Autor |
RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn. |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 28-09-2012 10:35 |
|
|
Muszę przyznać, że opis jest optymistyczny, ale moim zdaniem koszty uruchomienia auta będą znacznie wyższe...
Halogeny przednie to jakieś 800 - 1000 zł (kiedyś widziałem w UK po 400 zł sztukę)
Zrobienie silnika z robocizną pewnie jakieś 3-4 tys.
Klocki i tarcze to nic, że były nowe kilka lat temu, teraz nadają się w najlepszym przypadku do przetoczenia, ale bardziej trzeba nastawić się na wymianę - całość pewnie z 2,5 tys.
samo obszycie kierownicy to jakieś 300 zł - jeśli są do wymiany niektóre elementy wnętrza to wiadomo, że koszty rosną
Opony po 5 latach stania raczej podlegają wymianie (kolejne 2-3 tys.)
Targa - nic pilnego, ale zawsze kilka stów poleci
Ciekawe jak działa elektryka?
Lakier, jeśli auto stało i nie było regularnie myte - może tylko polerka, ale to wersja optymistyczna, ale z opisu wynika, że trzeba się zająć blacharką.
Akumulator - niby mało istotna rzecz, a 400 trzeba dać.
do tego ubezpieczenie, przegląd i laweta
Na moje 10 - 12 tys. bez ruszania lakieru - mówię o nowych częściach. Doprowadzenie auta do dobrego stanu z zakupem wyjdzie jakieś 22-24 tys. jak nie 30.
Przepraszam jeśli mój opis jest drastyczny, ale moim zdaniem bardziej realny
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2
Edytowane przez Blumen dnia 28-09-2012 10:46 |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn. |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 28-09-2012 10:43 |
|
|
Panowie litości, proszę Was
Cała S2, nie rozszabrowana, jak rozumiem bez wad prawnych a jedynie do remontu za 12tyś PLN.
Ja uważam, że to bardzo dobra oferta i adekwatna do stanu technicznego jeśli ktoś chce kupić samochód a nie worek części zamiennych.
Sebek nie ma znaczenia gdzie były robione serwisy 7 lat temu jak auto przez te 7 lat nie jeździło i tak trzeba wszystko wymienić od nowa
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn. |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 28-09-2012 11:01 |
|
|
Blumen przesadzasz, o siniku i hamulcach nic konkretnego nie wiemy...to raz, dwa koszty rozłożone w czasie.
Dobra alternatywa dla podszykowanych aut za 20 pare tyś. |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn. |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 28-09-2012 11:26 |
|
|
czy ja wiem czy przesadzam... rozrząd z rolkami, uszczelki pokrywy zaworów i miski olejowej, nowe filtry łańcuszek i ślizgi, świece. Do tego wymiana płynu w chłodnicy - ślady oleju, i tu pytanie skąd on się wziął, czy poszła uszczelka pod głowicą, czy coś innego? 5 lat stania bardziej zjada samochód niż jeżdżenie. Jeśli nie był odpalany, to ciekawe jak wygląda jego wnętrze.
Co do tarcz hamulcowych - postaw na jedną zimę auto na dworzu, a wiosną zobaczysz co ci zostało... Kiedyś miałem tak z BMW e39 i moim s2, wszystko było OK, auto dosłownie 3 razy widziało śnieg, a resztę zimy stało w suchym garażu - porsz jeśli będzie pamiętał może powiedzieć jak wyglądały tarcze, bo je wymieniał. Ostatnią zimę raczej nie jeździłem, a tarcze musiałem przetoczyć bo miały lekkie bicie.
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2 |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn. |
jurek968
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.06.09 |
Dodane dnia 28-09-2012 12:41 |
|
|
Lamer napisał/a:
Panowie litości, proszę Was
Cała S2, nie rozszabrowana, jak rozumiem bez wad prawnych a jedynie do remontu za 12tyś PLN.
I tu jest podobno problem, ponoć auto nie przerejstrowane od 7 ( ?) lat , brak ubezpieczenia....tak słyszałem.
Generalnie jak nie mozna auta sprawdzić w ruchu to trzeba się liczyć jeszcze ze sprzęgłem ,łozyskami, skrzynia , oprócz tego co było pisane.
W takiej sytuacji te 12 tys to dużo kasy......... |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn. |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 28-09-2012 19:57 |
|
|
Coś czuje w kościach, że jeszcze przed zimą kolejne ciekawe auto pójdzie na partsy
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: [I] Porsche 944 S2 3.0 211KM 1989r. / Dąbr. Górn. |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 29-09-2012 11:22 |
|
|
Nr VIN: WPOZZZ94ZKN492706.
Rozkodujcie, najlepiej z listą opcji to się porówna.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|