Logowanie | |
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 14-05-2010 14:45 |
|
|
Pleszczoh, jutro ma być o wiele mniej deszczu w Ułężu niż dziś w Wawie.
Jeżeli nie masz gdzie kręcić śrubkami to zapraszam do mnie. Wiesz jak u mnie
wyglądają garaże i jeżeli to Ci wystarczy to przyjeżdżaj. Jest sucho. Narzędzi nie
mam, więc musisz coś swojego przywieźć. Daj znać na tel jak się zdecydujesz.
A Toyo jak będzie lekko wilgotny asfalt będą miały jeszcze większą przewagę nad
cywilnymi, ale trzeba uważać teraz na drodze - zblokowałem koła na jakiejś dziwnej
łacie asfaltu przed chwilą. Jak będzie lać z kałużami to będzie dopiero ruletka
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
chipis
Użytkownik
Postów: 273
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 21.02.09 |
Dodane dnia 14-05-2010 16:55 |
|
|
z oponami to będzie jutro ruletka ;-)
|
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 14-05-2010 17:00 |
|
|
E tam ruletka, wszyscy już praktycznie mają slicki lub semi
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 14-05-2010 17:38 |
|
|
ciachu napisał/a:
E tam ruletka, wszyscy już praktycznie mają slicki lub semi
Niektórzy kilka kompletów wożą na zawody
A ja dziś przeżyłem chwile grozy. Zachciało mi się trochę umyć pod maską...
No i auto przestało jeździć (słabo się wkręcał na obroty a po włączeniu świateł gasnął)... Przez ostatnie 3 godziny walczyłem z wszelkimi kostkami, kabelkami, nawet znalazłem luźne kable z masą (blacharz zapomniał). Jest lepiej, ale jeszcze nie do końca.(trochę się dławi przy mocnym kręceniu). Kopułka oczywiście sprawdzona.
Mam zamiar do godziny wyjechać (nocuję w Puławach) - jeśli nadal będzie coś nie tak to biorę S2 (klasa ta sama).
Pogoda ma być jutro znośna - teoretycznie zero deszczu. Jakoś w to nie wierzę. |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
ciachu
Administrator
Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 14-05-2010 18:31 |
|
|
Aktualna lista uczestników:
1. Michał Ciachowski (Ciachu)
2. Jacek Piłat (Pilatus)
3. Adam Trenkler (PIeszczoH)
4. Paweł Wójtowicz (Cichy)
5. Jakub Kądziela (Qbak)
6. Jacek Książkiewicz (Vjackmax)
7. Karol Serafiński (Browar)
8. Piotr Paluszek (Piterson)
9. Michał Kuzikowski (kuzik)
10. Mariusz Calik
11. Tomasz Gil (gta77)
12. Jacek Biłobran (Bilek)
13. Igor Farafonow (igor)
14. Piotr Lichniak (chipis)
15. Paweł Różański (locja)
16. Piotr Dąbrowski (pdmobil)
17. Przemysław Drygalski (mr-nemo)
18. Marcin Kwaśnik (kraz)
pozostałe porschaki ew. do uzgodnienia w namiocie.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
Edytowane przez ciachu dnia 14-05-2010 18:31 |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 14-05-2010 21:32 |
|
|
Dzięki Qbak za ofertę niestety dopiero teraz ją przeczytałem.
Wybaczcie, ale mnie jutro z Wami nie będzie.
Bałem się o awarię wysprzęglika ponieważ rok temu w Ułeżu na 2gim przejeździe miałem problemy z wysprzęglaniem, ostatnio zauważyłem że podcieka i chciałem go wymienić i z tą chęcią walczyłem dziś i będę musiał walczyć i jutro.... chociaż mi się już nie chce.... ale trzeba auto zrobić...
szkoda pierwsza impreza, do tego fajna i taki pech...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 14-05-2010 22:17 |
|
|
To może chociaż przyjedź pokibicować, co?
Możesz przejechać próby turystycznie, zrobisz małe testowanie opon
Oczywiście nie nalegam, ale szkoda tracić taką imprezę (nie mówiąc już o punktach).
Turystycznie chyba dasz radę dojechać choćby bez startowania?
