Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Darek K
Użytkownik
Postów: 50
Miejscowość:
Data rejestracji: 05.05.11 |
Dodane dnia 18-10-2012 11:57 |
|
|
kiedyś czytałem dobre opinie nt. tych opon http://www.rallyshop.pl/index.php?p625,opona-maxsport-rb5 |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 18-10-2012 12:00 |
|
|
Myślę, że faktu, auto z 1979, a 15'' od 1980, już tak dogłębnie sędziowie nie będą weryfikować.
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 18-10-2012 13:05 |
|
|
Też te opony kiedyś znalazłem w rallyshop ale ta dyskusja mnie ostudziła
http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t95443.html
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Darek K
Użytkownik
Postów: 50
Miejscowość:
Data rejestracji: 05.05.11 |
Dodane dnia 18-10-2012 14:09 |
|
|
he, wycofuje się w takim razie z mojej poprzedniej wypowiedzi |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 05-11-2012 12:06 |
|
|
Jaka jest głębokość bieżnika w nowej R888 ?
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7463
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 05-11-2012 20:51 |
|
|
Chyba 6mm. Po około 6 imprezach jest już na znacznikach i tak trwa przez kolejne
6 imprez. Tak mniej więcej to wyglądało w moim przypadku. A potem po jednym
Ułężu patrzysz a tak slick
To oczywiście przy mojej dość agresywnej jeździe i przekładaniu opon przód - tył.
No i 924 2.0. n/a a nie żadne 944 Turbo w wersji z Toną za kierownicą
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 05-11-2012 20:56 |
|
|
Nie potrzeba Tomka i jego "kanarka" ja R888 też zarzynałem na 3 max 4 imprezach...
Federal jest bardziej oporny na moją jazdę i wytrzymuje nawet 9-10 spotkań
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7463
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 05-11-2012 20:59 |
|
|
Hmm, tylko kurcze u mnie problem z rozgrzaniem tego całego Federala...
Na Poznań i Białą Podlaską byłby idealny, ale reszta?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 05-11-2012 21:00 |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 05-11-2012 22:02 |
|
|
Qbak jest też mieszanka "soft" i właśnie taką już zakupiłem na następny sezon
Mikołaj miał na przodzie właśnie soft'y i schodziły w tempie porównywalnym do moich medium'ów aczkolwiek na imprezach absolutnie ich nie dogrzewał, ja natomiast wiadomo......
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 08-02-2013 12:16 |
|
|
Tak szukam R888 w zakresie 185 do 205 / 55 do 65/ R15 żeby nadal w I grupie CA Cup się mieścić i chyba nic nie ma :/
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7463
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 08-02-2013 13:04 |
|
|
Chyba najbardziej regulaminowe byłyby 195/55R15 (minus 10mm na szerokości i minus
5% na wysokości, co jest zdaje się zgodne z regulaminem). Niestety takich już chyba
nie produkują. U nas nie było możliwości kupienia w poprzednim roku, a na stronach
zachodnich firmy toyo widać jakby się wycofywali (brak adnotacji przy tym rozmiarze
na temat hałasu, odprowadzania wody itd.). Mam takie dwa komplety ale już kompletnie
dojechane... Ciekawe jak Ci się będzie jeździć na semislickach przy seryjnym zawiasie
i wysokości. Jedynie z geometrią można coś powalczyć, ale nie wiem czy jest sens bez
zmiany zawieszenia. Jedyne co w sumie możesz zmienić to żółte Koni, to już coś
da, a wychodziły jako opcja z fabryki, więc powinno być regulaminowo.
Można poszukać w innych markach opon. Zdaje się Yokohama Advan A048 jest
w tym rozmiarze a pewnie nie tylko - te są akurat drogie, ale które są tanie?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 10-02-2013 22:59 |
|
|
Co do zawiasu to faktycznie tylko amory wchodzą w rachubę. Więc oczywiście padło na żółte koni, które zamontuję na wiosnę. Słabo trochę z tym rozmiarem R888 wyszło :/
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 05-04-2013 12:05 |
|
|
Wiosna idzie więc wraca temat opon.
R888 w pożądanym rozmiarze nie są dostępne.
W co warto obuć 924 bez modyfikacji na sezon '13 ?
Przypominam o zakresie rozmiarów 185do205/55do65/R15
Czyżby Markgumy były jedyną alternatywą ?
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 05-04-2013 13:38 |
|
|
Możesz spróbować toyo r1r - ja jestem z nich zadowolony w 944S. Fajnie się spisują przy zimniejszych i mokrych warunkach
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Maciek
Użytkownik
Postów: 358
Miejscowość: Księżyno/Białystok POLAND
Data rejestracji: 19.07.10 |
Dodane dnia 05-04-2013 15:14 |
|
|
simprez napisał/a:
Możesz spróbować toyo r1r
Tylko że problem w tym że z rozmiarem kicha :/ w 15'' występuje na profilu 50 a w "niemodyfikowanych klasykach " nie przejdzie .
Poprzedni nick Mack10
924 '79 2.0 aka Porszawka
zarejestrowana jako zabytek |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 05-04-2013 16:51 |
|
|
A jakie felgi 16'' występowały w 931? Telefony z ET23?
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 05-04-2013 17:34 |
|
|
W 931 były tylko guildeckel w rozmiarze 16" na 6 cali szerokości i et 53 ) nic innego oryginalnie nie było.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
Edytowane przez Misiek dnia 05-04-2013 17:43 |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 05-04-2013 17:50 |
|
|
A, faktycznie, Gullideckel - dzięki.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 05-04-2013 17:52 |
|
|
mack10 napisał/a:
Wiosna idzie więc wraca temat opon.
R888 w pożądanym rozmiarze nie są dostępne.
W co warto obuć 924 bez modyfikacji na sezon '13 ?
Przypominam o zakresie rozmiarów 185do205/55do65/R15
Czyżby Markgumy były jedyną alternatywą ?
Ogólnie masakra bo w rozmiarach zbliżonych do fabrycznych nie ma niczego sensownego Federal FZ i RSR tylko 205/50 (czyli nie przejdzie bo min 55).
W 205/60/15 jest np Yokohama A048 R ale trzeba szukać i cena pewnie kosmos...
Slicki Markgum i inne nalewki odpadają (brak homologacji drogowej).
Z nalewek ostatnio dość dobrze piszą o Profil XR-01 - tutaj spory wątek na ich temat:
http://www.racingforum.pl/Profil-XR-01-t89116.html
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Oryginalne felgi 924 ( na 4 śruby ) |
kiler
Użytkownik
Postów: 281
Miejscowość: (wil)Kołaków
Data rejestracji: 14.02.13 |
Dodane dnia 05-04-2013 18:49 |
|
|
Pozwolę sobie sprostować jedną informację - Markgumy mają homologację drogową E-20.
http://www.markgum.com.pl/pl/katalog/opona-20550-r15-colway-n-rally.html?search=product&group%5B3%5D=&group%5B4%5D=&group%5B5%5D=45&search_button=Szukaj
Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe - Juan Manuel Fangio
https://www.facebook.com/BWNengineering |
|