924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Nasze auta
Strona 11 z 20 << < 8 9 10 11 12 13 14 > >>
Autor RE: Projekt Le Mans
pedro
Użytkownik



Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07
Dodane dnia 25-02-2010 21:22
Igor co do ceny to się nie znam, ale kiedyś zajmowałem się malowaniem aut i robiliśmy to tylko akrylem . Spokojnie wystarczy tobie sam akryl ,a 3 warstwy dadzą taką samą głębie co z bezbarwną.
Jedna i druga farba jezeli się nie dba to się utleni. Najważniejszy jest podkład i przygotowanie pod niego, a sam lakier to jest tylko efekt końcowy który najmniej pracy wymaga.


RAFAŁ
924/76 EU czerwony-sprzedany
944/83 EU srebrny był,został czerwony (sprzedany)
944/86 US czarny był (w częściach)
944/84 UK złoty był...
944/82 EU czerwony był się spalił ( 13.04.2011)
944/84 EU biały był przed czerwonym(sprzedany)
MB R107 450 sl jest...
Autor RE: Projekt Le Mans
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 25-02-2010 21:59
Mamoth - polecilem igorowi lakiernika poniewaz znam go juz kilka lat, wiem jak robi i nie jest to dla mnie anonimowy fachowiec ktoremu musze powierzyc swoje pieniadze i zaufac ze bedzie dobrze. Dla mnie najlepszą rekomendacją byloby wlasnie to, ze robil komus samochody kilkakrotnie i ten ktos go poleca. Pozatym igor mial mozliwosc zobaczenia na "zywo" ostatnich efektow jego pracy i powiedzial, ze mu odpowiada. Kwota ktora zostala przytoczona jest skalkulowana "z gorką" z wiekszym naciskiem na jakosc i efekt koncowy "nie na taniość". W aucie jest troche drobnej blacharki typu podklepania tylnych i przednich blotnikow, popasowania ze sobą elementow, ustawienia przodu itp z ktora ten lakiernik bez problemu sobie poradzi i nie trzeba bylo specjalnie mobilizowac sil w postaci blacharza a tego mam naprawde dobrego - jak mi ktos powiedzial "artysta" i robi w rozsadnych pieniądzach.


924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: Projekt Le Mans
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 25-02-2010 22:07
PIeszczoH.. To sprawa oczywista. Jeśli ktoś nie jest w temacie, to faktycznie może mieć problemy albo nadziać się na jakiegoś pseudo fachowca. Właśnie po to jest forum aby czasem komuś pomócsmiley Nikt Igorowi nie chciał polecić osoby, która zajęłaby się jego autem.. Ja dałem namiar na konkretnego człowieka. Czy Igor się z nim kontaktował tego nie wiem. Znalazł się ktoś bliżej i bardzo dobrze. Nie ma potrzeby jeździć po całym kraju, bo w każdym rejonie jest co najmniej jeden magik, tylko trzeba go poszukaćsmiley

edit:
michal928.. Poleciłeś, ale nie chciałeś, bo miałeś pewne obawy. Zresztą, jak powiedziałem wyżej: wszędzie są magicy tylko trzeba do takiego trafić i nie ma sensu szukać po najdroższych firmach, bo i tak pewnie różnicy nie będzie, a kwota zupełnie inna. Ponad 11tysi a 4.. to mówi samo za siebie.


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"

Edytowane przez Mammoth dnia 25-02-2010 22:19
Autor RE: Projekt Le Mans
igor
Użytkownik



Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 25-02-2010 22:37
Mamooth, Drwalu - nie wiem skąd wywnioskowaliście, że mówiłem 'jeśli blacharz ma być zajebisty, musi kosztować drogo'?
Przejrzałem temat moich poszukiwań blacharza i przejrzałem temat Lucasa (bo tam o ile dobrze pamiętam w temacie blacharki się wypowiadałem) i nic takiego nie znalazłem.

Sam zacząłem wątek mówiąc, że dysponuję na to budżetem ok. 4/5k zł (z czego w tej chwili większość pożyczyłem bratu, ale spoko - zwróci smiley). W tej cenie zacząłem się rozglądać i gdzie bym nie popatrzył, wszędzie wychodzi ok. 6k... Pomyślałem o innych miastach, ale jednak wiecie - chciałbym wiedzieć co się dzieje z moim autem, a ani do Biłgoraja, ani do Bielsko Białej (bo tam byli sensowni w sensownej cenie) raczej tak jeździć bym nie mógł...

Dlatego wątek upadł... Jak Lucas zapytał, powiedziałem tak, jak wiedziałem - w Wawie minimum to 6k zł (i to ciężko w tych pieniądzach)...

