924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Klub 924.pl | Hyde Park
Strona 1 z 4 1 2 3 4 >
Autor Transaxle i Gtech
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 03-01-2012 20:20
Posta Ciacha zainspirował mnie smiley
Podawajmy tutaj czasy z Gtecha (0-60mil/h, ew czas na 400m) osiągnięte naszymi Porsche.

8.85 sek - 924 vip3r
8.55 sek - 924 Drwal
6.66 sek - 928 4.5 manual "Bestia" vip3r
6.50 sek - 928 S4 Drwal
6.33 sek - 928S Ciachu
5.95 sek - 944S2 (seryjna) Piterson
5.69 sek - 944 turbo Ciachu
5.45 sek - 944S2 (wersja CS) Cichy
5.45 sek - 968 Jurek


Edit: będę dopisywał w tym poście kolejnych śmiałków


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89

Edytowane przez piterson dnia 06-10-2014 20:34
Autor RE: Transaxle i Gtech
Lamer
Użytkownik



Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11
Dodane dnia 03-01-2012 20:40
piterson wydaje mi się, że to niemożliwe
tzn 60mil na godzinę to o ile dobrze pamiętam ok 96,52 km/h

Porsche oficjalnie podaje dla 968 6,5s a dla 944 S2 6,9s

Zakładam że żaden dwudziestoparoletni silnik albo mało który trzyma fabryczną moc a z prostego przekształcenia wzorów matematycznych wynika, że gdybyś przyśpieszał liniowo to 100km/h osiągniesz dokładnie po 6,17s

Różnica ponad 0,7s w stosunku do danych fabrycznych wydaje mi się przepaścią
Może ten G-Tech jest jakiś podrasowany albo niedokładnie mierzy?


911 F
911 G
928 S
Autor RE: Transaxle i Gtech
ciachu
Administrator



Postów: 4079
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 03-01-2012 20:53
Z tego co wiem, to g-tech pro, czy to w wersji 1-szej tzn sprzed 10 lat, czy nowsze tzn ss i rr są dosyć jeżeli nie bardzo dokładnymi urządzeniami. Kwestia dobrego montażu na szybie, wypoziomowania i równej drogi.

Liczne próby np. na 1/4 mili przy urządzeniach profesjonalnych oraz pomiary na hamowni potwierdzają to co powyżej.

a nawet jeżeli są przekłamane to i tak można porównać wyniki do kolegów.
Już się nie mogę doczekać pomierzyć 944 turbo i 924 smiley

A poza tym dalsze zabawy z g-tech'iem i 928..


www.924.pl
951'88 284KM 421NM
996C4S'02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86

Edytowane przez ciachu dnia 03-01-2012 20:56
6925558 www.924.pl
Autor RE: Transaxle i Gtech
Pumba
Użytkownik

Postów: 2950
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 06.12.09
Dodane dnia 03-01-2012 20:56
Chciałbym tylko zauważyć, że producent podaje parametry dla samochodu obciążonego.

Jak mamy pustkę w baku i nikogo w samochodzie - może przecie przyspieszać lepiej.
Najlepiej odczułem to po wywaleniu wszystkiego z czerwonego i niemal opróżnieniu baku. Pocisk się z niego zrobił, a może z 50kg usunąłem.


Autor RE: Transaxle i Gtech
Olson
Użytkownik



Postów: 46
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 14.11.11
Dodane dnia 03-01-2012 20:58
Jak nie ma nikogo w samochodzie to kto prowadzi....? smiley


Skarpety antypoślizgowe z pomponem - rocznik 2011
Trapery 'Everest' ot co!
M46 Patton ... z drewna
Autor RE: Transaxle i Gtech
Lajka
Użytkownik

Postów: 1284
Miejscowość: Jakieś takieś
Data rejestracji: 13.07.08
Dodane dnia 03-01-2012 21:00
ja też jestem dość sceptyczny...wystarczy polatać po innych forach i poczytać wątki z pomiarami G-techa.
Cuda pokazują, ostatni hit...turbodoładowane 480...po odchudzeniu ma mieć poniżej 6s do 100.
Czasy na poziomie 5-6s w autach o naszych mocach...to "tylko" dwa razy gorzej od Verona .smiley
Autor RE: Transaxle i Gtech
wit007
Użytkownik



Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11
Dodane dnia 03-01-2012 21:12
Moje ex 964 miało 5,7 s od 0 do 100 km/h. Na Logitechu. Muszę jeszcze nim zmierzyć 944 smiley


Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02

www.komunikado.pl agencja public relations
4337926
Autor RE: Transaxle i Gtech
Qbak
Użytkownik



Postów: 7451
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 03-01-2012 23:54
Moje 924 2.0 n/a mierzone na jakimś programie na tel. komórkowym (chociaż teraz
to już strach nazwać te komputery telefonami) miało 9,20s do 100km/h. Moc silnika
mierzona w 2009 roku to 116KM.

