Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
cichy
Użytkownik
Postów: 744
Miejscowość: Płock
Data rejestracji: 27.11.08 |
Dodane dnia 21-07-2012 13:03 |
|
|
Piękny
Bedzie prezentacja w Nowym Mieście ????
944 T 90r. - "Rothmans"
944 T 86r. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 21-07-2012 13:10 |
|
|
cichy napisał/a:
Bedzie prezentacja w Nowym Mieście ????
W Nowym Mieście jeszcze nie ale już niedługo.
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 21-07-2012 16:02 |
|
|
Cóż dodać? Jak najszybciej takich przejazdów
http://www.youtube.com/watch?v=9s4XCYPhy8I
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
PIeszczoH
Użytkownik
Postów: 4951
Miejscowość: Piaseczno
Data rejestracji: 07.04.06 |
Dodane dnia 23-07-2012 16:09 |
|
|
Super efekt...
Koniecznie informuj Nas na jakiej imprezie się pojawisz, muszę zobaczyć to auto na własne oczy
SPRZEDAM:
ORYGINALNE ZESTAWY FILTRÓW 924S/944/S/S2/968
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=11740
Przewody Paliwa:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=9843#post_149432
Tarcza sprzęgła 924S/944/S2 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6169#post_93610
rurka do nagrzewnicy 944: http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6127
element wybieraka przy skrzyni http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5936
tłoki 2,7 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5970
stab 20mm http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=5239#post_78519
Rolka napinająca rozrządu 24s/44 http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6291
KUPIĘ:
mocowania/uchwyty spoilera przód 944/944S http://www.924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=6186
ZAMIENIĘ - BŁOTNIKI 944 I EU na BŁOTNIKI 944 I US
Szukam:
http://924.pl/forum/viewthread.php?forum_id=17&thread_id=6071#post_92228
SZUKAM ZDROWEGO 924S - może mieć korbę co wyszła bokiem, albo być niekompletna, ważne żeby buda była prosta bez tony szpachli i korozji.
__________________________
Porsche 924S '86 3,0 210PS
Jeep Grand Cherokee 2001 V8 - sprzedany
Honda Accord Aerodeck '89 - sprzedana
Garbus '60 - skończył w rękach Porsza
__________________________
Porsche 924 - Nothing even come close |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 23-07-2012 17:33 |
|
|
Pierwsze testy "na poważnie" będą 9.08 i 16.08 na torze w Brnie kiedy to są dni otwarte.
Nie wiem czy zdążę do tego czasu kupić GoPro ale z pewnością będę miał Harry's GPS Laptimer więc jakieś on-boardy postaram się nagrać.
911 F
911 G
928 S |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 02-08-2012 19:03 |
|
|
Po przygodzie ze sworzniami w stanie rozkładu udało się je zregenerować w Piotrkowie.
W końcu udało się znaleźć chwilę żeby poskładać autko do kupy (przy okazji wrzuciłem wew. nadkola dokładkę zderzaka przedniego i osłonę silnika a także brakujące ramie mocowania przepływomierza.
Udało się trochę chociaż uzbroić środek. Niestety na razie bez wyłącznika prądu i gaśnicy
Wizyta w warsztacie celem ustawienia geometrii skończyła się PRAWIE pełnym sukcesem tzn. zbieżność z leciutkim plusikiem kąt pochylenia przód 2 stopnie tył 1.4
Niestety przyrząd bodajże Hunter Hawk Eye używany przez warsztat miał mocowania uniemożliwiające zmierzenie kąta wyprzedzenia sworznia.
Ale i tak jestem zadowolony autko "zaczęło jechać" aż miło - oczywiście w ramach obowiązujących przepisów o ruchu drogowym
Coś jednak czuję, że jak tylko nabiorę trochę pewności to będę musiał wybrać się na którąś z niemieckich autostrad
Jutro przegląd techniczny i podejście do rejestracji.
Jak się uda to zdążę na Brno 9.08 jak nie to walczę o 16.08 i Ułęż.
Nie wiem od kogo to po raz pierwszy usłyszałem ale w 944 dooopa nigdy nie jest "za twarda" Niestety Gulf też robi kangoorki.
Będzie trzeba coś z tym zrobić ale to już w Stage 2
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 02-08-2012 21:41 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 02-08-2012 19:36 |
|
|
Lamer napisał/a:
Wizyta w warsztacie celem ustawienia geometrii skończyła się PRAWIE pełnym sukcesem tzn. zbieżność z leciutkim plusikiem kąt pochylenia przód 2 stopnie tył 1.4
Nie wiem od kogo to po raz pierwszy usłyszałem ale w 944 dooopa nigdy nie jest "za twarda"
To powiedzenie powtarzam sobie jak mantrę
Geometria super - też tak chciałbym Kurcze co u mnie jest skopane że mogę najmniej -3 stopnie - za nisko, brak drążków, krzywe wahacze (ale oba???)? Trzeba będzie pomyśleć przed następnym sezonem...
