Autor |
RE: odnośnie amorów |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 14-10-2008 09:46 |
|
|
Dobierać sprężyny ? Opcje masz takie - standardowe, używki od 944 i te obniżające nie wiadomo czy sztywne czy miękkie. Krótko mówiąc masz mały wybór... No chyba, że coś z USA da się ściągnąć z dokładnym opisem - są opisane ile lbs (funtów?) potrzeba żeby sprężyna ugięła się o ileś tam.
Są oczywiście w PL firmy robiące sprężyny na zamówienie ale nie polecam bo nie wierzę w polski przemysł :]
Gdybyś miał regulowane Koni to sprawa ci się rozwiązuje bo sobie ustawisz siłę tłumienia amortyzatora do sprężyn które będziesz miał.
Aa i jeszcze jedna rzecz - czy w tym aucie są stabilizatory w ogóle ? Bo stabilizator też trochę usztywnia zawieszenie. Jeśli nie to może by się dało założyć i zostawić sprężyny w spokoju ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Edytowane przez juras dnia 14-10-2008 10:08 |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 14-10-2008 10:12 |
|
|
OK, sprężyny zostają. Teraz pozostaje walka KONI vs B6. NA razie jestem bliżej B6.
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
Abelard
Użytkownik
Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 14-10-2008 12:27 |
|
|
Offtopic: Kurcze ladny masz ten awarat Szeryfie
Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs
968CS 92'
944 84'
924 80'
924 89' składak targa
"Standing in line is easy, finding your way isn't." |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 14-10-2008 18:44 |
|
|
Dzięki - 5 minut obrabiania fotki w podglądzie obrazów MS. Swoją drogą Twój ostatni też mi się podobał ..
Don't Call Me Zombie!!! |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 15-10-2008 11:16 |
|
|
Ja zdecydowanie polecam żółte KONI. Dopóki ich nie założyłem wydawało mi się że mam z przodu przyzwoite amortyzatory. Po zmianie - PRZEPAŚĆ! Błyskawiczna reakcja na ruchy kierownicą, pewny, stabilny przód. I pomimo że jeżdżę na skręconych 0,5 obrotu od max. twardości komfort w ogóle nie ucierpiał (S2 jest np o wiele bardziej komfortowa niż Almera którą jeżdżę na codzień).
Komplet można kupić za ok. 1700-1800 zł. Jeśli ktoś ma dobre dojścia (kupując np na warsztat), można pewnie jeszcze trochę urwać. I zachęcam do tego wszystkich - nawet jeśli nie jeżdżą we wszelkiej maści imprezach. Jak dla mnie najlepszy zakup poprawiający właściwości jezdne.
Oczywiście Porsche bez wspomnianych wyżej stabilizatorów też nie wypada mieć. Gdyby ktoś szukał mam jeszcze jedną sztukę 16-tki (standardowy wymiar w S2 i 968) na tył. |
|
Autor |
RE: [S] Koni żółte wkład amortyzatora przód x2 |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 15-01-2009 21:41 |
|
|
Jak kogoś interesuje to mam na 99% do sprzedania nieużywane (0km przebiegu, bez montażu w samochodzie - tylko przymiarka do kolumny czy wszystko OK). Czekam na oferty rozsądne. Jest jedna osoba która teraz negocjuje kupno, jeżeli się wycofa to oferta otwarta dla wszystkich. Przepraszam za zagmatwanie sprawy ale rzadko mam możliwość odwiedzania forum więc piszę co i jak. W ciągu kilku dni wszystko się okaże...
Siem
browar
eS
Edytowane przez browar dnia 15-01-2009 21:43 |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 15-01-2009 22:14 |
|
|
browar oproznij skrzynke
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 15-01-2009 23:10 |
|
|
A co takiego sprzedajesz?
Rozumiem, że amorki, ale jakie?
