924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Autor Dziwna sprawa z silnikiem - zapraszam ekspertow silnikowych i wogole
ElastiC
Użytkownik



Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 18-03-2006 09:48
No wiec tak...

Jak zapalam zimny silnik chodzi na 3 gary.
Po 15 sekundach wylaczam.
Znowu odpalam - chodzi na 4.

Zasilanie gaz/benzyna - nie ma znaczenia. Zachowuje sie tak w obydwu przypadkach, wiec odpadaja wtryski.
Elektryke mam nowa.
Jak wiecie niedawno robilem gore, ale wszystko jest ok - kompresja, luzy, rozrzad, zaplon.

Czekam na fachową dysputę techniczna smiley

Pozdro,
ElastiC/Jacek

...a mialo byc tak pieknie... wywiady mialy byc... smiley


elastic 4542351 www.d16.pl
Autor RE: Dziwna sprawa z silnikiem - zapraszam ekspertow silnikowych i wogole
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 18-03-2006 12:29
Sprawdź przerwę na świecach, albo przejedź się na pożyczonych od kolegi kablach np.
Autor RE: Dziwna sprawa z silnikiem - zapraszam ekspertow silnikowych i wogole
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 18-03-2006 16:07
Jasne ze zacznij od swiec (chociaz wiem ze to nie latwe) i kabli.. ja ostatnio mialem przypadek ze szesc nowozalozonych swiec padlo w jednym momencie po 5!!!! minutach pracy-mysle ze wymieniales swiece po remoncie gory.. ja jestem zwolennikiem NGK i nigdy nie mialem z nimi problemu.
Autor RE: Dziwna sprawa z silnikiem - zapraszam ekspertow silnikowych i wogole
ElastiC
Użytkownik



Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 24-03-2006 15:16
No mam nowe Bosche - swiece, kable tez nowe, wiec hmmmmmm


elastic 4542351 www.d16.pl
Autor RE: Dziwna sprawa z silnikiem - zapraszam ekspertow silnikowych i wogole
tkacki
Użytkownik

Postów: 372
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 24-03-2006 16:39
Jeśli odpada zapłon i zasilanie paliwem (wspominałeś, że gaz i benzyna to samo) no to......masz usterkę mechaniczną.

Zgodnie z przedwojennym brzmieniem zasady zachowani pędu, czyli "każda akcja powoduje reakcję", coś nie tak z naprawą, którą wykonałeś.Widocznie brak kompresji - tłok/pierścienie albo niedomykający się zawór. Reklamuj naprawę.

Sprawdź kompresję na zimnym.




CP9A/4G63
We are not what we own.