Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 20-02-2011 22:02 |
|
|
A dokladnie to druga wioska po lewej jak wyjezdzasz na Jelcz/Olawe |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 20-02-2011 22:53 |
|
|
a to w strone opola ;p to jak zakupisz bolida to pewnie trzeba bedzie sie spotkac
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 20-02-2011 22:59 |
|
|
Bardzo chetnie i mam nadzieje ?e to niedlugo
W strone Opola ale nie Opolska a jadac Mickiewicza,Strachocinska itd |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 20-02-2011 23:09 |
|
|
Pirx napisał/a:
Co do prowadzenia si? - jestem ciekaw roznicy - uwazam ?e mój Legas daje rade w zakretach,
W sumie niezbyt ciezki, najslabszy silnik - ale najlepszy rozklad masz (pozostale wersje silnikowe maja coraz ciezszy przod)
To ja zaprosze do porownania - lsd, rozklad masy 50/50, twardy zawias, kapcie z przodu 225, tyl 265 - toyo r888 - polyka zakrety jakbys po szynach jechal
A tak powaznie - nie ma porownania, tak jak wszyscy powiedzieli - nowe auta maja duzo cyferek i duzo elektroniki, ale jak przychodzi co do czego to sie okazuje ze to "mistrzowie prostych i malych lukow". No chyba ze pojdziemy w bardziej sportowe i nowsze autka, ale wtedy tez idziemy nie w ta polke cenowa.
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 20-02-2011 23:18 |
|
|
No i przyspieszenie tez nie jest zupelnie adekwatne do papierkowych danych..w Borsku 968CS objechalo na prostej MB500carson i BMW645 oba auta za naprawde grube pieniazki 20-to latki daja rade niesamowicie.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 20-02-2011 23:45 |
|
|
Tona - ale tam to jeszcze wkladka miesna miala znaczenie
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 21-02-2011 07:21 |
|
|
Przy okazji mam pytanie - przy uzytkowaniu Prosiaczka w wyscigach - na jak dlugo wystarcza sprzegglo i hamulce? |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 21-02-2011 12:59 |
|
|
To zależy jak jeździsz. Ja na Poznaniu potrafiłem zagotować hamulce bez problemu,
klocki też leciały szybko. Tylko to zależy i od modelu auta (w 924 2.0 n/a tarcze
niewentylowane) i od kierowcy . Ze sprzęgłem nie powinieneś mieć problemów,
chyba że ewidentnie spalisz przy starcie.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 21-02-2011 13:10 |
|
|
Klocki mozna wymieniac, gorzej z tego co czytalem ?e sprzeglem
Ale skoro jest w miare pancerne to ufff
|
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 21-02-2011 17:43 |
|
|
Oczywiście zapomniałem napisać o sprzęgle w 931 i 944 na tzw. "gumie". Z tym
sprzęgłem będziesz miał więcej problemów. Jest szansa że poprzedni właściciel
to zrobił.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Blumen
Użytkownik
Postów: 1072
Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 06.07.06 |
Dodane dnia 21-02-2011 18:11 |
|
|
ja jeżdżę 944s2 i powiem szczerze, że może już się przyzwyczaiłem, ale przyspieszenie nie robi już na mnie takiego wrażenia jak kiedyś
Przewiozłem kuzyna, banan nie schodził mu z twarzy przez godzinę. Na czas zimy przesiadłem się do Mondeo 1.8, więc mam nadzieję, że jak wsiądę do s2 to moje odczucia się zmienią
Jest MB i BMW
Był PickUp
Była Corca
Była Ascona
Było wozidło MB w168
Była wygoda - BMW E38
Była przygoda - 944s2 |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 23-02-2011 10:07 |
|
|
Czy dobrze doczytalem?
Lepiej kupic 924S bo ma 150KM i wazy 1150kg ni? 944 I bo moc podobna a waga prawie 1500kg?
Co zamontowano w 44 jedynce ?e taka ciezka si? zrobila?
I czemu II jest lzejsza chocia? ma wiekszy silnik
Mój wniosek-kupic 924S lub 944 SII
...Lub turbo |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
wampir
Użytkownik
Postów: 1328
Miejscowość: mala wies pod W-wa
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 23-02-2011 10:19 |
|
|
924S jest szybsze bo jest lzejsze od 944, ale z drugiej strony 944 jest szersze wiec nadrabia w zakretach (nie wiem jak zawias i hamulce). Zapominacie ze nie liczy sie tylko to ile auto ma od 0-100.
1988 Porsche 944 - bylo
1989 Porsche 944 Turbo S - bylo
1985 Porsche 944 - wydmuszka - bylo
1999 Audi A6 Avant Quattro 4.2 Tiptronic - takie tam rodzinne |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 23-02-2011 10:58 |
|
|
A z czego wynikaz taka roznica mas pomiedzy 944 I a II?