Koni żółte do 924? Wszystkie czy tylko przód?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 15-01-2009 23:36 |
|
|
Na sprzedaż będą ewentualnie tył. Tak jak w temacie odpowiedzi.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 01-02-2009 13:34 |
|
|
Przednie McPhersony Sachsa używane z 944_2 (nowa decha) w dobrym stanie, do rzeźby pod KONI 8641-1414SPORT w dobrej cenie chętnie przygarnę
Trzeba w końcu rozpocząć przygotowania do nowego sezonu
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 01-02-2009 22:40 |
|
|
Mam na sprzedaz komplet przedniego zawieszenia do 924/944 1 serii. Obnizone, utwardzone, na sportowych progresywnych sprezynach z amortyzatorami w komplecie. Rewelacyjne prowadzenie. Chce ktos lyknac? Mialem sobie zostawic ale przywracanie silnika do zycia pochlania wiecej srodkow niz pierwotnie zakladalem... |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
Wedzol
Użytkownik
Postów: 41
Miejscowość:
Data rejestracji: 21.03.08 |
Dodane dnia 03-02-2009 11:34 |
|
|
michal928 napisał/a:
Mam na sprzedaz komplet przedniego zawieszenia do 924/944 1 serii. Obnizone, utwardzone, na sportowych progresywnych sprezynach z amortyzatorami w komplecie. Rewelacyjne prowadzenie. Chce ktos lyknac? Mialem sobie zostawic ale przywracanie silnika do zycia pochlania wiecej srodkow niz pierwotnie zakladalem...
A ile byś chciał za ten komplet i jakie amory tam są? |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 04-08-2011 22:25 |
|
|
Muszę w swoim wymienić amory z przodu. Mają już tak duże luzy na dławicach, że auto lata po koleinach jak szalone.
W tej chwili mam zamontowane oryginały Sachsa nr 944.343.032.17 (prawy) i 944.343.031.17 (lewy). Są to amory z niewymiennym wkładem. Ogólnie ciężko je dostać, a jeśli są to trochę kosztują.
Teraz moje pytanie:
Czy jest możliwość zamontowania kolumny z wymiennym wkładem? Czy mocowanie kolumny jest takie samo?
Wtedy musiałbym kupić używaną kolumnę i nowe wkłady, a tych trochę jest u Tomka.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 04-08-2011 22:53 |
|
|
Jak najbardziej tak. Do wkładów KONI jest instrukcja jak rozciąć używaną kolumnę, żeby wsadzić do niej wkład.
Oryginalne mocowania kolumny są nieruszane - wszystko po operacji jest plug&play
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
Tomek
Użytkownik
Postów: 559
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 04-08-2011 22:58 |
|
|
Tylko mały problem - Koni na przód i tył (Andrew) będą dostępne w Koni na koniec września/początek października.
Tomek
TRANSAXLE - nowe części do Porsche
www.transaxle.pl |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 04-08-2011 23:14 |
|
|
Ile mogą być warte mc-persony z sprężynami obniżającymi i regulowanymi koni? bo się zastanawiam czy nie sprzedać ich z anglika... chociaż kusi żeby wrzucić do zielonego i chociaż przód na początek możnaby regulować.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 04-08-2011 23:24 |
|
|
Nic się nie da załatwić wcześniej??
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 04-08-2011 23:57 |
|
|
Misiek, zostaw sobie do Turbo. Potem będziesz żałował.
Andrew, też słyszałem że terminy straszne są...
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
Andrew
Użytkownik
Postów: 1464
Miejscowość: Niegowonice, woj. śląskie, blisko Łazy
Data rejestracji: 30.10.09 |
Dodane dnia 27-11-2011 20:07 |
|
|
Na Koni Sport, jestem już przekonany; kończę zbierać kasę i w listopadzie powinny już być.
Mam tylko pytanko odnośnie łożysk McPersona. Jak stwierdzić, czy są OK? Czy powinny mieć jakiś luz?
A jeśli kupić to gdzie, i za ile? bo nie mogę ich znaleźć.
Andrew
924S US '87 2.5 M44.07
944 '88 LY7U
Był Boxster '97 2.5 M96.20 L92U
Był 944 '88 2.7 M44.11 LY7U M220 |
|
Autor |
RE: odnośnie amorów |
drwal
Administrator
Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06 |
Dodane dnia 27-11-2011 20:38 |
|
|
mam tył czerwone koni na sprzedaz i całą zawiechę i hamulce z 1serii 944, idealny p&p do 924 lub do garba
Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87 |
|