924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Zloty/Imprezy/Wydarzenia
Autor GSMP 2017
cichy
Użytkownik



Postów: 610
Miejscowość: Lublin/Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 17-05-2017 23:19
Jak czesc z Was wie postanowilem w tym roku wystartować niestrudzonym Rothmansem w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski.
W ostatni weekend odbyła sie pierwsza i druga eliminacja.

Piatek juz pierwsze emocje zwiazane z BK na szczęscie wszysytko poszło gładko i mogliśmy juz myśleć o sobocie

Sobota I-dzien:
Treningi szly zgodnie z planem 🙂
Pierwszy na semi-slicku bo nawierzchnia byla przesychajaca, II-gi na gladkim bylo super ale na dwoch zakret mega mokro deszcz
Ogolnie czasy wiecej niz zadowalajace top 15


Dalej pierwszy podjazd wyscigowy jako że w miedzyczasie spadł deszcz ale startujemy jak jedni z ostatnich decydujemy sie zalozyc semi slicka
Okazuje sie ze super wybor 3/4 trasy suche, lekko mokro w lesie
Cisne jak moge 80% zawodnikow na full WET
Niestety na zakrecie 19 z 23 zdejmuje mi weza od turbo do intercoolera, staje na poboczu. Podjazd zatrzymany
Dziwne ze zdjelo bo Sam sprawdzalem wszystkie opaski przed startem. Zycie smiley

Podjazd II wyscigowy
Zanosi sie na suchy zakladam full slick
Tuż przed wyjazdem zaczyna lekko padac szybka zmiana na semi.
Niestety gdy bylem juz na polach przedstartowych podjazd zostaje zatrzymany na 1godz po wypadku i zniszczeniu bandy a juz regularnie pada deszcz
Podejmujemy decyzje o nie zakladaniu miekkich WETow bo nie jedziemy juz o cokolwiek i szkoda byloby je zajechać.
Czas szału nie robił smiley

II-dzień
Pierwszy treningowy po mokrym wiec zachowawczo
Drugi treningowy podjazd i obydwa wyscigowe przebiegly juz po suchym
Czas uzyskany w Iszym wyscigiwym 2:40
Jest o 5sm lepszy niz zalozylismy przed zawodami a o 3s. szybciej niz w sobote na treningu

W drugim wyscigowym troche za ostro i przez to slabiej o 2s.
Sumarycznie dalo to 20 miejsce w generalce w mistrzostwach europy oraz 15 miejsce w mistrzostwach Polski

Podsumowując udało sie w debiucie pogonic pare N i A grupowych lancerów przy odrobine doświadczenia można było walczyć o TOP10, morał z tego taki że stary transaxle potrafi być dalej konkurecyjny smiley

Mieliśmy startować w grupie historycznej ale wiązałoby się to lekkim downgrade'em auta a ja nie lubie sie cofać więc jedziemy z wszystkimi "potworami" w Open

Za miesiąc kolejne eliminacje Magura tam po lekkich poprawkach obiecuje powalczyć o TOP10 smiley

Tutaj filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=LDGGWLMnzm8


944 T 90r. - "Rothmans"
996 TT X50 04r.
W124 500E 91r.

Tor Poznań
2016r.: 1:43.402

Edytowane przez cichy dnia 17-05-2017 23:28
Autor RE: GSMP 2017
Pumba
Użytkownik



Postów: 2481
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 18-05-2017 08:18
Gratulacje, Cichy.

Już się miałem pytać, jak Ci poszło smiley
Powiedz jeszcze, jak wrażenia po tej eliminacji: Jest fun? Jest ogień?


'85 928S "Hodor"
5773500
Autor RE: GSMP 2017
Olo924
Użytkownik



Postów: 3290
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 18-05-2017 09:43
Super!


rozumiem ze nie ma porownanaia do CA Cup .. opisz główne różnice w Twoim odczuciu,


924 '78

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: GSMP 2017
Szarak Maryjusz
Użytkownik



Postów: 1361
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12
Dodane dnia 18-05-2017 10:11
Super, forum kibicuje! smiley


Porsche 924 2.0 Szarak

"Gdy nie idziesz tam gdzie chcesz iść, to gdy idziesz już Cię nie ma".
Autor RE: GSMP 2017
GaZiK
Użytkownik



Postów: 455
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08
Dodane dnia 18-05-2017 11:13
Gratulacje!!!

