Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 01-01-2012 19:26 |
|
|
dzięki koledzy teraz już wiem że gatunk pączkuje a pogoda myli i mami nas wiosną .Jeszcze wczoraj zrobiłem przegląd diagnostyczny. A dziś od rana kosmetyka techniczna .Drobne preace - wymieniłem zawór podciśnieniwy [ mieszek pasuje od mercedesa] ogrzewania i pojechałem go zatankować na troche dalszą stację . |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 03-01-2012 18:28 |
|
|
vip3r napisał/a:
btw. @ciachu
ejno ejno, i jak wyniki z gtecha?
o wynikach sprzed sylwestra nie napiszę bo... były adekwatne do warunków na drodze. Z 1-ki nie mógł ruszyć, a z 2-ki mimo, że to automat, to wiadomo - muł.
Ale za to dziś go sprawdziłem! Było sucho, temp. 7st. słowem ideał.
0-60 (niestety 1-sza wersja g-tech podaje tylko w milach), kolejno w próbach:
1. 6.69
2. 6.81
3. 6.76
Fabryka podawała 6.7
Pomiary na filtrze stożkowym, zamontowanym w słabym gorącym miejscu
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 03-01-2012 18:29 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 04-01-2012 13:39 |
|
|
Czytam sobie i czytam ten wątek ku przestrodze przed ewentualnym 928 no i im więcej czytam tym mniej jest skuteczny
Projekt niebieski jest już na ostatniej prostej, Gulfa obiecałem sobie, że skończę (choć jeszcze nie wiem kiedy bo trudności się piętrzą) ale skończe.
Pojawia się i wraca pytanie co dalej... no i sam nie wiem w którą stronę pójść
Czy 928 czyli zgodnie z pierwotnym założeniem czy też już czas na 911? Co radzicie?
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 04-01-2012 15:16 |
|
|
Dwa różne auta, chyba każdy wie jakie są i czym się różnią. Najlepiej przejść przez jedno i drugie
Mi bardzo pasuje, że 928 jest duże (choć początkowo myślałem, że jest większe), no ale jest jednak masywniejsze niż inne transaxle, ma piękny dźwięk (zwłaszcza ze stożkiem) i kocham to, że to automat. Powiem więcej, manuala bym po prostu nie chciał, sprzedałbym. To za dostojne auto aby machać lewarkiem. Nie chcę rozpętywać kolejnej dyskusji odwiecznych zwolenników i przeciwników, polecam po prostu każdemu kupić to na co ma ochotę, ja tak zrobiłem.
Ale ważne, aby miał szperę. To niesamowita frajda, zawracać na suchym asfalcie w miejscu, po prostu kocham to
Ale 911-ką też bym pojeździł, klekot boxera, świetne osiągi, relatywnie podobny w utrzymaniu (tak myślę), legenda.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 04-01-2012 15:44 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 04-01-2012 16:04 |
|
|
Dzięki ciachu
Właśnie takie "życiowe" opinie są dla mnie najcenniejsze.
Myślę, że na 911 jeszcze mimo wszystko za wcześnie chociaż 911 restoration manual Haynes znam już niemal na pamięć
Automat też ma swoje plusy bo być może automatem byłbym w stanie namówić na przyjazd na zlot i Lamer(kę)
Jak tylko skończę co mam do zrobienia przy S2 zabiorę się do roboty.
W międzyczasie gdyby ktoś słyszał o 928 które potrzebuje dużo TLC ale jednocześnie jest kompletne i w oryginalnej specyfikacji i z elektronicznie sterowanym wtryskiem do dajcie znać
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 04-01-2012 22:32 |
|
|
Ja wolę 928, ale jeżeli jesteś w stanie porzucić chorobę 928 dla 911 to radziłbym - na pewno więcej zapłacisz na starcie ale potem wydaje mi się że jednak koszt utrzymania będzie mniejszy... (już mi się nudzi pisać o spalaniu - a wam pewnie czytać )
łatwiej 911 sprzedasz jakbyś chciał i pewnie większy "rispekt" u znajomych z pracy/przechodniów.
sam 911 nie miałem ale na imprezach PCP dużo osób które miały 928 i przesiadły się na 911 mówiło że utrzymanie 911 taniej im wychodzi niż 928 (ale przy okazji każdy z kim rozmawiałem wspominał 928 jako niesamowite auto i chętnie by je zatrzymał )
nie wiem o którym modelu 911 myślisz ale modele przed 996 moim skromnym zdaniem nie umywają się pod względem egronomi do 928. szerokość tego auta, potężna masywna sylwetka, cała deska rozdzielcza z konsolą środkowoą w tym aucie naprawdę czujesz się jak w supersamochodzie, czego 911 w spoczynku mi przynajmiej nie daje - inna sprawa jak zaczynasz jechać bo w 928 wszystko jakoś tak lekko i bez dramatu się dzieje, prędkości i przyspieszeń tak nie czuć - widzisz tylko że jakoś inne auta zostają z tyłu.
ale nie chcę namawiać (a jak sie da to chętnie odradzę) - moim zdaniem rozsądniejszym wyborem jest 911.
a jakbym miał wbrew idei tego wątku ponamawiać: to po prostu dałbym Ci posłuchać tego V8
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Edytowane przez vip3r dnia 04-01-2012 23:14 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 04-01-2012 23:04 |
|
|
vip3r trzymam za slowo z ta akustyka V8 tak wiec do zobaczenia na zlotach
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 05-01-2012 11:00 |
|
|
i tu włąsnie jest sedno sprawy... mając pojechać na zlot do takiego poznania raczej na 99% wezmę 924 a nie 928 ponad 600km w dwie strony Bestią bedzie 2,5 razy więcej kosztować a przy obacnych cenach benzyny to juz konkrenta kwota się robi.
