924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 3 z 3 < 1 2 3
Autor RE: Znalezione pod maską...
Adam
Użytkownik



Postów: 200
Miejscowość: Olsztyn
Data rejestracji: 02.06.07
Dodane dnia 13-05-2009 13:32
Wydaje mi się że mam standardowy rozdzielacz, w tamtym roku kupiłem standardową kopułkę i palec... (Fotki wieczorem zrobię bo siedzę teraz w robocie)
Co do wysokich obrotów to chyba faktycznie jest przymulony, aczkolwiek sporadycznie przekraczam 4 tys brotów i nie mam analogicznego porównania, więc trudno mi teraz określić...

Moje auto było przeznaczone na rynek Szwajcarski, może w tamtych czasach były jakieś ograniczenia mocy, normy emisjismiley;
Ponoć Szwajcarzy są czuli na punkcie ochrony środowiska...


...
---924 LeMans
3261717.jestem.na.facebook Można.mni.znaleźć.na.facebook
Autor RE: Znalezione pod maską...
Misiek
Użytkownik



Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07
Dodane dnia 13-05-2009 14:55
Palec i kopułka są takie same dla każdego 924 i 924 Turbo smiley różni się za to sam rozdzielacz - może mieć na boku gniazdo na kable lub nie. Stosowano także moduł kontroli zapłonu - taka prostokątna skrzyneczka za lewym reflektorem z 6-cioma stykami. W 924T S2 był jeszcze komputer ale zapłon tam był 100% elektronicznie sterowany - z czujnikiem na kole zamachowym. Nie jestem pewny czy po 81r zapłon nie był kontrolowany modułem (ten za reflektorem) - ale dalej całość była mechaniczna...



było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(

924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części

Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli
7884203 www.mauser98k.internetdsl.pl
Autor RE: Znalezione pod maską...
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 13-05-2009 20:12
Adam napisał/a:
Co do wysokich obrotów to chyba faktycznie jest przymulony, aczkolwiek sporadycznie przekraczam 4 tys obrotów...


Nawet się do tego nie przyznawaj na tym forum!!!

Każde auto musi od czasu do czasu popracować w pełnym zakresie prędkości obrotowych a co dopiero sportowy wóz marki Porsche który posiadasz!

Tak więc następnym razem dociągnij kilka razy do min 6000 rpm - to naprawdę nie szkodzi silnikowi! I ile frajdy!
Autor RE: Znalezione pod maską...
kuzik
Użytkownik

Postów: 321
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 21.05.07
Dodane dnia 13-05-2009 23:37
miałem takie ustrojstwo w swoim złotym. Była to wersja europejska na Szwajcarię, więc ekologiczne przeznaczenie wydaje się możliwe.
Autor RE: Znalezione pod maską...
Adam
Użytkownik



Postów: 200
Miejscowość: Olsztyn
Data rejestracji: 02.06.07
Dodane dnia 14-05-2009 08:07
piterson

Heh czasami przycisnę, ale biorąc pod uwagę fakt, że w tamtym roku przejechałem niecałe 2000km a w tym już 20km to wychodzi że "czasami"... Ostanio jakoś nie mam okazji pojeździć smiley

kuzik
miałem takie ustrojstwo w swoim złotym. Była to wersja europejska na Szwajcarię, więc ekologiczne przeznaczenie wydaje się możliwe.

a pamiętasz może, czy miałeś ten przewód podciśnieniowy do aparatu zapłonowego?


...
---924 LeMans
3261717.jestem.na.facebook Można.mni.znaleźć.na.facebook
Autor RE: Znalezione pod maską...
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 14-05-2009 10:11
Podciśnienie działa tylko przez chwilę w momencie depnięcia pedału więc bez podciśnienia auto by nie miało takiego "zrywu" moim zdaniem ale potem już by szło normalnie...

Chyba, że rzeczywiście w tej wersji jakoś inaczej to rozwiązali.




2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Strona 3 z 3 < 1 2 3