Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Sliwka
Użytkownik
Postów: 624
Miejscowość: Libertów k. Krakowa
Data rejestracji: 29.07.07 |
Dodane dnia 11-10-2009 23:37 |
|
|
Pali bezpiecznik to wpakować dwa razy większy ... spoko bezpiecznika teraz ci już nie upali , za to przewody tak... |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 14-10-2009 15:43 |
|
|
No trzeba było sprawdzić jak poważne jest zwarcie i na pewno jakieś jest... muszę z miernikiem podejść i zdjagnozować miejsce uszkodzenia.
Coś musiałem jednak źle zrobić przy zakładaniu skrzyni bo poluzował się łącznik między skrzynią a wodzikiem zmiany biegów i tym sposobem wrzucenie R i 1 stało się niewykonalne... ale od 2 można jeszcze od biedy pojechać. Problem do naprawienia w godzinkę tylko żeby nie ten cholerny śnieg/mróz i deszcz to bym już to zrobił.
Co do Łazów no qrcze bym chętnie pojechał ale w sobotę żona w pracy a bardziej niż czerwonym wolałbym pojechać zielonym... a ta pogoda uniemożliwia mi naprawy (jak zwykle to robię) na gołej ziemi i nie jest zbyt ciekawie.
Prace chwilowo stoją i w sumie najchętniej bym to autko rozłożył do 0... pospawał co trzeba, wymienił zużyte elementy... chyba wymienił tylną belkę (tylko nie to znów!! ) no i byłoby już czekanie na złożenie silnika... który akurat można złożyć nawet w domu
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 19-10-2009 19:27 |
|
|
Po ostatnim szaleństwie pogody pod koniec ostatniego tygodnia nareszcie nastąpiła poprawa pozwalająca na dokończenie prac nad autkiem
Dokręciłem denerwującą śrubkę łącznika między skrzynią a wodzikiem zmiany biegów - dokręca się to po prostu okropnie, w pozycji co najmniej nieludzkiej i stanowczo zbyt wolno. Po 1,5h zabawy zakończyłem składanie zielonego w jedną jeżdżącą całość. Poprawiłem mocowanie wydechu no i przy okazji pospawałem tłumik końcowy bo w miejscu łączenia z rurą była jedna wielka dziura.
Test jazdy po okolicy wypadł ok, także prace na podwórku w tym sezonie uważam za zakończone. Jeszcze tylko pospawanie podłogi w jednym miejscu i powinno być wszystko ok.
Przy okazji wymieniłem tą samą upierdliwą śrubkę od łącznika w czerwonym prosiaku bo też tam miałem jakieś luzy - zmieniłem na nówkę dorobioną przez tokarza u mnie w pracy i jak się okazało podczas montażu pasowała idealnie. Także w tym przypadku nie spodziewałbym się już nigdy więcej kłopotów bo wszystko elegancko i solidnie się już trzyma.
Teraz pozostało mi pobawić się w Sherlocka Holmesa i odnaleźć miejsce zwarcia w zielonym, tak aby w końcu odzyskać 2 białe światełka wstecznego. Bezpiecznik nr 8 dalej się pali po załączeniu zapłonu. Kable dochodzące do skrzyni biegów, które mogłem ruszyć nie wyglądają nigdzie na uszkodzone. Podejrzewałem jeszcze włącznik wstecznego w skrzyni, ale po odpięciu konektorków i pozostawieniu luzem dalej jest zwarcie. Przy zwarciu konektorków też nic się nie zmieniało :/ nawet nie mam teraz jak sprawdzić czy te światła w ogóle się zapalają do czasu usunięcia zwarcia. Może ktoś wie na 100% od czego jest bezpiecznik nr 8!?
W/g mojego opisu podpada pod niego, światła wsteczne, wycieraczka tylnia i chyba lusterka zewnętrzne...
Sprawa jest o tyle dziwna że nic nie ruszałem i się zwarcie zrobiło, swoją drogą mogło już być dużo wcześniej i ja tego nie zauważyłem... ale pewności nie mam.
Jakieś pomysły co z tym fantem robić i gdzie szukać dziury w całym?
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 28-10-2009 16:12 |
|
|
No pogoda już ok także autko troszkę pojeździło ze mną między pracą a domem. Muszę popracować nad wolnymi obrotami bo troszkę za nisko są ustawione - tj ok 700 i silnik troszkę się dławi. Po dodaniu gazu wszystko wraca do normy no i do tego bardzo ładnie przyspiesza... hamuje też całkiem nieźle ale muszę przejeździć ładną trasę albo po prostu na jakiejś drodze wrzucić jedynkę, i przejechać jakiś kawałek z zaciśniętymi hamulcami żeby już się do końca tarcze odrdzewiły bo od stania troszkę nierówno łapią. Ale wciśnięcie hamulca do dechy... po prostu żyleta w porównaniu ze zwykłym 924.
