Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 29-04-2014 17:51 |
|
|
vip3r napisał/a:
racestar napisał/a:
Żeby nie było tak kolorowo to oczywiście budżet mam ograniczony
to przestań jeździć 928 i problem budzetu się rozwiąze w 2-3 tygodnie.
to prawda ale aż tyle nie wydaję na paliwo
w czwartek jadę hulkiem z klasykami w góry liczyłem że potrzebuję 1k na paliwo ale obawiam się że 1,5-2 k przy spokojnej jeździe choć nie wiem ile tam będziemy jeździć przez te 4 dni
928S 81 Hulk |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 29-04-2014 20:28 |
|
|
racestar napisał/a:
przemek84 napisał/a:
racestar to jak chesz walniecie pociskiem z bazooki a nie szpadlem to Ty szukasz 928 s4/GT w manualu a nie turbo Sa....
Przemek pewnie masz rację, tylko że ja nie mam klapek porsche na oczach
Ufff jedyny normalny, też nie mam klapek - jestem zdania że jest na pęczek aut ciekawszych i szybszych - tylko trzeba chcieć je zobaczyć. |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6076
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 29-04-2014 20:38 |
|
|
to pomóż ex_lajka - na co zamienić 928 żeby nie żałować? (z tego co wiem to ty po prostu dokupujesz kolejne auta więc to nie lekarstwo )
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 29-04-2014 22:51 |
|
|
Kto policzy ile tematów o 928 jest obecnie w pierwszej 10 na forum?
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
daro928
Użytkownik
Postów: 111
Miejscowość: Nowy Wiśnicz
Data rejestracji: 04.04.14 |
Dodane dnia 29-04-2014 23:01 |
|
|
Nadeszła era 928 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 29-04-2014 23:09 |
|
|
Chwilowo się wyleczyłem z dziwacznych samochodów Moje mondeło jak się zepsuło na zlocie sobotnim ( nie pomogło nawet wpisanie 4 razy 16 zer ) to do dziś wieczora było niechodzące . Rozebrałem wszystko , przeanalizowałem nie miałem czym jeżdzić i przeklinałem na czym świat stoi . Nigdy więcej Forda i żadnego 928 .
Pojechałem do sklepu po części i mi powiedzieli 800 zeta za przepływomierz i czujnik .
Dobrze się pukłem po głowie i doszedłem do wniosku ......... że jednak muszę wpisać prawdziwe kody a nie zera . Auto śmiga aż miło
A co do 928 to kiedyś stara wersja 8 zaworów na głowicę i koniecznie w manual
Może być zniszczony środek ale blachy bez rdzy . Może być projekt długofalowy
Pirx - wybacz ale jednak bulgot wygrywa z ładnym tyłkiem
Pomimo tego że Twoje mi się strasznie podoba to jednak ten znaczek Porsche na kolektorze robi wielkie wrażenie
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 29-04-2014 23:15 |
|
|
każdy bulgota po swojemu, Pirxa ryczy jak ma obroty właściwe czyli wtedy kiedy trzeba . w wyrazowie były 3szt 16V i każdy inaczej brzmiał
a era 928 nastanie jak wyjadą z garaży, w Łodzi jest ich ponoć kilka - jedyny którego czasem spotykam to Wojciechowy GTS
928S 81 Hulk
Edytowane przez racestar dnia 29-04-2014 23:18 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 29-04-2014 23:22 |
|
|
Jak nic trzeba mieć obie wersje
eska do straszenia weekenowo
A s4 jako daily driver
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 29-04-2014 23:26 |
|
|
Masz rację Pirx - trzeba jakąś budę zbudować na te samochody i fajki rzucić to co roku sobie można coś kupić .
http://www.mobile.de/pl/marka/porsche/model/928/vhc:car,cnte,pgn:1,pgs:10,srtrice,sro:asc,mkeorsche,mdl:928/pg:vipcar/190027916.html
O co chodzi z paskiem w pierwszej serii . Facet pisze że nie trzeba zmieniać tak często jak w innych modelach ?
A ten mi się podoba ale chyba coś pokombinowane - co tu nie gra
1) brakuje gumek z tyłu
2) ramki w innych kolorach
i co jeszcze ?
http://www.ebay.de/itm/PORSCHE-928-OLDTIMER-1978-TUV-H-ZULASSUNG-/400701854694?pt=Automobile&hash=item5d4bb113e6
Sumarycznie jest 3724;-)
Edytowane przez slawek290 dnia 29-04-2014 23:32 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 29-04-2014 23:59 |
|
|
niedobrze... zaczynają mi się pojawiac w głowie myśli że może fajnie byłoby takie s4 mieć i jeździć...
