Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
Mirek
Użytkownik
Postów: 283
Miejscowość: Radom
Data rejestracji: 18.04.09 |
Dodane dnia 15-06-2017 07:51 |
|
|
Dzięki Qbak poprawiłem powinno działać.
Michał powodzenia wyścig to zupełnie inna bajka niż walka z czasem, nawet walcząc z czasem niejeden zawodnik "porysował" auto, a w wyścigu ... będzie ciekawie oby bez: dzwonów
Trzymam kciuki
944 S
Edytowane przez Mirek dnia 15-06-2017 07:53 |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
GaZiK
Użytkownik
Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08 |
Dodane dnia 16-06-2017 09:41 |
|
|
Ja będę na pewno, ale raczej jako widz... To była by pierwsza impreza w tym roku dla mnie i od razu wyścig...
Uwielbiam Białą, ale ostatnio brak czasu nawet na przegląd auta przed startem
944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
jacekm
Użytkownik
Postów: 164
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.07.08 |
Dodane dnia 16-06-2017 09:52 |
|
|
a ja może wpadnę "towarzysko" do białej, bo tam jest niesamowita atmosfera i fajne auta , więc może znowu trochę zdjęć zrobię...
galeria z ubiegłego roku:
https://www.facebook.com/jacek.myrcha/media_set?set=a.10208837601791852.1073741859.1068137316&type=3 |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 16-06-2017 15:11 |
|
|
Daleko do Białej ale zgłosiłem 3 auta na wyścig ,może nawet 4 pojadą
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1) |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 17-06-2017 00:13 |
|
|
No super! Adi!
Chętnie widziałbym np Pumbę, Waldka i kto tam ma jeszcze klatke w 924.
Może nie będzie mega dużo jazdy ale jak na wyścigi na początek wystarczy.
Adi - chętnie dołączył bym do MakPak ale nie wiem jakie są wymagania i czy takie cherlawe auta w ogóle startują.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
GaZiK
Użytkownik
Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08 |
Dodane dnia 19-06-2017 12:02 |
|
|
CA pisze:
"Nie umiemy naginać rzeczywistości, więc mówimy prosto z mostu. Z powodu małego zainteresowania zawodników zmuszeni jesteśmy odwołać imprezy Race Day 25 czerwca w Białej i 12 sierpnia w Ułężu. Z naszej strony zapięte zostało wszystko na ostatni guzik: regulaminowo, sprzętowo, zaplanowana została atrakcyjna trasa pozwalająca na ciekawą walkę na torze. Musimy trochę poczekać i na pewno wrócimy do idei wyścigów, może już w przyszłym sezonie."
Szkoda, myśle, ze wiele osób przyjechało by ma pierwsze wyścigi w roli obserwatorów, ale z planem aktywnego uczestnictwa w następnym wyścigu, przynajmniej ja tak planowałem
944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 19-06-2017 12:44 |
|
|
Ja miałem w planach ale niestety nie udało się wszystkiego zgrać na czas
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 19-06-2017 23:45 |
|
|
Ja byłem zapisany, przygotowałem auto (klatka itp) i... straszna szkoda.
Dziwi mnie tylko to, że odwołali kolejną imprezę.
Myśle, że wiele osób chciało zobaczyć jak to będzie wyglądało i dlatego się nie zapisało co zaowocowało rezygnacją z serii...
Terminy były również dobrane niezbyt trafnie - początek i koniec wakacji.
Myślę, że może gdyby był odzew, gdyby chociaż do nich dotarła informacja, że sporo osób obserwowało sytuację to nie było by czegoś takiego - na facebook były 4 (słownie cztery!) komentarze do zamieszczonego formularza zgłoszenia i koniec...
Widząc totalny brak zainteresowania i kilkanascie aut odwołali całość.
Może niech chętni napiszą do Classic Auto, że byli zainteresowani, że chcieli startować w drugiej imprezie to może cykl wróci.
W zaistniałej sytuacji jeśli impreza w sierpniu nie wróci prawdopodobnie wybieram się na 6-cio godzinny endurance na słowację.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 21-08-2017 14:11 |
|
|
Kto się wybiera na CAC w Kielcach 8-9 września?
Po długiej przerwie postanowiłem powrócić do "1" 2000
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 21-08-2017 22:02 |
|
|
Chyba się zapisałem, tz wypełniłem formularz ale okazało się ,że regulamin w grupie 3Clasic nie dopuszcza foteli kubełkowych i regulowanego zawieszenia. ciekawe jak to rozpatrzą skoro auto wychodziło ori z takim wypasem,
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 21-08-2017 22:06 |
|
|
A co tam jest jeszcze napisane oprócz tego? Żeby w razie wątpliwości pisać maila. Napisz i wyjaśnij, ja napisałem i nie żałuję .
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 21-08-2017 22:23 |
|
|
może uda się wpaść pokibicować. Na krótko raczej.
Ale muszę Tonie fotkę cmoknąć
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
Edytowane przez simprez dnia 21-08-2017 22:24 |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 21-08-2017 23:12 |
|
|
No to lux. Widzę, że skład się zbierze.
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 21-08-2017 23:46 |
|
|
Zastanawiam się nad kielcami.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 14-09-2017 11:30 |
|
|
3 słowa po ostatnich Kielcahc:
dziura w płocie!
Reszta nie nadaję się do przytoczenia przed 23-cią
Przejazdy Tony:
https://www.youtube.com/watch?v=Hlmd5RJvKjc&feature=youtu.be
Więcej wrażeń i relacji wrzucę później.
