Autor |
[I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 16-04-2010 00:41 |
|
|
http://moto.allegro.pl/item1002858491_porsche_bmw_drift_driftowoz.html
Porsche 924 z 2,5 l silnikiem z BMW M20B25, silnik jest po chip tuningu i jego moce teraz oscyluje w granicach 180-190 KM. Przełożenie dyfra: S 3,91. Samochód posiada obniżone i utwardzone zawieszenie, ma zwiększony kąt skrętu przednich kół oraz negatyw na przednich kołach. Waga auta to ok 900 kg. Auto jest przygotowane do driftu.
Edit:
Cena 3 000,00 zł
Data wystawienia: 2010-04-15
Data zakończenia: 2010-04-25
---------------------------------------------------------------------------------
Wiecie coś więcej na jego temat? Wydmuszka - wiadomo. Silnik - ogólnie znany. Ciekawy jestem jak został rozwiązany temat napędu. Może ktoś ma jakieś info o tym wynalazku?
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Mammoth dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Mammoth dnia 09-02-2012 14:01 |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 16-04-2010 07:10 |
|
|
yeah, fajny sprzet ! mi się niesamowicie podoba ! silnik skrzynia na flanszy pewnie, ciekawe jak to wygląda pod maską
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
huzar105
Użytkownik
Postów: 292
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 19.10.09 |
Dodane dnia 16-04-2010 07:50 |
|
|
Czyli co mówisz, że przenieśli skrzynie na tył?
[img]http://img59.imageshack.us/img59/5609/userbar366227hj2.gif[/img] |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 16-04-2010 08:37 |
|
|
ehh fajne autko... ciekawe ile właściciel chce...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 16-04-2010 09:33 |
|
|
huzar105 napisał/a:
Czyli co mówisz, że przenieśli skrzynie na tył?
Widać, że coś było spawane na tunelu - pewnie skrzynia od bmw się nie mieściła bez powiększania tunelu...
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 16-04-2010 10:17 |
|
|
Ja podejrzewam, że to ten poszerzany tunel kryje skrzynię
Trzeba by dorwać fotki spodu auta.
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-04-2010 11:36 |
|
|
jeżeli ma być do driftu to skrzynia chyba tylko z przodu aby trochę "zachwiać" wyważenie
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 16-04-2010 11:56 |
|
|
Ale wreszcie ręczny w odpowiednim miejscu!!!!
Ciekawe auto, chociaż wydaje mi się że zrobione było w DE... Jak to możliwe że jeszcze nikt go nie widział? |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
mg83
Użytkownik
Postów: 280
Miejscowość: Nowa Sól/Rumia
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 16-04-2010 12:27 |
|
|
Porsche 924 z 2,5 l silnikiem z BMW M20B25, silnik jest po chip tuningu i jego moce teraz oscyluje w granicach 180-190 KM jak by mu wlozyli M50B25 to mial by wtedy te 190KM bez chip tuningu a po chipie cos kolo 210-220 a tak po za tym to widze tez licznik od e30
chwilowy brak prosia....
Edytowane przez mg83 dnia 16-04-2010 12:29 |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 16-04-2010 16:41 |
|
|
Piterson: Ja nie wyobrażam sobie jazdy z ręcznym w innym miejscu iż fabryczne. Bardzo mi pasuje oryginalne umiejscowienie. |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
huzar105
Użytkownik
Postów: 292
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 19.10.09 |
Dodane dnia 16-04-2010 16:52 |
|
|
szeryf napisał/a:
Piterson: Ja nie wyobrażam sobie jazdy z ręcznym w innym miejscu iż fabryczne. Bardzo mi pasuje oryginalne umiejscowienie.
Przy parkowaniu spoko, ale aby się popisać przed małolatami to już nie tak do końca
[img]http://img59.imageshack.us/img59/5609/userbar366227hj2.gif[/img] |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 16-04-2010 17:55 |
|
|
Na małolaty to sama marka powinna wystarczyć |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
hades307
Użytkownik
Postów: 1768
Miejscowość: Freie Stadt Danzig
Data rejestracji: 02.01.08 |
Dodane dnia 16-04-2010 22:18 |
|
|
tylko z ręcznym w fabrycznym miejscu można zblokować tylne koła podczas zmiany biegu
i jeszcze stacyjka przydała by się z lewej aby uruchamiać silnik i wrzucać bieg jednocześnie to byśmy ruszali o około 2 sekundy wcześniej zależnie jak ciężko komu odpala
1978
1979
szukam rocznika '80
There is a fine line between hobby and mental illness
-Welcome to the Other Side |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
huzar105
Użytkownik
Postów: 292
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 19.10.09 |
Dodane dnia 16-04-2010 22:31 |
|
|
Napisał ktoś może do właściciela o jakieś większe info?
