Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 14-02-2018 19:14 |
|
|
W PL też jeden już podobno pierwsze kroki robi
O i jaki accusump ładny
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 14-02-2018 19:29 |
|
|
Teraz to już chyba bardziej na topie będzie wymiana silnika na elektryczny..
https://www.youtube.com/watch?v=zEZjAuBMSe4
https://www.youtube.com/watch?v=zNVg1P7-0bY
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl
Edytowane przez tsubasa dnia 14-02-2018 19:48 |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 14-02-2018 20:09 |
|
|
tsubasa napisał/a:
Teraz to już chyba bardziej na topie będzie wymiana silnika na elektryczny..
https://www.youtube.com/watch?v=zEZjAuBMSe4
https://www.youtube.com/watch?v=zNVg1P7-0bY[/quote]
Bez jaj, ja nie podążam za trendami
CO do LS to w USA mają dużo V8 pod ręką za relatywnie mniejsze pieniądze niż u nas.
Po za tym tak z 200 KM to myślę że by wystarczyło... na początek Raczej poszedł bym w stronę turbo i takiego ulicznego zawadiaki niż torowej bestii.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
kecaj73
Użytkownik
Postów: 1061
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.01.17 |
Dodane dnia 15-02-2018 17:45 |
|
|
szczurek napisał/a:
CO do LS to w USA mają dużo V8 pod ręką za relatywnie mniejsze pieniądze niż u nas.
Po za tym tak z 200 KM to myślę że by wystarczyło... na początek Raczej poszedł bym w stronę turbo i takiego ulicznego zawadiaki niż torowej bestii.
LS LS owi nie równy a w USA maja i owszem dużo v8 relatywnie za nizsze pieniądze ale ciężkie żeliwne nie kalkulujące się patrząc na moc i finalna masa pojazdu. Zresztą dobrego LS nie kupisz w cenie tego relatywnie taniego ciężkiego żeliwa v8.
Jak już to iż w sprawdzone i bardzo wdzięczne na mody v6 L36 czy kompresor L67 Supercharged. Lekkie i np 3 seria L36 204 kucyki. Popracujesz nad dolotem, zapodasz turbo od jakiejś scani i masz 350 lekko. Skrzynie pancerne, też w automacie. Tylko byś trakcji nie zgubił ;-)
a tu ciekawostka z naszego kraju, Chevrolet Camaro 1968 ze swapem z porsche 928 https://www.youtube.com/watch?v=_B0sZIf8kQ4
Edytowane przez kecaj73 dnia 15-02-2018 17:48 |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 15-02-2018 18:26 |
|
|
Mnie jednak bardziej odpowiada wersja która mi naopowiadał Pumba... o jakimś Ukraińcu czy Białorusinie nie pamiętam ale to było takie bardziej do mnie przemawiające, ze 200 wydusił z 2,0 924. Jak? To już niech szanowny kolega w wolnej chwili napiszę
No i jeszcze rzecz najważniejsza jest podejrzenie że ten silnik ma pakiet Oettinger, są tacy na świecie, na FB co tak twierdzą, bo mają taki silnik w domu. Ja nie mam bladego pojęcie czy da się to rozróżnić po wyglądzie zewnętrznym, czy trza rozbierać...
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 15-02-2018 18:32 |
|
|
Raceboy na rennliście opisywał taki swój projekt kiedyś. Elektroniczny wtrysk i zapłon + turbo, intercooler i wypluło mu to 250 kuni ( zero ingerencji wewnętrznej w silnik 2.0 N/A ) Skrzynia to wytrzymywała, ale sprzęgło już zaczynało puszczać - pewnie trzeba by wzmocnić docisk...
|
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 15-02-2018 18:34 |
|
|
Pumba napisał/a:
Raceboy na rennliście opisywał taki swój projekt kiedyś. Elektroniczny wtrysk i zapłon + turbo, intercooler i wypluło mu to 250 kuni ( zero ingerencji wewnętrznej w silnik 2.0 N/A ) Skrzynia to wytrzymywała, ale sprzęgło już zaczynało puszczać - pewnie trzeba by wzmocnić docisk...
I tak to ja rozumiem.. nie musi być 250...
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 15-02-2018 19:22 |
|
|
szczurek napisał/a:
Pumba napisał/a:
Raceboy na rennliście opisywał taki swój projekt kiedyś. Elektroniczny wtrysk i zapłon + turbo, intercooler i wypluło mu to 250 kuni ( zero ingerencji wewnętrznej w silnik 2.0 N/A ) Skrzynia to wytrzymywała, ale sprzęgło już zaczynało puszczać - pewnie trzeba by wzmocnić docisk...
I tak to ja rozumiem.. nie musi być 250...