Taka prośba do wszystkich jak wiecie coś na temat historii tego autka to chętnie posłucham... tak samo wszelkie linki do informacji na temat przeszłości autka bardzo się mi przydadzą.
Było to kiedyś turbo ale silnik gdzieś wyparował, nawet jak się uszkodził to gdzieś musiały trafić jego wnętrzności ciekawe gdzie.
To samo pytanie dotyczy skrzyni biegów... przecież ktoś musiał się dobrze nudzić żeby wpakować tu doglega z 924 z 78/79 roku
Silnik jakoś nie sprawdzałem z którego roku pochodzi ale po 81 - jednak dalej z zapłonem bez modułu.
Wnętrzności jak zielone zegary też gdzieś poszły... nie wiem co jeszcze mogło zniknąć z tego autka a było typowe dla 931.
Ale silnik + skrzynia mi zupełnie wystarczy
Co do stanu obecnego... zegary są znów zielone, brakuje jeszcze zielonego kompletu z centralnej konsoli - może ktoś go ma?
Skrzynia biegów znów jak powinna być G31.
Zasadniczo brakuje jeszcze tylko założonego silnika 931.
Dobra byłaby też 4 ramienna kierownica - bo mam tą największą starszą jak w czerwonym (chyba 79 roczniki taką miały)... jakby ktoś chciał się wymienić to byłbym zainteresowany
Nudne zimowie wieczory spędzę albo nad dopieszczaniem części silnika 931 aby móc się szybciej do niego zabrać jak tylko zdobędę to czego mi brakuje. Ewentualnie posiedzę i zbiorę do kupy historię zielonego żeby mieć wszystko w jednym miejscu - prawie jak z czerwonym.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 28-10-2009 16:21 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 06-12-2009 22:41 |
|
|
Co prawda to jeszcze nie koniec ale zrobiłem takie małe zakupy Dzięki temu moja "zagraniczna lista życzeń" jest już praktycznie zamknięta.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 11-12-2009 17:19 |
|
|
Czas na mały update
Żeby nie było zbyt kolorowo oto jakie problemy spotkały mnie z prosiakiem w ostatnim czasie:
Podczas zmiany kół na zimowe okazało się, że "ktoś" (jak ktoś zna tego kogoś to niech go walnie ) założył felgi cookie cutters o szerokości 6" na lewą stronę autka i 7" na stronę prawą Przez co autko dziwnie zachowywało się np na koleinach, podczas hamowania itp
Obstawiałem na zbieżność ale nie było czasu sprawdzić A moje podejrzenia, że koła z tyłu są szersze, podczas oględzin autka się nie potwierdzały bo porównywałem przód i tył z jednej strony
Jak porównałem stronę lewą z prawą... SZOK!!
Na lato autko będzie miało prawidłowo założone 6" na przód i 7" na tył A problemy z "dziwną jazdą" po wymianie kół na takie same z obu stron się skończyły
Kolejna przygoda to zgubiona zapinka rozdzielacza zapłonu i pchanie autka na jednym z większych okolicznych skrzyżowań... maskara
Skończyło się na zapożyczeniu tego dziadostwa z rozdzielacza od silnika 931 - który jeszcze się "magazynuje". Planuję odwiedzić jeszcze jakieś szroty w poszukiwaniu tej małej blaszki, przez którą auto potrafi stanąć i już się nie ruszyć.
Dziś rano przed 6 jak jechałem do pracy... nastąpił mały wypadek, chyba na dziurach albo coś... odpadł mi tłumik końcowy. Po prostu rura urwała się tuż przed tłumikiem... a ten zawisł sobie jakimś cudem na obejmie - dobrze, że go ściągnąłem bo naginał się w kierunku jazdy przez co mógłby o coś zaczepić i wbić się np w podłogę... czy zbiornik... masakra
Jazda stała się wyjątkowo nieprzyjemna, zważywszy na to, że na weekend miałem zaplanowaną wymianę świec, bo obecnie silnik chodzi jak traktor na 3 cylindrach... i od czasu do czasu się 4 dołącza.