Edytowane przez Pirx dnia 23-02-2011 11:08 |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 23-02-2011 11:19 |
|
|
wydaje mi się, że to zależy od źródła danych.
skąd wziąłeś dane dotyczące mas 944I i drugiej serii ?
bo mi się coś wierzyć nie chce w ich słuszność i poprawność, bo nadwozie 944 I poza błotnikami nie różni się znacząco od 924S... jedyna różnica może być w zawieszeniu tylnym, ale tam nie ma raczej 200kg różnicy.
Za to jak doposażyć turbo, albo 944 2 serii na maxa z klimą, elektryką foteli itp. to może i waży 1500kg.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 23-02-2011 11:20 |
|
|
do pirxa: zadne 944 nie wazy 1500, ktos Ci bajek naopowiadał... (edit: w serii, bo moze rzeczywiscie doposazone na ciezkich felgach i z olowiana targa tyle wazy) i to raczej 944II jest cięższe... a czemu - pewnie przez to detale - ogólnie go wzmocniono, większa średnica stabilizatora, zdaje sie ze nawet nadkola inne itp ale tak na prawde jedyna znaczaca roznica miedzy NA'85 i NAII'85 to wnętrze i elektryka... wszedzie silniczki zamiast korbek... a to raczej nie odchudzi zadnego auta o 350kg
ps: między 944n/a I '85, a 944 n/a II '85 chyba nie ma zasadniczo jakiejś znaczącej różnicy w silniku.. dopiero turbo ma wszystko niby podobnej konstrukcji ale wzmocnione, ska ma 16zaworow, to i glowka inaczej wyglada.. pewnie tez inaczej wazy.. czy mniej, czy wiecej nie mam pojecia.. potem weszlo 2,7 i 3.0L... z drugiej strony z biegiem lat wsadzano mniej stali a więcej aluminium.. wiec skad az 150kg roznicy miedzy wariantami, nie wiem - ale czy to istotne? jak chcesz odchudzic auto to wybebeszysz i zaoszczedzisz duzo wiecej niz te 150kg ..mozna jeszcze przestac jesc chipsy, slodycze i tluste kielbasy ;D tez pare kilo z wagi spadnie... przynajmniej u mnie
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało..
Edytowane przez Jarzyna dnia 23-02-2011 11:22 |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 23-02-2011 11:30 |
|
|
Aerotech.beep.pl ale wida? ?e to b??d, carfolio.com podaje oko?o 1300kg
Powinienem byl sprawdzic w kilku zrodlach - apropos - jakie znacie najpelniejsze zrodlo danych technicznych Prosiaczkow? |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Mammoth
Użytkownik
Postów: 1843
Miejscowość: woj. lubelskie
Data rejestracji: 13.03.08 |
Dodane dnia 23-02-2011 12:43 |
|
|
Witam
Po przeczytaniu tych dwóch stron dochodzę do wniosku, że strasznie komplikujesz wszystko. Tabelki, statystyki, sekundy, kilogramy.. Po co to wszystko? Umów się z kimś kto ma 24 czy 44 i się poprostu przejedź. Albo wsiąkniesz i kupisz nawet zwykłe 924 albo się odbijesz i tyle. Studiowanie wszelkich danych, porównywanie i obliczanie, to moim zdaniem nieporozumienie. Rzeczywistość i tak zweryfikuje wszystko - wystarczy wsiąść w takie auto. "Papierowe" domysły, mogą się boleśnie zderzyć podczas konfrontacji z rzeczywistym pojazdem. Nie zapominaj, że są to auta ponad 20letnie i przeszły przez wiele rąk. Po tym czasie dane fabryczne niekoniecznie muszą się pokrywać z osiągami/właściwościami auta.
Porsche 924 78' (...)
Porsche 924 78' (już nie ma)
"W Porsche psują się tylko dwie rzeczy: świece lub coś innego" |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 23-02-2011 13:19 |
|
|
A to racja swoja droga.
Poki co nie znam nikogo z 9x4 w okolicy a na dalszy wypad w ferie nie mam czasu,
A liczby,opisy itd. traktuje pomocniczo,nic nie poradze ?e lubie tak analizowac sprawy w oczekiwaniu na mozliwosc spotkania z autem na zywo
Je?eli jest tu ktos z niedalekich okolic Wroclawia chetny pokazac auto to z przyjemnoscia skorzystam.
Pozdrawiam
Pawel
|
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 23-02-2011 15:52 |
|
|
auto to zależy do czego je chcesz....
najlepszym wyborem zdaje się być 944 stara deska...
stalowe zawieszenie - proste w budowie i tanie w kosztach
lekka buda, trochę mocniejsze od 924S i z możliwością założenia szerszych opon niż 924.... jeśli interesuje Ciebie ściganie...
choć z punktu widzenia moc i osiągi to S2 jest górą np. w CA CUP,
ale to trzeba mieć na to zasoby finansowe.
Jeśli poszukujesz auta żeby zajechać pod teatr to już większa dowolność.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|