Autor |
RE: Sezon 2012 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 11-05-2012 21:34 |
|
|
no i w piz...u
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 18-05-2012 22:36 |
|
|
Jest już uzasadnienie KWP odnośnie negatywnej opinii nt. trasy Rajdu Magurskiego
http://www.autobiecz.pl/download/2012/2classicauto/decyzja_kwp.pdf
Z pewnymi fragmentami bym polemizował, ale przyznaję, że generalnie jest sensowna. Organizator dał ciała przy wytaczaniu trasy odcinków. Gdyby było bardziej kręto, to pewnie trasa by przeszła.
Pamiętam przebieg jednego z planowanych OS-ów. Rok temu jego I połowę stanowił jeden z odcinków. II połowę jechało się w drugą stronę na odcinku w popołudniowej pętli. Obie połówki wolne nie były
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 23-07-2012 09:45 |
|
|
ciachu napisał/a:
No ja choć na SPA bardzo chciałbym się wybrać, a nawet bardzo, bardzo, to z racji kosztów raczej się tam nie wybiorę.
A jednak! Chyba upadłem na głowę, ale jadę, raz się żyje.
Białą turbawką na kołach.
w środę SPA, czwartek Nordschleife.
Dwa legendarne tory w 2 dni, i właśnie dlatego.
Auto już na przeglądzie u Michała928. Testuje właśnie trzy aplikacje na androida - Trackmaster i aLapHD z rejestracją video oraz znany już z symbiana i windowsa RaceChrono, muszę wybrać jeden i nie może być pomyłki
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 23-07-2012 10:47 |
|
|
Ja odpuściłem ze względu na koszty właśnie.
Koszt wyprawy wliczając tor, paliwo itp na torze SPA to w moim przypadku ponad 4000pln
Ale nie to jest problemem tylko to co za te 4000 dostajemy.
A dostajemy 4 x 20min jeżdżenia w sumie.
Tor SPA jest bardzo długi i S2 jest w stanie w ciągu 20min zrobić 5 max okrążeń toru.
Tak więc biorąc pod uwagę moje wjeżdżanie się w samochód założyłem 5 a wiec w sumie 20 okrążeń toru co daje 200pln za jedno kółko.
Wiem, że to wielkie uogólnienie bo jest wyjazd, przeżycia, atmosfera które są nieprzeliczalne na pln i bezcenne ale na papierze do tego się to sprowadza.
Zgodnie z nazwą wyjazd Porsche Exclusive z naciskiem na exclusive
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 23-07-2012 11:04 |
|
|
Lamer 4 x 25min.
W czwartek Nurburgring. To daje zupełnie inne rozłożenie kosztów, o których wspomniałeś.
Wizyta na Spa daje prawie 2 godziny, w dodatku dowolnie wybierane sesje z możliwością odpoczynku, przeanalizowania wyników i tak aż do 16:00. Jakby tego nie przeliczać to będzie ok 200 kilometrów (więcej i tak bym chyba nie zdecydował się pojechać) po przepięknym torze, na którym po 2 tygodniach od naszej wizyty zawita Formula 1.
To jest trochę tak jak z samochodem sportowym, przy kupnie nie kalkulujesz na papierze ile Ci będzie palił.
Co tu dużo mówić - kocham formułę 1, tory znam od dziecka, można by powiedzieć, że całe życie na nich jeździłem w grach komputerowych Teraz pora na coś więcej..
No i za jednym przejazdem odwiedzasz nie jeden tor, a dwa. Lepsza okazja się po prostu nie trafi. No i taniej nie będzie.
Co mamy do wyboru? Leżeć 2 tygodnie na plaży pod jakąś palmą lub przeżyć coś naprawdę niezwykłego.
Przy okazji gorąco Cię namawiam, bo wiem, że Ty też wiesz, że warto. To wcale nie jest takie nieosiągalne, przyznasz.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 23-07-2012 11:12 |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 23-07-2012 16:14 |
|
|
a Nurburgring jeszcze czynny jest ? bo coś mi się obiło o oczy, że zamykają tor.....
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 23-07-2012 16:22 |
|
|
Ekspertem Nurburgringu nie jestem, ale mało prawdopodobne, żeby tor zamknęli bez względu czy jakaś spółka ogłosiła upadłość, czy nie..
Moje zdanie na ten temat jest takie, że co by nie było, tor będzie zawsze, tylko spółki prowadzące mogą się zmieniać.
W każdym razie kalendarz na stronie Ringu bez zmian - czwartek 18:30 - 19:30, piątek 14:30 - 19:30.
http://www.nuerburgring.de/en/angebote/driving-experiences/tourist-rides-nordschleife/opening-times-nordschleife.html
Na razie staram się nie zaprzątać sobie głowy niepotwierdzonymi doniesieniami, zamkną północną pętlę, to pewnie rozważę wyjazd i nie pojadę, ale teraz żyję tym wyjazdem i już nie mogę się doczekać.
Może ktoś się jeszcze skusi ?
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 23-07-2012 16:39 |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
stavros
Użytkownik
Postów: 22
Miejscowość:
Data rejestracji: 20.03.12 |
Dodane dnia 23-07-2012 16:54 |
|
|
Panowie,
Nurburgringu nie zamkną. W Polsce w podobnej sytuacji nad np Poznaniem nikt by się nie pochylił ale Nurburgring jest jedynym tego typu miejscem w Europie. Jeżeli nikt prywatnie nie da rady zakładam się, że dofinansują tor z budżetu państwa. Stać ich na to. |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 23-07-2012 17:07 |
|
|
Sęk w tym, że właśnie UE nie zgodziła się na dofinansowanie toru ze środków publicznych, ale nieważne. Również uważam, że toru nie zamkną. Chyba, że to właśnie jest koniec świata zapowiadany przez Inków
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 23-07-2012 19:33 |
|
|
A jednak! Chyba upadłem na głowę, ale jadę, raz się żyje.
