924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 3 z 11 < 1 2 3 4 5 6 > >>
Autor RE: 924 Qbaka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 18-03-2009 21:57
To jeszcze dorzucą fotkę prowadnic zaworowych.
Z lewej wydechowe, z prawej ssące.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Qbak dodał/a następującą grafikę:

www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 Qbaka
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 19-03-2009 09:54
jaka cena prowadnic?jak tam stan cylindrow w bloku?ja tez wlasnie dowiaduje sie co dokladnie bylo robione w moim silniku/osprzecie silnika w 924 S i mniejwiecej kiedy rozne rzeczy byly robione i niestety straszni partacze przy nim pracowali smiley.


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: 924 Qbaka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 19-03-2009 13:32
Komplet prowadnic (każda w tej samej cenie) wyszedł po zniżkach 160zł.
W porównaniu do Turbo - tanio, nie wiem jak ceny eSki.

Ja się strasznie cieszę, że nie mam żadnych patentów.

Cylindry, ok - pomierzone i określone jako - nic do robienia. smiley
Myślałem, jak napisał Pilatus, żeby blok zeszlifować zwiększając stopień sprężania,
ale jakoś nie chcę jeszcze dodatkowych kosztów. Zobaczymy jaka moc będzie
bez tego. Najwyżej za rok/dwa wymieni się panewki na oryginały (jak zrobią)
i splanuje blok. Michał twierdzi że wtedy już nie można sobie pozwolić na słabą
benzyną (choć i tak głownie tankuje na Shellu) i trzeba kąt zapłonu przestawiać.

Fotka cylindrów:


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Qbak dodał/a następującą grafikę:

www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 Qbaka
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 19-03-2009 14:03
ale to nie planujesz bloku tylko glowice smiley,tak jak normalnie teraz planowales zapewne 0,05-1mm to poprostu zjedziesz ja ze 2-3mm i zwiekszy Ci sie kompresja,ale ja nie wiem czy jest sens dla tych 2-3KM wiecej ...chyba szkoda glowicy.


jeszcze odnosnie prowadnic: piszesz po wszystkich znizkach a prowadnice masz z ASO,tzn masz jakies wieksze znizki niz 10%?


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.

Edytowane przez przemek84 dnia 19-03-2009 14:03
2457922
Autor RE: 924 Qbaka
miniver
Użytkownik



Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07
Dodane dnia 19-03-2009 14:10
przemek84 napisał/a:
ale to nie planujesz bloku tylko glowice smiley,tak jak normalnie teraz planowales zapewne 0,05-1mm to poprostu zjedziesz ja ze 2-3mm i zwiekszy Ci sie kompresja,ale ja nie wiem czy jest sens dla tych 2-3KM wiecej ...chyba szkoda glowicy.


Jak spojrzysz na poprzednią stronę, to zobaczysz, że w 924 nie bardzo da się planować głowicę... się zbiera z bloku..


Don't panic!
8388751
Autor RE: 924 Qbaka
juras
Użytkownik



Postów: 2408
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 19-03-2009 14:15
Zdejmuje się z bloku 1mm ale... wtedy napinacz paska rozrządu jest od nowości paska na max naciągnięty. Oraz przestawia się minimalnie rozrząd więc wypadałoby mieć regulowane kółko żeby mieć dokładnie te same fazy rozrządu co w oryginale.. (to ze względu na to, że głowica jest "niżej" i kółko jest wtedy przekręcone lekko w lewo). Chociaż nie jestem pewien czy to przestawienie jest na tyle istotne żeby miało wpływ na moc.



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 Qbaka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 19-03-2009 14:18
No właśnie, głowice planuje się, bo trzeba. Blok, bo można smiley
Nie wiem jak dużo mocy to da. Chodziło o to, żeby silnik był sprawniejszy, żwawszy.
No ale nie będę robił na razie.

Koszt jednej prowadnicy 22,29zł (zniżki klubowe 10% - jakoś mi się tak napisało,
że wyszło jakbym miał więcej).


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 Qbaka
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 19-03-2009 14:43
paaaanie 22zl to jak za darmo smiley. Tylko jak zawsze kiedy sie podlicza wszystko to czlowiek sie lapie za glowie smiley. Qbak rozmawiales moze ze szlifierzem lub z Michalem ile max. mm mozna zdjac z bloku ktory masz tzn miales w aucie?


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: 924 Qbaka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 19-03-2009 16:07
Nie, nie rozmawiałem. Jedyne źródło informacji na temat zdejmowania materiału
z bloku to Pilatus, który napisał, że można 1mm. Może więcej też można, ale to
nie mnie pytać - nie robię więc się dalej nie interesowałem smiley

Z prowadnicami było tak - w zakładzie 330zł, na teile.pl jakieś 270zł chyba (można
sprawdzić), serwis mnie zaskoczył smiley

A fakt faktem, jak się to wszystko ładnie w exelu dodaje... smiley
Dodatkowo chciałbym troszkę popracować nad zawieszeniem, oponami...
Są też pomysły na nowe sprężyny, poliuretany, stabilizator tylni, do tego kupiłem
już łożysko oporowe sprzęgła i jeszcze zostało do zrobienia łożysko igiełkowe na wale...