Nigdzie nie wspomniałem o tym, że jak za 4k to będzie rzeźba, tylko mówiłem to, co wiedziałem - że ciężko znaleźć... Do czasu telefonu Michała miałem 2 sugestie w takiej cenie, ale w obydwu przypadkach daleko.

Pewnego dnia dzwoni Michał. Co jak co, ale jemu i jego poradom ufam (i chyba jako niejeden z nas; zresztą na pewno słusznie) i mówi, że jest szansa, żebym się zmieścił w swoim budżecie początkowym. Więc krótka piłka - zaczynamy tak, żeby wyrobić się przed sezonem.

Obejrzane dzieła Pawła tylko bardziej przekonały mnie, że naprawdę wie, z czym to się je... Więc oddałem...

Właśnie skaluję zdjęcia i za chwilę wrzucę, żeby był ogląd na to, co dokładnie będzie robione w aucie.


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 25-02-2010 22:38
Autor RE: Projekt Le Mans
igor
Użytkownik



Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 25-02-2010 23:01
Kilka słów o stanie blacharskim. Ogólnie rzecz biorąc to auto troszkę jest poobijane (nie jest to dziwne, zwłaszcza biorąc pod uwagę wiek LeMansa).

Częściowo od kamyczków, częściowo od krawężników, troszkę też w wypadku drobnych stłuczek (zwłaszcza, że auto jeździło we Francji, gdzie normalnym jest stawianie auta na zderzaku sąsiada).

Pierwsza fotka przedstawia lewy próg, lekko wgnieciony od krawężników:

[img]http://img32.imageshack.us/img32/8836/23237315.jpg[/img]


Dalej skrzywiony tylny zderzak od parkingowego wykręcania 'po francusku':

[img]http://img32.imageshack.us/img32/1444/14425499.jpg[/img]


Bardzo drobne wgniecenie na tylnym prawym nadkolu:

[img]http://img14.imageshack.us/img14/8903/13557845.jpg[/img]


Na następnym wgniecenie niestety mojej roboty - przedni lewy błotnik:

[img]http://img708.imageshack.us/img708/7205/37313889.jpg[/img]


No i na tym zdjęciu widać też schody - szpachla. Autko w coś musiało walnąć. Nie na tyle mocno by pogiąć podłużnice (zostały sprawdzone), ale wystarczająco by mieć wpływ na zderzak (który zresztą musi pójść do wymiany, btw: bardzo pilnie szukam zderzaka!!) i nosek (też najpewniej zostanie wymieniony)...

[img]http://img718.imageshack.us/img718/7383/56705967.jpg[/img]


... a nawet nieco maskę i błotniki (troszkę za duża 'szpara'smiley...

[img]http://img705.imageshack.us/img705/8934/32319128.jpg[/img]

... i nie do końca fajny profil przy drzwiach i słupku:

[img]http://img705.imageshack.us/img705/4064/93003455.jpg[/img]



Jeszcze jest parę mankamentów blacharskich, w ramach postępu prac będę dopisywać smiley


Plan jest taki, żeby pod koniec następnego tygodnia będzie już podkład i autko tak postoi z 3-5 tygodni... Potem lakierowanie...


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 25-02-2010 23:10
Autor RE: Projekt Le Mans
igor
Użytkownik



Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 25-02-2010 23:13
Przy okazji jak auto będzie rozebrane, chcę zrobić kilka rzeczy:
- elektryczna szyba kierowcy
- regulacja klamek
- targa (nie pytajcie nawet, bo to co zrobili woła o pomstę do nieba)

Oprócz tego na ten czas planuję:
- piaskowanie i malowanie felg do jazdy sezonowej (czyli tych, co na nich Toyo stoją) smiley
- przygotowanie naklejek na tył i na boki
- kupienie emblematu na maskę

A po odebraniu od razu (jeszcze przed sezonem) obniżenie i geometria (negatyw).

Fotele i tapicerka dalej dopiero po rozpoczęciu sezonu....


OGROMNA PROŚBA: Desperacko poszukuję zderzaka do 924 (niekoniecznie z reflektorami, może być i bez) i kierownicę 'czteroramienną' tą co jest napis PORSCHE w środku...
Od mojej kierownicy odchodzi skóra i jest strasznie niewygodna w użytkowaniu..