powiedzcie że to się do niczego nie nadaje i że dojazd z wro do wawy poniżej 3h będzie kosztował pierdyliard a nie jak w dieslu 130zł...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6076
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 29-04-2014 23:59 |
|
|
slawek290 napisał/a:
A co do 928 to kiedyś stara wersja 8 zaworów na głowicę i koniecznie w manual
Może być zniszczony środek ale blachy bez rdzy . Może być projekt długofalowy
Pirx - wybacz ale jednak bulgot wygrywa z ładnym tyłkiem
Pomimo tego że Twoje mi się strasznie podoba to jednak ten znaczek Porsche na kolektorze robi wielkie wrażenie
to super - bierz mojego manuala z pięknym bulgotem a ja wezmę pirxowe
no co - wnętrza nie ma jak chciałeś
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 30-04-2014 00:39 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 30-04-2014 00:24 |
|
|
seler2 napisał/a:
powiedzcie że to się do niczego nie nadaje i że dojazd z wro do wawy poniżej 3h będzie kosztował pierdyliard a nie jak w dieslu 130zł...
Naprawdę nie rozumiem o co chodzi z tym spalaniem w tych Porsche . Do mojego 944 wlałem 10 litrów benzyny i ciągle zapalam a to mielimy kołami a to w pola i jeszcze rezerwa nie zaświeciła . Już zaczynam się zastanawiać co tak mało pali .
Coś musicie mieć popipcone że tak narzekacie .
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6076
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 30-04-2014 00:43 |
|
|
nie doceniasz apetytu 928 - 10 l benzyny nie starcza na przejechanie sie po warszawie. tu 1km w bestii kosztuje ok 1,40pln (tak - samej benzyny i mówimy o normalnej jeździe w ruchu miejskim nie żadnych bączkach czy startach spod świateł)
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 30-04-2014 00:45 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
slawek290
Użytkownik
Postów: 1176
Miejscowość: Andrychów
Data rejestracji: 27.11.13 |
Dodane dnia 30-04-2014 01:07 |
|
|
Umbau S ale nie spełnia założeń - ciekawe ile wyjdzie . Kurde bliżej mam do niego jak do Warszawy
http://www.ebay.at/itm/Porsche-928-s-Strosek-/321389830989?pt=Automobile&hash=item4ad453a34d
Sumarycznie jest 3724;-) |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 30-04-2014 08:00 |
|
|
slawek290 napisał/a:
seler2 napisał/a:
powiedzcie że to się do niczego nie nadaje i że dojazd z wro do wawy poniżej 3h będzie kosztował pierdyliard a nie jak w dieslu 130zł...
Naprawdę nie rozumiem o co chodzi z tym spalaniem w tych Porsche . Do mojego 944 wlałem 10 litrów benzyny i ciągle zapalam a to mielimy kołami a to w pola i jeszcze rezerwa nie zaświeciła . Już zaczynam się zastanawiać co tak mało pali .
Coś musicie mieć popipcone że tak narzekacie .
masz połowę silnika 928 i to bez k-jeta
czyli to co masz musisz pomnożyć przez 2,86
928S 81 Hulk |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 30-04-2014 08:22 |
|
|
racestar... przez 2,86 przy spokojnej jeździe |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
racestar
Użytkownik
Postów: 388
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 11.06.13 |
Dodane dnia 30-04-2014 08:30 |
|
|
Ex_lajka napisał/a:
racestar... przez 2,86 przy spokojnej jeździe
przy odpalaniu miałem na myśli
928S 81 Hulk |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 30-04-2014 08:34 |
|
|
Ex_lajka napisał/a:
racestar... przez 2,86 przy spokojnej jeździe
i od razu poczułem się lepiej... wystarczy że sobie popatrzę na zdjęcia
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 30-04-2014 08:40 |
|
|
tak bajdełej, nie wiem czy ewentualni przyszli właściciele 928 zdają sobie z tego sprawę - ale ten model jest stosunkowo "mały" na tle współczesnych aut.
Z pewnością jest dość szeroki, z rozłożonymi lusterkami przekracza 2m, ale jest dość krótki - niespełna 4,5m.
Co czyni ten pojazd krótszym o około 10cm od....od Skody Octavii.
Wspominam o tym, bo na większości zdjęć ten pojazd wydaje się olbrzymi, masywny - a w rzeczywistości jest dość "mały i kompaktowy", choć nie ultra lekki.
Dla mnie to zaleta, fajnie wygląda na tle dziesiątek innych aut na parkingach. |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 30-04-2014 08:51 |
|
|
Ex_lajka napisał/a:
Wspominam o tym, bo na większości zdjęć ten pojazd wydaje się olbrzymi, masywny - a w rzeczywistości jest dość "mały i kompaktowy", choć nie ultra lekki.
Dla mnie to zaleta, fajnie wygląda na tle dziesiątek innych aut na parkingach.
To mnie właśnie zaskoczyło i zachwyciło gdy zobaczyłem auto Marchewy na żywo. Wcześniej myślałem że to wielka rozlazła żaba a okazało się że to małe, zgrabne zwarte w sobie i muskularne uto o wspaniałej linii a do tego wnętrze w s4 wyklądające jak kokpit private jeta...
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|