Autor |
944 83 Łódź Teren |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 07-04-2012 16:26 |
|
|
Zanim napiszę coś o moim nowym aucie chciałbym wrócić do 924 - to właśnie temu modelowi zawdzięczam miłość do marki. Dlaczego 924? Jak wielu współczesnych trzydziestolatków zacząłem przeżywać kryzys wieku średniego, a że na co dzień miałem auto służbowe uznałem, że jako lekarstwo wybiorę zakup starego sportowego klasyka. Stary sportowy wóz - jak pięknie to brzmi - zacząłem wertować ogłoszenia w poszukiwaniu aut, które fascynowały mnie gdy byłem dzieckiem/nastolatkiem. Oglądałem Capri, Mantę, Corrado (no to ostatnie auto mimo, że kiedyś bardzo mi się podobało było jednak za młode na starego klasyka, więc odpadło praktycznie zanim zaczęło być na poważnie rozpatrywane). Niestety stan techniczny Capri i Mant będących w moim zasięgu finansowym pozostawał wiele do życzenia... straciłem więc wiarę na spełnienie marzenia o niedrogim sportowym klasyku, ale w ostatnim akcie desperacji postanowiłem dać szansę filtrowi allegro, ustawiłem więc maksymalną kwotę na 7 tys. zł rocznik poniżej 82 i rozpocząłem poszukiwania. Gdy moim oczom ukazało się porsche to najpierw zrobiłem duże oczy, a po chwili uznałem, że to po prostu pomyłka, ale po kliknięciu na ogłoszenie i wyszukaniu innych egzemplarzy tego modelu zobaczyłem, że one rzeczywiście tyle kosztują. Szok, no, ale mój instynkt momentalnie zaczął mi wszystko wyjaśniać - wiesz, stare porsche, więc pewnie pali z 30 litrów, a części kosztują kilkunastokrotnie więcej niż do innych aut. Na szczęście nie zaufałem mu, trafiłem na 924.pl gdzie mogłem poczytać więcej o tym modelu i podjąć decyzję, decyzję, która nie wynikała z tylko z pobudek emocjonalnych (a emocje 924 wywoływało u mnie skrajnie wysokie, bo auto to, zawsze mi się podobało, ale nie wierzyłem, że kiedykolwiek będę mógł sobie na nie pozwolić), ale również racjonalnie był to najlepszy możliwy wybór auta w kategorii: klasyczne sportowe coupe.
Tak, to było auto, które dla mnie w 100% realizowało ideę auta sportowego. Sylwetka jest cudna, wnętrze również, siedzi się nisko, sprzęgło chodzi ciężko, kierownica jeszcze ciężej, takie detale jak "przekrzywiony" obrotomierz tylko potęgują te doznania. Po przekręceniu kluczyka silnik również powoduje uśmiech na twarzy i gęsią skórkę na plechach. Początkowo pracuje jakby nierówno, gubiąc iskrę na co poniektórych cylindrach, jednak po chwili uspokaja się i daje znak, że jest gotowy. Słychać go doskonale, każdy jego szmer wewnętrzny zdaje się przenikać do kabiny - czasami miałem wrażenie, że słychać nawet wodę i olej, które w nim krążą. Wciskam twarde sprzęgło, wbijam jeden i ruszam - w aucie czuję każdą nierówność, słyszę wał (nie jest to głośne wycie, jednak wiem, że jadę autem tylno napędowym), przy hamowaniu czuję i słyszę (a jakże) jak klocki atakują tarczę. W moim egzemplarzu chyba ktoś zapomniał włożyć wygłuszeń, a może wszystkie 924 tak mają? Kto wie, mi to bardzo odpowiada. Po wciśnięciu gazu do oporu silnik zaczyna ryczeć jakby w jego wnętrzu galopowało ze 200 koni, tylne zawieszenie kica, a auto pięknie wyrywa do przodu - nie muszę pisać, że uśmiech mam wtedy od ucha do ucha. Nie dziwię się, że grupa VW uznała, że z powodzeniem może służyć do napędu ciężarówki r11; ciągnie równo od dołu do góry. Dla wielu z was to co napisałem to śmiech na sali, ale ja na co dzień używam auta z silnikiem 1.2 i mocą 60KM, więc uwierzcie te 125 koni robiło i nadal robi na mnie wrażenie. Zresztą moc to nie wszystko, 924 miało charakter, charakter, który powodował, że po godzinie jazdy byłem zmęczony, nie to, że padałem z nóg, ale to auto naprawdę potrafiło mnie angażować. Ten hałas, zapach i minimalny komfort - wszystkie tego typu cechy sprawiały, że auto teoretycznie nie powinno dawać żadnej przyjemności z jazdy, a dawało i to bardzo dużą. Niestety z upływem lat (w sumie bardzo, krótkiego okresu bo 924 posiadałem niespełna 3 lata) uznałem, że potrzebuję bardziej komfortowego auta, auta, którym mogę zabrać na przejażdżkę żonę i córkę i przejażdżka ta sprawi im równie dużo radości co mnie. Wybór następcy był prosty...
