Autor |
jaka przerwa na platynkach?????? |
wlochaty
Użytkownik
Postów: 343
Miejscowość: bydgoszcz
Data rejestracji: 24.01.07 |
Dodane dnia 29-04-2008 13:53 |
|
|
Witam w moim 24 oczywiscie 2.0 popalily sie platynki, kupiłem juz nowe, oraz kupiłem nowy kondensator, ale nie pamiętam jaka powinna być szczelina na otwartych platynach, coś mi świta między 0,3-0,4 ale nie jestem pewny.
Ratujcie bo biedactwo stoi przez taką pierdółkę
924 '78 Ty jesteś starym gratem ja Cie naprawie zatem -crash test
924 '79 sprzedałem
944 '83 magazyn częsci
944 '86 sprzedane
924 '77 szybkie przywracanie do życia
sprzedam pełno wszelakich części do 924 i 944 kontakt 792-354-232 |
|
Autor |
RE: jaka przerwa na platynkach?????? |
wlochaty
Użytkownik
Postów: 343
Miejscowość: bydgoszcz
Data rejestracji: 24.01.07 |
Dodane dnia 29-04-2008 23:23 |
|
|
ustawiłem przerwę 0,4 ale nie chodzi tak jak powinno, są chwile jakby się odmulił i ciągnie do końca a czasem jedzie jakby szarpaniami
Ratujcie
924 '78 Ty jesteś starym gratem ja Cie naprawie zatem -crash test
924 '79 sprzedałem
944 '83 magazyn częsci
944 '86 sprzedane
924 '77 szybkie przywracanie do życia
sprzedam pełno wszelakich części do 924 i 944 kontakt 792-354-232 |
|
Autor |
RE: jaka przerwa na platynkach?????? |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 30-04-2008 10:58 |
|
|
No więc ja ustawiam przerwę 0,4
Z doświadczenia jednak wiem, że czy ustawisz 0,4, czy 0,5 czy jeszcze jakoś inaczej jedzie tak samo - przynajmniej subiektywnie. Ważne, żeby była przerwa.
Ale fakt, że opisany problem z szarpaniem miałem właśnie przez aparat zapłonowy, tyle że u mnie ustawienie przerwy pomagało.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 30-04-2008 11:01 |
|
Autor |
RE: jaka przerwa na platynkach?????? |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 30-04-2008 11:17 |
|
|
A wiesz kolego Włochaty, że zmiana przerwy na stykach przerywacza powoduje zmianę ustawienia zapłonu ? Po ustawieniu przerwy zapłon na stroboskop sobie ustaw jeszcze raz.
A w nocy zobacz czy ci jakieś iskry gdzieś nie skaczą po kablach.
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: jaka przerwa na platynkach?????? |
wlochaty
Użytkownik
Postów: 343
Miejscowość: bydgoszcz
Data rejestracji: 24.01.07 |
Dodane dnia 30-04-2008 15:23 |
|
|
kable, świece, przerywacz i kondensator nowy, dzisiaj jeździła normalnie, ale wystąpił problem ze zbiornikem paliwa, lub tylko z gumowymi przewodami paliwowymi. Kałuża paliwo i smród paliwa dookoła, udało mi sie spuścić cześć paliwa cale 15litrów
Jade zaraz po nowe przewody do jakiegoś obi czy cuś podobnego i się zobaczy co się bedzie działo.
A o zmianie kątu zapłonu wraz z przerwą wiem dobrze, a zapłon ustawiam na ucho jakoś tak najlepiej zawsze. Pozdrawiam
924 '78 Ty jesteś starym gratem ja Cie naprawie zatem -crash test
924 '79 sprzedałem
944 '83 magazyn częsci
944 '86 sprzedane
924 '77 szybkie przywracanie do życia
sprzedam pełno wszelakich części do 924 i 944 kontakt 792-354-232 |
|
Autor |
RE: jaka przerwa na platynkach?????? |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 30-04-2008 22:38 |
|
|
Na ucho??? Chyba masz jakies cyfrowe najnowszej generacji ze stroboskopem, czujnikiem spalania stukowego, i superprocesorem co ci oblicza czy w prawo czy w lewo przekrecic aparatem... A tak na powaznie to wez ustaw punkt zaplonu nawet na zarowke! To dziala i to dobrze bo zawsze tak ustawialem u siebie i nigdy nie bylo problemu. przerwa na stykach jak powiedzial ciachu ma male znaczenie - predzej zalezy od niej trwalosc samych stykow niz roznica w pracy bo jak ustawisz prawidlowo punkt na przerwie 0,4 czy 0,5 to tak samo bedzie przezucal iskre w tym samym momencie tylko styki beda bardziej "latac". |
|
Autor |
RE: jaka przerwa na platynkach?????? |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 01-05-2008 14:25 |
|
|
A ile powinno być prawidłowo przerwy na stykach ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|