924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Forum powitalne
Strona 2 z 3 < 1 2 3 >
Autor RE: Dzien Dobry
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 20-02-2011 22:02
A dokladnie to druga wioska po lewej jak wyjezdzasz na Jelcz/Olawe smiley
31100 akustyk.pl
Autor RE: Dzien Dobry
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 20-02-2011 22:53
a to w strone opola ;p to jak zakupisz bolida to pewnie trzeba bedzie sie spotkac smiley


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Dzien Dobry
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 20-02-2011 22:59
Bardzo chetnie i mam nadzieje ?e to niedlugo
W strone Opola ale nie Opolska a jadac Mickiewicza,Strachocinska itd
31100 akustyk.pl
Autor RE: Dzien Dobry
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 20-02-2011 23:09
Pirx napisał/a:
Co do prowadzenia si? - jestem ciekaw roznicy - uwazam ?e mój Legas daje rade w zakretach,
W sumie niezbyt ciezki, najslabszy silnik - ale najlepszy rozklad masz (pozostale wersje silnikowe maja coraz ciezszy przod)


To ja zaprosze do porownania - lsd, rozklad masy 50/50, twardy zawias, kapcie z przodu 225, tyl 265 - toyo r888 - polyka zakrety jakbys po szynach jechal smiley
A tak powaznie - nie ma porownania, tak jak wszyscy powiedzieli - nowe auta maja duzo cyferek i duzo elektroniki, ale jak przychodzi co do czego to sie okazuje ze to "mistrzowie prostych i malych lukow". No chyba ze pojdziemy w bardziej sportowe i nowsze autka, ale wtedy tez idziemy nie w ta polke cenowa.


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
5215787
Autor RE: Dzien Dobry
tona
Użytkownik



Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 20-02-2011 23:18
No i przyspieszenie tez nie jest zupelnie adekwatne do papierkowych danych..w Borsku 968CS objechalo na prostej MB500carson i BMW645 oba auta za naprawde grube pieniazkismiley 20-to latki daja rade niesamowicie.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: Dzien Dobry
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 20-02-2011 23:45
Tona - ale tam to jeszcze wkladka miesna miala znaczenie smiley


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
5215787
Autor RE: Dzien Dobry
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 21-02-2011 07:21
Przy okazji mam pytanie - przy uzytkowaniu Prosiaczka w wyscigach - na jak dlugo wystarcza sprzegglo i hamulce?
31100 akustyk.pl
Autor RE: Dzien Dobry
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 21-02-2011 12:59
To zależy jak jeździsz. Ja na Poznaniu potrafiłem zagotować hamulce bez problemu,
klocki też leciały szybko. Tylko to zależy i od modelu auta (w 924 2.0 n/a tarcze
niewentylowane) i od kierowcy smiley . Ze sprzęgłem nie powinieneś mieć problemów,
chyba że ewidentnie spalisz przy starcie.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Dzien Dobry
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 21-02-2011 13:10
Klocki mozna wymieniac, gorzej z tego co czytalem ?e sprzeglem
Ale skoro jest w miare pancerne to ufff

smiley
31100 akustyk.pl
Autor RE: Dzien Dobry
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 21-02-2011 17:43
Oczywiście zapomniałem napisać o sprzęgle w 931 i 944 na tzw. "gumie". Z tym
sprzęgłem będziesz miał więcej problemów. Jest szansa że poprzedni właściciel
to zrobił.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: Dzien Dobry
Blumen
Użytkownik

Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06
Dodane dnia 21-02-2011 18:11
ja jeżdżę 944s2 i powiem szczerze, że może już się przyzwyczaiłem, ale przyspieszenie nie robi już na mnie takiego wrażenia jak kiedyś smiley

Przewiozłem kuzyna, banan nie schodził mu z twarzy przez godzinę. Na czas zimy przesiadłem się do Mondeo 1.8, więc mam nadzieję, że jak wsiądę do s2 to moje odczucia się zmienią smiley


Jest MB i BMW smiley
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2
Autor RE: Dzien Dobry
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 23-02-2011 10:07
Czy dobrze doczytalem?
Lepiej kupic 924S bo ma 150KM i wazy 1150kg ni? 944 I bo moc podobna a waga prawie 1500kg?
Co zamontowano w 44 jedynce ?e taka ciezka si? zrobila?
I czemu II jest lzejsza chocia? ma wiekszy silnik


Mój wniosek-kupic 924S lub 944 SII
...Lub turbo smiley
31100 akustyk.pl
Autor RE: Dzien Dobry
wampir
Użytkownik



Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 23-02-2011 10:19
924S jest szybsze bo jest lzejsze od 944, ale z drugiej strony 944 jest szersze wiec nadrabia w zakretach (nie wiem jak zawias i hamulce). Zapominacie ze nie liczy sie tylko to ile auto ma od 0-100.


1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne
5215787
Autor RE: Dzien Dobry
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 23-02-2011 10:58
A z czego wynikaz taka roznica mas pomiedzy 944 I a II?