Dobra, wystarczy smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 Qbaka
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 19-03-2009 18:08
No ładna lista smiley koszty lecą... ale tak to jest jak się chce coś porządnie zrobić to zawsze się nazbiera. Zastanawia mnie tylko czy po planowaniu bloku nie utraci się pewnej przydatnej rzeczy w 924 smiley mianowicie silnik może zrobić się kolizyjny - a nie wiem czy warto ryzykować dla tych kilku koników? Nie dłubałem przy silniku także nie wiem jak wysoko podchodzą tłoki w 924 - na pewno głowica jest równiusieńka - rzeczywiście była na poprzednich foto.



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: 924 Qbaka
juras
Użytkownik



Postów: 2408
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 19-03-2009 19:51
Piłatus chyba tym razem pojechał po całości bo ze 3mm. Ja miałem 1mm i kolizyjny silnik nadal nie był ale problemy były takie jak pisałem - napinacz paska rozrządu jest na krawędzi przy 1mm a jeśli splanuje się więcej, trzeba przerabiać napinacz bo nie da rady uzyskać dobrego napięcia paska. A druga rzecz to regulowane koło by się przydało.


2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 Qbaka
pilatus
Administrator

Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 19-03-2009 22:15
1 mm można ot tak. Podobno goście startujący w 924 Cup w GB robią to wszyscy. Silnik po tym nie jest kolizyjny, ale pojawiają się problemy, o których pisze Juras. Nowy napinacz z nowym paskiem rozrządu, tak na styk, daje radę.
Ja mam niemal 2 mm i to, według obliczeń, daje stopień sprężania bliski 11:1. To oznacza problemy ze spalaniem stukowym, konieczność przerobienia napinacza, regulowane koło rozrządu, silnik robi się kolizyjny... ale czego nie robi się dla nauki smiley

pzdr
jacek(pilatus)
Autor RE: 924 Qbaka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 21-03-2009 16:22
Chyba już gdzieś pisałem, ale postaram się podzielić tym i tutaj - najprawdopodobniej
dzięki Tomkowi z transaxl będę miał komplet panewek głównych smiley Czarodziej
normalnie smiley Jak dostanę do ręki to uwierzę, ale na 99% są smiley

A jak Wam się w ogóle podoba tak przeprowadzony remont? Coś byście jeszcze
zrobili? (oprócz "piłowania" bloku)


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 Qbaka
juras
Użytkownik



Postów: 2408
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 21-03-2009 18:14
Ja bym się upewnił, że to wszystko jest dobrze pomierzone i w granicach tolerancji bo co z tego jeśli zmienisz pierścienie jeśli tłoki powinny być już nadwymiarowe na przykład. Ja mam po swoim taką nauczkę bo pytałem dwóch niby znających się osób czy to mój silnik jest gotowy do złożenia itd. i usłyszałem, że "panewki jeszcze pochodzą". I jak złożyłem to na dzień dobry klepały. Jednak to powinno być wszystko pomierzone zgodnie z instrukcją...



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: 924 Qbaka
Tomek
Użytkownik



Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 21-03-2009 19:56
Qbak napisał/a:
Komplet prowadnic (każda w tej samej cenie) wyszedł po zniżkach 160zł.:


Mogę zaproponować zestaw - komplet prowadnic do 924 za 133 zł
Pozdrawiam
Tomek


TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl
transaxle.pl
Autor RE: 924 Qbaka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 22-03-2009 01:37
Że ja nie pomyślałem gdzie najpierw uderzyć...
Tomek, musisz wrzucić wszystko co możesz załatwić na stronę do oferty,
napisz że czas oczekiwania taki a taki i tyle. Jeszcze chętnie bym widział
między tymi wszystkimi częściami podział na modele, łatwiej by było
przeglądać co można mieć do swojego modelu nowego smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 Qbaka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 26-03-2009 02:04
Dziś dostałem komplet panewek głównych do Porsche 924 w tzw. nominale smiley
Panewki są firmy Glyco. Poprzykładałem do nich moje, więc się wszystko zgadza.
Troszkę są wyleżane, ale nie powinno być z tym racze żadnych problemów smiley
Jutro jakieś fotki wrzucę smiley

Wszystko dzięki Tomkowi z transaxl, jeszcze raz wielkie dzięki! smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 26-03-2009 02:04
www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 Qbaka
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 28-03-2009 02:21
To moje piękne, cudowne i nowe panewki. smiley
Musiałem się pochwalić. smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Qbak dodał/a następującą grafikę:

www.porscheshop.pl
Autor RE: 924 Qbaka
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 28-03-2009 02:36
Łeeeee.. jakieś dziurawesmiley hehehe Ty je montuj..przyglądać się będziesz starymsmiley

Edit:
Nie wiem czy to wina dużych fotek, ale strasznie trudno wbić w Twój temat:/

Edytowane przez Mammoth dnia 28-03-2009 02:39
Autor RE: 924 Qbaka
Abelard
Użytkownik



Postów: 975
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 28-03-2009 10:47
Duża popularność smiley


Już nie zbieram na 968 CS

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Strona 3 z 11 < 1 2 3 4 5 6 > >>