Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 30-09-2015 21:48 |
|
|
Fajne ma konty
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1) |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
noname_conek
Użytkownik
Postów: 1313
Miejscowość: Nowy Staw
Data rejestracji: 30.03.13 |
Dodane dnia 30-09-2015 22:32 |
|
|
jego każde auto ciągle jest oklejane
Lubie auta oklejone w takim stylu. Marlboro bardzo fajnie wyszło
951 86' ---->projekt in progress: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=6661&rowstart=0
noname_conek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Natalia
Użytkownik
Postów: 491
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 18.03.12 |
Dodane dnia 01-10-2015 10:41 |
|
|
a reklama jakiegoś pifka?
Różowy 924 '82
Szybsze 924
928 S '84 |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 01-10-2015 13:33 |
|
|
Łooooo szejść polskich stówek? Bajer wygląd i bajer kasa.
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 03-10-2015 10:00 |
|
|
Natalia - wygląda na to, że piwko będzie na moim ;D
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 07-10-2015 09:01 |
|
|
Prace idą zgodnie z harmonogramem , kolejna maszynka prawie gotowa na Poznań i tptd
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/03cb730b6c42.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/1dd1a9ff4b92.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/197fcd863061.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/1d5260027ff1.jpg[/img]
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1) |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 27-10-2015 19:23 |
|
|
Mam chwilkę luzu więc napiszę parę słów o nareszcie wspólnej konfrontacji trzech (czterech) naszych S2 na zakończenie sezonu i TPTD
Zaczęło się źle bo silnik w gulfie padł a potem na kielcach dowiedziałem się od Qbaka że Porschepana nie skończy na czas silnika (brak tulei)
Nie miałem wyjścia i na kolanach poszedłem do kumpla który miał od przyszłego roku z nami jeździć swoją s2 i odkupiłem jego autko aby pożyczyć silnik,chłopaki w Raszynie zdążyli na czas i gulf był gotowy
Martini i Marlboro Kowala i Kuby stały już gotowe aczkolwiek spec był okrojonyBrakowało klatek,lekkich elementów nadwozia,lekkich szyb i zostały zamontowane sprężyny na tył takie jak przyszły czyli 400lbs zamiast 600lbs.Miało padać więc ok,miękki tył pomaga.
Każde auto celowo miało inne wysokości zawieszeń i inne kąty (zbieżność jednakowa) traktowaliśmy to jako wielki test........oponiarsko przygotowani byliśmy super bo były FZ,RSR na przejściowe warunki , R888 na mokro i pełne deszcze uniroial.
Mieliśmy też różne klocki bo od seryjnych przez ferodo ds2500 do mintexów.
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/075a10bb2dba.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e9e4401445de.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7e50d96c2948.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/193549f3cc94.jpg[/img]
cdn
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1) |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 27-10-2015 19:45 |
|
|
Z piątku na sobotę lało więc tor był mokry,wzięliśmy razem z Cichym garaże i już było dobrze
Pierwsza sesja to walka o życie ,mokro i zimno bez szans na dogrzanie opon Fz201 na których wyjechałem,Kuba marlboro na R888 był najszybszy potem Kowal na federalu rsr który jest świetny na mokre bez kałuż .
Kolejne sesje to coraz mniej wody i coraz wyższa temperatura,sprawdzaliśmy konfiguracje zawieszeń,opon i stabów.....na różnych warunkach sprawdzało się raz to a raz to ale kiedy nitka już przeschła to mogliśmy pocisnąć i sprawdzic możliwości aut i swoje .
Wnioski są takie że gulf przez swoją twardość jest wolny na mokrym jak nie ma idealnych opon dodatkowo miałem hamulce na mega przyczepność bo mało siły było na tyle i brak ABSu
Martini i Marlboro były szybsze o kilka sekund !!! Kowal korzystał w deszczu z rsr a Kuba z pełnych deszczy ,chłopaki mieli seryjne hamulce.
