Autor |
RE: Dzien Dobry |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 23-02-2011 16:01 |
|
|
to ja jeszcze dodam że za to 924 jest ładniejsze
a jak kasa nie gra większej roli to szukaj 944 turbo
no chyba że tak jak mi buda 44 ci się nie szczególnie podoba to wtedy może 968 skoro już tak skaczemy po modelach...
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 23-02-2011 16:02 |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 23-02-2011 16:32 |
|
|
Pirx, ja mieszkam we Wrocku. Wprawdzie moje auto jest uśpione, ale jak wiosna zawita do miasta chętnie pochwalę się Zresztą oprócz mnie są jeszcze Margines i Axys ze swoimi 44. Jeśli masz ochotę coś można zorganizować, tylko ja potrzebuję trochę czasu na pobudkę (nawet opony mam letnie założone )
|
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 23-02-2011 16:45 |
|
|
Poki co sa dwie interesujace 924s - nemo i druga biala o ktora pytam w "znalezione na allegro"
Lubie dawkowac sobie emocje wiec nie musze od razu miec 300KM, zwlaszcza ?e moze nie starczyc umiejetnosci
|
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 23-02-2011 18:41 |
|
|
Podobno buda wczesnej 944 jest ok 60-80 kg lżejsza. Późne 944 miały grubsze blachy, o wiele grubszą warstwę zabezpieczenia podwozia. W dodatku późne 944 ma cięższy układ wentylacji, częściej są ekstrasy typu klima, wspomaganie, elektryka foteli itp...
Natomiast powtórzę jeszcze raz - nie ma wyraźnej przewagi żadnej z karoserii jeśli chodzi o osiągi/czasy na torze. 924S jest najlżejsze ale 944 ma większy rozstaw kół, z kolei 944II jest najcięższe ale ma lepszą geometrię zawieszenia. Inie są to moje opinie tylko opinie ludzi którzy zjedli zęby ścigając się od lat w seriach wyścigowych w USA.
No to jeszcze jedna ciekawostka - czy wiecie że w 1983 roku w 944 były kute korbowody Jedyny taki rocznik! |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 23-02-2011 19:15 |
|
|
to ja zamawiam 944s2 z 1983r w kolorze Alpine White |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 23-02-2011 19:49 |
|
|
ale po co te kute korbowody wrzucali do tego rocznika?za duzo kasy firma miala po wypuszczeniu 924 ?kompresja tez tam nei byla za wysoka(10.3 moze 10.8 max nie pamietam juz a nie chce mi sie sprawdzac).
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 23-02-2011 19:56 |
|
|
a kute nie są też przypadkiem w turbach?
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 23-02-2011 20:53 |
|
|
Turbo S są na pewno kute, Turbo chyba też. Ciekawostka nie ma co. Przemek, kute
są lżejsze - o wiele! Układ korbowo-tłokowy lżejszy. Pirx, proponuję troszkę poczytać
944S2 nie było w 1983 zdaje się dopiero od 89. Piterson, buda jest lżejsza? To by
było rozwiązanie pewnej zagadki nad którą się z Ciachem głowiliśmy!
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 23-02-2011 21:10 |
|
|
tzn lzejszy ok ale kute tloki sa drogie i to mnie zastanawia czemu do wolnossacego firma je wrzucala(z tego co piterson pisze). Dla mnie to nowosc i bede musial troche poszperac na ten temat,nawet w literaturze ktora mam nic o tym nei pisze a mam duuuuzo ksiazek nt.Porsche.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 23-02-2011 21:11 |
|
|
czytam i czytam non stop (łeb mam już jak sklep)
a zamówienie było abstrakcyjne |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 23-02-2011 22:07 |
|
|
Aha,
Ja też nigdy o tym nie słyszałem. Może tylko taka wersja na USA?
Chociaż tam to w ogóle bez sensu. Może taki kaprys mieli albo
chcieli przetestować projekt pod turbo?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 23-02-2011 22:08 |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 24-02-2011 08:12 |
|
|
szeryf napisa?/a:
Pirx, ja mieszkam we Wrocku. Wprawdzie moje auto jest u?pione, ale jak wiosna zawita do miasta ch?tnie pochwal? si? Zreszt? oprócz mnie s? jeszcze Margines i Axys ze swoimi 44. Je?li masz ochot? co? mo?na zorganizowa?, tylko ja potrzebuj? troch? czasu na pobudk? (nawet opony mam letnie za?o?one )
Przy okazji chcialbym spytac-jest we Wroclawiu jakis warsztat ogarniajacy 924/944? |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 24-02-2011 19:58 |
|
|
W jetronicu Krzysztof ogarnia te auta, ale nie podejmuje się ich naprawiać... Ma na to za dużo zajęć z rajdówkami. Do tej pory korzystałem z usług warsztatu na Świeradowskiej, ale mieli problemy z ogarnięciem co jest nie tak z silnikiem, więc dałem sobie spokój (ale hamulce zrobili jak należy). Remont silnika robił mechanik niedaleko wspomnianego jetronica, ale planowanie głowicy i inne prace specjalistyczne oddawał do innych podwykonawców. Znajomy twierdzi, że to dobrzy fachowcy. Miałem kiedyś numer do warsztatu podobno zajmującego się prosiakami, ale nie mogłem się tam dodzwonić i niestety nie wiem gdzie nawet się znajduje. Moim zdaniem to trochę ciężki temat, ale z 924 powinien poradzić sobie kumaty mechanik. |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 24-02-2011 21:49 |
|
|
Czyli źle nie jest,
ciekawe kiedy będzie ASO |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 14-05-2011 21:44 |
|
|
no to Pirx pochwalisz się w końcu :-) bo ja zaczne wrzucać foty
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Dzien Dobry |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 14-05-2011 22:13 |
|
|
Pochwale ale poki co latam ?e scierka, odkurzaczem, karcherem,woskiem, butalka z mlekiem, pieluszka i kilkoma innymi gadzetami - probujac ogarnac to dziecko to auto
Uwazam ?e pierwsze foty powinienes wrzucic Ty - w koncu jestes ojcem chrzestnym zakupu,
Poza tym dwa prosiaczki pieknie wyszly razem na fotkach - wrzucaj
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|