Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
meewosh
Użytkownik
Postów: 213
Miejscowość: Ogrodzieniec
Data rejestracji: 31.10.06 |
Dodane dnia 25-09-2007 13:55 |
|
|
klamki to golf 2 chyba, a z mechanizmu świateł też mam części, silniczek itd, z 944 w zasadzie.
niegdyś '87 944 2.5 N/A S2 Look
Peżot 406 z gazem |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 03-10-2007 00:37 |
|
|
klamki - z zewnątrz to faktycznie Golf II, ale jednak się różnią od środka. Nie pamiętam dokładnie ale temat chyba porzerabiał Juras.
pzdr |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 13-10-2007 15:19 |
|
|
Cd...
Dziś się pierwszy raz przejechałem , jest do dupy - twardo i szubko
a tak naprawdę to są problemy ,silnik cały czas ma wysokie obroty ) ok 1,2 tyś ( na niby wolnych) , i nie da się ich zmniejszyć cięgnem na kolektorze, co to może być i jak zminiejszyć te obroty?
Kolejny problem to przez to że te obroty są tak duże nie mogę wsadzić biegów bez zgrzytu jestem lekko zniesmaczony!
Za rady Dzięki Wielkie
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 13-10-2007 16:58 |
|
|
Wolne obroty cięgnem ?? Śrubkę masz po boku przepustnicy do tego...
|
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
Damian
Użytkownik
Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 13-10-2007 17:59 |
|
|
mojojojo13 napisał/a:
Cd...
Dziś się pierwszy raz przejechałem , jest do dupy - twardo i szubko
Hehehe, w rzeczy samej fatalnie. Jak po kilku dniach jazdy W126 (którym jestem nieustannie zachwycony) wsiadam do 924 to... wpadam w błogostan. Nie wiem jak ONI to zrobili, ale 924 sprawia radość oczywistymi wadami!
Obroty jak napisał juras regulujesz śrubką dodatkowego powietrza przy przepustnicy. Sprawdź czy Ci się gdzieś linewka nie zacina, bo to się niestety zdarza.
A co do zgrzytów przy przełączaniu biegów to sprawdź czy masz odpowiednio naciągniętą linkę sprzegła (czy nie za duży luz).
Dobrze by było też wymienić olej w "skrzyniomoście".
A jak się skrzynia trochę zagrzeje jazdą to też zgrzyta?
Miłej zabawy!
|
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 13-10-2007 22:57 |
|
|
juras napisał/a:
Wolne obroty cięgnem ?? Śrubkę masz po boku przepustnicy do tego...
nie precyzyjnie się wyraziłem , chodziło mi właśnie o regulacje na przepustnicy ( w mercach jest cięgnem)
właśnie ta regulacja nic nie daje , linka w pancerzu chodzi...
A co do zgrzytów przy przełączaniu biegów to sprawdź czy masz odpowiednio naciągniętą linkę sprzegła (czy nie za duży luz).
Sprawdzę
Dzięki za wskazówki
Ps. nie wiem jak jest przy wtrysku mechanicznym , być może "ssanie?" się automatycznie nie wyłącza ? bo cały czas ma te wysokie obroty a zalewa silnik
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 14-10-2007 20:06 |
|
|
Ssanie to 5 wtrysk. Moze masz cos z przekaznikiem od pompy paliwa bo on chyba steruje 5 wtryskiem. Albo cos z kabelkami.
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 14-10-2007 20:34 |
|
|
Abelard napisał/a:
Ssanie to 5 wtrysk. Moze masz cos z przekaznikiem od pompy paliwa bo on chyba steruje 5 wtryskiem. Albo cos z kabelkami.