(nie wspominam o benzynie spalonej na próbach - bo to nie ma znaczenia ale już zużycie opon 18" i ich potencjalna wymiana może zaboleć)
natomiast na pewno jakbyś do W-wy się wybierał to zapraszam
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 06-01-2012 19:26 |
|
|
Wspieram grupę 928 fanów modyfikacja dla spragnionych wrażeń
http://www.kuhnperformance.com/products.php
to chyba ekstremum jezeli chodzi o koniki + mała dokładka
http://www.youtube.com/watch?v=ftyeZc4Hlok&feature=related
Edytowane przez WOJCIECH dnia 06-01-2012 19:42 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 06-01-2012 20:21 |
|
|
Vip3r - do Tomaszowa na Dzien Dziecka nie masz daleko
Poza tym w trasie licz 11-13 l/100km a to ju? tylko 1,5x wiecej max ni? 924
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 07-01-2012 14:40 |
|
|
jak zauważę że spalanie mi spadnie kiedyś poniżej 20 to dam znać... na razie nie zanosi się na to a ciężko mi uwierzyć że nagle miałby połowę palić tego co zwykle...
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 07-01-2012 15:12 |
|
|
stanowczo za dużo ci pali. To tak po tym remoncie ?
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 07-01-2012 15:37 |
|
|
dajesz mi nadzieję na razie dopiero kończę docierać więc może próbka nie jest zbyt miarodajna... szczególnie że teraz poszperałem w sieci i faktycznie róznica pomiędzy miasto a trasa jest kolosalna (nawet ze 200km więcej na baku!)
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
Pirx
Użytkownik
Postów: 1146
Miejscowość: prawie Wroclaw
Data rejestracji: 20.02.11 |
Dodane dnia 07-01-2012 19:34 |
|
|
Moze sprobuj jeden bak zrobic nie ploszac staruszek na pasach to spali tyle co pisze w ksiazce
pozdrawiam,
Paweł
928S Gemballa 1983
Ducati Monster S2R 2008
___________________________
były:
986 Boxster 1997
928S4 1987 "Smok" |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
vip3r
Użytkownik
Postów: 6074
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06 |
Dodane dnia 08-01-2012 16:45 |
|
|
oszalałeś?! to nie automat żeby tak jeździć Bestia musi ryczeć!
968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503
911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460
FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/ |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 08-01-2012 21:06 |
|
|
Napewno ryk besti jest elementem poprawiającym bezpieczeńswo na drodze BOOOO przygłuchawe staruszki i nawet te młodsze z pełnym słuchem poprostu cofają się na chodnik , lub pobocze , a to już dużo - to ta sekunda , której brakuje cichym .
Manual dostarcza wielu wrażeń również akustycznych ale ja coraz częściej spoglądam na komputer bo wartość chwilowego zużycia strasznie boli.
Pewne choroby są nieuleczalne ,choć żona obok jest świetnym reduktorem zużycia paliwa .Pozdrawia starszy kolega.
Edytowane przez WOJCIECH dnia 08-01-2012 21:07 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
WOJCIECH
Użytkownik
Postów: 210
Miejscowość: ŁÓDŹ
Data rejestracji: 20.10.11 |
Dodane dnia 08-01-2012 22:10 |
|
|
DLA fanów 928 to też może być doskonała rajdówka . Dobrze zrobione zawieszenie + doskonału kierowca = świetna zabawa . Znawca bez problemu określi prędkości z obrotów i biegu ,polecam uwadze ten filmik .On bardzo mnie podbudował . Wiedziałem ż 928 sprawdzał sie w rajdach w Australi ale w Europie chłopcy podbili moje serce
http://www.youtube.com/watch?v=h9LgVMLj7fw
http://www.youtube.com/watch?v=oTtsaCichiM&feature=related
Edytowane przez WOJCIECH dnia 08-01-2012 23:43 |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 20-01-2012 10:28 |
|
|
Z tym spalaniem w 928 4.5 manual to przeciez nic szczegolnego...one sa znane z duzego spalania (to juz GTS mniej pali...).
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
tetsumaru
Użytkownik
Postów: 1093
Miejscowość: Łódż
Data rejestracji: 17.11.09 |
Dodane dnia 20-01-2012 12:56 |
|
|
Oj tam , oj tam ... A takie Cayen to niby malolitrazowe , ekonomiczne autko ?!?!?!?!?
Jest :
944 2,7 1982 czerwony
944 2,5 1986 biały
928 S4 1990 srebrny
Było :
944 2,5 1984 czerwony |
|
Autor |
RE: Grupa wsparcia 928 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 20-01-2012 13:15 |
|
|
drugi film jest zawodowy hopa z za kierownicy w wykonaniu 928
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|