Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: jak kochają inni :) |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 27-11-2008 17:02 |
|
|
Nie pamiętam dokładnie, ale cena minimalna była chyba 4tys. Długi z lbl powinien pamiętać, bo brał udział w licytacji.
A co do zakupu.. ja kiedyś kupiłem w podobnym stanie tylko było jeszcze przed malowaniem. I jakoś dałem radę poskładać;) Fakt.. złożyć coś co rozbierał ktoś inny, to jest spore utrudnienie jednak nie jest niemożliwe:) W końcu to auto też ludzie składali;) |
|
Autor |
RE: jak kochają inni :) |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 27-11-2008 17:10 |
|
|
pablo911 napisał/a:
igor wlasnie taki styl mi sie podoba,taki jak twoj oryginal ale drobnymi korektami,zawieszenie napewno koni,h&r..najchtniej klatka w srodku..kola nie wiem sam najlepiej jak zrobilbym 5 srub to moglbym zalozyc kola od boxtera lub 911,ale po przemysleniu oryginalne kola od 924 tez maja swoj styl..nie interesuja mnie inne kola niz oryginalne porsche lub 3 czesciowe bbs-y
Pablo: z tym pułapem 20k zł, to sam nie wiem. Zawieszenie (same amorki): ok 2k zł, do tego stabilizatory i reszta ciekawostek (sprężyny, itp.) to kolejne 1k zł. jeśli zdecydujesz się na hamulce jak w 944 (najmądrzejsze rozwiązanie w przygotowaniu na tor), to musisz sobie doliczyć jakieś 3/4k zł na zakup i zamontowanie tego (tutaj mr nemo może dokładnie przybliżyć cenę, bo ma w 924 gwinty od 944s2), do tego klatka jakieś 2/3k zł, nowe części i podzespoły silnika (nowe i porządne, nie jakieś zamienniki) to ok. 1k zł, jeśli wstawiasz komputer, to wraz z zamontowaniem i regulacją jeszcze ok. 2k zł, koła dobre to około 1,5/2 k zł (w zależności od rozmiaru felg), naprawa blacharska min. ok 5k zł (niestety - te auta mają po ponad 20 lat, więc rozkręcając każdy element narażasz się na dodatkowe koszty, bo tu coś się urwie, tam coś przerdzewieje, itp., a raczej półśrodków szpachlowych nie będziesz robić, choć to też zależy od egzemplarza, jaki kupisz), kubełki wyniosą ok 2k zł wraz z montażem, no i tak właśnie wyszło Ci 22 k zł. do tego dolicz wszystkie inne drobne naprawy i coś, co może wyjść dodatkowo - powiedzmy 1/3 k zł...
to taki prosty bardzo uproszczony przybliżony rachunek, nie zawsze zgodny z prawdą.
oczywiście jeśli sam robisz, to część kosztów spada, ale trzeba pamiętać, by robić dokładnie i poświęcać temu dużo czasu
dla mnie należy pamiętać o przede wszystkim jednej rzeczy kupując to auto: zdrowa buda, bo wtedy jesteś już od razu 3/6 k zł do przodu
druga rzecz to tapicerka, bo ciężko dobrać krój (pod warunkiem, że zostaniesz w oryginale).
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 27-11-2008 17:12 |
|
Autor |
RE: jak kochają inni :) |
pablo911
Użytkownik
Postów: 88
Miejscowość: trojmiasto
Data rejestracji: 26.11.08 |
Dodane dnia 27-11-2008 17:14 |
|
|
tak wiem poradzilbym sobie,ja sam rozbieram i skladam swoje auta naprzyklad przed naprawa blacharska,a chodzi oto ze lubie wiedziec gdzie sa zaslepki,platuczka,zatraski i srubki..wiem ze to nie jest drogie nowe ale spowrotem lecisz jak burza ze skladaniem.. |
|
Autor |
RE: jak kochają inni :) |
pablo911
Użytkownik
Postów: 88
Miejscowość: trojmiasto
Data rejestracji: 26.11.08 |
Dodane dnia 27-11-2008 17:16 |
|
|
igor napisał/a:
Mammoth napisał/a:
Kolor to kwestia gustu. Pozatym inaczej wygląda na foto a inaczej na żywo. Sam bym go wziął (cena była śmiezna) ale jednak brak funduszy i chwilowo brak dachu, a czegoś takiego na dworze się nie trzyma.
nie do końca kwestia gustu. starczy, ktoś (nie daj boże) zarysuje Ci błotnik, czy zderzak, to spróbuj dobrać lakier. wyjdzie to, z czym teraz walczy troll oslo (a nawet jeszcze gorzej).
no i widziałem to auto na żywo
wiem z lakierem sa problemy..ja raczej jak juz bede malowal to raczej w oryginalny kolor wedlug VIN |
|
Autor |
RE: jak kochają inni :) |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 27-11-2008 17:21 |
|
|
No to w takim razie dalej trzeba będzie czekać na kogoś kto zaszaleje i zrobi całe w chromie:)
ps.
