Autor |
Ceny |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 08-04-2019 11:18 |
|
|
Może I ja troche nie jestem na bieżąco ale 30k za 944 do kapitalki??
https://www.olx.pl/oferta/porsche-944-87-2-5l-163hp-CID5-IDyjpB2.html#faa6b0ff93
Na innych ogłoszeniach 35+ ceny za zwykłe 944?? Coś przespałem?
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Ceny |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 08-04-2019 11:43 |
|
|
No i klops, zaraz Długi to zobaczy i się skończy zabawa
|
|
Autor |
RE: Ceny |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4776
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 08-04-2019 11:57 |
|
|
przecież to okazja ... po tyle chodzą automaty do remontu ... a tu manual i jeszcze w zaskakująco dobrym stanie (tak napisane w ogłoszeniu) .
Seler - jakby Ci to delikatnie powiedzieć ... lekko zaspałeś ... tak ze 4 lata ... popatrz na ceny 944 turbo w dobrym stanie ... nie mówiąc już o silver rose albo turbo S ... żeby powtórzyć za klasykiem - tanio już było ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Edytowane przez Olo924 dnia 08-04-2019 11:57 |
|
Autor |
RE: Ceny |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 08-04-2019 11:59 |
|
|
No dobra, ale czy ktoś to kupuje?
Jak tak dalej pójdzie to zanim skończę się budować i będę chciał wrócić do samochodów to nie tylko 944 nie kupię ale i na glofa trójkę mnie nie będzie stać...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Ceny |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4953
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 08-04-2019 12:27 |
|
|
moim zdaniem nie, nikt za tyle nie kupuje szrotu do remontu, ale myślenie życzeniowe sprzedających jest takie a nie inne.
Inaczej mówiąc za te 30k zł możesz kupić kupę złomu do remontu jak i całkiem zadbane auto... kwestia weryfikacji przed kupnem i uświadamiania sprzedających, że posiadają samochód, który w dobrym stanie jest wart te 30, a nie w stanie do remontu, bo remont takie auta obecnie to są bardzo duże pieniądze i o ile Turbo czy S2 czy 968 może wyjść na 0 to zwykłe 944 lub 924 jest pod wodą...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 08-04-2019 12:30 |
|
Autor |
RE: Ceny |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4776
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 08-04-2019 12:29 |
|
|
nie - spokojnie na golfa wyskładasz się ...
ceny poszły w góre i dlatego takie groty kosztują tyle .. nie ma ładnych aut, ceny szalone, część ładnych pojechała do D ... skąd brać te ładne ???
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Ceny |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 08-04-2019 12:36 |
|
|
Mam 944 do remontu za 13kpln. Nowa decha. Szeroki zawias. Polskie tablice.
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: Ceny |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4776
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 08-04-2019 12:43 |
|
|
też myślę że za 30 kpln nikt tego nie kupi - problem jest inny kalkulacja typu - Porsche, mało ich, co prawda ja mam zwykłe ale turbo i w dobrym stanie było za 75kpln i chyba poszło bo nie ma juz to ten ... a dam ze 30 i będzie git ...
prawda jest taka, że teraz remont zwykłego 924 czy 944 2,5 jest totalnie nie opłacalny ... ale jeśli chodzi o 924 to nigdy nie był opłacalny .. ja w swoje 924 włożyłem nie drugie tyle co za niego dałem ale krotność tej kwoty ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Ceny |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 08-04-2019 23:37 |
|
|
Szalone czasy, szalone ceny.
Jeszcze niedawno takie Porsche stałoby za dychę i chętnych by nie było.
Jak dla mnie S2/turbo są o tyle lepsze od zwykłego 2.5, że ich wywindowane ceny jestem w stanie zaakceptować.
Ale akcje jak powyżej czy np 50k za zwykłe 2.5 nie mieszczą się w moim światopoglądzie
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Ceny |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4953
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 09-04-2019 15:33 |
|
|
Olo924 napisał/a:
prawda jest taka, że teraz remont zwykłego 924 czy 944 2,5 jest totalnie nie opłacalny ... ale jeśli chodzi o 924 to nigdy nie był opłacalny .. ja w swoje 924 włożyłem nie drugie tyle co za niego dałem ale krotność tej kwoty ...
