Autor |
GSMP 2017 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 17-05-2017 23:19 |
|
|
Jak czesc z Was wie postanowilem w tym roku wystartować niestrudzonym Rothmansem w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski.
W ostatni weekend odbyła sie pierwsza i druga eliminacja.
Piatek juz pierwsze emocje zwiazane z BK na szczęscie wszysytko poszło gładko i mogliśmy juz myśleć o sobocie
Sobota I-dzien:
Treningi szly zgodnie z planem 🙂
Pierwszy na semi-slicku bo nawierzchnia byla przesychajaca, II-gi na gladkim bylo super ale na dwoch zakret mega mokro deszcz
Ogolnie czasy wiecej niz zadowalajace top 15
Dalej pierwszy podjazd wyscigowy jako że w miedzyczasie spadł deszcz ale startujemy jak jedni z ostatnich decydujemy sie zalozyc semi slicka
Okazuje sie ze super wybor 3/4 trasy suche, lekko mokro w lesie
Cisne jak moge 80% zawodnikow na full WET
Niestety na zakrecie 19 z 23 zdejmuje mi weza od turbo do intercoolera, staje na poboczu. Podjazd zatrzymany
Dziwne ze zdjelo bo Sam sprawdzalem wszystkie opaski przed startem. Zycie
Podjazd II wyscigowy
Zanosi sie na suchy zakladam full slick
Tuż przed wyjazdem zaczyna lekko padac szybka zmiana na semi.
Niestety gdy bylem juz na polach przedstartowych podjazd zostaje zatrzymany na 1godz po wypadku i zniszczeniu bandy a juz regularnie pada deszcz
Podejmujemy decyzje o nie zakladaniu miekkich WETow bo nie jedziemy juz o cokolwiek i szkoda byloby je zajechać.
Czas szału nie robił
II-dzień
Pierwszy treningowy po mokrym wiec zachowawczo
Drugi treningowy podjazd i obydwa wyscigowe przebiegly juz po suchym
Czas uzyskany w Iszym wyscigiwym 2:40
Jest o 5sm lepszy niz zalozylismy przed zawodami a o 3s. szybciej niz w sobote na treningu
W drugim wyscigowym troche za ostro i przez to slabiej o 2s.
Sumarycznie dalo to 20 miejsce w generalce w mistrzostwach europy oraz 15 miejsce w mistrzostwach Polski
Podsumowując udało sie w debiucie pogonic pare N i A grupowych lancerów przy odrobine doświadczenia można było walczyć o TOP10, morał z tego taki że stary transaxle potrafi być dalej konkurecyjny
Mieliśmy startować w grupie historycznej ale wiązałoby się to lekkim downgrade'em auta a ja nie lubie sie cofać więc jedziemy z wszystkimi "potworami" w Open
Za miesiąc kolejne eliminacje Magura tam po lekkich poprawkach obiecuje powalczyć o TOP10
Tutaj filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=LDGGWLMnzm8
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Edytowane przez cichy dnia 17-05-2017 23:28 |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
Pumba
Użytkownik
Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09 |
Dodane dnia 18-05-2017 08:18 |
|
|
Gratulacje, Cichy.
Już się miałem pytać, jak Ci poszło
Powiedz jeszcze, jak wrażenia po tej eliminacji: Jest fun? Jest ogień?
|
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 18-05-2017 09:43 |
|
|
Super!
rozumiem ze nie ma porownanaia do CA Cup .. opisz główne różnice w Twoim odczuciu,
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 18-05-2017 10:11 |
|
|
Super, forum kibicuje!
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
GaZiK
Użytkownik
Postów: 467
Miejscowość:
Data rejestracji: 17.06.08 |
Dodane dnia 18-05-2017 11:13 |
|
|
Gratulacje!!!
20 w Mistrzostwach Europy w generalce
Tylko nie zapominaj o ściganiu z kolegami na CACup i PCP
944 S2 Targa "Czarnula" - było
944 S2/Cup "Malina" - jest |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 18-05-2017 14:25 |
|
|
Gazik a może był 20 bo Ciebie tam nie było ...
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 18-05-2017 14:37 |
|
|
Mega szacun - cały czas myślałem, że w historykach pojedziesz, a tu poszedłeś "albo grubo albo wcale"
powodzenia w następnych imprezach i koniecznie większą relację zdaj tak, jak Olo mówi..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
szczurek
Użytkownik
Postów: 1506
Miejscowość: Rowy
Data rejestracji: 25.04.07 |
Dodane dnia 18-05-2017 20:00 |
|
|
Jestem pod wrażeniem, rewelacja, gratulację
944 '87 2,5 targa
924/944/968 Papa Smerf
Mercedes 190E 2,6 Sportline
awatar wspomnienia odległe!!!!!!