Auto puste, jakieś 20l w baku i dwie osoby w środku. Wynik chyba lekko naciągany,
ale zachowywaliśmy wszystkie procedury jakie pokazywał program. Było płasko,
a pod koniec leciutko pod górkę.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.porscheshop.pl
Autor RE: Transaxle i Gtech
drwal
Administrator



Postów: 3945
Miejscowość: Opole
Data rejestracji: 03.02.06
Dodane dnia 04-01-2012 00:24
mi na 924 wychodziło 8.55, a na s4 6.5, ale jedynka nie ciągnęła do konca.


Jest: 924S '86, 928 '79, 928S '80, 928 S3 '86
Było: 924 '77, 924 '77, 924 '77, 924 '80, 931 '80, 924 '83, 924 '84, 944 '83, 944 '84, 924 '85, 944 '85 , 928 S4 '87
4640739
Autor RE: Transaxle i Gtech
cichy
Użytkownik



Postów: 742
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08
Dodane dnia 04-01-2012 07:55
Jak juz gdzies pisałem tez swoja S2 mierzylem GTechem na Ułężu w 2010r.
Auto było juz wtedy troche odchudzone (1180kg.), stało na R888 a chwile wczesniej bylo hamowane 215km.
Najlepszy czas jaki udalo mi sie zmierzyc to tj. Jurka 968 czyli 5.45

Czy jest to relane wydaje mi sie że tak, wielokrotnie porównywalem sie na kresce np. z Boxsterem S (5.9s fabrycznie do 100) jak i S2000 (6,2s) obydwa auta na semi-slickach i absolutnie obydwa auta nie miały nawet zbliżonych przyspieszeń.

Dzis gdy z auta zdjąłem jeszcze pare kg. plus założona szpera powinno byc troche lepiej.smiley


944 T 90r. - "Rothmans"

Tor Poznań
2016r.: 1:43.402

Edytowane przez cichy dnia 04-01-2012 08:05
Autor RE: Transaxle i Gtech
tona
Użytkownik



Postów: 1540
Miejscowość:
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 04-01-2012 09:07
Mie mialem nigdy okazji zmierzyc przyspieszenia, ale nasze autka maja naprawde swietny potencjal..w Borsku 968 na dlugiej prostej poradzilo sobie z E500Carlsson i BMW635. Ja kiedys wystartowalem S2 na 1/4 i zrobilem 14,5 z kolem zapasowym i reszta szpejow w bagazniku.


924'82bylo 944S2'90bylo 944TS'89bylo 944TScup'88bylo 968turboS-
Autor RE: Transaxle i Gtech
ciachu
Administrator



Postów: 4079
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 10-01-2012 15:47
Wczoraj wybrałem się późnym wieczorem na trasę Siekierkowską potestować. Wróciłem przed 1 w nocy. Skończyło się na przyjaraniu sprzęgła w turbawce, niestety zaczęło się ślizgać. Ale pomierzyłem.

928
6.33 sek., potem 6.67, 6.70, 6.80 i 6.86 (z każdym testem wzrastała temperatura w komorze, a ja niestety mam stożek przy grodzi silnika za kolektorami ssącymi).
1/4 mili w 15.10s prędkość 155km/h (ten czas niestety zmierzyłem jako ostatni jak już było naprawdę gorąco przy stożku).

944 turbo
5.69 sek.
1/4 m. 14.32 i 168km/h
turbem okazuje się, nie umiem startować, nie byłem w stanie optymalnie ruszyć z miejsca smiley Wtedy to w ogóle czasy były ledwo poniżej 6sek. Albo zadławi się, albo spali gumę i rusza z ogromną stratą. Przede wszystkim muszę nad tym popracować. Jak zrobię sprzęgło..