Auto bardzo podobne, a jednak tak bardzo różne, 944 to zupełnie inne doznania. Przede wszystkim komfort jazdy - dla mnie jest nieporównywalny, w 924 czułem wszystko, tutaj czuję się odizolowany, nie chodzi nawet o sprawy wyciszenia, choć to też jest nieporównywalne, ale o ogólne wrażenie. W 924 czułem, że to stary sportowy wóz, tutaj czuje się jak we współczesnym samochodzie o sportowej stylistyce, silnik odpala i od razu pracuje równo, sprzęgło chodzi dużo lżej niż to w 24, hamulce dają dużo większe poczucie bezpieczeństwa, jedynie kierownica (bez wspomagania) chodzi równie ciężko. Nawet mam wrażenie jakbym trochę wyżej siedział. Auto mam dopiero trzeci dzień, poprzedni właściciel jeździł nim bardzo rzadko, więc nie mam jeszcze zaufania do tego samochodu, abym mógł sobie pozwolić na porządne sprawdzenie jego możliwości (wstyd o tym pisać, ale znając cenę sprzęgła to ja nawet z piskiem się boję ruszyć - w 924 nigdy nie miałem takich oporów i nawet szerokimi Michelinkami bez problemu mogłem zostawić po sobie jedenastkę). Jednakże pierwsze odczucia już mam i mimo, że zdawać by się mogło, że 944 to taka wykastrowana 24 wcale nie dostarcza mniejszej przyjemności z jazdy. Również mając wbitą dwójkę i wciskając gaz do podłogi zawieszenie tylne przykuca i auto ładnie wyrywa do przodu, silnik zdaje się wcale przy tym nie męczyć, wręcz przeciwnie, mam wrażenie, że lubi wysokie obroty. Zawieszenie też zdecydowanie na plus, autem mniej buja i choć baloniaste opony, które mam założone na felgi szybko dają znać, że dużym przeciążeniom bocznym nie są w stanie sprostać bez popiskiwania to jednak nie ma uczucia niepewności przy ostrzejszym skręcaniu. No i najważniejsze, autem przyjemnie podróżuje się nie tylko mnie, ale i mojej żonie i córci, wczoraj nawet nie chciała wracać tylko wołała : nie chcę do domu, chcę jeszcze jechać gdzieś
A co do konkretnie mojego egzemplarza, to pochodzi z roku 83r. wnętrze brązowe, zewnętrznie lakier LM8U (nie wiem jak producent go nazywał, ja określiłbym go szampańskim). W 2006r auto trafiło do Polski i od tego czasu miał je jeden właściciel, ja jestem drugim. Dostałem do auta nawet oryginalną instrukcję obsługi z wklejoną wlepką - taką jak w bagażniku gdzie widnieje VIN i numery opcji. Jestem z auta bardzo zadowolony, choć czeka mnie jeszcze sporo pracy przy nim, aby wrócił do formy.
Qbaka proszę o rozkodowanie VINu (WP0ZZZ94ZDN403759), większość opcji już sobie odnalazłem (nic ciekawego nie ma, auto jest klasycznym golaskiem), ale Ty zawsze znajdujesz parę dodatkowych informacji Fotki wrzucę za jakiś czas, jak będę miał trochę czasu na porządne wyczyszczenie auta i wycieczkę w jakiś plener.
Edytowane przez Bluebird Tomek dnia 01-05-2013 19:05 |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 07-04-2012 17:21 |
|
|
dawaj foty
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 07-04-2012 19:50 |
|
|
drwal napisał/a:
dawaj foty Tomek czeka z fotami na Cyrla
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 07-04-2012 20:21 |
|
|
Świetnie napisane...