Jedna Złota Łopata |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
Piotr924
Użytkownik
Postów: 1402
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.11.13 |
Dodane dnia 18-05-2017 21:08 |
|
|
Gratujacje, trzymam kciuki
Porsche 924, '82
"Jeśli coś jest dobrej jakości i o to dbasz, to będzie Ci służyć wiecznie" |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 18-05-2017 22:10 |
|
|
Gratulacje jeszcze raz! Świetny wynik, nie mogę się doczekać aż wybiorę się
kibicować na miejscu Tylko dogodny termin niech się trafi
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 20-05-2017 22:49 |
|
|
cichy - planujesz też Limanową?
http://www.wysciggorski.pl/
Jeszcze raz gratulacje wyniku! Twoja technika jazdy jest masakrycznie efektywna!!!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 21-05-2017 10:23 |
|
|
Dzięki za miłe słowa tj pisałem coś tam kombinujemy przy aucie i od następnej eliminacji juz napewno będzie mniej stresu a wiecej "ognia"
Jak finanse wytrzymają chce pojechać cały sezon, od Magury będą już dwa auta z nazwiskiem Wójtowicz bo Ewa też startuje
W porównaniu do imprez w których do tej pory brałem udział to napewno tutaj w debiucie towarzyszyły mi dużo większe emocje, połączenie stresu z mega wyrzutem adrenaliny, na szczęście nie popełniłem żadnego dużego błędu i całe auto wylądowało w "parc ferme".
Co do samej jazdy, to jest nie za dużo bo przez cały weekend 4 podjazdy treningowe i 4 wyścigowe ale każdy ok 4600m. pod góre (wznios podobny jak w Kielcach w lesie) i auto za każdym razem na mecie było już mocno spuchniętę.
Trasa bardzo fajna, czulem sie pewnie i bezpiecznie bo na każdym zakręcie porządne bandy (tutaj szczegolnie bo szły też formuły i są wtedy inne wymagania) tylko prosta po starcie 1300m. i predkość ok 220/230 km/h przed dohamowanie do lewego dwójkowego trochę nie "moja"
Napewno będe mógł więcej powiedzieć po drugiej imprezie do której juz pochodzę bardziej na "chłodno"
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r.
Edytowane przez cichy dnia 21-05-2017 10:39 |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 21-05-2017 13:13 |
|
|
Skoro auto puchnie, to może (jeżeli jeszcze nie myślicie) powalczyć z chłodzeniem?
Wyloty powietrza na masce, jakiś łatwiejszy przelot z przodu do chłodnicy i intecoolera?
Aktualnie po różnych przygodach są wszystkie kierownice powietrza z przodu? Może
inny (większy) intercooler przed chłodnicą? U Nemo w zmodyfikowanym 924S z silnikiem
z 951 było właśnie takie rozwiązanie i zdaje się bez innych modów (oprócz softu) auto
pokazało od tak na hamowni 272konie (jeżeli nic nie pokręciłem). Auto chłodniejsze
to i więcej mocy
Hamulce też puchną? Pod górę to chyba nie jest tak źle?
Jak biegi w skrzyni, optymalnie?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 21-05-2017 14:51 |
|
|
Kuba tj piszesz dokładam duży intercooler, do tego potniemy zderzak, choć wszystkie plastiki sa na miejscu, przerabiamy uklad dolotowy tak by nie było problemu z sciaganiem węży no i trzeba to wystroić prawdopodbnie juz wejdzie EMU.
W silniku przydałoby sie zmienic wtryski ale to juz kolejny stage.
Hamulce 100% dają radę.
Skrzynia przydałaby sie krótsza i to sporo ale jak sie nie ma co sie lubi to teraz kupuje opony o wysokości 605 czyli 2cm nizsze niz seria
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 21-05-2017 15:25 |
|
|
też skłaniam się do pomysłu Kuby, tj. pomędrkowania nad maską. Nie tylko o schłodzenie powietrza do dolotu chodzi, ale też o odprowadzenie tego ukropu spod maski! Tam pod maską musi być taka sauna, że hej
wloty NACA czy jakieś żeberka?
czy to się skończy pracami nad aerokitem?
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 21-05-2017 19:47 |
|
|
I ja się dorzucę do kubaka - największym problemem w chłodzeniu 944 turbo jest odprowadzenie powietrza spod maski. Wyloty w masce, albo otwory w grodzi, żeby powietrze szło przez podszybie na zewnątrz daje istotne rezultaty - do tego turbo w koc i wydech ciasno taśmą bazaltową i na hamowni powinno pojawić się parę kucy..
Co do pocięcia zderzaka - pamiętaj, że zwiększysz chłodzenie tylko jeśli powietrze będzie przepływało chłodnice, czyli musisz najpierw zadbać o ujście dla powietrza, a poza tym wycinanie zderzaka pogorszy aero - zwiększysz znacząco opór powietrza..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało..
Edytowane przez Jarzyna dnia 21-05-2017 19:47 |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 21-05-2017 21:30 |
|
|
Cichy - krótka skrzynia to nie problem.
Gratulacje.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 22-05-2017 11:06 |
|
|
Super doświadczenie, super się to czyta - gratulacje.
Auto jeździ tak zajebiście, a mimo to zawsze są potrzebne dalsze modyfikacje, bo ciągle czegoś brakuje, szok.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 22-05-2017 11:07 |
|
Autor |
RE: GSMP 2017 |
pilatus
Administrator
Postów: 1733
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 24-05-2017 10:27 |
|
|
Prawdziwe, poważne ściganie - konkretna ranga zawodów, inni konkurenci, licencje itp. - gratuluję decyzji!!!
Zaskakujące jednak jest, że konstrukcja sprzed 3 dekad daje radę w OPEN nie bojąc się "potworów" - dla mnie szok. Ja wiem, że zmodyfikowana (ale która nie jest) - ważne, że dobrze.
No i najważniejsze w tej układance - kierowca - SZACUN Cichy!!!
Pozdrawiam
jacek/pilatus |
|