Abelard wielkie dzięki - bo podpowiedziałeś mi coś , wstyd się przyznać - ale miałem niezły rozpierdziel w elektryce - jak go kupowałem to pompa była podpięta na krótko , i niestety wykazałem się lekko mówiąc totalnym brakiem wiedzy - podpiołem i ja pompę paliwa do startera silnika omijając przekaźnik który jest zwalony - czyli 5 wtryskiwacz działał non stop , znowu zasugerowałem się ssaniem odłaczanym przez czujnik temperatury - czy może ktoś mi powiedzieć od czego zależały rodzaje przekaźników i podać mi ich numery? w moim siedzi od łady ( zapewniam że to nie mój wyczyn) , czy na podstawi VINu da się ustalić jaki powinien być u mnie ?
Wielkie dzięki
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 14-10-2007 22:53 |
|
|
5 wtryskiem steruje warm up regulator, a nie przekaźnik, jeżeli chodzi o ścisłość. Bardzo częsty defekt tego elementu, niestety cięzko to sprawdzić - najlepiej kupić drugi i porównać.
Ten regulator termiczny jest częstym powodem problemu przy rozruchu na zimnym silniku i od tego elementu radzę zawsze zaczynać poszukiwania.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 14-10-2007 22:56 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 14-10-2007 23:10 |
|
|
jestes pewien ze warm up steroje 5 wtryskiem ?
z tego co rozczytalem w schemacie warm up steroje cisnieniem beznyny do rozdzielacza przy zimnym i goracym silniku a prad do niego dodany pomaga nagrzac bimetal by zamykal zawor
5-ym wtryskiem steroje czojnik z tylu glowicy w trojniku plynu chlodzacego ten z brazowa kostka jest to tez bimetal ale jak zimny to zalancza o rozlancza po nagrzaniu, pobiera prad od elektromagnesu rozrusznika i bodajze powinien byc tez przekaznik sterojacy sekwencja\czasem byc moze sie myle ...
to ze wtrysk dzialal nonstop to zwalony czojnik czyli styki zlaczone polecam znalesc czojnik od jakiegos golfa lub audi najlepiej 2.3 l, jest on wkrecony w audi po prawej stronie miedzy pompom wspomagania a blokiem na wychodzacym z glowicy trojniku i jest to ten gorny 2-pinowy
mozesz go zamocowac na probe zaraz przy pokrywie zaworow by pobieral od niej cieplo i rozlanczal obwod, zadziala u mnie poszlo....
co do klamek to od zadnego golfa nie podejda pasoja jedynie od starszych audi 80-100 maja ten sam ksztalt i maja dzwigienke ktora idelanie pasoje na cieglo dochodzace do zamka, sam takie zakladalem, w golfie dzyndzel w klamce bezposrednio pobycha dzyndzel w zamku u nas dzieje sie to po przez dodatkowe cieglo.
a i jeszcze jedno audi nigdy nie wypuscilo na rynek 80 -90 coupe!!!
audi coupe tak nazywa sie wg katalogu etka ten model auta!
a 80 90 to jakis nie obeznany pan w uzedzie rejestracyjnym dopisal i tak zostalo... silnik o kturym ktos pisze to 5 cyl 2.3 NG 136 konny tez na jecie z pol roku temu wlasnie takiego remontowalem wiec zostalo mi troche gratow ktore pasoje do silnika w 924.
Edytowane przez troll oslo dnia 14-10-2007 23:17 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 15-10-2007 02:07 |
|
|
oczywiście masz rację, mój błąd, 5 wtryskiem steruje thermo time switch, więcej na ten temat tutaj:
http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#MFI10
aczkolwiek, troll oslo bardzo ładnie i rzeczowo to opisał po polsku
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 15-10-2007 09:58 |
|
|
mojojojo13 napisał/a:
nie precyzyjnie się wyraziłem , chodziło mi właśnie o regulacje na przepustnicy ( w mercach jest cięgnem )
właśnie ta regulacja nic nie daje , linka w pancerzu chodzi...