Lista rzeczy do zrobienia długa? Sprzęgła się nie bój, jest taka możliwość że przez 30 lat zostało wymienione A jak nie to i tak Cię to czeka
Acha - to auto dobrze się nadaje do pucharu CA )
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 07-04-2012 20:29 |
|
|
Gratki dawaj fotki ... miło się czytało.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 07-04-2012 21:12 |
|
|
Witaj,
ciekawa historia!
dawaj foty!!!
wyjmij dystanse spod fotela i będzie jak w 924,
20 lub 30mm są te dystanse
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 07-04-2012 23:46 |
|
|
no to gratulacje. 944/24S to rozwiniecie formy 24 i jest dokladnie jak piszesz, to auto jest lagodniejsze latwiejsze i milsze w obejsciu. Nawet moja kobieta woli je prowadzic od naszego codziennego mimo ze nie mam wspomagania twierdzi ze lubi nim jezdzic, a silnik o sporym momencie powoduje ze ciezko go zgasic.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
Cyryl
Użytkownik
Postów: 1190
Miejscowość: Sandomierz
Data rejestracji: 02.11.10 |
Dodane dnia 08-04-2012 01:16 |
|
|
Tomku! Świetny, klimatyczny egzemplarz, którego niestety jeszcze nie było mi dane obejrzeć na żywo. Po czym wnoszę? Po kolorze, starej desce i przede wszystkim fakcie, że się na niego zdecydowałeś.. (zwłaszcza, że czarny warszawski na zdjęciach wyglądał konkretnie); niby ten sam model, ale czarny był 'kozakiem" a ten jest youngtimerem, podróżą w czasie, takim po prostu.. klasykiem Wygląda nieźle, a trafił w dobre ręce więc będzie tylko lepiej.. Zdecydowanie podziwiam Cię za szybką akcję-reakcję (zmianę modelu) i przyznam, że nieco zazdroszczę właśnie takiej drogi 'przez porsche"- od początku.. w górę Zazdroszczę, ponieważ o wielu smaczkach 924 nie mam pojęcia; nie wytrzęsło mnie, nie zmęczyło nigdy i nie wytelepało.. więc możliwe, że pewnych rzeczy w czwórkach nie doceniam, nie dostrzegam. Gratuluję nabytku, i do zobaczenia!
|
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
Paluch Lakiernik
Użytkownik
Postów: 656
Miejscowość: Włocławek
Data rejestracji: 17.12.11 |
Dodane dnia 08-04-2012 02:36 |
|
|
Również ja zostałem zaskoczony wsiadając ze starego 944 na 16v.
A przesiadka z 924 to już wogóle mogła by wywołać ciekawe doznania. W 924 jechałem ostanio jak miałem 5 lat więc słabo pamietam czy tam jest głośno... Jedno jest pewne - wszystkie lubią szybką jazdę.
Bluebird, ja też gratuluję choć na Twoim miejscu zaczekałbym aż pojawi się taki sam czerwony oczywiście żartuję to tylko moje zboczenie, metallic tez fajnie podkreśla kształt bryły, takiego kontrastu na akrylu nie zobaczysz. Do zobaczenia na jakiejś Antywarszawie
|
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 08-04-2012 20:49 |
|
|
Gratuluję udanego nabytku i... pasjonującej opowieści, którą nas uraczyłeś Świetna lektura. Frajdy z czwórek!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 09-04-2012 10:17 |
|
|
Gratulacje! dawaj fotki!
Pamietam jak ktoregos dnia majac 13 lat wrocilem do domu a moj tata rozmawial z swoim bratem ze kupuje porsche 924 myslalem ze sobie jawne jaja ze mnie robia PORSCHE? Przeciez to miliony kosztuje hehe.
Pzdr.
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
miniver
Użytkownik
Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07 |
Dodane dnia 10-04-2012 00:12 |
|
|
Gratulacje klawiaturowe również!
Moje wrażenie po zobaczeniu auta na żywo było takie, że jak na 1983 rocznik wygląda bardzo świeżo... A kolor nadwozia w połączeniu z jasną tapicerką nadaje mu niepowtarzalnego charakteru lat 70/80-tych.. Życzę powodzenia.
Don't panic! |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 10-04-2012 00:42 |
|
|
Świetna historia Nie pamiętam czy już gratulowałem - Gratulacje!
Nie do końca się zgadzam że 924 gorzej skręca, co staram się udowodnić na zlotach
Bardzo podobne auta mamy. Mój też LM8U, fabryka nazwała go platinium metallic.
Mój także został sprowadzony w 2006 i był w PL w rękach jednej właścicielki.
WP0ZZZ94ZDN403759
order type: 944012
silnik: M44.01
skrzynia: G016.J
Opcje:
I164 - Tyres 215/60 VR15
I186 - Manual 2-point rear seat belts
I261 - Passenger side mirror, electric, plain
I416 - Leather steering wheel and shift boot
I429 - Fog head lamp, white
I499 - German model
M418 - Protective side mouldings
M423 - Cassette container and coin box
M568 - Tinted windscreen and side glass
Nie taki golas
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 10-04-2012 15:30 |
|
|
Czy to ten z Konstancina? Gratulacje szybkiego wypełnienia dziury po niebieskim!
