim sie za nia zabiore z rozbieraniem.
Misiek - fotka numerow skrzyni dla ciebie. Generalnie numer zgadza sie z numerem vin nadwozia wiec skrzynia oryginalna od auta.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
michal928 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez michal928 dnia 31-03-2009 00:08 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 02-04-2009 22:52 |
|
|
Od wtorku walcze z samochodem i jak na razie nic... Ma dziwna przypadlosc - po ok 7-9 km jazdy silnik zaczyna przerywac i prychac powyzej 2,5tys obr... Od momentu zapalenia poprzez rozgrzewanie i jazde jest OK. Odpiolem czujnik cisnienia doladowania, podmienilem przekaznik pompy i cewke i caly czas to samo... Na poczatku myslalem ze tos z paliwem, pompa albo czyms takim ale nie wyglada mi na to bo jak sie rozgrzeje to niezalezne czy sie jedzie czy na postoju po rozkreceniu go do 2,5 tys zaczyna kulec i drga obrotomierz co wskazuje na problemy z iskra. Jutro chce kupic modul zaplonowy bo moze on jak sie rozgrzewa to zaczyna gubic iskre. Musze jeszcze pomajdrowac z czujnikiem polozenia walu zeby sie upewnic ze to nie on miesza. Mam nadzieje ze to nie komputer. A przez pierwsze 150km dzialal jak marzenie...
Aha - obydwie pompy sprawdzalem - dzialaja.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
Edytowane przez michal928 dnia 02-04-2009 23:12 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 07-04-2009 09:03 |
|
|
Coś dla ciebie zza zachodniej granicy:
http://cgi.ebay.de/Porsche-924-Turbo-Zylinderkopf_W0QQitemZ120402847113QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item120402847113&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1308
http://cgi.ebay.de/Porsche-924-931-Turbo-Carrera-GT-Zylinderkopf_W0QQitemZ220390719211QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item220390719211&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Tutaj nawet fajny pomysł na pomalowanie mi tam się podoba:
http://cgi.ebay.de/Porsche-924-turbo-Druckrohr-Raritaet-aus-Sammlung_W0QQitemZ250401396085QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item250401396085&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
Mam możliwość zakupienia tłoków 931 seria 1 - w nominale... komplecik w dobrym stanie + wtryski wraz z okablowaniem za ok 1000zł z przesyłką... chyba się opłaca?
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 07-04-2009 14:17 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 07-04-2009 14:35 |
|
|
hmm... Ja za swoje tloki do 1 serii w nominale dalem 100$ a komplet do 2 serii tez w nominale na ktorym teraz jezdze dalem 100Ł. Jak kupisz tloki to trzeba sie liczyc od razu z wymiana pierscieni i moze byc tak ze seryjne juz nie wydadza bo tloki beda rozklepane i trzeba bedzie dorabiac... Cena znosna - zalezy jaki stan.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 07-04-2009 14:45 |
|
|
Stan... nienamacalny ale po fotkach sądząc wszystko eleganckie tłoki wyciągnięte z autka które poszło do tjuningu z praktycznie nowymi pierścieniami. Gdzieś w okolicach sierpnia zabieram się za wybebeszenie silnika i będę dłubał z autkiem, na pewno do wymiany polecą wszystkie uszczelki... połowa śrub, pompa wody i kto to wie co tam jeszcze wyjdzie - ale remoncik co najmiej taki jak u ciebie planuję. Jak już doskładam co potrzebuję a myślę że powinno się udać to poskładam już silniczek jako 931 S1... chyba tylko dolot zostawię z S2 bo lepszy a są zamienne - tylko z malutką przeróbką.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 07-04-2009 14:46 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 07-04-2009 18:33 |
|
|
Udalo mi sie uporac z problemem zaplonu. Auto juz jezdzi az milo Okazalo sie ze czujnik polozenia walu byl prawdopodobnie za daleko od kola zamachowego i to powodowalo po rozgrzaniu objaw wypadania zaplonow. Po zmierzeniu wyszlo ze byl ok 2 mm od walu - za duzo. Pod czujnikiem byly podkladki regulacyjne grubosci ok 0,6 mm - usunalem je i jest ok. Przy okazji jeszcze naprawilem przewod od czujnika polozenia walu (nowa wtyczka) oraz przejrzalem instalacje naokolo komputera. W kazdym razie jest ok. Teraz czas na kosmetyke.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 07-04-2009 18:47 |
|
|
ile planujesz tys.km na dotarcie silnika?super ze tak szybko uporales sie z tym problemem...