Wyobraźcie sobie prosiaka z jednym przelotowym tłumikiem jadącego przed 6 rano, środkiem miasta
Po powrocie z pracy, postanowiłem pozbyć się jednego z głównych winowajców tego całego urwanego wydechu, którym były elastyczne przeguby na których zamocowane było ramię trzymające tłumik. W czerwonym w doglegu wspornik przykręcony był do obudowy skrzyni bez żadnych gum... i wszystko jest super. Stąd wniosek, że te gumy jednak trzeba będzie usunąć - bo były zbyt elastyczne i tłumik zwisał strasznie nisko.
O 15 podjąłem masakryczną decyzję... zdejmuję skrzynię, odcinam dziadostwo, wiercę i gwintuję nowe otwory.
Ściągnąłem urwaną rurę od wydechu, odkręciłem wspornik co zajęło troszkę czasu bo ledwo mieścił się między skrzynią a zbiornikiem - zbiornik 80L jest większy i dużo bardziej w dół wystaje i cofnięcie doglega jest możliwe o jakieś 10cm i koniec, blokuje się wszystko o zbiornik. W czerownym nie ma takiego problemu bo zbiornik jest wyżej i skrzynię można sobie cofać prawie do samego zderzaka.
Postanowiłem odciąć najpierw te gumowe dziadostwa, aby dało się cofnąć skrzynię o kilka cm dalej. Jak odciąłem pierwszą gumę, moim oczom ukazała się okrągła blaszka z ...hmm "sutkiem" w środku Pomyślałem wtedy, czemu ci idioci nie robią tam od razu jakiegoś łebka na klucz... idąc za pomysłem postanowiłem sprawdzić czy da się coś z tym zrobić i opukałem młotkiem - nie za mocno żeby nie uszkodzić obudowy skrzyni troszkę się odgięło.
W końcu wziąłem pilnik i spiłowałem dwa boki tego wystającego kawałka metalu - okazało się, że idealnie pasuje wtedy klucz 17 postukałem w klucz aby go głębiej dobić... uderzyłem parę razy i dziadostwo się odkręciło odsłaniając oryginalną dziurę z gwintami w obudowie dyfra
Idąc za ciosem druga guma poszła też dość szybko... najtrudniej było usunąć górną trzecią gumę... ale przy większym dopiłowaniu do klucza 16, pukaniu młotkiem gdzie popadnie dziadostwo w końcu puściło.
No to już tylko uśmiech pojawił mi się na twarzy bo skrzyni jednak nie musiałem już nigdzie ruszać ani nic wiercić.
Przykręciłem oryginalny wspornik do wydechu bezpośrednio do skrzyni... czyli tak jak powinien być i teraz pozostało jedynie złożyć wydech do kupy tj pospawać. Po założeniu będzie super jak powinno być Nareszcie się tego pozbyłem i jest jak powinno być w oryginale
Poniżej fotka tego okropnego ustrojstwa, którego nigdy więcej nie chcę w prosiaku widzieć
A po naprawie powinno wszystko być idealnie ... jak w czerwonym
No na razie tyle Prace nad silnikiem 931 idą powoli, ale na przyszły sezon jest wielka szansa wszystko zrobić
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 11-12-2009 17:23 |
|
|
No jeszcze jedno foto tego dziadostwa nie chciało się odkręcić w całości mimo jedynie 6mm śruby z gwintem. A na aucie poszło
Jeszcze od razu dorzucę fotki wyjaśniające jakim cudem skrzynia od 931 pasowała na wał 924 albo odwrotnie skrzynia 924 dogleg pasowała do grubszego wału z 931
Jak się po rozbiórce okazało miałem przejściówkę między wałem 20mm a wałem 25mm - do zastosowania pomiędzy wałem a skrzynią. Konfiguracje do wyboru
Tutaj fotki przejściówki i dla porównania łącznik skrzyni 931 bez jakichkolwiek przeróbek obecnie założony ze skrzynią 931 w zielonym tak jak być powinno. Chyba nie muszę wyjaśniać który jest który.
[img]http://img59.imageshack.us/img59/3695/hpim6051.th.jpg[/img]
[img]http://img8.imageshack.us/img8/4610/hpim6052.th.jpg[/img]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7926/hpim6053.th.jpg[/img]
[img]http://img136.imageshack.us/img136/6696/hpim6054.th.jpg[/img]
[img]http://img97.imageshack.us/img97/5611/hpim6055.th.jpg[/img]
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Misiek dnia 03-05-2012 19:40 |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
sliwa
Użytkownik
Postów: 637
Miejscowość: Pruszków
Data rejestracji: 14.06.06 |
Dodane dnia 12-12-2009 13:41 |
|
|
Misiek26 napisał/a:Wyobraźcie sobie prosiaka z jednym przelotowym tłumikiem jadącego przed 6 rano, środkiem miasta
Znam to jechałem kiedys swoim prosiaczkiem ok 7 rano przez miasto bez kolektora
Było: 924 '82 ('78)
Jest: skundlone 944, niski mały wóz, wysoki mały wóz i miks duroplastu z rdzą |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 12-12-2009 14:01 |
|
|
Hehe... troszkę ludzi pewnie wstało
No autko już powróciło do normalności, wydech wczoraj pospawałem i dziś z samego rana założyłem do autka. A śpieszyć się trzeba było bo śnieg zaczyna sypać do wiosny nie chciałem czekać.
