Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 08-05-2012 21:07 |
|
|
Gdzie to dają taką pracę że człowieka stać na tyle kompletów felg z oponkami...?? Ja nie mogę uzbierać na zwykłe nowe opony co dopiero komplet felg, a w pracy siedzę tyle że nie ma czasu nic w domu porobić.
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 08-05-2012 22:15 |
|
|
felgi kupić nie problem. Ceny są relatywnie niskie. Kpl. 16 dostaniesz w cenie 2 dobrych opon
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 08-05-2012 22:55 |
|
|
Ostatnio wydałem 300zł na komplet prawie nowych opon do golfa do prosiaka tez w sumie by weszły bo to 15... ale felgi jakieś pasujące do 931 muszę kiedyś znaleźć...
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 08-05-2012 23:20 |
|
|
Jak wejdziesz w rejon opon/kół 16" to zmienisz zdanie
300 za kpl. używek to cena OK jak na zestaw do Golfa. Ale wątpię czy równie dobrze spisałyby się w aucie 3x mocniejszym
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 09-05-2012 08:13 |
|
|
Piotrek te telefony to 15stki 7j et 23 ?
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-05-2012 01:40 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
Piotrek te telefony to 15stki 7j et 23 ?
16-tki 1986 turbo. Jak dla mnie ładniejsze od FUCHS.
Dziś maszyna ruszyła. Zrobiliśmy mały eksperyment żeby zejść jak najniżej na gwintach. Oto efekty:
LOWRIDER 944
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-05-2012 01:48 |
|
|
Nie mogłem przepuścić okazji i zrobiłem w tym setupie jakieś 10 km. Na gładkim asfalcie coś nieprawdopodobnego - totalny brak przechyłów i auto jak po sznurku. Dawno nie miałem takiego banana - normalnie jak dziecko
Na gorszej nawierzchni oczywiście masakra - kilka razy wzbiłem się w powietrze, kilka razy przeszorałem czymś po asfalcie (chyba wydech - przynajmniej mam taką nadzieję ).
Jutro auto idzie po kilka cm w górę i na geometrię.
Jeszcze fotka "plenerowa"
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 10-05-2012 01:54 |
|
|
wow. kiedy rozmaiwalismy przez telefon pare godzin temu, choc wynikalo to z Twojego opisu, to nie sadzilem ze to poszlo az tak nisko.... nowy setup na poznan? DD
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 10-05-2012 02:36 |
|
|
WOW Robi wrażenie... niziuteńko się zrobiło. Ile tam masz cm prześwitu?
Na polskich drogach to pewnie ujechałbyś może ze 100km i potem by coś od spodu odpadło albo coś Tak apropos... jeździsz bez maski żeby zbić z wagi?
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jakim cudem auto jest w stanie skręcać przy takim obniżeniu? zawsze mi się wydawało, że będzie ryło oponą po przednim nadkolu. Tył to wiadomo, ale przy takim obniżeniu auto musi być naprawdę "na twardo"
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 10-05-2012 10:00 |
|
|
przy takim setupie jest problem jak się złapie gumę, nie ma szans na wstawienie podnośnika pod auto
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 10-05-2012 11:14 |
|
|
A ja zapytam - czy to miało w ogóle sens ? Co zyskasz na tych kolejnych kilku cm ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 10-05-2012 11:32 |
|
|
juras napisał/a:
A ja zapytam - czy to miało w ogóle sens ? Co zyskasz na tych kolejnych kilku cm ?
To było zrobione tylko na próbę - z tym ustawieniem nie da się jeździć Oczywiście o wjechaniu na lawetę też mowy nie ma! Przejazd próbny czyli bez maski, bez dokumentów itp
Pisałem wyraźnie ze dziś auto idzie w górę (ok 3-4 cm).
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 16-06-2012 20:20 |
|
|
Auto po pierwszej imprezie sezonu a przed drugą więc może kilka słów.
Wreszcie jestem zadowolony z zawieszenia - nowe camber plates i nowy zestaw sprężyn zdecydowanie poprawiły zachowanie auta. Do pełni szczęścia brakuje jeszcze poprawienia kilku rzeczy z których najważniejsze to zmniejszenie pochylenia kół z tyłu (3 stopnie ), korekcja wysokości na wagach itp. W międzyczasie domówiłem jeszcze stabilizator 30 (a właściwie 28) mm. Wstyd się przyznać ale dopiero niedawno sam dowiedziałem się jak reguluje się tylne amortyzatory (wielokrotnie pisane maile do firmy w USA pozostały bez odpowiedzi...). Link poniżej (ja mam serię 30):
http://www.koni.com/193.html
O testowanych w Kielcach Markgumach (specjalnie nie piszę "oponach" bo to gó@$%# nic wspólnego z oponą nie ma) w tym wątku nie będę się wypowiadał - opinię moją znacie... Tak więc nadal jestem w kropce jeśli chodzi o opony (ale wici już rozpuszczone więc może wreszcie uda się stosunkowo prędko zakupić dwa komplety porządnego ogumienia).
