Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
SamuraY
Użytkownik
Postów: 46
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 07.09.11 |
Dodane dnia 21-09-2011 01:03 |
|
|
A zalewa na jednym cylindrze czy na wszystkich?
nie wiem.... zapytam jutro... a jak na jednym to co?? a jak na wszystkie to co??
wiem że głupie pytanie no ale.
SamuraY
924 '81 |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
Bluebird Tomek
Użytkownik
Postów: 1826
Miejscowość: Łódź
Data rejestracji: 15.04.09 |
Dodane dnia 21-09-2011 08:18 |
|
|
Jak na jednym to może być wtryskiwacz uszkodzony, a jak na wszytskich to coś ze sterowaniem K-jeta np warm up regulator.
|
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 21-09-2011 09:30 |
|
|
Niekoniecznie. Jak na jednym przelewa to też może być uszkodzony KJET.
Widziałem ostatnio taki przypadek.
Wyjmij wszystkie wtryski. Wsadź w słoiki. Włącz pompę paliwa na krótko (żeby
ciągle pracowała) i zobacz czy któryś nie leje (albo wszystkie).
Tylko to wszystko taka zgadywanka przez internet
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
pit
Użytkownik
Postów: 333
Miejscowość:
Data rejestracji: 26.03.08 |
Dodane dnia 30-09-2011 19:27 |
|
|
[b]SamuraY napisał oo to wspaniale... pomocna dłoń.. a z której części p-ń jesteś?? [/quote]
mieszkam na dębcuPażdziernik mam mocno zawalony robotą ale jak chcesz to jakis dzień mogę wygospodarować i podjechać.
Edytowane przez pit dnia 30-09-2011 19:32 |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
ElastiC
Użytkownik
Postów: 855
Miejscowość: Katowice
Data rejestracji: 01.02.06 |
Dodane dnia 30-09-2011 22:16 |
|
|
Straszycie SamuraY'a, ze thermo time switch walniety, a jeszcze jedna bardzo prozaiczna przyczyna nie odpalania bez buta to... tarcza przeplywomierza w zlym polozeniu spoczynkowym. To jest mega wazne i jesli kiedykolwiek ktos u SamuraY'a a tym grzebal, to bedzie zle.
@SamuraY: upewnij sie, ze gorna krawedz tarczy przeplywomierza w spoczynku lezy dokladnie na wysokosci krawedzi przewezenia stozka obudowy przeplywomierza.
...lepiej posprawdzac pierdolki niz brnac od razu w skrajnosci |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
SamuraY
Użytkownik
Postów: 46
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 07.09.11 |
Dodane dnia 01-10-2011 14:55 |
|
|
ElastiC... Dziekuje bardzo
...lepiej posprawdzac pierdolki niz brnac od razu w skrajnosci
fakt...
i panowie pytanie... Jaki akumulator??
SamuraY
924 '81 |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
SamuraY
Użytkownik
Postów: 46
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 07.09.11 |
Dodane dnia 01-10-2011 19:55 |
|
|
Ponawiam pytanie.... bo mechanick powiedział że minimum 60 Ah...
2.0 125 km
SamuraY
924 '81 |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
szeryf
Użytkownik
Postów: 1141
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 20.08.07 |
Dodane dnia 01-10-2011 20:00 |
|
|
45 chyba było w standardzie, opcja 60. nie wiem czy z czasem większy nie został standardowym. generalnie sądzę, że ten większy lepiej będzie się sprawdzał. |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
rolo
Użytkownik
Postów: 1152
Miejscowość: Wrocław
Data rejestracji: 03.08.11 |
Dodane dnia 01-10-2011 21:10 |
|
|
No właśnie. Ja mam 75Ah i obawiam się, że nie doładowuje.
924 '84 2.0 125 KM |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 02-10-2011 17:02 |
|
|
Były przewidziane 45, 50 i 63Ah według PET.
Ja mam teraz 45Ah (dzięki Kraz ) i sprawuje się dobrze
spokojnie po dwóch tygodniach odpala, ale na zimę może
być za mało i pewnie do krajów z mroźniejszymi zimami
Porsche przewidziało ten 63Ah.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
pit
Użytkownik
Postów: 333
Miejscowość:
Data rejestracji: 26.03.08 |
Dodane dnia 03-10-2011 10:06 |
|
|
mam 55Ah i jestem bardzo zdowolony trzyma bardzo długo ,zero problemów z prądem.U mnie sie sprawdza polecam taki.
|
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 03-10-2011 10:24 |
|
|
Pamiętajcie, że im większy aku tym większa szansa, że będzie niedoładowany. Jeśli auto nie jest zbyt często używane, to moim zdaniem lepszy mniejszy, ale z sensownym prądem rozruchu.