Olo teraz też włożysz krotność tej kwoty która dasz za auto, tylko teraz za sam projekt płacisz krotność tego co kilka lat temu.
Problem jest w tym, że aby ktoś zrobił blacharkę dobrze to trzeba zostawić kilkadziesiąt tysięcy, a nie kilka czy kilkanaście. Co więcej ciężko jest z jakością, bo tu jest bardzo różnie.
To są pieniądze nie do odzyskania w przypadku zwykłego 924/S/944
i tak jak pisze Piterson w przypadku 944S2/Turbo lub Cabrio Turbo/S2 jeszcze trochę rozumiem...
ale zwykłe 944 to nie jest aż takie oh ah...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Ceny |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 09-04-2019 16:20 |
|
|
ceny cenami ale czy ktoś to kupuje w takich kwotach tzn 35 i więcej za zwykłe 2.5?
Czy to ogólny trend na youngtimerach czy po prostu magia nazwy?
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Ceny |
Duke
Użytkownik
Postów: 1216
Miejscowość: okolice Warszawy
Data rejestracji: 17.09.14 |
Dodane dnia 09-04-2019 16:31 |
|
|
Na moim przykładzie(wystawiłem 944 za 56tys. czyli kwalifikuje się to na ten powyżej opisany odpał), piszę szczerze, rozmyśliłem się ze sprzedaży przynajmniej do zimy.
Mam 944, które było na otomoto wystawione za 46 900zł w 2016 roku i było w bdb. stanie, ale było zastane, właściciel dopracował kilkadziesiąt szczegółów za 16tys. zł i auto w sumie u niego stało niejeżdżone, co stargowałem to tajemnica ,
Przejechałem nim 30tys. km w tym czasie włożyłem ok. 45tys. zł(jak na to patrzę, ale debilizm ), choć teraz odpukać, interwały między naprawami się zwiększyły. Jak kiedyś zostawiałem auto w PorschePana raz na miesiąc, to teraz raz na 3. Jako że rozmyśliłem się ze sprzedaży i chcę korzystać w pełni z sezonu, trochę dojdzie do tego w najbliższym czasie:
Kwiecień: malowanie felg + chyba kupię opony PS4 na przód, bo PS3 są już 5-letnie, a autem zdarza mi się często po autostradzie zasuwać
Maj: olej, montaż uszczelnionego-spawanego kolektora stalowego, wymiana szyby przedniej i poprawki lakiernicze
7. czerwca: MAX HP chip
Teraz zakładam, może błędnie, że gdyby wziąć dowolny mało jeżdżony egzemplarz z Otomoto i zacząć nim podróżować, również w dalekie trasy, to skończyłoby się podobnymi wydatkami jak w moim przypadku. Gdybym auto trzymał w garażu i jeździł 1000km rocznie, to pewnie wydałbym na utrzymanie w tym czasie parę tysięcy, ale że chcę mieć wszystko tip top, to jest jak jest.
Gdzieś te ceny utrzymania tych samochodów muszą się odzwierciedlać, pytanie tylko ile tych aut dostępnych na Otomoto jest faktycznie utrzymywanych w bardzo dobrym stanie, większość to stan mocno średni lub szrot.
Biorąc pod uwagę moje powyższe ględzenie, to jedyne czego żałuję mając teraz świadomość poczynionych wydatków, że nie kupiłem S2, Turbo S lub 968 bo spokojnie już na dowolne z tych aut by starczyło, z kolei pojawia się pytanie ile kosztowałoby mnie utrzymanie ich przy moim stylu użytkowania.
W sumie, nie mam szczególnych wniosków, wiem jednak że jeżeli będę kupował następnego Transaxle'a, to pewnie sprowadzę sobie go z USA, bo jest tam większy wybór, ceny ok i przy sprowadzaniu akcyza odpada.