Ja tam celuje w 300
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 15-02-2018 23:03 |
|
|
tsubasa napisał/a:
szczurek napisał/a:
Pumba napisał/a:
Raceboy na rennliście opisywał taki swój projekt kiedyś. Elektroniczny wtrysk i zapłon + turbo, intercooler i wypluło mu to 250 kuni ( zero ingerencji wewnętrznej w silnik 2.0 N/A ) Skrzynia to wytrzymywała, ale sprzęgło już zaczynało puszczać - pewnie trzeba by wzmocnić docisk...
I tak to ja rozumiem.. nie musi być 250...
Ja tam celuje w 300
piterson! Słyszysz?!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 16-02-2018 10:35 |
|
|
wyścig zbrojeń 2018 uważam za rozpoczęty ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 22-02-2018 18:34 |
|
|
Raceboy ma na imię Peep i jest z Estonii - zresztą nie tylko na rennlist się udziela, bo na fb też mocno aktywny.
Co do samego auta - jakby to ode mnie zależało to uznałbym go za unikat, bo jednak i body i silnik robiony w epoce przez jedną firmę, więc starałbym się jednak przywrócić do oryginalnego ich zamysłu, nie dokładał nic a już na pewno nie robił wydmuszki.
Bardzo fajne to autko jest.
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 22-02-2018 19:20 |
|
|
Jarzyna to chciałem usłyszeć!
Warunek jest jeden czy auto ma na pewno dłubniety silnik? Nie bardzo wiem jak to sprawdzić.
Wydmuszki z tego na pewno nie będzie, zderzak taki jak mam JB montowało do swoich aut,
http://www.finecars.cc/en/detail/car/220254/index.html
Co prawda był połączony z noskiem i błotnikami... ale u mnie tak nie będzie, jedyna prawdopodobna zmiana to reflektory CGTS.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 24-02-2018 09:46 |
|
|
simprez napisał/a:
tsubasa napisał/a:
Ja tam celuje w 300
piterson! Słyszysz?!
Słyszę, słyszę... Ale ja nie wiem czy w tym życiu zdążę.
Poza tym jak już w domu 480 siedzi to 300 nie robi już takiego wrażenia
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 06-03-2018 18:46 |
|
|
Jak człowiek nie ma co robić to se problemy wyszukuję...
Teraz przyszedł czas na kolor....
Czy blue sapphire (porsche) czy miami blue (VW 51C) i jeszcze Florida blau (VW LA5A)
W domu zdania podzielone...
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 06-03-2018 21:53 |
|
|
riviera blue porsche
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 06-03-2018 22:57 |
|
|
Riviera bardziej niebieski od miami, wygląda ciekawiej, niestety nie ma do tego wszystkiego wymalowań i chyba będę musiał kupić po troszku.. oba bazują na tych samych pigmentach tylko w innych proporcjach.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 12-03-2018 19:17 |
|
|
Dzisiaj byłem, odpaliłem bez problemów. Kilka sekund nierównej pracy i dalej było dobrze. Kiedy wskazówka temperatury weszła na mniej więcej połowę, silnik zgasiłem i odpaliłem. Pół obrotu i chodzi ale... obroty cały czas 1100 jak na ssaniu, przegazowałem i później zrobiło się 1250. Zgasiłem odpaliłem (jeszcze ze dwa razy) i cały czas to samo.
Myślałem że może linka się zablokowała ale pod maską wszystko ok, cofa linkę do samego końca.
Ktoś jakiś pomysł?
Poniżej link do filmu na FB
https://www.facebook.com/100022706690537/videos/o.384510242012622/198908570876031/?type=2&theater¬if_t=video_processed¬if_id=1520878533122897
Kolejny pożytek z FB.
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
tsubasa
Użytkownik
Postów: 1647
Miejscowość: Wieliczka
Data rejestracji: 16.10.16 |
Dodane dnia 12-03-2018 20:17 |
|
|
szczurek napisał/a:
Zgasiłem odpaliłem (jeszcze ze dwa razy).
To jakiś sposób informatyków?
Cayenne Classic 955| 987S| 928S
www.pasjaporsche.pl |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 12-03-2018 20:42 |
|
|
tsubasa napisał/a:
szczurek napisał/a:
Zgasiłem odpaliłem (jeszcze ze dwa razy).
To jakiś sposób informatyków?
Taaa nie wiedziałeś. nie tylko informatyków, A tak na poważnie to chciałem sprawdzić jak szybko zapala...
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: Papa Smerf 9244468 JB Design. |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 13-03-2018 07:54 |
|
|
Jakiś pomysł? Diagnostyki K-Jeta się przez FB chyba nikt nie podejmie
Gdzieś krążyła książka o K-Jet'cie, tylko nie mogę w swoich materiałach zlokalizować...
|
|