Autor |
RE: SEZON 2010 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 11-02-2010 12:55 |
|
|
Igor, maile trzeba czytać uważnie
"Dla najbardziej wymagających mamy także rezerwacje Toru Poznań na Akademie
Sportowej Jazdy (której Porsche Club Poland jest partnerem i współorganizatorem)
w dniach: 21 marca, 18 kwietnia, 20 czerwca oraz 17 października."
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 11-02-2010 14:08 |
|
|
ooo to dzięki - zaraz dorzucę do kalendarza
21.03.2010 ASJP Poznań Tor Poznań
18.04.2010 ASJP Pozńań Tor Poznań
24.04.2010 CA Warszawa Bemowo
24.04.2010 PCP Ułęż Lotnisko
15.05.2010 CA ??
29.05.2010 PCP Tomaszów Mazowiecki
12.06.2010 CA ??
20.06.2010 ASJP Poznań Tor Poznań
??? (czerwiec) PCP okolice Lublina ??
24.07.2010 CA ??
24.07.2010 PCP Borsk Lotnisko
14.08.2010 CA Miedziana Góra Tor Kielce
27.08.2010 PCP Poznań Tor Poznań
2.10.2010 PCP Kamień Śląski Lotnisko
17.10.2010 ASJP Poznań Tor Poznań
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 11-02-2010 14:11 |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 11-02-2010 19:46 |
|
|
Intensywny sezon się szykuje. 24.04 na pewno Ułęż - to idealne miejsce na rozpoczęcie sezonu!! Już poczułem szybsze bicie serca... |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
kuzik
Użytkownik
Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07 |
Dodane dnia 11-02-2010 22:01 |
|
|
ja planuję wszystkie CA, które liczą się w generalce (no i może wreszcie Dębica)
oczywiście puchar 924.pl
PCP Poznań
to i tak będzie pewnie 7 - 8 imprez , więc sporo porównując do 4 w poprzednim roku. Na więcej czasu nie starczy i z kasą też może być trudno.
|
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 12-02-2010 11:12 |
|
|
Igor - jak na razie wymieniam wszystkie tarcze i klocki + pompa wspomagania oraz uszczelnienie silnika... o kosztach nie chce myśleć
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2 |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 12-02-2010 13:00 |
|
|
no to jeszcze zachodzi pytanie co będzie liczone do pucharu 924.pl
szczerze ciężko coś z tego wszystkiego wybrać i jeszcze się zmieścić czasowo i finansowo ze wszystkim.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
vito
Użytkownik
Postów: 1197
Miejscowość: krk
Data rejestracji: 19.10.08 |
Dodane dnia 13-02-2010 13:30 |
|
|
proponuje jeszcze doliczyć exotic cars track day
jesteś na FB ?
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <-- dla miłośników klasycznych porsche
https://www.facebook.com/pages/Dziennik-Politologa/506206186096921 <-- najświeższe informacje polityczne
https://www.facebook.com/pages/mocnyskleppl/268077963274428 <-- w poszukiwaniu wymarzonej sylwetki |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 13-02-2010 15:31 |
|
|
i gdzie je jeszcze władować...
chcąc być na trzech typach imprez od maja do sierpnia trzeba jeździć praktycznie co 2 tygodnie... w wielu miejscach następuje konflikt imprez...
a do tego nie ma jeszcze rozkładu jazdy najważniejszych imprez dla mnie...
Pucharu 924.pl 2010..
nie mówię też o finansach... na same koszty (dojazdy, udziały, itp.) pójdzie minimum 6000 zł (licząc według wariantu 'najoszczędniejszego'...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 13-02-2010 15:34 |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 20-02-2010 19:15 |
|
|
ehhh....
tak se sobotnim popołudniem wzdycham...
[img]http://img651.imageshack.us/img651/4836/torplan.gif[/img]
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 27-02-2010 11:19 |
|
|
Pojawił się projekt regulaminu ClassicAuto na 2010 rok.
