Autor |
RE: Gratulacje dla Ciacha! |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 23-07-2009 23:38 |
|
|
doładowanie przywrócone,
http://www.youtube.com/watch?v=L5UaU0uyBaE
wskaźnik pokazuje 1,6-1,7 czyli 0,6-0,7 bara rzeczywistego doładowania.
Fabrycznie powinno być 0,75 ~10%, w każdym razie jest jeszcze pole do popisu
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: Gratulacje dla Ciacha! |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 23-07-2009 23:46 |
|
|
A powiem ze jezdzi fajnie Musze sie po cichu przyznac ze bylem sprawca przywrocenia doladowania
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: Gratulacje dla Ciacha! |
miniver
Użytkownik
Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07 |
Dodane dnia 24-07-2009 01:28 |
|
|
No całkiem zgrabnie się wskazówki wspinają... Gratulacje..
Don't panic! |
|
Autor |
RE: Gratulacje dla Ciacha! |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 24-07-2009 09:23 |
|
|
Ciachu:
This has long been a point of contention among 944 Turbo owners. For early 944 Turbos, I've heard ranges from 1.7 - 1.75 bar while the numbers for the Turbo S cars range from 1.75 - 185 bar. However, the factory shop manual clearly states that the maximum boost for both models is 1.75 bar. "Maximum boost pressure of 1.75 bar (absolute pressure) is reached at approximately 3,000 rpm. At higher engine speeds (engine type M 44.51) the boost pressure drops off again and reaches a boost pressure of 1.52 ą0.03 bar (absolute pressure) at 5,800 rpm. With engine type M 44.52, the boost pressure remains constant at 5,800 rpm (1.75 bar absolute pressure) and drops only after this value has been passed."
M 44.51 1986-1988 Model 944 Turbos
M 44.52 1988.5-1989 Model 944 Turbos
There does seem to be some variance between models, but I don't know that anyone's ever actually proven if the later model cars produce a higher maximum boost. The factory does indicate that there is a 10% tolerance at maximum indicated boost. So, that means that the indicated maximum boost could range anywhere from 1.58 bar to 1.93 bar. Start looking for problems if your maximum boost is consistently less than 1.6 bar.
Zatem mozna przyjac ze masz obecnie slaba fabryke
Te czujniki w turbo sa dosyc slabe, o czym pewnie wiesz. Podepnij jakis zewnetrzny, bedziesz wiedzial jakie sa realia.
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Gratulacje dla Ciacha! |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 25-07-2009 13:45 |
|
|
Bardzo ładnie się zbiera. Zwłaszcza dojście do 100 jest imponujące.
I w dodatku widać (nawiązując do tematów skrzyń w 944) jak długa jest skrzynia w turbo - prawie 120 na 2, 170 na 3 biegu! |
|
Autor |
RE: Gratulacje dla Ciacha! |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 25-07-2009 14:27 |
|
|
Taaaak, dlugosc biegow w turbo jest zaskakujaca... A potrafi zaskoczyc wielu kierowcow. W momencie kiedy oni zapinaja 3ke, to my jeszcze dluugo na 2ce, a jak zapinaja 4, to jeszcze dluuuuuugo na 3 No i przewaznie nawet jak ktos sie w miare trzyma to gdy musi zapiac 4 to juz odpada... A my mamy jeszcze 2 biegi
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Gratulacje dla Ciacha! |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 27-07-2009 08:58 |
|
|
Zazdraszczam
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Gratulacje dla Ciacha! |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 04-08-2009 16:17 |
|
|
wampir napisał/a:
Taaaak, dlugosc biegow w turbo jest zaskakujaca... A potrafi zaskoczyc wielu kierowcow. W momencie kiedy oni zapinaja 3ke, to my jeszcze dluugo na 2ce, a jak zapinaja 4, to jeszcze dluuuuuugo na 3 No i przewaznie nawet jak ktos sie w miare trzyma to gdy musi zapiac 4 to juz odpada... A my mamy jeszcze 2 biegi Tylko, ze w turbo tez trzeba przelaczac biegi a po kazdej zmianie masz DZIURE na 1/2sekundy niemniej z instrukcji wynika ze turbo "robi" kilometr ze startu zatrzymanego o 2,7 sekundy szybciej niz S2 a to oznacza 100 metrow "z przodu" GRATULACJE CIACHU a 260 koni to nie problem nawet na turbinie "26"
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Gratulacje dla Ciacha! |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 04-08-2009 16:46 |
|
|
oj autko wyprobowane... zapiera dech w piersiach...
gratulacje dla Ciacha!!
ps> cos dziwnego, ale do 6k obrotow u mnie trojka siega do ok. 160km/h... a moze tak tylko mi sie wydaje, bo juz dawno nie jezdzilem...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Gratulacje dla Ciacha! |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 04-08-2009 21:29 |
|
|
nooo, teraz to jest jazda
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2 |
|