924.pl
Nawigacja
Strona Główna
Newsy
Artykuły
Galeria
Forum
Komentarze
Download
Linki
Kontakt
Szukaj
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Zobacz Temat
924.pl | Porsche | Problemy techniczne
Strona 5 z 6 << < 2 3 4 5 6 >
Autor RE: HAMOWNIA
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 11-10-2008 01:41
EE to kicha, dobrze, że Pilatus będzie robił 'sztuczny' tłok smiley

Ja dopiero wróciłem do domu po przyprowadzeniu obu prosiaków z macierzystego portu.. Podczas uruchamiania czerwonego zaczęło się lać paliwo i musiałem podnieść i wleźć pod samochód.. zalało mnie kilka razy, ale wyciek udało się zlokalizować - dobrze, że nie z pompy, zapasowe cybanty na szczęście były w odwodach.
Ze srebrnym było tak samo.. niby też nie wina auta, bo siadł akumulator na amen po miesięcznym /przyznaję się/ postoju, (myślałoby się, że moll robi dobre aku smiley ) i musiałem użyć kabli. Kable na tyle cienkie, że zanim zapaliłem to się skopciły, ale jakoś dało radę, potem powtórka na stacji benzynowej. I tak urwały się 3 godziny z życia.. chyba się starzeję.

No i oczywiście f1 o 7 smiley


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86

Edytowane przez ciachu dnia 11-10-2008 02:35
6925558 www.924.pl
Autor RE: HAMOWNIA
igor
Użytkownik



Postów: 3897
Miejscowość: waw / lbn
Data rejestracji: 15.11.06
Dodane dnia 11-10-2008 10:08
ehh... oni już podpinają 924 Ciacha... a ja wyjeżdżam... dajcie znać jakie Wam wyniki powychodziły...


924S LeMans Targa '88
924S LeMans Targa '88 - projekt
ex 924S Targa US '87
ex 924S Targa '86
ex 924 '76
Autor RE: HAMOWNIA
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 11-10-2008 16:34
Juz po hamowni. Przybylo 5 aut. Wynikow na razie nie bede komentowal - trzeba umiescic wykresy. Powiem tylko ze moje auto wypadlo srednio jesli chodzi o moc natomiast pozytywnym efektem jest poprawa wykresu momentu obrotowego - jak to ktos stwierdzil "moment jak w turbodieslu". Musze obrobic wyniki i wieczorem wkleje chyba ze mnie ktos ubiegnie.
31356497
Autor RE: HAMOWNIA
dpacior
Użytkownik



Postów: 149
Miejscowość: Gdańsk
Data rejestracji: 02.03.06
Dodane dnia 11-10-2008 16:48
no panowie, tempo, bo wszyscy czekamy smiley


--
Pozdrawiam
Darek

Porsche 944s2 M030 90r.
1431886
Autor RE: HAMOWNIA
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 11-10-2008 17:08
ktos mial wyniki w miare zblizone do fabrycznych?np.118-120KM?


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: HAMOWNIA
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 11-10-2008 18:50
A są tacy co byli bardzo blisko smiley
Niech się sami pochwalą.

Mnie każdy wynik powyżej 100 satysfakcjonował,
szczególnie po tym co powiedział Bilek, że miał 100.

Jest trochę więcej i generalnie jestem bardzo zadowolony smiley

Bilek, Michał - dzięki za zorganizowanie!
Szkoda, że niektórzy nie mogli być... Spotkanie świetnie się
udało i na szczęście wróciłem na kołach smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Qbak dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez Qbak dnia 11-10-2008 18:51
www.qbak.pl
Autor RE: HAMOWNIA
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 11-10-2008 18:54
118 super!i byli jeszcze lepsi smiley?


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: HAMOWNIA
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 11-10-2008 19:08
ehem, 114,6 smiley

byli lepsi smiley

w lewym i prawym górnym rogu masz dane i wyniki.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 11-10-2008 19:08
www.qbak.pl
Autor RE: HAMOWNIA
przemek84
Użytkownik



Postów: 3630
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 06.02.07
Dodane dnia 11-10-2008 19:27
ta widze,patrzalem na wykres i ocenialem wysokosc rozowej krzywej "na oko".