[img]http://img59.imageshack.us/img59/5609/userbar366227hj2.gif[/img] |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 16-04-2010 22:43 |
|
|
hades307 napisał/a:
tylko z ręcznym w fabrycznym miejscu można zblokować tylne koła podczas zmiany biegu
i jeszcze stacyjka przydała by się z lewej aby uruchamiać silnik i wrzucać bieg jednocześnie to byśmy ruszali o około 2 sekundy wcześniej zależnie jak ciężko komu odpala
a kierownica w zebach ?
autko super , dziwi mnie tylko brak agresji wśród maniaków orginalności , to chyba ten żałobny nastrój
ps autko lux!
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 17-04-2010 00:32 |
|
|
Zero agresora chyba wynika z tego, że akurat ludzie wiedzą co to jest za silnik. Mnie to ciekawi, bo w sumie myślałem że będę pierwszy z tym patentem. Jak beemek nie lubię.. tak 2.0 i 2,5.. to są jednostki niezniszczalne. Maiłem te silniki nie raz pod ręka żeby katować i porównania nie ma. W 924 silnik by się rozpadł po chwili..a ten można męczyć i będzie żył. Podpadnę wielu osobom ale pod względem bezawaryjności nie ma nawet co porównywać. Silniki i napęd w e30 są stworzone do niszczenia opon i ślizgania się.. a w naszych.. jak nie chce się uruchomić rozgrzany to inne akcje wynikają. A to można katować w każdych warunkach. To co jest pod maską akurat nie bardzo mnie interesuje.. ale bardziej ciekawi to jak jest rozwiązana kwestia napędu i zawieszenia
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 17-04-2010 00:47 |
|
|
Zawieszenie może zostało to samo, z tego co widzę felgi są na 4 śruby i nawet wystają
osłony piast. Ja tu psów nie wieszam, bo już jest sprawa przesądzona... nie można
nikogo odwieźć od takiej decyzji, jakby nie było zniszczenia 924... Można polemizować
w jakim było stanie, ale już na pewno nie wróci do oryginalnego napędu.
Ja akurat nic nie wiem o tym silniku. Może i faktycznie są tak bezawaryjne, wiedzieli
w fabryce że BMW będą głównie palić gumy a nie ścigać się po torze?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 17-04-2010 01:09 |
|
|
Qbak.. jak mówiłem wcześniej.. e30 były stworzone do niszczenia opon Ten model tez ma kółeczka na 4 śrubki Ale tu jest szpera z bmw więc i napęd przerobiony (most). Ciekawi mnie tył po autem Założyłem temat z przekonaniem, że ktoś to auto widział. Jakby nie patrzeć jest to spora ciekawostka i to auto do ślizgania nadaje się idealnie.. Ale ciekawe jak wygląda temat pod karoserią
Edit:
Qbak napisał/a:
Może i faktycznie są tak bezawaryjne, wiedzieli
w fabryce że BMW będą głównie palić gumy a nie ścigać się po torze?
Cholera ich tam wie, W sumie nie słyszałem o jakichś rewelacyjnych osiągach tych silników jeśli chodzi o czasy na torze.. ale pod względem wytrzymałości to nie spotkałem nic co można by było porównać Z tego co znam, wynika że są bardzo trwałe. (chociaż za bmw nie przepadam - delikatnie mówiąc )
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Edytowane przez Mammoth dnia 17-04-2010 01:22 |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 17-04-2010 06:24 |
|
|
ktoś pisał / dzwonił do właściciela?
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: [I] 924 z silnikiem bmw 2.5 |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 17-04-2010 10:17 |
|
|
Co do trwałości silników M20B20 / B25 to sam mam dobry przykład silnik w moim E30 ma 23 lata i dysponuje wciąż fabryczną mocą, a nawet o 0,4KM więcej niż fabrycznie na co jak niektórzy wiedzą jest dowód w postaci wykresu z hamowni .
Widzę że dyfer w aucie jest z przełożeniem typowym dla E30 więc tam cały napęd od silnika po dyfer i półosie pochodzi z E30 dyfer z oznaczeniem S oznacza szperę jeśli jest fabryczna to 25%. |
|