Autor |
RE: Światła długie |
Borys
Użytkownik
Postów: 26
Miejscowość:
Data rejestracji: 03.01.07 |
Dodane dnia 28-03-2007 14:47 |
|
|
Ludzie!!!!
Może mi ktoś powie czy w zderzaku powinny byc pozycyjne i mozna na nich jeździć od kwietnia bez otwierania tych drugich bo ja mam instalacje po przejściach takiego kupiłem i halogeny mam oddzielnie włączane.
Mam nowa instalacje od nowszego i bede wiedział co robic to tam maja byc normalnie postojowe pozycyjne i drogowe wszystko razem???? |
|
Autor |
RE: Światła długie |
Zwierz
Użytkownik
Postów: 586
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 28-03-2007 15:18 |
|
|
w zderzaku są tylko długie i pozycyjne
PORSCHE 924 '81 2.0, targa, szary, (poTOMowy), żółte tablice (pojazd zabytkowy) |
|
Autor |
RE: Światła długie |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 07-06-2007 17:20 |
|
|
U mnie jak sprawdzałem to za nic nie dało się włączyć tych halogenów w zderzaku. Postojowe działały oki. Zabrałem się do tego i po drobnych poprawkach - ktoś kabelki celowo rozłączył... zaczęły działać dokładnie tak jak u Was po włączeniu długich.
Zastanawiałem się czy nie można tych świateł przystosować do jazdy w dzień? w/g przepisowych rozstawów wszystko gra... nie znlazłem na kloszach opisu wskazującego na przeznaczenie ich jako przeciwmgielne... no a przeróbka aby były jako dzienne włączane dodatkowym przyciskiem razem z postojowymi. Ktoś tego próbował?
Przy okazji lekki OT, czy jest możliwość odrobinę bardziej otworzyć "oczka" bo wieczorem kiepsko mi świecą i jaby brakuje te kilka mm do pionu :> i świecą po prostu za nisko... a chowają się praktycznie idealnie ...
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Światła długie |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 07-06-2007 17:49 |
|
|
jest mozliwosc w gornej czesci swiatla, w gornym miejscu polaczenia noska z maska i swiatlem, od swiatla jest taki element mocujacy je z blacha. trzyma sie ono na 3 srubach, ktore mozna regulowac. tylko pamietaj o kilku sprawach:
1. reguluj z obydwu stron - od srodka wozu i stamtad gdzie jest kolo
2. potrzebujesz kogos do pomocy, zeby trzymal, a Ty przykrecasz
3. jak przykrecisz musisz uwazasz, zeby nie okazalo sie np ze podczas otwierania bedzie Ci zahaczac o zbiorniczek z plynem do spryskiwaczy.
no i najwazniejsze - jak nie chcesz zobaczyc krwi na mechanizmie, to lepiej odlacz przekaznik od swiatel
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: Światła długie |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 07-06-2007 18:05 |
|
|
otwierasz swiatla, wyjmujesz przekaznik od swiatel (na otwartych), odkrecasz najpierw sruby ktore mocuja nosek (zeby Ci nie przeszkadzal), jak go zdejmiesz, to dobierasz sie do srub 21 (3 sruby) - one reguluja Twoje swiatlo - manipulują 19tka i 20tka
zajmujesz sie jednym swiatlem naraz. po zakreceniu spowrotem tej sruby, silniczkiem (ręcznie) chowasz swiatla maksymalnie w dół i sprawdzasz czy przypadkiem nie topią się w nosku. jak nie, to jest gites, jak tak - powtarzasz czynność
ja u siebie zaczalem sie tym zajmowac, bo jakis warial polamal mi element oznaczony numerem 20. kupilem go, teraz zamawiam wszystkie gumki w serwisie i bede dopiero wtedy sie tym bawic.
tak jak mowie - najwazniejsze zeby swiatla byly rowno wobec siebie i zeby w zadnej pozycji o nic nie zahaczaly
powodzenia
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
igor dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez igor dnia 07-06-2007 18:06 |
|
Autor |
RE: Światła długie |
pilatus
Administrator
Postów: 1734
Miejscowość: Cze-wa/Piaseczno
Data rejestracji: 28.01.06 |
Dodane dnia 08-06-2007 10:54 |
|
|
McGyver napisał/a:
Zastanawiałem się czy nie można tych świateł przystosować do jazdy w dzień? w/g przepisowych rozstawów wszystko gra... nie znlazłem na kloszach opisu wskazującego na przeznaczenie ich jako przeciwmgielne... no a przeróbka aby były jako dzienne włączane dodatkowym przyciskiem razem z postojowymi. Ktoś tego próbował?
Tak, próbował - ja tak mam. Mała dyskusja o światłach do jazdy w dzień jest tu.
Ja sobie to wywierciłem otworek w oryginalnym odbłyśniku. Dokleiłem oprawkę na żarówkę halogenową, taką zwyczajną jak w lampce biurkowej (chyba 30 lub 35 W). Do tego przekaźnik wpięty w taki obwód, że włącza się tylko gdy włączone są już światła postojowe i tyle. Na razie żaden pan policjant, ani diagnosta się nie czepiał.
pzdr
jacek(pilatus)
ps. Żeby zachować główny wątek - z Twoimi światłami Juras wszystko OK.
Edytowane przez pilatus dnia 08-06-2007 10:55 |
|