20 w Mistrzostwach Europy w generalce smiley

Tylko nie zapominaj o ściganiu z kolegami na CACup i PCP


944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest
Autor RE: GSMP 2017
Olo924
Użytkownik



Postów: 3290
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06
Dodane dnia 18-05-2017 14:25
Gazik a może był 20 bo Ciebie tam nie było ... smiley



924 '78

Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ...
Autor RE: GSMP 2017
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1632
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 18-05-2017 14:37
Mega szacun - cały czas myślałem, że w historykach pojedziesz, a tu poszedłeś "albo grubo albo wcale" smiley

powodzenia w następnych imprezach i koniecznie większą relację zdaj tak, jak Olo mówi..


_________________________________

951 '86 us - tori - 2.5L 16V - work in progress..
944s2 '90 - ori - po niecałych dwóch latach u mnie, znalazło nowy dom
VW NewBeetle VR5 - gorrrący hatch
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - był ale już ni ma

tel So9 6o6 S33
Autor RE: GSMP 2017
szczurek
Użytkownik



Postów: 556
Miejscowość: ustka
Data rejestracji: 25.04.07
Dodane dnia 18-05-2017 20:00
Jestem pod wrażeniem, rewelacja, gratulację


944 '87 2,5 targa
VW TYP 181 gruby szrot ale będzie ładny
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Autor RE: GSMP 2017
Piotr924
Użytkownik



Postów: 1050
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13
Dodane dnia 18-05-2017 21:08
Gratujacje, trzymam kciukismiley


Porsche 924, '82

"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie"
Autor RE: GSMP 2017
Qbak
Użytkownik



Postów: 6550
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 18-05-2017 22:10
Gratulacje jeszcze raz! smiley Świetny wynik, nie mogę się doczekać aż wybiorę się
kibicować na miejscu smiley Tylko dogodny termin niech się trafi smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U - Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: GSMP 2017
simprez
Użytkownik



Postów: 4470
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 20-05-2017 22:49
cichy - planujesz też Limanową?
http://www.wysciggorski.pl/

Jeszcze raz gratulacje wyniku! Twoja technika jazdy jest masakrycznie efektywna!!!


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944s2 EU'90 - szwarc
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR - kiedy zakwitnie?
[K] partsy 944S,S2,T,968
2716024
Autor RE: GSMP 2017
cichy
Użytkownik



Postów: 610
Miejscowość: Lublin/Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 21-05-2017 10:23
Dzięki za miłe słowa tj pisałem coś tam kombinujemy przy aucie i od następnej eliminacji juz napewno będzie mniej stresu a wiecej "ognia" smiley

Jak finanse wytrzymają chce pojechać cały sezon, od Magury będą już dwa auta z nazwiskiem Wójtowicz bo Ewa też startuje smiley

W porównaniu do imprez w których do tej pory brałem udział to napewno tutaj w debiucie towarzyszyły mi dużo większe emocje, połączenie stresu z mega wyrzutem adrenaliny, na szczęście nie popełniłem żadnego dużego błędu i całe auto wylądowało w "parc ferme".

Co do samej jazdy, to jest nie za dużo bo przez cały weekend 4 podjazdy treningowe i 4 wyścigowe ale każdy ok 4600m. pod góre (wznios podobny jak w Kielcach w lesie) i auto za każdym razem na mecie było już mocno spuchniętę.
Trasa bardzo fajna, czulem sie pewnie i bezpiecznie bo na każdym zakręcie porządne bandy (tutaj szczegolnie bo szły też formuły i są wtedy inne wymagania) tylko prosta po starcie 1300m. i predkość ok 220/230 km/h przed dohamowanie do lewego dwójkowego trochę nie "moja" smiley

Napewno będe mógł więcej powiedzieć po drugiej imprezie do której juz pochodzę bardziej na "chłodno" smiley


944 T 90r. - "Rothmans"
996 TT X50 04r.
W124 500E 91r.

Tor Poznań
2016r.: 1:43.402

Edytowane przez cichy dnia 21-05-2017 10:39
Autor RE: GSMP 2017
Qbak
Użytkownik



Postów: 6550
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 21-05-2017 13:13
Skoro auto puchnie, to może (jeżeli jeszcze nie myślicie) powalczyć z chłodzeniem?
Wyloty powietrza na masce, jakiś łatwiejszy przelot z przodu do chłodnicy i intecoolera?
Aktualnie po różnych przygodach są wszystkie kierownice powietrza z przodu? Może
inny (większy) intercooler przed chłodnicą? U Nemo w zmodyfikowanym 924S z silnikiem
z 951 było właśnie takie rozwiązanie i zdaje się bez innych modów (oprócz softu) auto
pokazało od tak na hamowni 272konie (jeżeli nic nie pokręciłem). Auto chłodniejsze
to i więcej mocy smiley
Hamulce też puchną? Pod górę to chyba nie jest tak źle?
Jak biegi w skrzyni, optymalnie?