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 15-05-2010 00:08 |
|
|
PieszczoH - jedź turystycznie, albo przynajmniej pokibicować...
jakby co dzwoń do mnie - wyjeżdżam o 5, jak będziesz na trasie gdzieś to mogę Cię zabrać..
no właśnie - kolejny raz odbieram auto o 12 w nocy w przeddzień imprezy...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 15-05-2010 00:08 |
|
|
PieszczoH - jedź turystycznie, albo przynajmniej pokibicować...
jakby co dzwoń do mnie - wyjeżdżam o 5, jak będziesz na trasie gdzieś to mogę Cię zabrać.. 515099142
no właśnie - kolejny raz odbieram auto o 12 w nocy w przeddzień imprezy...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 15-05-2010 00:17 |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 15-05-2010 00:08 |
|
|
do tego ten deszcz...
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76 |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 15-05-2010 00:42 |
|
|
dopisać do listy inwestycji na kolejny sezon:
- koce grzewcze do opon
- nacinarki do slików
- kurs na kat C + E i bus serwisowy z lawetą...
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 15-05-2010 07:27 |
|
|
no niestety chłopaki, ale auto muszę złożyć, więc nawet rekreacyjnie mnie nie będzie...
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 16-05-2010 16:30 |
|
|
Mam pytanko. Czy ktoś z 924 startuje seryjnym autem? Tzn głównie chodzi mi o zawieszenie/hamulce 4 śruby i opony nie R888
|
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
Bilek
Użytkownik
Postów: 224
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.06.06 |
Dodane dnia 16-05-2010 16:37 |
|
|
Bluebird napisał/a:
Mam pytanko. Czy ktoś z 924 startuje seryjnym autem? Tzn głównie chodzi mi o zawieszenie/hamulce 4 śruby i opony nie R888
Ja i Kraz (chociaż Kraz ma chyba coś poprzestawiane w zawieszeniu )
Porsche 924 '82 zabytek
Porsche 944 '83 zbytek |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
KRAZ
Użytkownik
Postów: 532
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.05.06 |
Dodane dnia 16-05-2010 17:20 |
|
|
zdjęcia, zdjęcia chcę
. |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 16-05-2010 17:56 |
|
|
Co do modyfikacji to hamulce akurat mamy wszyscy te same. Juha w tym sezonie się
jeszcze nie pojawił a On jako jedyny ze ścigających się regularnie ma zawieszenie na
5 śrub. Ja właściwie oprócz troszkę grubszych stabilizatorów nie mam żadnych
modyfikacji w zawieszeniu. Oczywiście R888, bo na innych sobie nie wyobrażam
jazdy już teraz
Biłek, Kraz - jak Wam się podobała walka z czasem w Ułężu?
Jak dla mnie Ułęż CA w tym roku był świetny, jeździło mi się wyśmienicie. Udało mi
się kręcić dobre czasy, choć nie obyło się bez latania bokiem lub innych mniejszych
błędów. Coś sobie udowodniłem i bardzo się z tego cieszę Będę się powtarzał, ale
znów napiszę że wolałem mniej dłuższych prób. Szkoda że cały sezon będzie pod
znakiem takich właśnie krótszych prób. Natomiast te co były, były fantastycznie
ustawione. W sam raz dla naszych Porsche, co potwierdzają wyniki w cyklu CA.
Fantastyczna organizacja Pucharu 924.pl, choć muszę przyznać że niezbyt długo
w samym namiocie posiedziałem.
Też czekam na zdjęcia
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
Edytowane przez Qbak dnia 16-05-2010 17:57 |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 16-05-2010 18:05 |
|
|
Ja rok temu startowałem seryjnym 924S... seryjny z Koni.
Czy to ma sens... zależy na co liczysz...
jeśli na poprawę umiejętności to tak... jeśli na wyniki to nie...
a uwierz, że w każdym drzemie chęć rywalizacji i w końcu jakoś się na wyniki też obejrzysz... to normalne dla facetów
w tym roku auto już seryjne nie będzie... nie będzie może nie wiadomo jakich zmian jednak stabilizatory z turbo, i jakieś drobniejsze modyfikacje i usprawnienia się pojawią... pojawiają...
Szczerze jeśli mogę coś komuś doradzić... zanim zaczniesz modyfikować auto, załatw sobie felgi i kup toyo. dobra opona więcej daje niż pojedyncza modyfikacja.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
Bilek
Użytkownik
Postów: 224
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 13.06.06 |
Dodane dnia 16-05-2010 20:15 |
|
|
Qbak napisał/a:
Biłek, Kraz - jak Wam się podobała walka z czasem w Ułężu?
Ogólnie rewelacja
Nie mam porównania z ubiegłym rokiem, ale też mi się wydaje, że dłuższe próby byłyby lepsze.
Auto spisało się na medal, poza drobnym spoceniem się amortyzatorów.
Ale nie ma tego złego - muszę kupić nowe, może jakieś... regulowane...
