Autor |
RE: Problem z obrotami! |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 24-01-2008 14:41 |
|
|
Ale mi chodzi o plastikowy element laczacy dwa przewody gumowe miedzy przeplywomierzem K-Jet'a a gardzielami przepustnic. Tam gdzie niektorzy montuja Blosa. Jest w tym elemencie wyjście skierowane pod katem w dół. Na razie to zaślepiłęm, odme podpiołem do wejscia u podstawy filtra - bo taki mam fltr ('82r.).
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|
Autor |
RE: Problem z obrotami! |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 24-01-2008 14:46 |
|
|
Na rysunku numer 19 to odma podłączana w dole puszki filtra. Za filtrem ale przed przepływomierzem. Nie mam pomysłu gdzie indziej mogłoby to być podłączona.
Bilek mógłbyś się odnieść do rysunku jeśli chodzi o tą drugą wersję ?
Ja też mam to zaślepione w tej rurze plastikowej - jak na mój gust to tam może jakaś recyrkulacja spalin była podłączona w niektórych wersjach (na kilafornie np...) ??
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
juras dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez juras dnia 24-01-2008 14:48 |
|
Autor |
RE: Problem z obrotami! |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 24-01-2008 15:03 |
|
|
O, dokładnie tak mam to podpięte teraz, za filtrem, ale przed przepływomierzem. Tam bylo miejsce - rurka.
Ale tak patrze na ten rys. i przewód odmy 19 idzie pzerywana linia do, tak mi sie wydaje, wyjscia odmy w silniku, koło opaski 26, a z tamtad przewód 26 idzie przerywana linia jakby do tej plastikowej rury miedzy K-Jetem, a przepustnicami... Co robi ten przewód 26, bo jakos nei moge sobie go skojarzyc?
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|
Autor |
RE: Problem z obrotami! |
Bilek
Użytkownik
Postów: 224
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.06.06 |
Dodane dnia 24-01-2008 15:07 |
|
|
Ja mówię o tym że wg rysunku są 2 podłączenia odmy przewód nr 19 który wchodzi do podstawy filtra i przewód nr 25 który podłączony jest do elementu nr 12(plastikowy łącznik między gumowymi). Ja u siebie miałem właśnie to drugie rozwiązanie a wejście do filtra zaślepione gumowym korkiem nr 19a na rysunku. Wedłóg pana ze sklepu PCP warszawa część nr 19 jest nieprodukowana i została zastąpiona zestawem przewód nr 25 + końcówka 19a. Przewód nr 25 ma dławienie przepływu powietrza i nowy kosztuje koło 160 zł.
Porsche 924 '82 zabytek
Porsche 944 '83 zbytek |
|
Autor |
RE: Problem z obrotami! |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 24-01-2008 15:34 |
|
|
wedlug mnie podpiac przewod nr 19 a zaslepic wyjscie z 12. Tak jak mowi bilek tam musi byc zwezka w tej rurce. Przed analiza spalin ustaw zaplon skoro nim kreciles. |
|
Autor |
RE: Problem z obrotami! |
Wulkan
Użytkownik
Postów: 125
Miejscowość: Rzeszów
Data rejestracji: 25.11.07 |
Dodane dnia 24-01-2008 23:37 |
|
|
Wlasnie mialem podlaczona odme do elementu 12 i bylo w przewod cos wlozone, jakby zakretka z akumulatora -znaczy zdlawienie przeplywu (pewnie samoróba). Ja to zdlawienie wywalilem, znaczy zalozylem inny przewód po prostu. Objawy byly jak wyzej opisałem. Po podpieciu odmy do ,,19-tki" i zaslepieniu 12-tki, otworzenie korka wlewu oleju nie robi już na nim zadnego wrazenia. Mysle sobie ze nawet ze zwezka przewod odmy do elementu ,,12" moglby powodowac jakies wachniecia obrotow po odkrecenie wlewu oleju? No ale jakos to konstruktorzy wymyślili.
Jako Michał rzecze, teraz zaślepiłem ,,12" i odme mam do ,,19". Silnik dalej kicha, ale jakby łagodniej. Za to da sie odczuc poprawę gładkości jazdy Prosiaczkiem.
Zapłon po regulacjach wstępnych ustawiam zazwyczaj na słuch. Nie wiem czy to dobra metoda, ale jakos lepiej ,,chodzi" niz na sztywnych ustawieniach wg znaków.