Wolnych obrotów nie reguluje się naciągnięciem linki. Z boku przepustnicy tzn od przodu auta jest śrubka do regulowania wolnych obrotów. Z linką to nie ma nic wspólnego. |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 15-10-2007 16:27 |
|
|
wiesz nie znam dobrze polskich pojec mechanicznych uczylem sie o autach tu i znam jedynie norweskie i angielskie pojecia i staram sie sobie tlumaczyc na ile potrafie na polski....
i jeszcze jedno co do czojnikow sterujacych 5-ym wtryskiem wszystkie sa 8 sekundowe czyli podaja prad przez 8 sekund ale uwaga maja rozna wartosc cieplana mam 3 jeden 15` jeden 35` i jeden 40 wiec tu tez trzeba uwazac co sie zalancza....
|
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 15-10-2007 17:43 |
|
|
Hej z tym przekaznikiem to ze steruje to moze przesadzilem ale u mnie mial wplyw na dzialanie 5 wtrysku. Bynajmniej tak sie zarzekal elektryk. Ale ja na elektryce to sie prawie wcale nie znam ;(
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 16-10-2007 16:22 |
|
|
Dziękuje wszystkim za cenne rady - jutro wracam ze studiów i posiedzę trochę przy Porsche
- dla pewności w której części znajduje się ten czujnik? patrząc od przodu auta pod samą grodzią ? lepszy dostęp jest do czujnika z kanału czy z góry?
Mam jeszcze pytanie odnośnie kierunków -
Działają przez ok 5 min a potem się zawiszają - lampka sie zapala w sposób ciągły ( podczas załączania kierunku) i przestają pracować - ten problem nie dotyczy awaryjnych są cały czas - czy problemem może być masa czy przerywacz? czy przy podpinaniu kierunków do wtyczki istotne jest dopasowania wsuwki w konkretny otwór? blaszki wsuwki mają jednakowy rozmiar - czyli jakby nie było to istotne - może ktos miał podobny problem?
Juras wybacz za brak fachowego słownicstwa - często brakuje mi nazwy na coś - taki mechanik amator ale chodziło mi o to co napisałeś.
Pomalowałem zderzaki , listwy i felgi - ściągnąłem tapicerkę do szycia - felgi wyszły bardzo przyzwoicie , zderzaki niestety się trochę różnią - ale efekt zupełnie pozytywniejszy - jak odbiorę aparat to postaram sie cyknąć fotki i wrzucić
Jeszcze raz dziękuje za pomoc
951s, 928s3 |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
troll oslo
Użytkownik
Postów: 975
Miejscowość: Moss-Norwegia
Data rejestracji: 07.08.07 |
Dodane dnia 16-10-2007 17:26 |
|
|
dojscie do czojnika.... i tu jest maly(ciasny)problem jest on w glowicy pod aparatem zaplony wkrecony w taki trojnik wtyczke wppina sie od dolu wiec i tak tez jest wkresony ja dorabialem klucze by sie dostac i go ruszyc ale jak juz pusci to rekom sie odkreca, dobrze miec nowa miedziana podkladke by nie ciekl jak sie zalozy nowy. mialem problem z kieronkami to byl zasniedzialy bezpiecznik ale u ciebie moze byc i przekaznik jest to 3 pinowy pasoje nr 21 od wv golfa , wydaje mie sie ze bimetal w przekazniku pada i dlatego tak sie ci dzieje
|
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
Damian
Użytkownik
Postów: 856
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 16-10-2007 20:26 |
|
|
Ciujnik w czerwonym kółeczku... Dostęp z obu stron jest chusteczkowy, a z której strony się za niego zabrać to tylko kwestia preferencji mechanika i posiadanych przezeń narzędzi
Damian dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
miniver
Użytkownik
Postów: 767
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 07.04.07 |
Dodane dnia 16-10-2007 20:30 |
|
|
Ale zajebiaszcza grafika...
Don't panic! |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
pedro
Użytkownik
Postów: 827
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 23.07.07 |
Dodane dnia 16-10-2007 20:39 |
|
|
jestem pod wrazeniem,ale rysuneczek |
|
Autor |
RE: [924] szereg problemów :D |
mojojojo13
Użytkownik
Postów: 506
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.09.07 |
Dodane dnia 16-10-2007 21:13 |
|
|
Kurde Belek - Damian - dzięki - praca autorska?
951s, 928s3 |
|