Porsche 924 '82 zabytek
Porsche 944 '83 zbytek |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
igor
Użytkownik
Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06 |
Dodane dnia 17-05-2010 07:39 |
|
|
a ja pozwolę sobie na nieco dłuższą historię.
na początek zaznaczę, że to moja pierwsza impreza CA.
zaczęło się w piątek wieczorem - ok. 20 szybkie zakupy w auchan i marynowanie mięska, potem na 22 byłem w Raszyniu. Paweł przygotował auto, niestety efektu jego prac nie było widać - deszcz, błoto, itd. oprócz tego miałem kilka niewielkich uwag odnośnie uzbrojenia auta, ale to już szczegół.
wróciłem do domu po 24 - czekało na mnie 5 godzin snu. i widocznie to było za mało.. może przemęczenie (ostatnio po 12 godzin siedzę w pracy), może zdenerwowanie (miałem cichą nadzieję, że na Ułęż pojadę obniżonym autem z dobrze ustawioną geometrią), może lekki wkurw (nieprzyjemna sytuacja osobista)... nie wiem. ale było chu...wo
o 5:40 byłem na stacji. jedyny punktualny to był o dziwo Ciachu (zawsze spóźnialski). do 6 dojechali jeszcze Qbak, Biłki, Porsze, Kraz; po drodze złapaliśmy Pilatusów.
w droga minęła całkiem sprawnie, choć wlekliśmy się niesamowicie. na miejscu wspólne rozstawianie namiotu, przygotowywanie infrastruktury, itp.
tymczasem już zjeżdżały się auta.. duża część na lawetach... z połowa z nich to typowe auta KJSowe - klatka, kubły, slicki lub semislicki. duża część to fiaty i polonezy, kilka bardzo ciekawych egzemplarzy (którym żałuję, ale się nie przyjrzałem) no i dumnie reprezentujący się Klub 924.pl... troszkę w alienacji od nas znalezli się Piotr Szafrański i jego syn; szef Automobilklubu Lubelskiego (który ma przepiękne czerwone 944s2); 964 (chyba) Cabrio i GT3 z jakiegoś Muzeum Motoryzacji (które wcale nie trzepało wszystkich) i początkowo PDMobil (któremu można wybaczyć, gdyż wkrótce już był stałym gościem namiotu 924.pl.
niezwykle długa rejestracja i badania kontrolne (tu się zaczęła migracja gaśnic ) trwała do ok 10/11. Potem równie długie przemówienia. No i zaczęła się jazda...
Od początku byłem bardzo sceptycznie nastawiony do przygotowanych prób. wydawały mi się mocno przekombinowane. ale postanowiłem dać z siebie wszystko...
Pojechaliśmy na pierwszą próbę (w tabelach wynikowych oznaczona jako PS2)... najpierw przejazdy próbne. i wtedy jedno auto przy wyjściu z lasku zaliczyło dacha... moje wrażenia? nakręcone, nawiercone, niejasno oznaczona trasa przejazdu na samej próbie.
no i tym sposobem już przy pierwszym przejeździe złapałem taryfę (ominąłem słupek prawie przy końcu).
drugi przejazd równie źle - mimo tego, że przejazd całkiem ok, ale końcówka spieprzona... naniesiona przez poprzednie auta tona błota sprawiła, że ładnie mnie obróciło i samochód był nie do opanowania. wiedząc, że 30 sekund po mnie jedzie Chipis, chciałem szybko wrócić na trasę i lekko się zakopałem. także przeczekałem przejazd Chipisa i spokojnie pojechałem na metę. czas: 2:15 - najdłuższy czas przejazdu tej próby wśród uczestników Pucharu 924.pl...
Kiepskie uczucie - mieć już na samym początku świadomość straty nie do odrobienia...
troszkę zwaliłem winę na przejazdy zapoznawcze: normalnie służą one do tego, aby zapoznać się z optymalnym torem jazdy, poukładać sobie odległości, zakręty i szykany w rzeczywistości, ale też częściowo do tego, by sprawdzić, jak w punkty newralgiczne wchodzić najlepiej swoim autem (zwłaszcza że w przejazdach na czas nie ma miejsca na błąd).
troszkę zwaliłem winę na błoto wyniesione przez terenówki, które przede mną jechały...
troszkę zwaliłem winę na moje własne przemęczenie - przez ponad połowę dnia byłem zły, niewyspany, zmęczony, nic mi się nie chciało...