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
SamuraY
Użytkownik
Postów: 46
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 07.09.11 |
Dodane dnia 19-10-2011 09:53 |
|
|
Panowie Panowie.... Pytanie ekspres!!! teraz się obudziłem dopiero z tym... jak wymienić płyn chłodniczy... bo wlana jest woda... a Zima idzie... Proszę o rychłą odp w miarę możliwości!!!
Dziekuje.
SamuraY
924 '81 |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 19-10-2011 10:01 |
|
|
Odkrecic korek (pewnie gdzies na dole chlodnicy),zlac caly plyn,nie wiem czy przypadkowo nie ma gdzies srubki na bloku (jesli jest to takze ja odkrecic i zlac plyn),zalac nowy do zbiorniczka wyrownawczego,odpowietrzac uzywajac czerwonego korka na jednym z wezykow ktorym plynie ciecz chlodzaca.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
SamuraY
Użytkownik
Postów: 46
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 07.09.11 |
Dodane dnia 19-10-2011 16:06 |
|
|
a lepiej koncentrat czy zwykły?
SamuraY
924 '81 |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
przemek84
Użytkownik
Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07 |
Dodane dnia 19-10-2011 17:03 |
|
|
Ja osobiscie nie stosuje koncentratow,nei bawie sie w szukanie wody zdeminarelizowanej,zalaniu,rozmieszaniu i dopiero wlaniu. Oszczednosci chyba tez nie ma zadnej w stosowaniu koncetrantu z woda...no ale co kto lubi.
Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944. |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 19-10-2011 18:19 |
|
|
Śrubkę do spuszczenia płynu chłodzącego masz na dole chłodnicy po stronie kierowcy. Najlepiej dostać się do niej od strony koła. Klucz 13. Po odkręceniu trzeba zapowietrzyć układ czyli przynajmniej otworzyć korek od zbiorniczka wyrównawczego i odkręcić czerwony koreczek na wężu z obudowy termostatu.
Zalewać proponuję gotowym płynem do chłodnic - koncentrat tylko jeśli planujesz jakieś wycieczki gdzie jest szczególnie zimno i standardowy płyn nie dałby rady. Cena koncentratu do przygotowania standardowego płynu (do -35st) jest podobna co sam płyn - więc po co się bawić i ryzykować że się proporcje pomiesza. Można także spuścić powiedzmy 50% wody z ukladu chłodzenia i zalać do pełna koncentratem, byle odpowietrzyć i wymieszać (pracującym silnikiem) to będzie oki.
Po zlaniu całego płynu prosiak łyknie ci coś koło 7-8L nowego także banieczka 5L będzie mu mało.
Powodzenia w zabawie
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 19-10-2011 21:40 |
|
|
moze herezje powiem, ale wlewajac gotowy plyn nie musisz sie tez martwic czy woda ktora rozcienczales nie miala gratis kamienia, zelaza, kwasu siarkowego itd w koncu z kranu nie leje sie destylowana..
a bardziej na powaznie nie znam sie na tym, ale kiedys mi znajomy powiedzial, ze plyny chlodnicze sa mniej lub bardziej zrace i na to podobno trzeba patrzec przy zalewaniu zabytkowego autka zeby bodajze nie rozszczelnic ukladu.. czy ma to tutaj sens/zastosowanie - nie wiem.. zreszta sam sie chetnie dowiem jesli ktos z forumowiczow o takich mankamentach plynow slyszal i cos na ten temat wie..
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
SamuraY
Użytkownik
Postów: 46
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 07.09.11 |
Dodane dnia 21-10-2011 12:53 |
|
|
ku*de.... zrobiłem inaczej bo już musiałem... najniższy wąż od chłodnicy od strony pasażera (bo był najniższy) i weszło tylko około 4l płynu... czyli operacje trzeba ponowić??
SamuraY
924 '81 |
|
Autor |
RE: Witam. 924 '81 |
SamuraY
Użytkownik
Postów: 46
Miejscowość: Poznań
Data rejestracji: 07.09.11 |
Dodane dnia 21-10-2011 12:54 |
|
|
@Misiek
a po zalaniu trzeba coś odpowietrzać?? czy samo wszystko??
SamuraY
924 '81 |
|