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 25-02-2010 23:16
Autor RE: Projekt Le Mans
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 25-02-2010 23:42
Igor, co inni piszą, nie zawracaj sobie tym głowy. Rób tak, aby efekt końcowy był dobry. To jest warte znacznie więcej.
Jeżeli chodzi o tę cenę to jest naprawdę przyzwoita, taniej znaczy niestety zawsze gorzej, widziałem wiele, z racji, że mój przyjaciel pracuje już w zawodzie profesjonalnego (w jego przypadku nie boję się użyć tego słowa) blacharza od lat, a inny prowadzi warsztat na obrzeżach Warszawy, więc koszty utrzymania warsztatu, pracownika, materiałów są mi znane. I niestety prosta kalkulacja i jeden wniosek - praca blacharza to najtrudniejsza i najbardziej czasochłonna robota. Więc jak ktoś mi powie, że zrobi remont blacharski duży z lakierem za 4 tysiące, to za przeproszeniem trzymajcie się od niego z daleka.
U Ciebie nie jest tak źle z blacharką, więc powtórzę jeszcze raz, że cena jest według mnie ok. Pozdr.


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Projekt Le Mans
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 26-02-2010 00:55
Ciachu ja się z Tobą generalnie zgadzam, z wyjątkiem "taniej znaczy niestety zawsze gorzej" ponieważ drożej nie zawsze znaczy lepiej smiley
często jest tak, że partacze równają ceny do poziomu dobrych blacharzy, którzy się przykładają do roboty, dlatego jest duży problem ze znalezieniem tego właściwego co za umiarkowaną cenę zrobi to dobrze.
Blacharze często liczą rdzawe przypadki na zasadzie, w tym czasie mógłbym pomalować x błotników po 400zł, więc kosztować to będzie x*400zl


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 26-02-2010 00:57
1290383
Autor RE: Projekt Le Mans
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 26-02-2010 01:50
ciachu napisał/a:
..taniej znaczy niestety zawsze gorzej...


Z tego stwierdzenia wynika, że należy spodziewać się najwyżej kiepskiego efektu, bo jest 3x taniej? Lepiej zaprowadzić auto tam gdzie za tą samą pracę chcieli 12tysi? Gdzie tu logika? :/ Jeśli ktoś ma warunki i zna się na rzeczy, to może mieszkać na bagnach pośrodku lasu. Nie musi to być Warszawa, żeby było zrobione jak należy i nie tylko w Wawie są profesjonaliści. Jeżeli jakieś stawki obowiązują w stolicy, to nie znaczy że tak jest wszędzie , a jeśli ktoś robi taniej to od razu ma być gorzej? Mam kolegę do którego z Niemiec przyjechało Porsche aby zrobił karoserię (naprawa cyną czy jakimś stopem metali) na ideał. Dlaczego nie robili tego u siebie w Niemczech czy np w Wawie, tylko auto jechało z zachodu przez całą Polskę do jakiegoś warsztatu na zadupiu? Żeby zrobić taniej i gorzej?...

igor napisał/a:
Mamooth (?!), Drwalu - nie wiem skąd wywnioskowaliście, że mówiłem 'jeśli blacharz ma być zajebisty, musi kosztować drogo'?


Igoor (pisownia celowasmiley ).. Jestem przekonany co do tego, że wypowiedź w podobnym tonie padła, jeśli to nie były Twoje słowa to wybacz pomyłkę. Możliwe że takie stwierdzenie znalazło się między Twoimi wypowiedziami, chociaż pamięć mam raczej dobrą i zazwyczaj jestem nieomylnysmiley Coraz trudniej znaleźć niektóre wypowiedzi na forum, ale to już taki urok prowadzenia rozmów nie na temat. smiley

ps.
Dopiero zauważyłem.
Pumba.. Dziękismiley


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Autor RE: Projekt Le Mans
igor
Użytkownik



Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 26-02-2010 06:35
Mammoth - wydaje mi się, że Ciachowi chodziło o duży remont blacharski (z podłogą, i tam gdzie jest sporo do zrobienia)...


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: Projekt Le Mans
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 26-02-2010 09:25
Mammoth, wydaje mi się, że to trochę nietrafiony przykład.
Ceny tego typu prac w Niemczech są zwyczajnie kosmiczne...
tak jak załatanie opony to jakiś kosmiczny rząd wielkości u nich...
nie ma się co dziwić, że auto pojechało do Polski...
jeśli masz znajomego, który cynuje, zna się na tym i jeszcze nie bierze za lakier 4 tys to świetnie... poproszę o dane kontaktowe, bo czasem bywam w okolicach Lublina.
Pamiętaj tylko, że większość "blacharzy" twierdzi, że szpachla na gołą blachę, wielu wciąż nie wie co to podkład reaktywny... a potem żal jak po pół roku ruda wyłazi smiley


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close

Edytowane przez PIeszczoH dnia 26-02-2010 09:27
1290383
Autor RE: Projekt Le Mans
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 26-02-2010 10:44
Igor.. Określenie "'duży remont" jest trochę mało precyzyjne i trudno powiedzieć o autor miał na myśli. Czy chodzi o auto po dzwonie, piaskowanie karoserii czy o coś innego. Malowanie całego auta też do najmniejszych robótek nie należy. Zwłaszcza, że jest to LM a nie fiesta czy jakieś inne auto którego są miliony.

