924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Wiązka silnika 924 S `87
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 19-08-2016 12:00
Siema,
Czy ktoś z Was jest w stanie podpowiedzieć czy wiązka silnika w 924S jest podobna do wiązki z np. 944 `84?

Zakładam, że DME jest w tym samym miejscu, mogą się różnic czujnikiem temperatury do DME albo zegara i ewentualnie zaworu wolnych obrotów (924S ma nowszy zawór jak fiftowe 944).

Co sądzicie?


Siem
browar
eS

Edytowane przez browar dnia 19-08-2016 13:48
Autor RE: WIązka silnika 924 S `87
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 19-08-2016 12:01
to nie jest przypadkiem taki sam silnik?


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley
Autor RE: WIązka silnika 924 S `87
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 19-08-2016 13:47
No silnik w zasadzie jest taki sam , tak jak napisałem, DME w tym samym miejscu i z moich poszukiwań wychodzi, że róznice to na pewno to co napisałem - coś jeszcze?

Mam możliwość zamówienia nowej wiązki do silnika 944 `84 i zastanawiam się czy nie będzie kłopotów do założenia do silnika M44.07

?
P.S. Liczę się z tym, że jakiś pin przerobię ale generalnie powinno być to samo. W każdym razie chyba zaryzykuję. Dam znać jak to wyszło.


Siem
browar
eS
Autor RE: Wiązka silnika 924 S `87
devilyn
Użytkownik

Postów: 310
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.06.06
Dodane dnia 19-08-2016 17:45
Bez przeróbek nie będzie paskowała. Inna jest wtyczka do kompa i pojawił się silniczek krokowy (3-pin) zamiast zaworu powietrza (2-pin). Ponadto w misce jest jeszcze czujnik poziomu oleju w nowszej wiązce.
Autor RE: Wiązka silnika 924 S `87
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 19-08-2016 22:41
Czy ta zmiana wtyczki DME to inna ilość pinów?
Kolory kabli są takie same?
W moim 87 nie ma jeszcze czujnika poziomu oleju


Siem
browar
eS
Autor RE: Wiązka silnika 924 S `87
devilyn
Użytkownik

Postów: 310
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.06.06
Dodane dnia 20-08-2016 11:33
Pinów jest tyle samo (35), ale kształt wtyki jest inny. W nowej wiązce doszło trochę kabli.

W mojej eSce z '87 jest już czujnik w misce.
Autor RE: Wiązka silnika 924 S `87
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 20-08-2016 14:39
A wiązka od 944 po liście? Będzie tylko dłuższa do DME?
Co będzie lepsze? Dostosować taką z 944 '84 czy z 944 po lifcie?
P.S. Ale nie wiem jaka cena na wiązkę do 944 po lifcie


Siem
browar
eS
Autor RE: Wiązka silnika 924 S `87
devilyn
Użytkownik

Postów: 310
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.06.06
Dodane dnia 25-08-2016 10:44
Wiązkę załóż z 944 po lifcie. Może być nawet z rhd.
Pozdrawiam
Autor RE: Wiązka silnika 924 S `87
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 25-08-2016 11:33
Tylko wiązka po lifcie ma kompa w nogach pasażera a 924 S ma kompa pod kierownicą jak wczesne 944...


Siem
browar
eS
Autor RE: Wiązka silnika 924 S `87
browar
Użytkownik

Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 25-10-2016 21:06
Nadal się zastanawiam.
Czy 944 po lifcie RHD ma DME w nogach pasażera? Czyli wchodzi w przegrodę bardziej z lewej strony? Jeżeli będzie jeszcze dostępna nowa dla 944 II 86 RHD to byłaby chyba najlepsza opcja:

- DME w nogach z lewej storny auta
- czujniki tożsame z silnikiem M44.05 (nowszy regulator wolnych obrotów)
- czujnik temperatury zegarów to chyba nie jest duży kłopot...

Możecie potwierdzić w miarę możliwości moje przypuszczenia?
Najlepsze byłoby foto komory silnika 944 II RHD szczególnie grodzi jak wchodzą kable do wnętrza


Siem
browar
eS
Autor RE: Wiązka silnika 924 S `87
Qbak
Użytkownik



Postów: 7450
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 25-10-2016 22:01
Hmm, byłe auto Lamera, czyli Gulf którym teraz ściga się (z powodzeniem) Adi było
kiedyś RHD i z tego co pamiętam wiązka wchodziła na lewą stronę - aktualni jest to
przejście zaślepione z tego co pamiętam. Myślę, że przewertowanie tego tematu na
forum może dać odpowiedź. Tylko to jest S2, ale zakładam że idea jest ta sama
- komputery z nogach pasażera.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl