Autor |
968 Turbo Look |
jurek968
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.06.09 |
Dodane dnia 12-06-2014 21:14 |
|
|
Po ostatniej kraksie auto zosytało odbudowane ,i przy okazji poddane stylizacji na osławione 968 Turbo...
Dostarczycielem części był Tomek , który aktualnie jest na finiszu tworzenia repliki 968 Turbo.
Fotki dadzą przedsmak tego co zobaczymy w wydaniu Tomka....
Przyznam ,że na żywo auto robi jeszcze lepsze wrażenie i ząłuję że nie domówiłem kilku elementów ,aż żal będzie się ścigać
jurek968 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 968 Turbo Look |
jurek968
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.06.09 |
Dodane dnia 12-06-2014 21:15 |
|
|
kolejne
jurek968 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez jurek968 dnia 12-06-2014 21:48 |
|
Autor |
RE: 968 Turbo Look |
jurek968
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.06.09 |
Dodane dnia 12-06-2014 21:17 |
|
|
i kolejne
jurek968 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez jurek968 dnia 12-06-2014 21:52 |
|
Autor |
RE: 968 Turbo Look |
jurek968
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.06.09 |
Dodane dnia 12-06-2014 21:18 |
|
|
Hmm... nie można dodać kolejnych zdjęć?Razem mają mieć 390 kb??
jurek968 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 968 Turbo Look |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 12-06-2014 21:50 |
|
|
Jurek uzyles polskich znakow i znakow specjalnych, zedytuj posty dodajac zdecia inaczej je nazywajac.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 968 Turbo Look |
Cember666
Użytkownik
Postów: 618
Miejscowość: Wrocław / czasem Wałbrzych
Data rejestracji: 17.05.14 |
Dodane dnia 12-06-2014 21:53 |
|
|
Albo wrzuć gdziekolwiek i daj linki |
|
Autor |
RE: 968 Turbo Look |
jurek968
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.06.09 |
Dodane dnia 12-06-2014 21:53 |
|
|
Ok , już wiem
jurek968 dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: 968 Turbo Look |
michal951
Użytkownik
Postów: 907
Miejscowość: Szczecin
Data rejestracji: 03.12.11 |
Dodane dnia 12-06-2014 22:31 |
|
|
Dobrze ze już wszystko cacy!
Pzdr
out
924,944,944(3.0 vario),968,993
In
951 |
|
Autor |
RE: 968 Turbo Look |
tona
Użytkownik
Postów: 1556
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-06-2014 08:37 |
|
|
Tak, i po diabła moja wielka kombinacja skoro mozna zrobic 'szast prast' i auto wyglada jak milion $. Super teraz czekam na Twoje spostrzezenia areodynamiczne z nowym ospojlerowaniem.
924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS- |
|
Autor |
RE: 968 Turbo Look |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 13-06-2014 12:13 |
|
|
Wszystko super, ale zapomniałeś o tym pięknym powiększonym wlocie między rejestracją a maską
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: 968 Turbo Look |
jurek968
Użytkownik
Postów: 58
Miejscowość:
Data rejestracji: 24.06.09 |
Dodane dnia 13-06-2014 15:11 |
|
|
No fakt , ale to przyszłość ..Tona przeciera szlak.//
Wydaje mi się ,że gdyby wyszło z 1000 sztuk 968 Turbo , to byłoby to jedno z najbardziej poszukiwanych aut na świecie.
Właściwie to jedyną wadą 968 jest słaby ( chyba niezbyt udany) silnik.
Natmoiast wygląd jak na auto sprzed 25 lat jest świetny,wystarczy popatrzyć na następców a wystarczyłby lifting , zresztą ładne 944 jest też niesamowite jeśłi patrzyć na jego wiek.
Co do aerodynamiki to seryjne 968 ma podobno siłę unoszenia przy 200 km/h równą "0= Cx ok 0,32 ..współczesne auta to muszą się posiłkować aktywną aerodynamiką aby to osiągnąć
Z tym spojlerami wynika z tego przy 200 powinno być auto nawet lekko dociskane do nawierzchni. |
|