Sprzedam troche czesci do Porsche 924 i 944.
2457922
Autor RE: HAMOWNIA
redon16
Użytkownik



Postów: 316
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 28.05.08
Dodane dnia 11-10-2008 19:42
Moc mocą, ale trzeba przyznać, że moment obrotowy iście dieslowski. smiley
1358741
Autor RE: HAMOWNIA
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 11-10-2008 20:26
Ciekawe co powiesz jak zobaczysz wykres diesla Michała smiley

Szkoda, że nie wpadłeś potowarzyszyć (brakowało man kibiców i dopingu) smiley


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche

Edytowane przez Qbak dnia 11-10-2008 20:26
www.qbak.pl
Autor RE: HAMOWNIA
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 11-10-2008 20:55
Oto moj wykres. Moc jest do poprawek - trzeba wystroic mape zaplonu. Po wyhamowaniu auta zmienilem 2 czy 3 punkty mapy wyprzedzenia zaplonu i byly zmiany smiley Nie bylo jednak czasu na strojenie... Pelny moment obrotowy dostepny juz od 2500 obr!!! Szok! Prawdopodobnie rowniez do poprawienia na hamowni - mapa zaplonu zywcem przeniesiona z haynesa... I cos mi sie wydaje ze jest bledna... Gdyby byl czujnik spalania stukowego to mozna samemu stroic. Zalaczam wykres:

michal928 dodał/a następującą grafikę:

31356497
Autor RE: HAMOWNIA
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 12-10-2008 00:35
Niestety w moje wykresy wkradl sie blad. Blednie zostaly wpisane obroty podczas pomiaru pierwszej wartosci co nie wplynelo na wynik ale zmienilo wykres krzywej momentu obrotowego. w dolnym zakresie. Obroty pierwszego puntu pomiarowego porownalem do pomiaru ciacha jako ze mamy taka sama skrzynie - bylo u mnie 2300 obr a nawet na logike to sie nie zgadzalo z predkoscia na rolkach. Wpisalem wartosc 1650 mniej wiecej tyle ile powinno byc i wykres jest teraz sensowniejszy. Oto taki jaki powinien byc. Nie ma juz tego "garba" i widac teraz ewidentnie ze moment spada co jest powodem zbyt malego wyprzedzenia zaplonu w srodkowym zakresie predkosci obrotowych - do edycji mapa zaplonu w komputerze.

michal928 dodał/a następującą grafikę:



Edytowane przez michal928 dnia 12-10-2008 00:43
31356497
Autor RE: HAMOWNIA
ciachu
Administrator



Postów: 4157
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06
Dodane dnia 12-10-2008 12:09
Qbak napisał/a:
A są tacy co byli bardzo blisko smiley
Niech się sami pochwalą.


No dobra, jak koledzy nie chcą mnie wyręczyć to się pochwalę - to ja osiągnąłem wynik 120KM w 924 smiley

Drugi prosiak, czyli czwórki osiągnęły 145KM zamiast 163KM - chociaż muszę dodać, że jako jeden z dwóch hamowany był z zamkniętą maską bez nadmuchu na filtr powietrza (drugi mr nemo również nie pochwali się najlepszym wynikiem delikatnie mówiąc).. reszta miała do dyspozycji 2 wentylatory przy otwartej masce. Z kolei 924 jest zdecydowanie lżejsze (jak na puszkę przystało), a mocno przepakowane 944 jest mimo tego bez porównania szybsze, nie przesadzę twierdząc, że szybkie jak seria więc nie wiem co z tym pomiarem? Może moment z pojemności daje takie subiektywne odczucie, albo faktycznie brak dopływu powietrza zrobiło swoje.

W każdym razie wracałem z podniesioną głową smiley

Zapraszam do galerii:
http://www.924.pl/photogallery.php?album=64


924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86

Edytowane przez ciachu dnia 12-10-2008 12:24
6925558 www.924.pl
Autor RE: HAMOWNIA
juras
Użytkownik



Postów: 2409
Miejscowość: łódź
Data rejestracji: 31.01.06
Dodane dnia 12-10-2008 16:59
Kurczę, przejrzałem zdjęcia i żałuję... :]

A powiedzcie jeszcze coś bo jestem ciekawy - jak wyglądają straty na kołach czy na szerokich 17'' rzeczywiście są dużo większe straty niż na standardowych kółkach ? Bo jak się domyślam było to mierzone.



