Autor |
Marlboro,Gulf,Martini |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 14-06-2015 18:06 |
|
|
Cześć wszystkim
Razem z bratem i kumplem jeździmy po torach i od zawsze rywalizujemy a że autko każdy ma inne to od kilku już lat myślimy o jednakowych sprzętach .Do tej pory nie udawało się wypracować kompromisu w kwestii wyboru auta,przedni napęd odpadał i wybór był mocno ograniczony.....do momentu jak nie przejechałem się S2 Mikołaja .
Decyzja zapadła ,kupujemy i modyfikujemy tylko niezbędne elementy.
Jedno autko już jest
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/62898321a361.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ad0d62e44749.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/779ae0e32f13.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f72f854a855c.jpg[/img]
Tak ma wyglądać pod koniec roku
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ec7dbf4a6bee.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3e60e86aa291.jpg[/img]
Edytowane przez Adi_rallye dnia 30-11-2015 09:17 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 14-06-2015 18:11 |
|
|
Przeczytałem tematy wydmuszek Pitersona i Lamera jest tam masa informacji z których chętnie skorzystam ale na teraz potrzebuję odpowiedzi na dwa pytania,
1.Cholernie smierdzi w aucie spalinami jak tylko otworze okno czy dach,przy zamkniętych szybach jest ok,wydech nie jest dziurawy
2.Na postoju cały czas leci ciepłe powietrze do wnętrza mimo iż temp. i dmuchawa są na 0
Z góry dzięki za pomoc.
Adi |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
browar
Użytkownik
Postów: 778
Miejscowość:
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 14-06-2015 19:30 |
|
|
Trzeba sprawdzić szczelność tylnej klapy i tylnych lamp. Dmuchawa zawsze działa nawet na 0. Sprawdzić trzeba sterowanie temperaturą może jakieś podciśnienie jest nie tak.
Siem
browar
eS |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
DaGrz
Użytkownik
Postów: 310
Miejscowość: Wolsztyn / Poznań
Data rejestracji: 02.04.12 |
Dodane dnia 14-06-2015 19:32 |
|
|
Co do pierwszego pytania, to temat często się pojawia. Winne prawdopodobnie sa nieszczelnosci. Sprawdz przede wszystkim uszczelki klapy, oraz swiateł tylnich.
U mnie dużo pomogło użycie suchego silikonu na wszystkie uszczelki.
M44/05 - Europe, manual. 84"
M44/41 - Europe, manual. 91" |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 14-06-2015 19:36 |
|
|
Jak zrobicie Jagera to będzie kosa, powodzenia
Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3
Garaż:
982C - MY18 718 Cayman |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 14-06-2015 19:55 |
|
|
Troche za ladny egzemplarz na jakiekolwiek przerobki...mi by bylo go szkoda.
Odnosnie dmuchania cieplym powietrzem to zawor nagrzewnicy - mialem to w 924S (u innych np.spadaly linki stymze ty napewno nie masz go na linkach).
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 14-06-2015 20:24 |
|
|
Ciepłe powietrze - na 99% połamał się plastikowy element przy cięgnach. Zajrzyj od spodu pod deskę to zobaczysz. Jeden z tych widocznych na zdjęciu, które "trzymają" cięgna. W moim 944 było dokładnie to samo.
http://www.944online.com/images/products/forum/P4050010.gif
Co do smrodu - wymienić uszczelkę klapy na taką "od Lublina", wyregulować zamki klapy. Wymienić gumę pod mieszkiem zmiany biegów.
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations
Edytowane przez wit007 dnia 14-06-2015 20:26 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 14-06-2015 22:05 |
|
|
Gratulacje dla obu stron transakcji! Wiele frajdy z udanego nabytku!
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-06-2015 22:13 |
|
|
No nie, nie wierzę...
A tak chciałem uchronić go przed przerobieniem na wydmuchę...
Ech, smutny to dla mnie dzień.
Tak mało tych aut dobrze zachowanych w oryginalnym stanie - lepiej było ściągnąć jakiegoś anglika i przerabiać.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 14-06-2015 22:35 |
|
|
Gratulacje, ładne auto. Zastanów się jeszcze raz, czy chcesz go przerabiać.
Ten wariant malowania wg mnie lepiej wygląda:
https://www.youtube.com/watch?v=_FsehvDSXeY
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
Dlugi
Użytkownik
Postów: 3407
Miejscowość: Lublin i okolice.
Data rejestracji: 05.02.06 |
Dodane dnia 15-06-2015 01:01 |
|
|
Witam,
Nie zgadzam się!
Pozdrawiam
Porsche & ? |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
Olo924
Użytkownik
Postów: 4772
Miejscowość: Kraków / Warszawa
Data rejestracji: 04.02.06 |
Dodane dnia 15-06-2015 06:36 |
|
|
To jest piękne oryginalne auto ... szkoda go przerabiać na wydmuchę.
Coraz mniej tych samochodów w tak pięknym stanie zostało zachowanych - trzymać jako oryginał - TAK, przerabiać - NIE!!!!
poprostu szkoda !!!!!!
wstaw do garażu, zabieraj czasami na tor, żeby przewietrzyć ale nie przerabiaj
924 '78
944 '83
Każdy kilometr przejechany nie Transaxlem, to stracony kilometr.
Jeder Kilometer ohne Transe ist ein verlorener Kilometer ... |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 15-06-2015 07:46 |
|
|
Dzięki za wszystkie odpowiedzi odnośnie awarii ,zaraz lecę do sklepu po nową uszczelkę.