Składanie po kimś może faktycznie doprowadzić do nerwicy, ale jak już się uda to dopiero jest satysfakcja. Pozatym można się podeprzeć stroną Przemka..on tam chyba fotografuje każdą śrubkę przy składaniu swojego wynalazku;) |
|
Autor |
RE: jak kochają inni :) |
pablo911
Użytkownik
Postów: 88
Miejscowość: trojmiasto
Data rejestracji: 26.11.08 |
Dodane dnia 27-11-2008 17:22 |
|
|
igor napisał/a:
pablo911 napisał/a:
igor wlasnie taki styl mi sie podoba,taki jak twoj oryginal ale drobnymi korektami,zawieszenie napewno koni,h&r..najchtniej klatka w srodku..kola nie wiem sam najlepiej jak zrobilbym 5 srub to moglbym zalozyc kola od boxtera lub 911,ale po przemysleniu oryginalne kola od 924 tez maja swoj styl..nie interesuja mnie inne kola niz oryginalne porsche lub 3 czesciowe bbs-y
Pablo: z tym pułapem 20k zł, to sam nie wiem. Zawieszenie (same amorki): ok 2k zł, do tego stabilizatory i reszta ciekawostek (sprężyny, itp.) to kolejne 1k zł. jeśli zdecydujesz się na hamulce jak w 944 (najmądrzejsze rozwiązanie w przygotowaniu na tor), to musisz sobie doliczyć jakieś 3/4k zł na zakup i zamontowanie tego (tutaj mr nemo może dokładnie przybliżyć cenę, bo ma w 924 gwinty od 944s2), do tego klatka jakieś 2/3k zł, nowe części i podzespoły silnika (nowe i porządne, nie jakieś zamienniki) to ok. 1k zł, jeśli wstawiasz komputer, to wraz z zamontowaniem i regulacją jeszcze ok. 2k zł, koła dobre to około 1,5/2 k zł (w zależności od rozmiaru felg), naprawa blacharska min. ok 5k zł (niestety - te auta mają po ponad 20 lat, więc rozkręcając każdy element narażasz się na dodatkowe koszty, bo tu coś się urwie, tam coś przerdzewieje, itp., a raczej półśrodków szpachlowych nie będziesz robić, choć to też zależy od egzemplarza, jaki kupisz), kubełki wyniosą ok 2k zł wraz z montażem, no i tak właśnie wyszło Ci 22 k zł. do tego dolicz wszystkie inne drobne naprawy i coś, co może wyjść dodatkowo - powiedzmy 1/3 k zł...
to taki prosty bardzo uproszczony przybliżony rachunek, nie zawsze zgodny z prawdą.
oczywiście jeśli sam robisz, to część kosztów spada, ale trzeba pamiętać, by robić dokładnie i poświęcać temu dużo czasu
dla mnie należy pamiętać o przede wszystkim jednej rzeczy kupując to auto: zdrowa buda, bo wtedy jesteś już od razu 3/6 k zł do przodu
druga rzecz to tapicerka, bo ciężko dobrać krój (pod warunkiem, że zostaniesz w oryginale).
tak z pewnego punktu widzenia jest tak jaki mowisz...ja natomiast blacharzy i lakiernikow mam bo robie caly czas auta ktore przywoze i wstawienia 924 do blacharza to nie problem koszt praktycznie zaden bo zrobi mio to a cene wliczam w naprawe innego auta..lakierownie powiem ci sczezre za 2 tys.zl bede mial pomalowane cale auto calkowicie cale w sroku komora,na zewnatrz wszystko...sa plusy zajmowania sie autamiz kolami spokojnie..zawiesznia tez sie zalatwi ...tak jak mowilem to bedzie wymagalo czasu ale jak juz zaczne to bede pokazywal etap prac ...napewno nie bedzie torobione byle jak..nie chce sie zabic mam dzieci.. |
|
|
|
|