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U - Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: GSMP 2017
cichy
Użytkownik



Postów: 610
Miejscowość: Lublin/Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 21-05-2017 14:51
Kuba tj piszesz dokładam duży intercooler, do tego potniemy zderzak, choć wszystkie plastiki sa na miejscu, przerabiamy uklad dolotowy tak by nie było problemu z sciaganiem węży no i trzeba to wystroić prawdopodbnie juz wejdzie EMU.
W silniku przydałoby sie zmienic wtryski ale to juz kolejny stage.
Hamulce 100% dają radę.
Skrzynia przydałaby sie krótsza i to sporo ale jak sie nie ma co sie lubi to teraz kupuje opony o wysokości 605 czyli 2cm nizsze niz seria smiley


944 T 90r. - "Rothmans"
996 TT X50 04r.
W124 500E 91r.

Tor Poznań
2016r.: 1:43.402
Autor RE: GSMP 2017
simprez
Użytkownik



Postów: 4470
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08
Dodane dnia 21-05-2017 15:25
też skłaniam się do pomysłu Kuby, tj. pomędrkowania nad maską. Nie tylko o schłodzenie powietrza do dolotu chodzi, ale też o odprowadzenie tego ukropu spod maski! Tam pod maską musi być taka sauna, że hej smiley
wloty NACA czy jakieś żeberka?
czy to się skończy pracami nad aerokitem? smiley


944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944s2 EU'90 - szwarc
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR - kiedy zakwitnie?
[K] partsy 944S,S2,T,968
2716024
Autor RE: GSMP 2017
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1632
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 21-05-2017 19:47
I ja się dorzucę do kubaka - największym problemem w chłodzeniu 944 turbo jest odprowadzenie powietrza spod maski. Wyloty w masce, albo otwory w grodzi, żeby powietrze szło przez podszybie na zewnątrz daje istotne rezultaty - do tego turbo w koc i wydech ciasno taśmą bazaltową i na hamowni powinno pojawić się parę kucy..
Co do pocięcia zderzaka - pamiętaj, że zwiększysz chłodzenie tylko jeśli powietrze będzie przepływało chłodnice, czyli musisz najpierw zadbać o ujście dla powietrza, a poza tym wycinanie zderzaka pogorszy aero - zwiększysz znacząco opór powietrza..


_________________________________

951 '86 us - tori - 2.5L 16V - work in progress..
944s2 '90 - ori - po niecałych dwóch latach u mnie, znalazło nowy dom
VW NewBeetle VR5 - gorrrący hatch
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - był ale już ni ma

tel So9 6o6 S33

Edytowane przez Jarzyna dnia 21-05-2017 19:47
Autor RE: GSMP 2017
michal928
Użytkownik



Postów: 3069
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 21-05-2017 21:30
Cichy - krótka skrzynia to nie problem.
Gratulacje.


924 `76 - byl ze mna 10 lat - crash test poznan `08
928 S `83 MANUAL - pojechał...
931 S2 `81 (turbo) - był... Sprzedany smiley
Boxster 2,5 `98 - był... Sprzedanysmiley
924 '85 - bedzie wydmucha...
Boxster S `00 - sprzedany - nawet nie pojeździłem...

Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
31356497
Autor RE: GSMP 2017
ciachu
Administrator



Postów: 3215
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 22-05-2017 11:06
Super doświadczenie, super się to czyta - gratulacje.

Auto jeździ tak zajebiście, a mimo to zawsze są potrzebne dalsze modyfikacje, bo ciągle czegoś brakuje, szok.


www.924.pl
951'88
ex: 924'78, 928S'86, 944'86

Edytowane przez ciachu dnia 22-05-2017 11:07
6925558 www.924.pl
Autor RE: GSMP 2017
pilatus
Administrator

Postów: 1721
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06
Dodane dnia 24-05-2017 10:27
Prawdziwe, poważne ściganie - konkretna ranga zawodów, inni konkurenci, licencje itp. - gratuluję decyzji!!!
Zaskakujące jednak jest, że konstrukcja sprzed 3 dekad daje radę w OPEN nie bojąc się "potworów" smiley - dla mnie szok. Ja wiem, że zmodyfikowana (ale która nie jest) - ważne, że dobrze.
No i najważniejsze w tej układance - kierowca - SZACUN Cichy!!!

Pozdrawiam
jacek/pilatus