Z większych rzeczy wreszcie udało się położyć całą instalację ABS - a problemów było więcej niż trochę (brak otworów, mocowań itp). Niestety ABS nie działa tak jak powinien ale pewien powszechnie znany PorschePanaMagik obiecał zająć się diagnozą problemu.
Udało się jeszcze poprawić kilka różnych drobiazgów - niedziałający czujnik ciśnienia oleju okazał się być.... przetartym kablem ( ), założyliśmy wreszcie nawiew na tarcze z przodu (standardowy z S2).
W trakcie jazd treningowych w gorących Kielcach (wolne próby jechane pełnym ogniem + postoje w kolejkach do startu) ujawniły jeszcze dwa problemy.
Pierwszy to dość mocno nagrzewający się silnik (druga biała kreska lub ciut powyżej). Problem tkwi zapewne albo w wysłużonej dwudziestokilkuletniej chłodnicy albo w słabo działającym wiatraku. Chętnie założyłbym nową chłodnicę ale biorąc pod uwagę plany na przyszłość pasowałoby założyć coś znacznie bardziej wydajnego i większego a to będzie wymagało przeróbek blacharskich. Można byłoby również zastosować podwójny wentylator - niestety ten który mam w domu od turbo nie pasuje ponieważ chłodnica w turbo jest dłuższa o kilka cm. Korci natomiast zastosowanie jakiegoś nowoczesnego lekkiego i wydajnego wentylatora (jak wiadomo nasze są masywne i ciężkie nie mówiąc już o podwójnych klocach).
Drugi to szalejące po rozgrzaniu wolne obroty (utrzymujące się w okolicach 2000 rpm) - podejrzewam w pierwszej kolejności przycinający się silnik krokowy.
Poza tym ogołocony z balansów silni oraz skrzynia z torsenem z Audi sprawują się jak do tej pory wzorowo.
Jak zwykle na koniec lista rzeczy do zrobienia:
- wymiana pompy sprzęgła
- sprawdzenie działania i ew podmiana wentylatora chłodnicy (w garażu jest zapasowy)
- montaż klapy z poliwęglanu (nie taki prosty ponieważ z tego co mówił Michał zwykłe kleje do szyb kompletnie się nie sprawdzają)
- uruchomienie ABS.
- dalszy tuning zawieszenia (opisany wyżej)
- największy dylemat co ze sprzęgłem - z jednej strony trochę irytuje i chciałoby się rozebrać i założyć np spiek ale z drugiej strony do końca sezonu jeszcze tylko kilka imprez i w przyszłym sezonie inny silnik i inne sprzęgło... Ech, pewnie rozsądek zwycięży
Poniżej jeszcze fotka poglądowa z Kielc. Wreszcie na telefonach - niestety tylko na tylnej osi i tylko 7J z oponą 205. W dodatku do montażu musieliśmy wyjąć dystanse więc nie jest to niestety metoda na szybki pit-stop...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez piterson dnia 16-06-2012 20:23 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 31-07-2012 23:27 |
|
|
Kolejny update a właściwie lista rzeczy zrobionych:
Wygląda że wreszcie udało się skompletować zawieszenie - są już docelowe stabilizatory (30+19mm), KONI Racing, jak na mój gust dobrze dobrane sprężyny (no, może z tyłu trochę lepiej spisywałaby się 800-tka ). Zawieszenie zostało ustawione na wagach (i okazało się że wyjściowo wcale nie było tak źle). Jedyny problem na chwilę obecną to zbyt duże pochylenie tylnych kół - ale czuję że popracujemy nad tym dopiero w zimie.
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 31-07-2012 23:52 |
|
|
Udało się jeszcze:
- naprawić ABS. Przyczyna dysfunkcji była tak banalna że aż wstyd się przyznać. Michał przekopał calusieńką instalację a na koniec okazało się że przewody hamulcowe na wyjściu z pompy są zamienione miejscami (L-R). Wreszcie w niebyt odeszły problemy z płonącymi oponami...
- poprawić tylne zaciski. Słowo wyjaśnienia - okazało się że są założone w kierunku "odwrotnym", co wyczaił Michał. Co więcej wyglądało na to że taka konfiguracja (odpowietrzniki) była fabrycznie, co może wskazywać że zaciski z tyłu pochodzą od jakiegoś innego auta No cóż, trzeba będzie pomierzyć tłoczki i wszystko będzie jasne... Na tył trafią też nowe klocki ponieważ przez ex-problemy z nadmiernym blokowaniem tylnych kół założyliśmy jakieś "no-name". Teraz z działającym ABS'em można znów eksperymentować.
- zmienić pompę sprzęgła (stara zaczęła puszczać strużkę w kierunku pedałów
- podmienić pojedynczy wentylator chłodnicy - niestety nadal dmucha rachitycznie
- założyć tylną klapę z poliwęglanu. W Kielcach dostałem od Michała Śliwki prototyp ale wyglądał na tyle zachęcająco że postanowiliśmy go założyć. No i wygląda świetnie (o niebo lepiej niż poprzednia pleksi). Poniżej fotka z przymiarki - ależ "biednie" wygląda 944 bez spojlera...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-08-2012 00:18 |
|
|
Na koniec jeszcze standardowo lista rzeczy do zrobienia:
- boczki drzwi które czekają na to już od ok 3lat - materiał już zakupiony (spieniony PVC).