W momencie kiedy pojawiła się sucha nitka gulf doszedł do głosu i był o sekundę szybszy
Prawdziwą frajdę miałem na ostatnich dwóch sesjach gdzie było sucho udało mi się wykręcić 1:51,522 i to z niesprawnymi hamulcami i z RSRem na tyle Chłopaki w Marlboro i Martini byli sporo wolniejsi bo zrobili 1:54,354 i 1:55,245 ale już wiemy dlaczego.......masa i sztywność poprzez brak klatki.Tak więc do roboty
Wspaniale było polatać po torze dziadkami i micha nam się śmiała całe dwa dni ,wiemy już że auta mają mega potencjał i świetnie się prowadzą.
Będzie fajnie Na koniec kilka fotek
Pozdrawiamy wszystkich spotkanych przez te dwa dni,było super
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/193549f3cc94.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2c96cabdc167.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a915bd4ba997.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ee148b9f141c.jpg[/img]
cdn
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1) |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 27-10-2015 19:49 |
|
|
Jeszce jedno,nigdy tyle kół nie zmieniliśmy co w te dwa dni i wielkie dzięki za pomoc dla Jasia (neway) Kamila i Qubaka
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ba86cd848e8c.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/25ce601bad56.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2c36a424b3c4.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a1aea2750d0e.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/910ff6ed16e4.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f5e3b983bdea.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/b1308bea0103.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/a3d259c07a0a.jpg[/img]
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1)
Edytowane przez Adi_rallye dnia 27-10-2015 19:56 |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 27-10-2015 21:11 |
|
|
Fajnie się oglądało wasz padok
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: S2 Jagermeister i Boss |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 28-10-2015 08:35 |
|
|
DaGrz napisał/a:
Fajnie się oglądało wasz padok
Dzięki może kiedyś uda się dwa razy tyle autek uzbierać
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1)
Edytowane przez Adi_rallye dnia 28-10-2015 08:37 |
|
Autor |
RE: Marlboro,Gulf,Martini |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 30-11-2015 09:20 |
|
|
Jak się Wam podoba nowe dzieło Gazika,wg. mnie Gulf wreszcie wygląda jak należy
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/49b55b956d40.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8decaa9fecd1.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c2abf3788c37.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/284be63e62db.jpg[/img]
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1) |
|
Autor |
RE: Marlboro,Gulf,Martini |
hadwis
Użytkownik
Postów: 18
Miejscowość: Silesia
Data rejestracji: 11.10.15 |
Dodane dnia 30-11-2015 09:41 |
|
|
Wygląda super, a co zrobiłeś z tamtymi lampami ? |
|
Autor |
RE: Marlboro,Gulf,Martini |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 30-11-2015 10:08 |
|
|
hadwis napisał/a:
Wygląda super, a co zrobiłeś z tamtymi lampami ?
Mam je,chcesz?
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1) |
|
Autor |
RE: Marlboro,Gulf,Martini |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 30-11-2015 12:36 |
|
|
Nie ma porównania,
Lampy CGTS robią robotę
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Marlboro,Gulf,Martini |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 30-11-2015 13:31 |
|
|
TAK, TAK, TAK!!!
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: Marlboro,Gulf,Martini |
sianoz
Użytkownik
Postów: 530
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.09.13 |
Dodane dnia 30-11-2015 19:15 |
|
|
coś dla kolegi
928s '86
sianoz dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez sianoz dnia 30-11-2015 19:17 |
|
Autor |
RE: Marlboro,Gulf,Martini |
offczar
Użytkownik
Postów: 16
Miejscowość:
Data rejestracji: 29.11.15 |
Dodane dnia 30-11-2015 19:25 |
|
|
Świetny klimat. Klasyczny motorsport sie nie zestarzeje |
|
Autor |
RE: Marlboro,Gulf,Martini |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 30-11-2015 20:35 |
|
|
Sianoz wypas
Tor poznań
944 Gulf 1:47.100 (Yokohama)
944 S2 seria 1:56.753
944 Marlboro 1:49.937 (rsr/fz201)
993 C2 1:54.114(Federal Rs-r)
996 Gt3 MkII 1:46,000(MPSC1) |
|
Autor |
RE: Marlboro,Gulf,Martini |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 30-11-2015 21:55 |
|
|
to tak: lampy Gazikowe robią dobrą robotę, a propozycja garażu tez zacna ... Adi - kiedy przebudowujesz swój garaż ????
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|