Junak OHRV M07 NA 520ccm
Junak OHV M10 NA 700ccm
Junak OHV M10 Turbo 600ccm
Porsche 924 1982r NA |
|
Autor |
RE: Problem z obrotami! |
sufjaf
Użytkownik
Postów: 251
Miejscowość: Orzesze
Data rejestracji: 18.07.07 |
Dodane dnia 08-05-2008 07:37 |
|
|
Właśnie jestem na etapie reanimacji silnika w 924 2.0. Mam problem z odmą, która strasznie popękała. Tymczasowo poradziłem sobie wężem ogrodowym (o średnicy 25mm). Nie jest to rozwiązanie docelowe, ponieważ wąż ten jest nieco za szeroki aby go podpiąć do obudowy filtra powietrza (czyli tak jak Stwórca przykazał), a poza tym jak to wygląda??.
Chciałbym kupić oryginalną odmę w serwisie Porsche, jednak nie mam pojęcia jaki numer części ma ta odma. Jeśli dobrze czytam obrazek kilka postów wyżej, ma ona numerek 19 na rysunku? (co oczywiście nie jest part numberem
Zastanawia mnie także pozycja 19a na w/w rysunku -czy to jest jakaś przejściówka czy jedynie zaślepka na wypadek podłączenia odmy pomiędzy przepływomierz a przepustnicę?
Reasumując: jaki jest numer części gumowego węża odmy w silniku 2.0?
___________________________
Sufjaf eee.. znaczy Tomek
911 996 '05 targa
boxster 987 '05
supra MKIII 4.0 V8 Lexus power
Mercedes W202
Audi A4 Cabrio quattro 3.0 ASN
Allroad BAU
hmm Peugeot 508 |
|
Autor |
RE: Problem z obrotami! |
Bilek
Użytkownik
Postów: 224
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.06.06 |
Dodane dnia 08-05-2008 08:11 |
|
|
Pisałem już o tym kilka postów wyżej , przewód nr 19 wg rysunku jest niedostępny. Ja zastąpiłem go zwykłym przewodem od hydrauliki kupionym za jakieś 10 zł w sklepie na metry (ze względu na odporność na olej silnikowy) i na razie wszystko działa ok (p.s. od strony filtru potrzebna była redukcja średnicy - kawałek przewodu o mniejszej średnicy).
Porsche 924 '82 zabytek
Porsche 944 '83 zbytek |
|
Autor |
RE: Problem z obrotami! |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 12-05-2009 19:29 |
|
|
Witam,
Pozwolę się podpiąć pod temat:
Mam problemy z zapaleniem, zarówno na zimnym jak i gorącym silniku. Rozrusznik kręci, akumulator wydaje mi się, że jest OK. Sytuacja wygląda następująco: przy pierwszej próbie odpalenia słychać jak silnik zakaszle raz czy dwa i kaplica. Gdy próbuje po raz kolejny słychać tylko rozrusznik jak się męczy. Po kilku próbach udaje się w końcu uruchomić, ale trzeba przygazować, żeby nie zgasł (a i to nie zawsze zakończone jest sukcesem;( ). Mam wrażenie, że na gorącym silniku odpalenie jest trochę trudniejsze. Mechanik, z którym grzebałem stwierdził, że trzeba sprawdzić 5-ty wtrysk czy działa (działa -rozpyla piękną chmurę etyliny ), bo obawiał się, że to właśnie on może być przyczyną problemów.
Na wolnych obrotach silnik pracuje nierówno (rzeczony mechanik sądzi, że przyczyną tego może być uszkodzony aparat zapłonowy), a na niskich stałych obrotach (tak gdzieś do 1800-2000) silnik szarpie, ale zbiera się.
Zastanawiałem się czy nie łapie gdzieś lewego powietrza, ale zdejmowałem tylko gumę łączącą przepływomierz z rozdzielaczem gdzie jest przepustnica i nie znalazłem na niej zbędnych perforacji.
Jakim napięciem jest traktowany zawór zimnego startu (12V?) ?
Mam też pytanie co kabli podpiętych do 5 wtrysku: czy od gniazda na wtrysku powinien iść brązowy kabel (u mnie on wędruje gdzieś pod kokpit)? Wydaje mi się, że już coś takiego widziałem gdzieś na forum ,ale nie mogę tego znaleźć.
Don't Call Me Zombie!!! |
|