Co do wydmuchy to wyraźnie napisałem że TYLKO NIEZBĘDNE MODYFIKACJE a jogi jako oklejenie
Uwielbiam klasyczne samochody i serce pękło by mi jakbym miał tam klatkę włożyć ,jednak tak się po torze jeździć nie da a lista wstępnych modyfikacji wygląda następująco:
1.poliuterany ,przód i tył
2.amortyzatory tył z regulacją twardości
3.drążki 30-31
4.rozpurka dolna wraz z poduszkami silnika
5.fotele sparco lub bimarco + pasy
6.łożysko (wyje)
7.szyba (uszczelka)
8.ogrzewanie naprawa
9.skrzynia naprawa (piątka wyje)
10. kierownica OMP
11.rollbar skręcany (???)
12.stalowe przewody i racing płyn
Raczej nie wygląda to na wydmuchę
Jakieś wskazówki odnośnie modyfikacji i ew. części na sprzedaż mile widziane
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2b73237e5c18.jpg[/img]
[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e2420417f8b3.jpg[/img] |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 15-06-2015 07:55 |
|
|
Takie auto na wydmuchę? - NIE!
Ładnych S2 zostało w polsce już niewiele... A tak - na poczatek pierdoły, zawias i rollbar pod który i tak trzeba wspawać w bude płytki a póżniej wybebeszenie, laminaty itp... Zawsze zaczyna sie niewinnie.
Jestem zdecydowanie na nie. Kupcie prosze jakiegoś trupka - w razie zaliczenia głupiej bandy nie bedzie go szkoda.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 15-06-2015 10:02 |
|
|
Ok,tak się mówi ale znajdźcie mi 944S2 ze zdrowa blacha , sprawnym silnikiem ,szperą i M030 do sportu jeszcze z niską cenę......takich aut już nie ma !!!!!
Chyba że ktoś ma to kupię 2 sztuki |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
seler2
Użytkownik
Postów: 1352
Miejscowość:
Data rejestracji: 19.02.13 |
Dodane dnia 15-06-2015 10:16 |
|
|
I dlatego że nie ma, zwłaszcza w oryginalnym stanie to szkoda auta na tor. Mobile.de mówi w którą stronę idą ceny tych samochodów.
Kupić anglika s2, budę '87r, szczepić i można szaleć do woli.
Teraz się cieszę żeśmy się nie dogadali, chyba by mi serducho pękło
było 944 S2
jest
e91 2.0d@220KM
f11 3.0d
k260
924s |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
Szarak Maryjusz
Użytkownik
Postów: 1708
Miejscowość: Coruscant
Data rejestracji: 15.05.12 |
Dodane dnia 15-06-2015 10:38 |
|
|
Amory, zawias, hamulce to dla takiego auta w sumie na +, ale nie spawaj nic. Na kolankach
prosimy. U siebie też bawię się z "utorowionym" zawiasem, ale ogólnie auto zostaje ori. I bez tych rozpórek będzie zamiatało, jak odpowiednio jeździsz. Porządne staby do tego i to jest czysty profit, tendencja wzrostowa dla ceny, duch i chwała
Porsche 924 2.0 Szarak
Nie przestaliśmy się bawić, gdy staliśmy się starzy.
Stajemy się starzy, bo przestajemy się bawić. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
Adi_rallye
Użytkownik
Postów: 282
Miejscowość: Będzin
Data rejestracji: 08.04.15 |
Dodane dnia 15-06-2015 11:01 |
|
|
Widziałem masę "pięknych" klasyków które w mojej opinii były ulepami a coraz więcej jest klasycznych aut przygotowanych do sportu w klasykach i są przepięknie zadbane,czyściutkie i pachnące .....to jest moja droga i mój cel.
Weźmy np.auto BT czyli 964 w manualu C2 ,jest nadal ślicznym klasykiem mimo iż jest z roll barem i przygotowane odpowiednio . |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 15-06-2015 11:07 |
|
|
I kolejne oryginalne S2 idzie na żyletki. Prawda jest taka, jak Michał napisał - zawsze zaczyna się niewinnie, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Poza tym praktycznie wszystkie auta w sporcie prędzej czy później mają jakiegoś choćby drobnego dzwona. Bez sensu marnować na to auto, które jest rodzynkiem i bardzo opłacalną inwestycją jako oryginał.
Ten egzemplarz zdecydowanie zbyt ładny na sport. Możesz go sprzedać z zyskiem póki jest oryginalny i to Ci polecam. do sportu był i chyba wciąż jest na sprzedaż szara s2 po ti01, która nota bene też została zbudowana na zbyt ładnym egzemplarzu, albo moja s2 która była dostępna w sporo mniejszych pieniądzach i pewnie spokojnie byś wciąż ją mógł kupić od aktualnego właściciela..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało..
Edytowane przez Jarzyna dnia 15-06-2015 11:10 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Jagermeister |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 15-06-2015 11:58 |
|
|
IMHO (powtarzam się - który to już raz) albo oryginał i ew drobne modyfikacje (które już są zrobione) albo idziemy na całość i robimy rasową wyścigówkę - od podstaw.
W tej zabawie nie ma półśrodków.
Szybko okaże się, że przeróbki za małe, nie będziesz zadowolony i zacznie się odchudzanie, wzmacnianie itp.
Ale ostateczna decyzja i tak jest Twoja - to Twoje auto i zrobisz z nim co chcesz.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|