Piterson - wyedytuj dane w pierwszym poście smiley


www.924.pl
951'88 284KM 421NM
996C4S'02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86

Edytowane przez ciachu dnia 10-01-2012 16:03
6925558 www.924.pl
Autor RE: Transaxle i Gtech
vip3r
Użytkownik



Postów: 6066
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 14-09-2014 16:44
piterson jeszcze nie umieszczaj bo nie umiem tym cholerstwem ruszyć.. PZero 275 najwyrazniej nie wystarczy smiley - ślizga mi się cholerstwo i tylko widzę jak sekundy umykają...

928 4.5

7.29 s
1/4 14.40s (to akurat pozwala mi wierzyć ze jak ruszę sensownie to potem bedzie już nieźle smiley )

nitro nie było sensu włączać... najpierw opony pozatym moze spróbuję jak będzie chłodniej (na razie 26stopni tu wiec ciepło) - tylko czy z oponami nie bedzie wtedy jeszcze gorzej?

piterson jeszcze nie wrzucaj bo wierzę że uda mi się lepiej ruszyc ...

bardzo frustrujące...

EDIT: mam dość smiley nastepne proby kiedy indziej - wina sie z tej frustracji poszedle napic smiley


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/

Edytowane przez vip3r dnia 14-09-2014 18:03
Autor RE: Transaxle i Gtech
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 15-09-2014 13:50
No, vip3r - dajesz, dajesz!!!
Twardym trzeba być!

Ze też ja nigdy swojej wydmuszki nie sprawdziłem!!!! smiley


944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89
Autor RE: Transaxle i Gtech
Jarzyna
Użytkownik



Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10
Dodane dnia 15-09-2014 15:59
gtech nie, ale filmik kiedyś ze śliwą zrobiliśmy w turbo - nie pamiętam ile wyszło, ale znacząco poniżej danych fabrycznych - silnik seria, jedynie lekko odelżone auto..


oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33

_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress


były

Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany smiley
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy. smiley
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany smiley
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany smiley
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. smiley
Autor RE: Transaxle i Gtech
vip3r
Użytkownik



Postów: 6066
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 21-09-2014 12:33
924

8.85s
400 16.71 i 85.8

dwie osoby i start nie optymalny wiec wynik drwala moim zdaniemem jak najbardziej osiagalny smiley


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/

Edytowane przez vip3r dnia 21-09-2014 19:30
Autor RE: Transaxle i Gtech
ciachu
Administrator



Postów: 4079
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 21-09-2014 15:23
Wow, to fantastyczny wynik. Co prawda gtech miezy do 97km/h ale mimo tego wynik godny pozazdroszczenia!


www.924.pl
951'88 284KM 421NM
996C4S'02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86
6925558 www.924.pl
Autor RE: Transaxle i Gtech
vip3r
Użytkownik



Postów: 6066
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 21-09-2014 19:29
przyznam że też mnie pozytywnei zaskoczył - spodziewałem się raczje czegoś bliżej 9,5 - a to był drugi pomiar (pierwszy też niezły 8.91) - więcej nie mierzyłem bo poczułem się usatysfakcjonowany - zbieram siły psychiczne żeby spróbować bestią jeszcze raz...


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/
Autor RE: Transaxle i Gtech
vip3r
Użytkownik



Postów: 6066
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 27-09-2014 15:24
6.92s

(i mam dość - szkoda opon - co ciekawe wynik osiągnąlem już wkurzony wracając - po wynikach 7.05-7.09 itp - stwierdziłem - chrzanię to i nie przejmowałem się że koła buksują - nawet nie próbowałem łapać przyczepności... - dziwne nie?)


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/

Edytowane przez vip3r dnia 27-09-2014 15:41
Autor RE: Transaxle i Gtech
vip3r
Użytkownik



Postów: 6066
Miejscowość: Wolica (k.W-wy/Janek)
Data rejestracji: 23.10.06
Dodane dnia 28-09-2014 10:16
poprawiamy piterson smiley

6.81s

EDIT:

6.74s smiley

6.72s smileysmileysmiley

kluczem okazało sie znalezienei lepszej nawierzchni i nieprzejmowanie się buksowaniem kół - po prostu gaz do dechy i tyle 100 osiąga na 2-gim biegu i nie ma co trzeciego wrzucać - myślę że po zmianie opon na semi-slicki jeszcze odrobinę bym urwał.

czas chyba nabić butlę nitro smiley


968 Cabrio http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=11503

911 i reszta http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=10460

FANTY do spylenia/zamiany : http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2whg/

Edytowane przez vip3r dnia 28-09-2014 15:03
Strona 1 z 4 1 2 3 4 >