PIeszczoH.. Chodziło o stwierdzenie "taniej = zawsze gorzej". Nigdzie nie powiedziałem, że ktoś bierze mniej niż 4tysie albo, że to jest dużo. Mówię o różnicy między Wawą a okolicą. W obu miejscach auto Igora oglądali fachowcy a różnica w cenie jednak duża. Trzeba jeszcze dodać że 12 i 4tysie to są ceny orientacyjne na start. Wiadomo jak to jest z takimi naprawami. Zawsze może okazać się konieczna poprawka tego czy tamtego i koszta rosną.

Co do lakiernika to cena zależy od wielkości prac i każde auto będzie wyceniane inaczej. To już trzeba ustalać indywidualnie. Człowiek od cyny to zupełnie inna osoba i na dzień dzisiejszy nie sądzę aby taka naprawa 924 była dobrym ruchem. Koszt napraw pewnie może przekroczyć wartość auta. Jeśli będziesz poważnie zainteresowany i będzie to konkretna sprawa, a nie "przy okazji to bym sobie pogadał" to mogę spróbować Was skontaktować. Niestety od niemal pół roku jestem częściowo przybity do łóżka przez co nie mogę być na bieżąco i siłą rzeczy nie mam kontaktu z wieloma osobami.
ps.
Igor.. Jedno ze zdjęć wyjaśnia dlaczego tak bardzo zależało Ci na wzmocnieniu błotników z włóknasmiley


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"

Edytowane przez Mammoth dnia 26-02-2010 10:48
Autor RE: Projekt Le Mans
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 26-02-2010 14:58
Określenie "duży remont" ma na celu przybliżenie skali remontu. Przyjąłem skalę dwustopniową - "mały remont" oraz "duży remont" i zostałem dobrze zrozumiany.
Nie w tym problem, że 3x drożej znaczy lepiej, tylko w tym, że taniej znaczy gorzej ponieważ jest próg opłacalności. Ja umiem ten próg określić i wiem czy się w coś pakować, czy lepiej odpuścić, bo szkoda auta na późniejsze poprawki. Za dużo widziałem w swoim życiu spie.... aut po takich właśnie tanich 'dobrych' remontach, abym wierzył w bajki smiley


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Projekt Le Mans
igor
Użytkownik



Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 15-03-2010 20:29
hej,

aktualizując nieco wątek:

jutro auto idzie do podkładu.
auto zostało obejrzane dokładnie. wszędzie na podłużnicach jest proste, nie było żadnych większych przygód, podłoga bardzo ładna.

jedynie lekkie przetarcia i milion malutkich śladów po kamieniach i innych...

samochód był w jakikolwiek sposób robiony na obydwu tylnych błotnikach i przy zderzaku / nosku. ale były to na tyle drobne wgniecenia, że praktycznie nie ma po nich śladu - przy zderzaku przednia belka ani troszkę nie ucierpiała, tylne błotniki też bardzo delikatnie.

oczywiście parę elementów trzeba dokupić, jak spinki do szyby przedniej, zderzak przedni (ten problem rozwiązany zostanie w środę), nowe tylne lampy (jedna ma lekkie pęknięcie, a w obydwu rozpadły się uszczelki), nowe chwytaki do zderzaka, nowa uszczelka tylnego zamka, itp. itd.

komplet zdjęć (które w miarę postępu prac zbieram) umieszczę wkrótce, jak odnajdę zagubiony kabelek smiley

jak już skompletuję wszystkie części, robię kilka rzeczy:
- zabieram felgi z oponami sezonowymi (toyo) do roboty (będą piękne - srebrny rant, czarny środek) -- swoją drogą ciekaw jestem czy mi starczą oponki na cały sezon.. w sumie tylko dwie imprezy nimi zjeździłem...
- kupuję od Porsza kierownicę (jeśli nikt przede mną nie wykupi)
- kompletuję wszystkie naklejki (wraz z oryginalnym bocznym paskiem i napisem LeMans)
- zabieram tylną klapę do renowacji (szyba w jednym miejscu odkleiła się od ramki)
- kupuję nowe głośniczki (a przynajmniej te na tył, bo strasznie trzeszczą).