Wydech wpasował się idealnie, ma znów ten ładny basowy dźwięk. No i najważniejsze wspornik tłumika trzyma się dokładnie jak powinien 100% oryginał a nie taka jakaś tandetna przeróbka jaka była do tej pory Chociaż jest powód do uśmiechu
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 22-12-2009 16:15 |
|
|
No kolejny update
Silnik odzyskał moc po ostatnich problemach... okazało się, że problemem była zbyt duża przerwa między takim stycznikiem, kowadełkiem w aparacie zapłonowym. Po prostu nie otwierało się to badziewko i nie dostawał iskry na jeden cylinder.
Płyny ustrojowe w prosiaku wymieniłem i wszystko sprawuje się super. Co ciekawe oleju praktycznie nie bierze. Przy zmianie silnika chyba sobie go zostawię bo całkiem dobry silniczek jest
A na koniec małe segregowanie i świąteczne porządki ... muszę kupić podstawę do montażu silnika to byłoby można to poskładać żeby się graty nie walały po całym mieszkaniu
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 22-12-2009 16:17 |
|
|
Mały zoom na miasto
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 22-12-2009 16:18 |
|
|
No i jeszcze literatura techniczna... czyli 924 "zrób to sam"
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 28-12-2009 11:34 |
|
|
Pora na ostatnie chyba w tym roku prace nad autkiem... po ostatnich problemach z wydechem znalazłem w końcu rozwiązanie w postaci spawacza z profesjonalnym sprzętem (aluminium też spawają).
Po około 8h pracy dziura przez którą podczas jazdy sypało śniegiem i błotem wprost pod nogi kierowcy zniknęła i zastąpiła ją zupełnie nowa blacha - nawet ten grzybek do podnoszenia auta wrócił na właściwe miejsce. Przy okazji sam tłumik końcowy się obspawało i teraz trzyma się i wygląda absolutnie elegancko
Jakoś na wiosnę planuję jeszcze prace przy podwoziu - jest kilka miejsc które warto sprawdzić i zakonserwować, a w razie czego też połatać. Progi też będę musiał sprawdzić, bo ten rancik na dole miejscami wygląda już kiepskawo.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 28-12-2009 11:35 |
|
|
Nareszcie cała rura i nie wydaje się żeby chciała znów pęknąć.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931'82 Turbo (bez turbo*) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 28-12-2009 11:37 |
|
|
No i na koniec... będzie w końcu jak podnieść to autko na podnośniku warsztatowym z czym był duży problem jak podłoga wpadała do kabiny
Widać tutaj brzeg progu... też będę musiał pomyśleć jak się tym zająć.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931 - 1982r - Odbudowa... |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 13-04-2010 00:30 |
|
|
Jak na razie autko trzyma się bez większych zmian... Baza części też nie za wiele się zmieniła, a pieniążków jakoś nigdy nie starcza na pomysły.
Maska i dolny pas 931 czeka na przygotowanie i polakierowanie - a potem montaż do auta. Powinno to zapewnić właściwy wygląd zewnętrzny. Będzie jeszcze robota przy blacharce... i w powietrzu wisi wymiana przedniej szyby.
Lista życzeń jest długaaa i skomplikowana.
A na koniec jeszcze miły akcent urodzinowy od żonki na kolejny rok wraz z prosiakiem Mam nadzieję, że bardziej owocny niż ostatnie...
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931 - 1982r - Odbudowa... |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 13-04-2010 00:35 |
|
|
I jeszcze tak troszkę z boku
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Misiek dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 931 - 1982r - Odbudowa... |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 13-04-2010 06:05 |
|
|
wygląda smakowicie ..... mniam ..... |
|
Autor |
RE: 931 - 1982r - Odbudowa... |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 13-04-2010 11:15 |
|
|
Pogratuluj małżonce Naprawdę piękna sztuka!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 931 - 1982r - Odbudowa... |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 13-04-2010 12:02 |
|
|
Smakowicie wygląda!
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|