Autor |
Cześć |
offczar
Użytkownik
Postów: 16
Miejscowość:
Data rejestracji: 29.11.15 |
Dodane dnia 29-11-2015 17:52 |
|
|
Niedawno stałem się posiadaczem 944 z '85 roku i trafiłem tutaj zgłębiając informacji o zawiłościach konstrukcyjnych tego wehikułu... Pozdrawiam i myślę, że będę często zaglądał.
[img]http://s1.postimg.org/oyc6gipi3/IMG_2916.jpg[/img]
Edytowane przez offczar dnia 29-11-2015 17:53 |
|
Autor |
RE: Cześć |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 29-11-2015 18:07 |
|
|
cześć,
pewnie - śmielej napisz coś o sobie, skąd jesteś czemu to auto itp.
(czy to przypadkiem nie exciachowa/wampirowa wydmucha?
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6384&rowstart=0 )
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 29-11-2015 18:13 |
|
Autor |
RE: Cześć |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 29-11-2015 18:09 |
|
|
ooo ex Ciachowa, ex Wampirowa wyścigówka trafiła do nowego posiadacza ...
gratuluję zakupu i frajdy z jazdy
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Cześć |
offczar
Użytkownik
Postów: 16
Miejscowość:
Data rejestracji: 29.11.15 |
Dodane dnia 29-11-2015 18:32 |
|
|
To jest dokładnie ten samochód. Tak myślałem, że zostanie tutaj rozpoznane Ktokolwiek przy nim grzebał muszę przyznać, że wnętrze jest przyzwoicie pomalowane, półklatka dość solidna, a pasy, fotele itd w przyzwoitej kondycji.
Powoli będę eliminował gwizdy, świsty i puknięcia dochodzące gdzieś z układu przeniesienia napędu (póki co okazało się, że przy lewej tylnej piaście był taki luz, że mało koła nie zgubiłem).
Kolejną z moich bolączek są wolne obroty, a raczej ich brak. Auto jest kapryśne i zwyczajnie gaśnie. Czasu wystarczyło mi póki co na przywiezienie auta do domu i "rozpoznanie" z czym mam do czynienia.
O mnie? Jestem z Jeleniej Góry i krągłości okolicznych dróg. Wcześniej walczyłem głównie z Beemkami i produktami FSO. Nisko poprowadzona linia 944 zawsze mi się podobała. Mój ostatni 4 letni epizod z e30 to ciągłe swapy i poligon testowy. Jeśli seryjny silnik, a zwłaszcza jego elektronika nie będzie chciała współpracować to nie zawaham się go usunąć
|
|
Autor |
RE: Cześć |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 29-11-2015 19:17 |
|
|
tak - auto bardzo fajnie zostalo przygotowane (choc ostatnio widzialem je dosc dawno jak jeszcze w porschepana stalo. michala - ciacha mozesz spytac ile to pracy i wkladu wymagalo - gość co to wnetrze przygotowywal (witan) potem nie chcial sie podobnych tematów ponoć podejmować tyle roboty to kosztowało )
no i szczerze Ci powiem że też były momenty że miałem na nie chrapkę (zresztę nie wykuczam że jeszcze kiedyś mnie najdzie więc jakby ci się miało znudzić kiedyś to koniecznie daj info na forum )
dobrej zabawy
a plany to jakieś kjs/classicauto/porsche club poland czy tak dla funu?
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 29-11-2015 19:30 |
|
Autor |
RE: Cześć |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 29-11-2015 19:41 |
|
|
Witamy na forum!
Gratulacje
Auto z historią, niestety mało było historii wyścigowej, zamierzasz coś
zmienić czy tak jak napisał Viper bardziej kręte okoliczne drogi?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Cześć |
offczar
Użytkownik
Postów: 16
Miejscowość:
Data rejestracji: 29.11.15 |
Dodane dnia 29-11-2015 21:34 |
|
|
Marzy mi się classicauto, ale to oznaczało by powstrzymanie się od swapów. Przekopię dokładniej regulamin i czas pokaże. Kjs w moich okolicach są bardzo dziurawe i nie mam serca tam pałować auta
Do tej pory szedłem raczej w stronę driftu, ale 944 chciało raczej iść szybko po zakrętach niż szerokim slajdem w trakcie krótkich testów w Karpaczu.
Obecnie powoli żegnam się ze skandynawią po paromiesięcznym pobycie, jak zacznę cokolwiek grzebać przy aucie, to na forum z pewnością pojawi temat opisujący przebieg prac.