Właściwie interesować będzie głównie tych którzy mają startować
w grupie Oldtimer Classic, bo reszta się nie zmieniła znacznie.
http://classicauto.pl/imprezy2010.html
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 02-03-2010 23:54 |
|
|
Kupiłem nowe CA i znów update:
21.03.2010 ASJP Poznań Tor Poznań
18.04.2010 ASJP Pozńań Tor Poznań
24.04.2010 CA Warszawa Bemowo
24.04.2010 PCP Ułęż Lotnisko
15.05.2010 CA Ułęż
29.05.2010 PCP Tomaszów Mazowiecki
12.06.2010 CA Nowe Miasto nad Pilicą
20.06.2010 ASJP Poznań Tor Poznań
??? (czerwiec) PCP okolice Lublina ??
24.07.2010 PCP Borsk Lotnisko
14.08.2010 CA Miedziana Góra Tor Kielce
27-29.08.2010 PCP Poznań Tor Poznań
04.09.2010 CA ??
2.10.2010 PCP Kamień Śląski Lotnisko
17.10.2010 ASJP Poznań Tor Poznań
Zmiany wytłuszczone. Pierwsze CA w Ułęży (szkoda, bo dwie imprezy pod rząd
w tym samym miejscu). Kolejna 12.06 (i tu miła niespodzianka) Nowe Miasto
nad Pilicą. Jest to lotnisko gdzie gdzie 7.7.2007 organizowane były próby sportowe
na Rajdzie Turystycznym Rawa Mazowiecka - Borki (PCP). Co do samego obiektu,
to nawierzchnia raczej nie była zbyt dobra. Zobaczymy jak będzie
Nastąpiła też zmiana III imprezy CA z 24.07 na 04.09 . Jak dla mnie to gorzej,
bo tydzień wcześniej jest Poznań.
Generalnie na CA ma być więcej prób niż jedna rok temu. I w sumie będzie więcej
kilometrów OeSów
Aha, w Nowym Mieście ma być piątek treningowy
Strasznie się cieszę z tej imprezy i z Tomaszowa Maz (PCP) bo to bardzo blisko
mojego domu
http://tnij.org/wmpl - link to miejscówek, gdyby ktoś nie wiedział gdzie ów Nowe
Miast jest Skąd w ogóle w CA wpadli na pomysł z tą miejscówką? Trzeba tam
uważać na ludzi którzy lubią sobie przechodzić przez lotnisko, a także na spory dołek
w asfalcie gdzie o mały włos żona Gerta nie urwała spoilera w 928.
Datę ostatniej eliminacji zmienili, bo podobno wielu osobom nie pasowało, ale
z drugiej strony teraz nie pasuje wielu, także nie wiem czy to był dobry wybór.
Tutaj możecie zobaczyć zdjęcia z lotniska w Nowym Mieście
http://www.924.pl/photogallery.php?album=43&rowstart=0
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 03-03-2010 00:14 |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 03-03-2010 05:59 |
|
|
hehe dobre Nowe Miasto, skądś to znamy Wasze nocne oglądanie terenu, poranne przejażdżki, awaria... dla mnie niespełnione marzenia
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 03-03-2010 06:26 |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 09-03-2010 21:12 |
|
|
Nie wiem czy ktos z was czytal dokladnie regulamin Classicauto - grupa zabytkow została rozszerzona do konca `81 roku produkcji wlacznie... Nie wiem ilu z Was to dotyczy - mnie w tym momencie juz tak... Wg wstepnych zalozen grupa oldtimer classic byla do 80 roku produkcji co nie stwarzalo dla mnie problemow z modyfikacjami auta (81 rok wiec wiedzialem ze bede w grupie nsport) - teraz sie juz mocno zastanawiam... Jak przerobie auto jazda bedzie fajniejsza jednak wyladuje w grupie sport... Kusi pozostawienie serii i opcja startow w grupie classic - auta sa bardziej zblizone do siebie. Jest szansa powalczyc. Ale totalna seria to rowniez brak mozliwosci zalozenia szerszych opon z tylu - rozmiar tylko oryginalny +/- 10mm - Toyo na szczescie dopuszczone.
No i co tu wybrac:
- starty w grupie classic i brak modyfikacji (czyli de facto regres) i brak 100%-wej satysfakcji z jazdy
- przerobka zawieszenia i przez to starty w grupie sport ale wieksza frajda z jazdy (brak jakichkolwiek szans na nawiazanie walki bo jestem w trudnej grupie aut powyzej 2000)
Oznacza to rowniez wybor pomiedzy walką w Classicauto lub PCP (pcp dopuszcza przerobki wiec bez nich rowniez nie ma szans na walke i 2:00 w Poznaniu...) Co robić?