2.5 turbo, 2.5 N/A, 2.0 turbo, 2.0 N/A, 0.8 CDI, 0.600
Autor RE: HAMOWNIA
Abelard
Użytkownik



Postów: 997
Miejscowość: DK
Data rejestracji: 01.02.06
Dodane dnia 12-10-2008 18:17
juras napisał/a:
Kurczę, przejrzałem zdjęcia i żałuję... :]

A powiedzcie jeszcze coś bo jestem ciekawy - jak wyglądają straty na kołach czy na szerokich 17'' rzeczywiście są dużo większe straty niż na standardowych kółkach ? Bo jak się domyślam było to mierzone.


Straty w ukladzie przeniesienia napedu byly rozne ale nie widze zaleznosci z kolami czy oponami po wynikach.


Już nie zbieram na 968 CS
www.instagram.com/p968cs

968CS 92'

944 84'
924 80'
924 89' składak targa


"Standing in line is easy, finding your way isn't."
Autor RE: HAMOWNIA
Qbak
Użytkownik



Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07
Dodane dnia 12-10-2008 18:46
Właściwie to Abelard ma rację, ale bym swoje trzy grosze dorzucił.
To tylko moje przemyślenia smiley

Porównuje straty przy prędkości 120km/h, bo tu były w miarę duże i tylko
do tej prędkości się nie którzy z nas rozpędzali.

Mianowicie najmniejsze straty miał mr-nemo.
Największe straty miałem ja.

Może to sprawa niewymienionego oleju w skrzyni?
Może coś innego.

Natomiast w ogóle największe straty były w autach z większymi felgami,
ale to już przy wyższych prędkościach przy których moje auto nie było
sprawdzane.

Może różnica polega tu na tym, że mr-nemo miał sprawdzane straty na
włączonym silniku, a cała reszta na wyłączonym? Chyba nie powinno to
mieć znaczenia.


924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche
www.qbak.pl
Autor RE: HAMOWNIA
piterson
Użytkownik



Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06
Dodane dnia 13-10-2008 06:29
Ciachu - teraz wszystko jasne dlaczego wszyscy gonią króliczka... Wrzuć jeszcze wykresy - koniecznie razem z czwórkami!!!
Najbardziej dziwi mnie wynik Michała - spodziewałem sie dużo więcej. Ale znając życie na wiosennym hamowaniu będzie lepiej smiley
Autor RE: HAMOWNIA
nemo
Użytkownik

Postów: 2143
Miejscowość: Warszawa / Praga Północ
Data rejestracji: 20.05.07
Dodane dnia 13-10-2008 10:22
a teraz troche pornografi


924 S2 '85 Szare (WE 924 0K) Poznań 2007 2009 2:24.552
924 S
'86 Szare WP0ZZZ92ZGN402273 Poznań 2011 2:19,356
944 S2 '91 Czarne

924 S '87 US Czarne
924 S TURBO '87 US Czerwone
924 S '88 Szare

nemo dodał/a następującą grafikę:

4938237 www.agito.pl
Autor RE: HAMOWNIA
michal928
Użytkownik



Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06
Dodane dnia 13-10-2008 10:38
Mnie moj wykres nie zaskoczyl ale tez myslalem ze bedzie na pewno kolo serii. Wiem jak auto jezdzi i ze jest szybkie - moze jak bedzie jeszcze czas to moc sie poprawi na gorze. Spojrzcie na wykres momentu obrotowego - od samego dolu jest pelny! I spada... Gdzyby szedl tak jak w serii poziomo moc bylaby duzo wyzsza... Do poprawy wyprzedzenie zaplonu na gorze - dol zostaje! Stosunek powietrza do paliwa jest ustawiony optymalnie - 12,5 AFR na sondzie. Zaplonu nie mam jak zestroic sam...
Natomiast zaskoczony bylem strasznie wykresem mr-nemo - spodziewalem sie wyniku na poziomie mnie i kubaka... Podobno gosc ustawiajacy k-jeta przed hamownia dal ciala... Szkoda. No i jeszcze odniose sie do wyniku ciacha - podniesiona kompresja daje ten wynik... Seria prawdopodobnie wyszlaby podobnie jak ja i qbak... Aha - jeszcze dodam ze mam odme podpieta pod dolot co rowniez delikatnie wplynelo negtywnie na pomiar poniewaz gorace gazy pchaly mi sie same do silnika... Ale nie ma co kombinowac czy byl dolot czy nie, czy byly spaliny i inne cuda... Wynik jest wynik. Kropka. Mi dal jasnosc co jest jeszcze zle.

Edytowane przez michal928 dnia 13-10-2008 10:45
31356497
Strona 5 z 6 << < 2 3 4 5 6 >