jednakże tak naprawdę po prostu przecholowałem tym drugim przejazdem - powinienem był spokojniej wejść... pojawił się u mnie syndrom pierwszej próby, inaczej nazywanym syndromem narwańca.
po dwóch przejazdach tej próby udaliśmy się na szybkiego grilla (pod namiotem atmosfera super!!) i na kolejną próbę (chrzczoną w tabelkach chyba jako PS1).
no i tu miałem kryzys wytrzymałości... strasznie szybka próba, jednocześnie bardzo techniczna - szybkie slalomy nie pozwalały na żaden błąd.. potem wyjście na prostą i tzw. próba jaj: kiedy zahamujesz...
a. zmęczenie nie zwiększa jaj... wręcz na tej próbie czułem, jakby się skurczyły (sorry za dosadność stwierdzenia)
b. kolejne przejazdy zapoznawcze z prędkością 40km/h - przed nami ktoś się wlókł. co chwilę z Cichym zwalnialiśmy, aby potem troszkę szybciej wejść.
c. doświadczenie z Ułęża PCP, gdy to mnie obróciło o 360 stopni
d. świadomość, że jak tą próbę spieprzę, nie ma szans na jakąkolwiek pozycję w żadnej generalce... obawa przed zebraniem przydomka 'kosiarza prób'
bardzo bardzo bardzo, ale to bardzo ostrożnie przejechałem tą próbę.. jakbym miał jechać ostrożniej, zacząłbym się cofać... zero ładnego wyjścia na prostą, zero szaleństw... no i strategia staruszka zawiodła... czas 2:11. za drugim razem troszkę ostrzej, choć nadal ostrożnie...
całkiem całkiem, zbliżałem się już do mety.. ostre wyjście i krótki slalomik. ładne wejście i bardzo bardzo blisko opon... w lusterku patrzę - strąciłem oponę... +5 sekund? nie wiem... nie zmienia to jednak postaci rzeczy, że czas kiepski... 2:10...
podczas drugiej próby stwierdziłem coś, przez co jeszcze bardziej uważam imprezę za kiepską. informacji o czasach z tej próby nie było - jakiś problem z łącznością.. jednakże żadne fotokomórki i krótkofalówki nie przebiją tradycyjnego pomiaru czasu - przynajmniej wie się, jak się pojechało...
tymbardziej uważam, że PCP nie powinno nieklubowiczom nie liczyć czasów. to jest porażka! przejechałem próbę i nie mam odniesienia do kolegów, do swojego poprzedniego czasu, nie wiem czy pojechałem wystarczająco dobrze, czy też mam jeszcze się spiąć. według mnie głupota... taka jazda dla jazdy - bezsens.
tym oto sposobem zakończyła się pierwsza część rywalizacji. teraz mieliśmy ok. półtorej godziny na relaks, grill, gadki, itd.
jak już wspomniałem, w czasie, gdy każdy zajmował się rozmowami i skupiał się na miłym towarzystwie, ja walczyłem sam ze sobą...
totalne zmęczenie, co chwilę ziewanie, brak sił, brak chęci jakiegokolwiek towarzystwa....
siedziałem w samochodzie z zamknietymi oczami przysłuchując się rozmowom PDMobila i VJackMaxa nt. renowacji 911tek... stwiedziłem w końcu, że w taki sposób przeżywać imprezy nie ma sensu... odpaliłem silnik i odjechałem.
po opuszczeniu terenu lotniska skręciłem w prawo - w stronę Nowodwora. zdziwiłem się, jak bardzo malownicza tam jest okolica. spokojnie sobie jechałem przez las, potem małą mieścinę, potem dalej las... zjadałem kolejne kilometry napawając się spokojem, ciszą i tylko przepięknym pomrukiem motora (który to dla każdej normalnej osoby nijak nie koliduje ze słowem 'cisza'.
przejechałem jakieś 15 kilometrów i zawróciłem.
tą samą trasę przejechałem dwa razy szybciej. tym razem już nieco poddenerwowany... pozytywnie... ładne ścięcie zakrętu, kolejny, delikatny łuk, potem wyjazd na piękną prostą... potem slalom między koleinami. po lewej minąłem lotnisko i pojechałem dalej - na stację benzynową.
mrożona kawka szybko ugasiła pragnienie, papieros lekko ukoił poddenerwowanie. uspokoiłem się i spokojnie wróciłem na lotnisko...
dobrze mi to zrobiło - czułem, jakby siły zaczynały wracać... humor się poprawił, niewyspane oczy przestały ciągle się mrużyć... pojechałem na kolejną próbę...