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 09-03-2010 21:20 |
|
|
Michał - ja z tych dwóch chyba wybrałbym PCP...
a CA czysto rekreacyjnie
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
juha
Użytkownik
Postów: 246
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 10-03-2010 09:14 |
|
|
> przerobka zawieszenia i przez to starty w grupie sport ale wieksza frajda z jazdy (brak jakichkolwiek szans na nawiazanie walki bo jestem w trudnej grupie aut powyzej 2000)
A gdzie tu trudność? W tej klasie przeciwnikiem może być tylko chyba Piotr Szafrański o ile mu się auto nie zepsuje. W generalce zajął 4 miejsce, a z całej klasy 2000+ jeszcze był Capri na 9 miejscu. Chyba najbardziej wyrównana klasa to 2000 - 6 aut w 10.
1981 928S - Tor Poznań 2:04,866 (2012),
1978 924 - Tor Poznań 2:09,516 (2011),
www.aerotech.beep.pl |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 10-03-2010 14:25 |
|
|
Michał, przeróbki zawieszenia w ograniczonym zakresie nie powodują przeniesienia do grupy sport.
Nie wiem, co dokładnie chciałbyś zmieniać ale amortyzatory, sprężyny/drążki, stablilizatory możesz zmieniać dowolnie. Byle byś nie miał gwintowanego zawieszenia jeśli nie było w oryginale.
Sporym ograniczeniem są koła - muszą być w oryginalnym rozmiarze (lub mocno zbliżonym).
|
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-03-2010 19:22 |
|
|
Michał - stoisz po prostu przed tradycyjnym najważniejszym pytaniem - co dalej robić z autem!
Pamiętaj że tu nie ma kompromisów. Jeśli chcesz się pościgać przez najbliższych kilka sezonów to niestety trzeba iść na całość i przerabiać auto.
Jeśli nie - nie rób niczego, poza wsadzeniem 205 Toyo i ewentualne jakiegoś Bilsteina/KONI. Ale podkreślam - długo takim autem ścigać się NIE da! Jak sam napisałeś szybko kończy się frajda z jazdy a zaczyna frustracja (bo za miękko, za wysoko, za ciężko, za mało mocy, opony nie takie itp).
Moja propozycja (zależna tylko i wyłącznie od ilości $) - zostaw to turbo tak jak jest i kupuj kolejne tylko i wyłącznie jako trackday-project. |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 11-03-2010 14:11 |
|
|
przed takim wyborem chyba stoi każdy z Nas.
Michał jesteś w dobrej sytuacji, dupowóz posiadacie, auto na wypad na stare miasto 928 - też.... 924Turbo do ścigania
Szczerze ? ja uważam, że jeśli masz ochotę przerabiać samochód to przerabiaj, będziesz startować tam, gdzie będą takie auta akceptować.
Do tego, czy tak ważna jest dla Ciebie generalka CA ?
tam jest wiele mocnych samochodów mocno zmodyfikowanych, a przynajmniej było do tej pory.
Dla mnie sens ma jedynie klasyfikacja w 924.pl nie liczę nawet na dobre czasy w CA... rozważam wciąż starty w PCP.... nie wiem jeszcze na co kasa pozwoli.
auto modyfikuję zazwyczaj tak, żeby dało się zmiany cofnąć, ale to ze względu na budżet... gdyby był nieograniczony to pewnie bym zrobił tak jak Piterson i szedł po bandzie. nie mam zamiaru rezygnować ze zmian w zawieszeniu, które w 924 dają najwięcej.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 11-03-2010 15:01 |
|
|
Tylko, że tu Piotrze pojawia się kolejne pytanie - przerabiać:
- według jakiegoś jednego regulaminu i ścigać się autem o mniejszych możliwościach ale w liczniejszej i bardziej wyrównanej grupie
- "wolna amerykanka", czyli bierzemy wszystko co najlepsze (i na co nas stać) bez oglądania się na przepisy, jednak w konsekwencji skazani jesteśmy na jakąś klasę "open".