W miarę prac blacharskich trzeba ogarnąć też nieco elektryki:
- naprawienie elektrycznej szyby kierowcy
- naprawienie mechanizmu podnoszenia targi
- wyregulowanie klamki kierowcy
- wyregulowanie zamka tylnej klapy (żeby sama się otwierała na wciśnięcie przycisku z kabiny)
- naprawienie ogrzewania tylnej klapy.


Ponadto mam dwie wieści - jedna dobra i jedna zła...

zaczynając od tej złej - trzeba jak najprędzej uszczelnić miskę olejową - na podłodze w garażu można było zauważyć ślady nadmiernego pocenia się. na to się umówiłem dopiero po zlocie w Ułężu, także wraz z dodatkowym olejem na wszelki wypadek, mam nadzieję, że tą imprezę autko jeszcze przejedzie bez nowej uszczelki...

kończąc na tej dobrej - zapytałem na 924.org o materiał tapicerski do 924s LeMans - najprawdopodobniej za kilka tygodni już będzie dostępny smiley także pełen optymizmu wracam do koncepcji oryginalnej tapicerki smiley



EDIT1: tak z ciekawostek - wiecie, że w ostatnich wersjach 924s montowali mnóstwo elementów od 944, nawet zastanawiam się ile to auto ma w sobie z konstrukcji 924. maskę to auto ma od 951 (i ponoć jest to oryginał z tego modelu); tak samo na słupkach przy drzwiach nabity jest numer 944 (nie mylić z VIN)...

EDIT2: przy okazji każdego wolnego grosza wsadzanego w to auto coraz częściej myślę o jeszcze jednym... jak już tak udoskonalam autko, może warto by było rozejrzeć się za deską rozdzielczą w dobrym stanie smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76


Edytowane przez igor dnia 16-03-2010 07:03
Autor RE: Projekt Le Mans
Tiroll
Użytkownik

Postów: 14
Miejscowość:
Data rejestracji: 15.11.09
Dodane dnia 15-03-2010 21:54
Igor dobry pomysł z nową deską. Wtedy samochód będzie wyglądał niemalże jak nowysmiley powodzenia!
Autor RE: Projekt Le Mans
igor
Użytkownik



Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 16-03-2010 08:02
Dzięki Tiroll! z tematem deski na razie się spieszyć nie będę... poszukam, poprzeglądam, jak coś znajdę w fajnej cenie, to wezmę smiley


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: Projekt Le Mans
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 16-03-2010 08:37
Igor poszukaj dokładnie tego wycieku...
ja długo myślałem, że mi olej idzie z uszczelki miski az dobrze nie poszukałem z browarem i się okazało że to balans, a po uszczelce to sie tylko rozlewa bo tam kapie....

sprawdz dobrze zanim wymienisz uszczelke miski.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: Projekt Le Mans
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 16-03-2010 09:15
o to widze ze mam taki sam problem jak wy i takze najprawdopodobniej mam wyciek z balansu od str.kierowcy a nie z samej miski. Zdejmowanie miski w modelach 86-87(nie wiem jak z 88 bo tam juz jest inna misa) to horror bo trzeba zdjac cale przednie zawieszenie i czyms podtrzymac silnik od gory (z dolu nie wykombinowalem jak to mozna zrobic bo sama miska jest duza,z gory natomiast wg.haynesa powinno sie miec "przyrzad" do tego).

PS: pieszczoh uszczelniles juz ta pokrywe balansu u siebie?


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: Projekt Le Mans
Blumen
Użytkownik

Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06
Dodane dnia 16-03-2010 16:58
u mnie ciekło niby nie za wiele, podczas jazdy przy około 1 tys. km. uciekało mi 1 l. oleju. Okazało się koniecznym uszczelnienie balansów, więc myślę, że to najpopularniejszy wyciek i od niego trzeba zacząć


Jest MB i BMW smiley
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2
Autor RE: Projekt Le Mans
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 16-03-2010 18:05
no nie przesadzaj z tymi wyciekami,ubytki oleju sa mikroskopijne przez takie przecieki. Ja mimo walnietej uszczelki albo balans lewy/miska olejowa + nieszczelne uszczelniacze zaworow mam 0.5l na 1500km przy jezdzie mieszanej (sprint/ekonomiczna) wiec ile z tego to tak naprawde wyciek?100ml?napewno mniej....

To ze ubywa oleju ogolnie normalne,niby do 1.5l przy max sportowej jezdzie na 1000km.

sorry za OT ...


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.

Edytowane przez przemek84 dnia 16-03-2010 18:11
2457922
Strona 11 z 20 << < 8 9 10 11 12 13 14 > >>