Było ekstra!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try.
simprez dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez simprez dnia 14-09-2017 17:00 |
|
Autor |
RE: CA Cup 2017 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 22-09-2017 22:11 |
|
|
Nadszedł czas na "później"
Najważniejsze - foto:
https://www.fotosik.pl/u/simprez/album/2466618
ułożone odwrotnie do chronologii zdarzeń, głównie z okolic 5-tego przejazdu próby. Tradycyjnie - kompletnie nie przebrane ani nie obrobione. Surowizna dla koneserów
A. Lista obecności (mam nadzieje, że nikogo nie urażę brakiem rozpoznania. Z góry przepraszam):
1. Tona - 968turbo
2. Ogest - 951S
3. btomek - 924
4. Michał, brat juhy - 924
5. juha, brat Michała - wjeżdżał się w Hondę
6. Rafał - 911
7. Marek - S2
8. kolega od S2 #2 (czerwone, dawne forumowe )
9. mojojojo13 - MR2
10. Grzesiek (zaprawiony dawniej posiadacz 951SR) - CelicaGT4 (świeżo poskładana)
11. Konrad - BMW
12. 996, którego nie znam i nie zidentyfikowałem
13. Andrew na moment - 986, czyli gwiazda wybiegu Piękne auto!
B. Okoliczności:
- piękna słoneczna pogoda,
- umiarkowanie ciepła temp, oscylująca przy +20st.C (Turbo Weather!)
- frekwencja umiarkowanie średnia - ~120 załóg
- subfrekwencja porszaków - godna, acz nie było manifestacji potęgi (przynajmniej pod względem ilości . Za to nader reprezentatywny przekrój modeli. Czuć było jednak brak teamu ABGoldRacing chociażby.
- frekwencja kibiców - nader niska. Naprawdę! w porównaniu do majowej edycji mało ciekawskich się pokazało.
C. Wrażenia
C.1. - trasa - No, tym razem organizatorzy się naprawdę postarali. W tym układzie nie rozgrywano zawodów jeszcze nigdy (przynajmniej w ramach CA CUP). Karting wykorzystany w 110%, łącznie z tym, że po nitce długiego łuku (owal) auta mijały się z naprzeciwka. Bardzo kręto. Z jednym mocno zapadającym w pamięć miejscem - dziura w płocie!!!!
No, to było coś naprawdę nowego, wymagającego przełamania. I paczki pampersów, tak na zapas.
Choć znalazły się osoby, które ten wąziutki przesmyk między dwoma liniami ostrej jak obieraczki bariery alutec miały zamiar wziąć bokiem
Odcinek leśny bez większych ekscesów. No może, po majowych doświadczeniach z kilkoma wypadami na dużej prędkości, dołożono dodatkową szykanę przed tym charakterystycznym prawym ze zboczem na zewnętrznej. Dzięki temu do następnej szykany przed lewym w dół auta były wolniejsze.
Generalnie - bardzo fajny układ. Ze sporym potencjałem dla mocnych aut (również na kartingu).
C.2. - jazda - na prawym u Tomka.
To białe to narkotyk jest!!! Auto kompletnie kompletne w całej kompletności! Ma wszystko: look, papierowy spec, osiągi w realu.
Przyznaję publicznie. Przez tą dekadę, odkąd się tułam złomkiem po świecie, wtryniam się na prawy do różnych postrzeleńców i narwańców, doważam im różne wydumki i cacuszka, to nigdy, powtarzam NIGDY!!! nie miałem takich wrażeń z jazdy jak po wyjściu z tego czegoś... Kanarek się nie umywa nawet.
To jest coś fenomenalnie niepowtarzalnego. Ten ścisk bebecha w zakrętach. Ten kop po katapultacji z kolejnych wiraży. Wow!!!
Chyba, że to przez te kubełki...
Tak czy owak - wszystkich jazd nie byłem w stanie wytrwać. Jedną z ulgą odpuściłem.
Efekt końcowy - Tona był najszybszym kierownikiem Porsche w przeciągu całego dnia. Trochę pucharków też zgarnął. Zamknął top 10 w generalce CA CUP. I to bez większego wysiłku I bez full boost!!! Potencjał jest jeszcze spory!
No, WOW! po prostu: WOW!
Nie wiem, które 911 dałoby mi coś więcej. Naprawdę.
C.3. - pozostali uczestnicy
Grono porszakowców (w porszakach, jak i tymczasowo w jakichś ze wstydem przytaszczonych erzatsach) wypadło nader godnie. By nie rzec rewelacyjnie
Przyjemnie było oglądać ich przejazdy. Przyjemnie podglądać zacne wyniki na wynikach live. Gratulacje!
Bo łatwo nie było! Mimo nieco osłabionej frekwencji, stawka była przygotowana naprawdę profi. Z zawodów na zawody widać coraz większe budżety. A stojąc chwilę przy stoliku sędziowskim usłyszeć też można było różne frapujące sytuacje... No, to jeszcze liga gentlemanów jest, ale chyba już niedługo
Ale ryk motorów był. Mało błędów (w sumie jeden crash na poplamionym torze, jeden dacho-bok na kartingu, nic strasznego). Sporo można było podpatrzeć.
C.4. organizacja - generalnie naprawdę OK. Choć widać, że coś się w tym sezonie modernizuje/zmienia/stawia na innowacje tudzież alternatywne rozwiązania. Nie wszystko jeszcze w pełni bangla. Niektórych rzeczy mi brakuje (rallyvideo). Innych nie rozumiem (klasyfikacje WRC, IC i jakieś tam jeszcze). Ale ja już ramol jestem, za światem nie nadążam
Już bym chciał tam wrócić w maju kolejnego roku. Tym razem też samemu pojeździć. Oby
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
|
|
|