Edytowane przez Pirx dnia 23-02-2011 11:08
31100 akustyk.pl
Autor RE: Dzien Dobry
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 23-02-2011 11:19
wydaje mi się, że to zależy od źródła danych.
skąd wziąłeś dane dotyczące mas 944I i drugiej serii ?
bo mi się coś wierzyć nie chce w ich słuszność i poprawność, bo nadwozie 944 I poza błotnikami nie różni się znacząco od 924S... jedyna różnica może być w zawieszeniu tylnym, ale tam nie ma raczej 200kg różnicy.
Za to jak doposażyć turbo, albo 944 2 serii na maxa z klimą, elektryką foteli itp. to może i waży 1500kg.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Autor RE: Dzien Dobry
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 23-02-2011 11:20
do pirxa: zadne 944 nie wazy 1500, ktos Ci bajek naopowiadał... (edit: w serii, bo moze rzeczywiscie doposazone na ciezkich felgach i z olowiana targa tyle wazy) i to raczej 944II jest cięższe... a czemu - pewnie przez to detale - ogólnie go wzmocniono, większa średnica stabilizatora, zdaje sie ze nawet nadkola inne itp ale tak na prawde jedyna znaczaca roznica miedzy NA'85 i NAII'85 to wnętrze i elektryka... wszedzie silniczki zamiast korbek... a to raczej nie odchudzi zadnego auta o 350kg smiley

ps: między 944n/a I '85, a 944 n/a II '85 chyba nie ma zasadniczo jakiejś znaczącej różnicy w silniku.. dopiero turbo ma wszystko niby podobnej konstrukcji ale wzmocnione, ska ma 16zaworow, to i glowka inaczej wyglada.. pewnie tez inaczej wazy.. czy mniej, czy wiecej nie mam pojecia.. potem weszlo 2,7 i 3.0L... z drugiej strony z biegiem lat wsadzano mniej stali a więcej aluminium.. wiec skad az 150kg roznicy miedzy wariantami, nie wiem - ale czy to istotne? jak chcesz odchudzic auto to wybebeszysz i zaoszczedzisz duzo wiecej niz te 150kg smiley ..mozna jeszcze przestac jesc chipsy, slodycze i tluste kielbasy ;D tez pare kilo z wagi spadnie... przynajmniej u mnie smiley


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley

Edytowane przez Jarzyna dnia 23-02-2011 11:22
Autor RE: Dzien Dobry
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 23-02-2011 11:30
Aerotech.beep.pl ale wida? ?e to b??d, carfolio.com podaje oko?o 1300kg
Powinienem byl sprawdzic w kilku zrodlach - apropos - jakie znacie najpelniejsze zrodlo danych technicznych Prosiaczkow?
31100 akustyk.pl
Autor RE: Dzien Dobry
Mammoth
Użytkownik



Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08
Dodane dnia 23-02-2011 12:43
Witam

Po przeczytaniu tych dwóch stron dochodzę do wniosku, że strasznie komplikujesz wszystko. Tabelki, statystyki, sekundy, kilogramy.. Po co to wszystko? Umów się z kimś kto ma 24 czy 44 i się poprostu przejedź. Albo wsiąkniesz i kupisz nawet zwykłe 924 albo się odbijesz i tyle. Studiowanie wszelkich danych, porównywanie i obliczanie, to moim zdaniem nieporozumienie. Rzeczywistość i tak zweryfikuje wszystko - wystarczy wsiąść w takie auto. "Papierowe" domysły, mogą się boleśnie zderzyć podczas konfrontacji z rzeczywistym pojazdem. Nie zapominaj, że są to auta ponad 20letnie i przeszły przez wiele rąk. Po tym czasie dane fabryczne niekoniecznie muszą się pokrywać z osiągami/właściwościami auta.


Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)

"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego"
Autor RE: Dzien Dobry
Pirx
Użytkownik



Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11
Dodane dnia 23-02-2011 13:19
A to racja swoja droga.
Poki co nie znam nikogo z 9x4 w okolicy a na dalszy wypad w ferie nie mam czasu,
A liczby,opisy itd. traktuje pomocniczo,nic nie poradze ?e lubie tak analizowac sprawysmiley w oczekiwaniu na mozliwosc spotkania z autem na zywo

Je?eli jest tu ktos z niedalekich okolic Wroclawia chetny pokazac auto to z przyjemnoscia skorzystam.


Pozdrawiam
Pawel
31100 akustyk.pl
Autor RE: Dzien Dobry
PIeszczoH
Użytkownik

Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06
Dodane dnia 23-02-2011 15:52
auto to zależy do czego je chcesz....
najlepszym wyborem zdaje się być 944 stara deska...
stalowe zawieszenie - proste w budowie i tanie w kosztach
lekka buda, trochę mocniejsze od 924S i z możliwością założenia szerszych opon niż 924.... jeśli interesuje Ciebie ściganie...
choć z punktu widzenia moc i osiągi to S2 jest górą np. w CA CUP,
ale to trzeba mieć na to zasoby finansowe.
Jeśli poszukujesz auta żeby zajechać pod teatr to już większa dowolność.


SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186

ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US

Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228

SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.

__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
1290383
Strona 2 z 3 < 1 2 3 >