Tymczasem dziękuję za ciepłe przyjęcie i liczę na waszą pomoc przy zabawie z autem! |
|
Autor |
RE: Cześć |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 29-11-2015 21:41 |
|
|
Witaj, super że auto trafiło w dobre ręce. Classicauto Cup niestety raczej odpada ze względu na przeróbki. To znaczy startować można ale na dobre wyniki chyba nie ma co liczyć. Cooldude zna regulamin i ma 944, więc pewnie podpowie.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Cześć |
marchewa
Użytkownik
Postów: 1403
Miejscowość: Jelcz-Laskowice
Data rejestracji: 02.01.12 |
Dodane dnia 29-11-2015 22:40 |
|
|
Witaj kolego, ja jestem z okolic Wrocławia i w razie potrzeby służę pomocą (głównie w zakresie maneli do 44 których sporo posiadam)
W temacie podnodszenia mocy, swapów itd to praktyka pokazuje ze najprostszą (i najtańszą) metodą na poprawę osiagów 944 jest jego sprzedaż i zakup 944 S2 lub turbo. (głównie z uwagi na dość specyficzną konstrukcję - niestety to nie bmw w których wśród kilku generacji i linii modelowych wszystko jest plug-n-play) Dlatego tez polecam zasiegnąć opinii kilku użytkowników tego forum którzy kawal życia strawili na modyfikacjach prośków zanim poharatasz biedaka i upakujesz mu jakieś M54b30.
PS elektronika w starym 44 jest prostsza nawet niż w ta e30 więc nie ma powodów żeby nie chodziła (tzn powody moga sie znaleźć, ale szybko mozna je wyeliminować)
Polecam doprowadzić staruszka do porządku a zobaczysz że odpłaci sie megafrajdą z jazdy! |
|
Autor |
RE: Cześć |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 30-11-2015 00:50 |
|
|
Na pierwszy sezon można zostawić ten silnik
Piterson zrobił swapa na 3,0 tylko ma nową deskę, ale CA CUP wyznaje zasadę
zdaje się modelu. Czyli w 944 było 3,0 to można wsadzić. Najlepiej pytać
bezpośrednio o każdy przypadek, bo tutaj auto przed liftem, a te jednak nie
miały 3,0 lub 2,5turbo.
Śmiało pytaj jak będziesz miał wątpliwości lub problemy z autem.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Cześć |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 30-11-2015 05:17 |
|
|
Cześć
Troszkę się spóźniłem... ale moje prosiaki już się rozjechały a tu proszę pojawiło się kolejne w okolicy. Też jestem z JG i jakby co to pewnie coś będę w stanie pomóc... choć głównie 924 i Turbo mam przerobione od podszewki ale zawsze
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Cześć |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 30-11-2015 13:34 |
|
|
Cześć, witaj na forum!
W 944 nie tak łatwo o szperę, czy zaspaw, wiec jezeli chodzi o drift, to zostaje latanie małymi kątami, żeby nie mielił jednym kolem. Za to jazda na okrągło to czysta przyjemność w tym aucie! Jakie silniki przerabiałeś w e30?
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: Cześć |
offczar
Użytkownik
Postów: 16
Miejscowość:
Data rejestracji: 29.11.15 |
Dodane dnia 30-11-2015 19:22 |
|
|
Misiek jak wroce do Polski to trzeba sie bedzie umowic na bajere
sliwa od dwulitrowych m20 po m50 i m52, strokery itd. Na zadnym silniku nie przejechalem wiecej niz 2000 km. Tylko w m52b28 korba mi pekla i narobila 2 dziury w bloku i trzecia w misce :/ Reszta przezyla
Elektroszpery nie chce, dopoki nie bede pewny ze 944 czeka przyszlosc jako driftowoz.
Co do CA cup - nie napalam sie, jak bedzie mozliwosc to moze sie sprawdze
|
|
Autor |
RE: Cześć |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 30-11-2015 22:39 |
|
|
Przerabiałem ten temat przy kilku innych projektach i za każdym razem wychodziło na to, ze wyścigówką polatasz bokiem, a driftowozem nie pojedziesz szybko lata temu bylo wystawione jakies 924 z bodajże m50b25, deska rozdzielczą z e30, zaspawanym dyfrem i hydrołapą. Jedyny drift projekt w Polsce na bazie transaxla porsche jaki kojarzę, a szkoda
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: Cześć |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 30-11-2015 22:53 |
|
|
Cześć!
Gratulacje z okazji zakupu. No i zwyczajowo życzę Ci wiele frajdy z fajnej zabawki
Ad post sliwy nt. driftowozu z 924 - z tego co kojarzę, to chyba to auto finalnie skończyło jako dawca części (mam chyba szyby boczne i klapki świateł z niego)
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Cześć |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 30-11-2015 23:08 |
|
|
sliwa napisał/a:
...Jedyny drift projekt w Polsce na bazie transaxla porsche jaki kojarzę, a szkoda
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=3031&rowstart=0
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|