Z ciekawych aut teraz na Otomoto, to choć USA, to to jest chyba najbardziej godne uwagi:
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-944-porsche-944-s-2-cabriolet-stan-idealny-ID6BHwjP.html#fc3df20c95
To jest niby ciekawe, ale przód USA nie jest zbyt urodziwy i obawiam się, że zacząłby się strasznie psuć gdyby zacząć nim dużo jeździć:
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-944-oryginalny-stan-niski-przebieg-ID6BEi5a.html#fc3df20c95
In:
2009 Audi S4 416KM manual, torsen + szpera
1989 Porsche 944 S2 Guards Red, Szwajcar
Out:
1989 Mercedes 300CE
1988 Porsche 944 Celebration Edition (M757)
Edytowane przez Duke dnia 09-04-2019 16:32 |
|
Autor |
RE: Ceny |
kecaj73
Użytkownik
Postów: 1061
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.01.17 |
Dodane dnia 09-04-2019 17:13 |
|
|
Ja podsumuję tak, czas leci do przodu...
Coś co kiedyś było tanie i było tego dużo za jakiś czas zmienia parametry na droższe i mało.
Drugie, to pokolenie tez nam rośnie. Dla łebków z końca lat 90'tych 944 to rarytasik. |
|
Autor |
RE: Ceny |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 09-04-2019 18:45 |
|
|
na ochłodzenie rozpalonych głów - przyjrzyjcie się jak w tej chwiuli ceny wiatraków nurkują...
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Ceny |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 09-04-2019 19:57 |
|
|
simprez napisał/a:
na ochłodzenie rozpalonych głów - przyjrzyjcie się jak w tej chwiuli ceny wiatraków nurkują...
Chcesz się rozwinąć w tym temacie?
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: Ceny |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 09-04-2019 20:08 |
|
|
kto ma kupić - niech kupuje!
Wot, prawda uniwersalna
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Ceny |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1507
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 09-04-2019 20:49 |
|
|
Ja uważam że ceny są "nadmuchane"
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Ceny |
kondzi
Użytkownik
Postów: 1547
Miejscowość: Gdynia/Świerczów/Warszawa
Data rejestracji: 11.12.16 |
Dodane dnia 09-04-2019 22:07 |
|
|
Jeśli chodzi o wiatraki to racja, ceny są stanowczo za wysokie. Problem w tym, że rynek się nasycił i ten co miał kupić drogo już kupił, a nikt tanio nie sprzeda - bo kupił dosyć drogo i nie chce stracić. Ci co kupili tanio nie sprzedadzą raczej, bo liczą że ceny jeśli nie wzrosną to na pewno nie spadną. I tak koło się zamyka. Trochę jak z cenami mieszkań... na szczęście mamy Długiego - jak tylko ktoś chce włożyć trochę serca, to z pomocą forum auto na prostą wyprowadzi rpo kosztachr1;. Ale to trzeba zapaleńca, a nie kolekcjonera / lokatora środków finansowych
Pozdrowienia,
Konrad
--
[img]https://www.bearsgarage.pl/wp-content/uploads/2024/02/Logo-1-full-xs.png[/img]
'93 Porsche 928 GTS
'89 Porsche 944 Turbo
'83 Porsche 911 Carrera 3.2
'81 Porsche 924 Turbo |
|
Autor |
RE: Ceny |
K_Tuono
Użytkownik
Postów: 315
Miejscowość: Tomaszów M.
Data rejestracji: 06.05.16 |
Dodane dnia 09-04-2019 22:23 |
|
|
Ja np. traktuje to jako zabawę i realizację marzeń zarówno tych o posiadaniu takiego auta jak i możliwości sprawdzenia się w w sprawach mechaniki.
Ceny są nadmuchane to znaczy się jak były tańsze to się jakoś sprzedawały a teraz pewnie każdy tylko ogląda i podziwia.
Ja zakładam, że nie zarobię na autach ale dzięki temu że poświęcam swój czas na ich dopieszczanie pewnie też za dużo nie stracę.
Aut w stanie do jazdy coraz mniej wiec te zadbane i jezdne muszą kosztować. W sumie zakup zwykłego 944 i wymiana podstawowych flitrów oleju, sprzęgła, rozrządu coś tam z lakierem i kosmetyka, koła i wartość auta lekko +10TPLN.
Najważniejsza jest zabawa.
944.2 '85 2.5L |
|
Autor |
RE: Ceny |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4776
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 10-04-2019 08:46 |
|
|
K_Tuono napisał/a:
Najważniejsza jest zabawa.
i to w tym jest najważniejsze !!!!
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|