No i za jednym przejazdem odwiedzasz nie jeden tor, a dwa. Lepsza okazja się po prostu nie trafi. No i taniej nie będzie.
Ciachu zgadzam sie z Tobą w 100%, qrde jest to wyjazd którego bede najbardziej żałował, że Mnie nie było
Po "cichu" od conajmniej dwóch tygodni kombinowałem ale dzis juz jestem pewien, że nie dam rady wszystkiego tak poukladac
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 24-07-2012 22:41 |
|
|
W sumie nie wiem czy pasuje do tematu. Ale jeżeli jesteście napaleni na tory F1 to polecam te info
http://wakacjewtoskanii.pl/wakacje-we-wloszech/tor-f1-w-toskanii/
http://www.mugellocircuit.it/
Co prawda nie znalazłem na oficjalnej stronie potwierdzenia ze bezpłatne, ale jak ktoś zainreresowany to może zadzwonić.
Wypad do Toskanii z lawetą na wakacje i trening;] |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 25-07-2012 10:24 |
|
|
Znam Mugello Circuit bardzo dobrze, wiadomo skąd smiley To jeden z moich ulubionych torów. Niestety brakuje w kalendarzu F1 tego toru, odbywają się tam jedynie testy. Nie zmienia to faktu, że fajnie byłoby kiedyś odwiedzić taki tor przy okazji wakacji we Włoszech, nawet, żeby się przejść po torze na piechotę.
Wracając do wyjazdu. Ja już trenuję Niby mówią, że ciężko, że na żywo inaczej.. ale wydaje się, że zapamiętałem już cały tor Nordschleife i tak przyglądając się "żywym" onboardom wydaje się, że będzie dobrze.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 03-08-2012 14:57 |
|
|
Pojeździmy - Nurburgring dostał dofinansowanie
http://www.formula1.pl/F1_news-14086-Nurburgring_otrzymal_finansowe_wsparcie.html
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 13-08-2012 11:29 |
|
|
No ja już jestem po nieprzespanej nocy, dziś pewnie będzie jeszcze gorzej.
Samochód odebrany od Michała z przeglądu. Tak dobrze jeszcze nie miał (samochód, nie Michał )
Przygotowane dwie kamerki gopro, gps - będzie materiał.
Tory zapamiętane, przewodniki przeczytane, youtube przetrzepany (aż dziwne, że Lauda miał wypadek w tym niepozornym zakręcie.. to właśnie taki tor, śliski i zdradziecki). Ale co ja mogę teraz napisać, jeszcze tam nie byłem..
SPA niby spokojniejsze, bezpieczniejsze, ale tylko w porównaniu do Ringu, bo tam też jest podobno nie łatwo, przede wszystkim ten zakręt Eau Rouge. No nic, się zobaczy
Wyjeżdżamy jutro z samego rana. Z Wawy na trzy auta - Marcin 993 Martini, Yoshi 965 i moja biała dama (czyli to jednak kobieta jest, muszę być delikatny).
Czy ktoś mnie w ogóle czyta?
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 13-08-2012 11:34 |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 13-08-2012 11:41 |
|
|
Czyta, i co tu dużo gadać, zazdrości! Frajdy i szerokości! A później koniecznie chce zobaczyć ten materiał i relację.
|
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-08-2012 12:04 |
|
|
ciachu napisał/a:
Czy ktoś mnie w ogóle czyta?
Czyt, czyta ale zaraz oczy krwią zachodzą z zazdrości...
Co ja bym dał żeby tak pojechać... Ale wydmuchą - no way (chyba że lawetą)! C4 też się nie nadaje. Chyba dopiero kiedyś w przyszłości, jak już w garażu będzie GT3
Na jakich kołach jedziesz? Powodzenia bo i trasa daleka i auto też w dupę dostanie (a jak wiadomo turbinki bywają kapryśne).
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Edytowane przez piterson dnia 13-08-2012 12:05 |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 13-08-2012 12:39 |
|
|
Czytamy i prosimy o dłuższe sprawozdania. Jak często grasz, że jesteś w stanie zpamiętać Nurburgring? Ja czasem odpalam Gran Turismo, ale do znajomości toru to bym chyba musiał kilkukrotnie 24h wyścig przejechać
Piterson czemu C4 się nie nadaje? Za wolne, czy napęd na cztery koła się nie sprawdza?
|
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 13-08-2012 13:13 |
|
|
Jadę na potenzach RE050 z przodu i RE050A z tyłu, przetestowałem je na Ułężu i BP, jak na cywile mogę śmiało napisać, że rewelacyjne. Oczywiście na wyjazd zakupiłem nowy komplet na przód.
Wiadomo, że chciałoby się czymś twardszym pojechać, ale jak na 2500km+ trasę to chyba nie ma lepszej konfiguracji - i radio i cicho.
Bluebird, miałem ten sam problem z tym torem, jak czasem musiałem nim pojechać, to nie sposób zapamiętać, męczyłem się okrutnie. Ale jak będziesz tłukł w niego tydzień+, że aż Ci bokiem wyjdzie, to zapamiętasz
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-08-2012 23:19 |
|
|
Czytamy Ciachu, czytamy... zazdrościmy. Fajnie nawet pojechać jako pilot na taką
przygodę Czekamy na relację, filmy, zdjęcia... Szerokiej drogi
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Sezon 2012 |
Ogest
Użytkownik
Postów: 271
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 23.08.11 |
Dodane dnia 13-08-2012 23:38 |
|
|
czytamy zazdroscimy i czekamy na relacje, jak bedzie dobra moze za rok zbierze sie wieksze grono |
|