Sam nie wiem, gdzie większy "fun" czy ścigać się w miarę wyrównanej stawce, gdzie o zwycięstwie w większej mierze decydują umiejętności (i szczęście), czy czerpać przyjemność z zasówania bardzo szybkim samochodem, ale właściwie bez możliwości porównania się z kim kolwiek (bo nasze auto to totalna wydumka nie mająca wiele wspólnego z serią). Tak na prawdę to i jedno i drugie budzi frustrację. Ci pierwsi wkurzają się, że nie mają szans na zrobienie 2:00 w Poznaniu (mam na myśli 924), ale resztę sezonu z przyjemnością rywalizują na umiejętności (i oszczędzają pieniążki). Ci drudzy schodzą poniżej 2:00 i mają satysfakcję z rozwiniętej myśli technicznej w ich autach, ale w ciągu sezonu nie mają porównywalnych partnerów do walki (chyba, że w wyścigach górskich gdzie wolno prawie wszystko).
Classicauto zmierza w kierunku jako takiej oryginalności startujących u nich samochodów, tzn. grupy dla seryjnych klasyków praktycznie bez przeróbek i grupy dla klasyków przystosowanych do sportu ale wedle pewnych reguł - najczęściej zgodnie z homologacją, jaką miało dane auto w czasach gdy się ścigało. Obowiązek dostarczenia kopii homologacji wedle której przygotowywane było auto spoczywa na zawodniku. Tak jest w większości wyścigów klasyków w Europie.
Innymi słowy w przyszłości, w grupie sport w Classicauto będą mogły jeździć samochody z np. plastikowymi maskami tylko, jeśli taki element był dopuszczony w homologacji tego modelu z roku w którym startował w jakiś zawodach. Czyli zawodnik w 924 będzie mógł przyjechać repliką 924 CGT z plastikowymi błotnikami i szybami z poliwęglanu, bo takie auto kiedyś było dopuszczone w zawodach i jest na to papier.
Oczywiście będzie można przyjechać 924 z silnikiem od 944S2 i wystartować ale w grupie open. Chyba, że pójdą dalej i zlikwidują tę klasę co nie jest wykluczone. Co raz więcej jest chętnych do ścigania się klasykami w Polsce i Classicauto (oraz inne serie wyścigowe) mogą sobie pozwolić na wybieranie, kogo chcą dopuścić do zawodów.
Myślę, że to może być dobry trend, choć na pierwszy rzut oka wydaje się restrykcyjny i ograniczający inwencję inżynierską zawodnika.
Jeśli zbierze się kilku takich, co chcą przerabiać samochody mocno, to powinni zrobić swój puchar markowy ze swoim regulaminem - i to mi się marzy.
pzdr
jacek(pilatus) |
|
Autor |
RE: SEZON 2010 |
Marko84s
Użytkownik
Postów: 425
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 22.01.09 |
Dodane dnia 11-03-2010 15:46 |
|
|
Ja jestem byłem i będę zawsze obrońcą oryginalności zwłaszcza jeśli chodzi o auta które mają swoją duszę są klasykami. Jak bym chciał jeździć szybciej to bym szukał auta które ma fabrycznie większy silnik i nie kombinował bym na prawo i lewo żeby z 2 litrów pojemności wyciągać ile się da wywalić cały środek powymieniać blachy na plastyki ja tu sensu nie widzę. Sam ścigam się swoim BMW na BMW Track Day i tego auta też nie planuję ruszać zresztą grupa w tych zawodach jest od 1,6 do 2,0 na ostatnich zawodach wygrało auta z motorem 1,6 mimo silnej obstawy 2,0 wystarczy trochę umiejętności i wcale mocy nie potrzeba dużo żeby wygrywać ja byłem przedostatni .
Zresztą gdym miał tak piękne auto jak ma Michał to sumienie w żadnym razie nie pozwoliło by mi na jakiekolwiek przeróbki wiadomo można włożyć twardsze amory sprężyny, ale wydmuszki w żadnym razie bym nie zrobił z tak pięknego auta. Jak ktoś chce wydmuszkę to może wziąć od porsza jakieś autko bo ma ze 2 których nie było tak bardzo szkoda a moje to już nawet jest bez wnętrza przygotowane tylko pospawać podłubać i można latać. |
|