PS4... czyli to samo co moja pierwsza próba, tylko w drugą stronę...
z dużym dystansem, tam właśnie załapałem taryfę i przekosiłem trawkę...
próbne przejazdy szybko minęły i pierwszy start. Najpierw Cichy, odliczanie 30 sekund, potem ja... szybki start, lekki łuk w lewo i ostre wyjście w prawo - tam bardzo wolno - dużo błota - jeszcze ostrożniej, bo tam właśnie wyleciałem przy próbie pierwszej (PS2). na dohamowaniu łatwiej był wejść za słupek, przy którym wcześniej złapałem taryfę... potem but dookoła, dalej jeszcze szybciej prosta - zapięcie trójki i ogień... dalej bardzo bardzo mocne dohamowanie i wąskie wejście w lasek - mój ulubiony fragment tej próby - wąsko, ciasno, całkiem niebezpiecznie. potem długa prosta i przed samą metą slalom.
przejeżdżając każdy kolejny slalom, wchodząc w łuk, czy pokonując szykanę, czułem jak siły mi wracają... nie to co było na imprezie PCP, ale w porównaniu do przedpołudniowych popisów całkiem calkiem
tuż po przejeździe do tablicy z wynikami... 1:33... sekundę gorzej od Browara, półtorej od Qbaka, dwie od Kuzika...
niestety w drugim przejeździe nie poprawiłem się... znowu 1:33... a szkoda, bo wiedziałem że mogę lepiej - wolniej wejść w ostatni slalom, dłużej gazować przy prostej... no nic... jedziemy dalej.
ostatnia moja próba - PS3... nadal ostrożnie na prostej, kiepsko na slalomie. niemniej jednak czas 2:03, 2:02.... niecałe 2 sekundy do Qbaka, blisko 5 do Browara (szacun!)... mogłem szybciej, mogłem efektowniej... a jednak....
po tej próbie miałem jeszcze chwilkę czasu (zanim musiałem się zmywać) i przejechałem się z Cichym. pomogliśmy załadować na lawetę auto, któremu właśnie urwało się koło... potem ładnie się pożegnałem i pojechałem... Jeszcze chciałem Kuzika poprosić o przejażdżkę swoją 924s2, ale jakoś mnie olał, to nie narzucałem się i pojechałem w stronę Lublina...
tak właśnie minęło moje pierwsze CA. piszę to, bo wiem, że jakbym chciał pisać dla siebie (ciota ) to bym się nie zmobilizował, a bardzo ciekaw jestem moich wrażeń po całym sezonie CA...
na ten czas kilka uwag odnośnie organizacji, ale również odnośnie mnie samego. Propo organizacji:
- troszkę przekombinowane próby - za dużo technicznych elementów chcieli umieścić na niewielkim obszarze
- ogromny minus odnośnie systemu mierzenia czasu - to da się rozwiązać mniej boleśnie
- za długie przestoje między zmianami prób - nieraz po przejazdach próbnych staliśmy ponad 20 min w oczekiwaniu na start pierwszego zawodnika
- atmosfera przemiła, 924.pl to jednak super Klub
- wielki strach innych uczestników przed Prosiakami
Parę uwag odnośnie mnie samego:
- nigdy nie jechać przemęczonym
- lepiej próbować zapamiętać trasę - żeby unikać sytuacji, że jadę i nie wiem czy mam wyjść z jednego manewry wężej czy szerzej, bo nie wiem, co będzie dalej
- zrobić tą geometrię i obniżyć auto - troszkę to poprawi predyspozycje prosiaka
- popracować nad sobą... postawiłem sobie ambitny plan na ten sezon - objechać Qbaka i Kuzika i dorównać Michałowi928 ... już teraz wiem, że nie będzie to takie łatwe, jak się wydawało po pierwszej imprezie, gdzie na każdej próbie miałem przewagę nad Qbakiem.
Qbak - jesteś bardzo dobrym kierowcą, ale strzeż się
nie mogę się doczekać Tomaszowa - kolejnej próby sił
ps> dodam, że moje auto spisało się na medal! oleju nie ubyło, nie dużo spaliło benzyny, a kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu, że dobrze przygotowane hamulce i zawias to podstawa!!
924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Edytowane przez igor dnia 17-05-2010 09:31 |
|
Autor |
RE: CA Ułęż 15.05.2010r. |
KRAZ
Użytkownik
Postów: 532
Miejscowość:
Data rejestracji: 10.05.06 |
Dodane dnia 17-05-2010 08:44 |
|
|
ja tez byłem punktualnie i na stacji byłem jako drugi
. |
|
|
|
|