- sprzęgło - mam już dość ślizgającego się sprzęgła wiec wyciągamy silnik i wysyłamy komplet do Radzikowskiego na małe co-nieco.
- zmierzenie kompresji i wizyta na hamowni Tym bardziej że zakupiłem na podmianę komplet AFM + DME
Przede mna jeszcze dwie imprezy - klasyka czyli Ułęż i znów Kielce (ale mam nadzieję że już po nowym leśnym odcinku ).
Chciałbym w tym roku jeszcze powalczyć w Poznaniu o jak najlepszy czas. Marzy mi się 1:55-1:54 ale nie wiem czy mi się uda (na slicku szanse byłyby większe). To zapewne ostatni sezon 2.5 N/A więc chciałbym zrobić jakiś dobry rekord na pożegnanie
Na sam koniec wisienka czyli słowo o awarii jaką ostatnio miałem. Wracając z NMnP na kolach w okolicach Miechowa na mojej ulubionej serii zakrętów nagle usłyszałem potężne BUM, auto podskoczyło a ja dostałem zawału. Pierwsze skojarzenie - eksplozja silnika. Ale szybki rzut oka na zegary i wszystko było jasne - ciśnienie oleju jest, silnik pracuje, za to ładowanie 0. Byłem święcie przekonany że odpadł alternator (tym bardziej że przykręcony na dorabianej lekkiej łapie). Jakież było zaskoczenie gdy po zjechaniu na parking stwierdziłem brak koła pasowego alternatora które postanowiło potoczyć się w siną dal. O dziwo śruba była na miejscu. Winną okazała się... przesadna chęć odchudzania wszystkiego co się da Przy likwidacji balansów mocno odchudziliśmy koło pasowe balansów zostawiając jedynie krzyż z miejscami mocowania koła pasowego alternatora. No i tenże krzyż nie wytrzymał. Na szczęście rozrząd nie oberwał... Po podpięciu dodatkowego akumulatora udało się dojechać brakujące 50 km do domu.
Poniżej jeszcze fotka klapy po uzbrojeniu...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
piterson dodał/a następującą grafikę:
|
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 01-08-2012 00:43 |
|
|
Co do odchudzania, czytałem temat ostatnio na racingforum, że odchudzanie kół
pasowych może mieć kiepskie skutki dla panewek (chyba głównych, choć korby też
powinno dostawać w takim razie). Opisywane było ze dostają inne drgania niż te
na które są zaprojektowane. Sprawa była opisywana na przykładzie jakiegoś JDM,
gdzie były jeszcze tłumiki drgań na kółkach, ale zastanawiałem się czy w Porsche
też ma to jakieś znaczenie.
Klapa wygląda super na żywo, ehh, trzeba będzie uzbierać fundusz To jak w końcu
przebiegał montaż. Pisałeś coś o klejach wcześniej.
Szkoda że to już ostatni sezon N/A... jakoś tak się przyzwyczaiłem. Już nie będzie
podpowiedzi w stylu: "tutaj idziesz bez hamowania, pełen ogień cały czas"
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 01-08-2012 09:11 |
|
|
Fajna klapa, ale mam wrażenie że się delikatnie rozpływa/rozchodzi na boki w 1/3 długości od dołu. Czy to tylko złudzenie optyczne czy tak jest faktycznie ?
tak czy siak całkiem fajnie wyszła ta klapa i może nie będzie pękać
Ja też mam mały projekcik na przyszły sezon. Zobaczymy czy się uda.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close
Edytowane przez PIeszczoH dnia 01-08-2012 09:11 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
juras
Użytkownik
Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06 |
Dodane dnia 01-08-2012 09:30 |
|
|
A to drugie zdjęcie na wagach z niższym "LF" to bez kierowcy ?
2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600 |
|
Autor |
RE: Piterson - 944 1986 |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 01-08-2012 18:53 |
|
|
PIeszczoH napisał/a:
Fajna klapa, ale mam wrażenie że się delikatnie rozpływa/rozchodzi na boki w 1/3 długości od dołu. Czy to tylko złudzenie optyczne czy tak jest faktycznie ?
tak czy siak całkiem fajnie wyszła ta klapa i może nie będzie pękać
Ja też mam mały projekcik na przyszły sezon. Zobaczymy czy się uda.
Masz dobre wrażenie - ale na tym zdjęciu szyba była tylko nałożona na ramkę więc trochę odstawała.
Popatrz na zdjęcia ze spojlerami - tam już nic nie odstaje
Juras - dwie różne masy wynikają z tego że wagi są ustawiane razem z kierowcą (czyli dociążają fotel). Jak widać masa pustego to 1029 kg - no ale był zamontowany drugi fotel a w baku było jak na moje warunki sporo paliwa
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|