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 07-04-2009 19:35 |
|
|
michal928 napisał/a:
Udalo mi sie uporac z problemem zaplonu. Auto juz jezdzi az milo (..) Teraz czas na kosmetyke.
Jakoś nie jestem zaskoczony Michale. Mimo wszystko gratuluję i dużo frajdy życzę...;D
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 07-04-2009 20:26 |
|
|
Na dotarcie planuje jakies 1500km i wymiana oleju. Na razie zrobilem ok 250km i niestety ciezko sie czasami powstrzymac od wciskania gazu... Kilka razy mocniej depnalem
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 08-04-2009 09:28 |
|
|
michal928 napisał/a:
Na dotarcie planuje jakies 1500km i wymiana oleju. Na razie zrobilem ok 250km i niestety ciezko sie czasami powstrzymac od wciskania gazu... Kilka razy mocniej depnalem
Jakbym siebie słyszał. Też nie mogę się powstrzymać.
Wsiąść do Porsche i nie móc wdepnąć do końca to katorga! |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 10-04-2009 07:17 |
|
|
I znów na ebay'u pojawiły się jakieś tłoki do turbo, tylko nie wiadomo która seria - może Ci się przyda dodatkowy zestaw?. Ale widzę, że nadwymiarowe - to łatwiej dopasować do prawie każdego dostępnego bloku ciekaw jestem jaka będzie cena. Foto słabe ale chyba na górze tłoków widać pewne ślady detonacji itp... ale tu mogę się mylić.
http://cgi.ebay.co.uk/PORSCHE-924-TURBO-SET-OF-PISTONS-CON-RODS_W0QQitemZ320358538422QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item320358538422&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A10%7C39%3A1%7C240%3A1318
A o tym pisałem wcześniej... zobacz tutaj:
http://www.porsche924-944.nl/transaxle/index.html#Porsche%20kleur%20codes%20924%20-%20944.
Chodzi o prędkości:
Przyspieszenie 0 do 100:
924 9,7s
931 S1 7s
931 S2 7,7s
To samo od 0 do 160:
30,4
17,9
20,4
Ponadto seria 1 była cięższa ok 24KG od serii 2
Ciekawe dlaczego są takie wyniki - wiem że turbo było inne, mocniejsze, może dlatego poza tym lubiło zdychać bo pracowało... ciężko
Sam nie wiem skąd te błędy lub porównania :/...
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 10-04-2009 11:51 |
|
Autor |
RE: 931 z Raszyna :) |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 10-04-2009 17:08 |
|
|
Wyslalem zapytanie o tloki - zobaczymy co odpisze.
Dzisiaj bylem turbawą na przegladzie - wszystko w jak najlepszym porzadku. Luzow brak, amorki ok 75%, hamulce z przodu 1% roznicy, z tylu 4% roznicy, reczny troszke gorzej bo mimo ze trzyma bardzo mocno to jest roznica ok 35% miedzy prawa a lewa strona - poprawi sie jak pojdą nowe tarcze i szczeki bo na razie szczeki recznego tylko podregulowalem. Wyciekow oczywiscie brak. Panowie byli bardzo pozytywnie zaskoczeni stanem technicznym pojazdu ale rowniez bardzo zainteresowani modelem i historia. Okazalo sie ze jeden nawet nawet slyszal o jakims czerwonym porszaku (924) w raszynie i ze jest tam jakis warsztat! hehe - powiedzialem ze to moj.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
|
|
|