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 10-04-2012 17:56 |
|
|
Czytając słowa Bluebirda przypominam sobie siebie samego 10 lat temu, moje odczucia, towarzyszące temu wszystkiemu emocje. I zgadzam się z wszystkim w 100%. Oba auta potrafią dać wiele frajdy, a każde na swój sposób.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-04-2012 18:19 |
|
|
Cyryl- zlituj sie...zrob w koncu foty Tomkowego nowego nabytku
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 10-04-2012 19:14 |
|
|
Narazie jedyne fotki, które zrobiłem to te na piątkowym spocie (w załączniku foto razem z Miniverem i jego "Czerwonym Złomiaszczem" oraz moją żoną i córcią). Ale w weekend planuję cyknąć mu jakąś fotkę w troszkę ładniejszym otoczeniu. W czerwcu mam zamiar wybrać się do Sandomierza, jeśli Cyryl będzie akurat przechodził w pobliżu z aparatem to będę zaszczycony Qbak, dzięki za zdekodowanie VINu, niby opcji trochę jest, ale jak widać nic ciekawego (może to i lepiej bo nie ma opcji - nie ma się co psuć ). I powiem Ci, że nie tylko z zewnątrz nasze auta są podobne, ja również mam wnętrze w brązie/beżu. Wit, pytałeś czy to ten z Konstancina - tak to ten, udało mi się dodzwonić do właściciela i gdyby nie to, że nie miał aktualnego badania technicznego to pewnie już w niedzielę wracałbym nim do domu. Czy lista rzeczy do poprawienia jest długa? Hmm zależy jak na to patrzeć: nie działa prędkościomierz, wskaźnik paliwa "przekłamuje" - pokazywał pół baku, a po wlaniu 50 litrów wskazał pełny bak i po przejechaniu ok 250km nadal tak wskazuje nadmuch ciągle atakuje ciepłym (a w zasadzie gorącym) powietrzem, którego nie da się nawet przestawić na szybę, kilku detali wnętrza brakuje, opony mają ładny bieżnik, niestety po bokach są trochę "skruszałe", a nie udało mi się znaleźć na nich nawet daty produkcji, więc pewnie zostaną wymienione w tym lub przyszłym miesiącu na świeże gumki. No i wszystkie płyny ustrojowe trzeba wymienić jak najszybciej. Tu mam pierwszą rozkminkę - kusi mnie, aby zalać go syntetykiem, mam nadzieję, że nie będę żałował. Jak podjadę do Tetsumaru to zobaczymy co wynajdziemy z bardziej mechanicznych rzeczy.
Dzisiaj mój tatko był w wydziale komunikacji i nie wiem jak tego dokonał, ale chyba będę miał piękne numery rejestracyjne - jeśli nie robi mnie w konia to będzie EL 944NA.
Qbakowi udało się rozkodować VIN, a Lamer zdobył jeszcze kilka informacji (podziękowania):
Motornummer: P41D3488
Getriebetyp: G016.J
Seriennummer Getriebe: QK13122V
Reifen Code: METZ (nie mam pojęcia co to oznacza)
Rechnungsdatum 1: 1982 12 30
Anzahl Z-Antrage: 0 (też nie mam pomysłu co to znaczy)
Handelspartner: 1120070
Angaben Karosserie: Aussenfarbe U1U1
Angaben Innenausstattung: RL (to chyba coś o wnętrzu)
Bluebird Tomek dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Bluebird Tomek dnia 18-01-2013 15:06 |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-04-2012 22:42 |
|
|
Z tego co pamietam WINEROT bylo jedynym fabrycznym zestawieniem przy tym lakierze..ja mialem platynowe 924 z czarnym srodkiem '82 ale okazalo sie ,ze fabryke opuscil jako srebrny. Sandomierz to wspaniale plenery do przypadkowego spotkania Cyryla za apartem fotograficznym - juz widze jak swietna bedzie ta sesja zdjeciowa.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
Lajka
Użytkownik
Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08 |
Dodane dnia 10-04-2012 22:58 |
|
|
na tym jednym zdjeciu wyglada bardzo zachęcająco |
|
Autor |
RE: 944 Szampan z '83 Łódź Teren |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 10-04-2012 23:27 |
|
|
Wygląda mocno sensownie... nawet lakier się trochę błyszczy
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|