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 08-08-2012 00:36 |
|
|
lekkie deja vu
http://vbdgraphics.com/pix/DSC00376.JPG
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 13-08-2012 11:30 |
|
|
Lamer napisał/a:
Jutro przegląd techniczny i podejście do rejestracji.
Tak więc zamiast jednego 11 dni później ale Yes, Yes, Yes
Konieczna okazała się sterta papierów grubości nowojorskiej książki telefonicznej ale rejestracja jest zrobiona po lamersku.
Żaden diagnosta nigdy nie będzie mógł doczepić się to tego samochodu.
W skrócie
masa własna 1100kg
po zmianie homologacji liczba miejsc 2
Na podstawie ekspertyzy technicznej uprawnionego rzeczoznawcy uwzględnione przeróbki w postaci klatki bezpieczeństwa będącej integralnym elementem nadwozia oraz montaż bezwładnościowych pasów bezpieczeństwa.
W rzeczywistości taka przeróbka to zmora zarówno diagnosty i urzędnika ale wytrwałość popłaca...
Dzisiaj się upiję ale już od jutra no może pojutrze zacznę Gulfem jeździć legalnie po naszych pięknych Beskidzkich drogach.
Ufff.
Tak więc kończy się pewien etap życia i walki z projektem nazwany
Stage 1 - etap pełen krwi, potu, łez i zwątpienia na szczęście zakończony happy endem.
Teraz muszę w miarę możliwości czasowych którymi dysponuję zabrać go choć kilka razy na przejażdżkę w naturalnym środowisku do którego został stworzony zanim znów przez długie zimowe miesiące przezbrojony zostanie na Stage 2
Po analizie tego jak odbierane są specjalne numery rej. zdecydowałem się w nie nie inwestować chociaż bardzo mnie korciło.
Ze zwykłymi niestety nie było możliwości w żaden sposób nawiązać do 944 lub też S2 tak więc rejestracja jest jak jest ale przynajmniej łatwa do zapamiętania
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 13-08-2012 11:55 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
ciachu
Administrator
Postów: 4155
Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 29.01.06 |
Dodane dnia 13-08-2012 11:36 |
|
|
A jednak wyrobiłbyś się na wyjazd do SPA. Szkoda, że nie jedziesz, bo pewnie pięknie wkomponowałby się w krajobraz. Gratuluje skończonego projektu. I etapu oczywiście.
924.pl
951 '88
928 GT '90
996 4S '02
ex: 924'78, 928S2'86, 944'86 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
piterson
Użytkownik
Postów: 3497
Miejscowość: Kraków
Data rejestracji: 02.02.06 |
Dodane dnia 13-08-2012 12:00 |
|
|
ciachu napisał/a:
...bo pewnie pięknie wkomponowałby się w krajobraz
Ten tekst można rozumieć w dwójnasób Mi akurat ten gorszy przyszedł na myśl
Lamer - GRATULACJE!!!!
Mam nadzieję że kiedyś dostąpię zaszczytu przejażdżki!!!
Uchylisz rąbka tajemnicy o co chodzi ze Stage2?
944 '86 3.0
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
Cayenne S Diesel '14
Macan GTS '16
ex:
944 S2 '89 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 13-08-2012 12:06 |
|
|
Stage 2 to niejako rozwinięcie Stage 1
- Wymiana tylnego zawieszenia na takie, które raz na zawsze rozwiążę problem podskakiwania tyłu
- montaż skrzyni ze szperą i sprzęgła spiekowego.
- filtr stożkowy
- zrobienie i montaż kompletnego układu wydechowego z kwasówki
- system gaśniczy
- wył prądu
- jakiś komputer ogólnego zastosowania
- interkom
- system chłodzenia hamulców przednich
- poliwęglany
Waham się nad poszerzaniem nadwozia bo to oznacza bardzo szerokie opony a to oznacza zbyt mało mocy do takich opon.
Jak starczy cierpliwości to na 2014 będzie Stage 3 i wtedy mocy będzie dość na szerokie opony ale to zbyt odległa przyszłość aby o niej pisać
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 13-08-2012 12:30 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Misiek
Użytkownik
Postów: 3476
Miejscowość: Jelenia Góra
Data rejestracji: 16.05.07 |
Dodane dnia 11-10-2012 14:52 |
|
|
Lamer Tak przypadkiem mi się to w oczy rzuciło... w sam raz do twojego prosiaczka:
http://allegro.pl/gulf-racing-10w60-4l-super-cena-warszawa-tarchomin-i2635382678.html
było:
924 Turbo (931'82) - Ihasa green metallic niestety ... Odjechało w świat ;-(
924'81 - Alpinweiss - ponoć gdzieś jeździ koło Wrocławia
924'77 - RHD - Poszło na części
Lista turbo prosiąt w PL
Mapa Polskich Transaxli |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Lamer
Użytkownik
Postów: 1209
Miejscowość: Podbeskidzie
Data rejestracji: 29.05.11 |
Dodane dnia 11-10-2012 15:47 |
|
|
dzięki Misiek ale myślę, że pozostanę przy tym co jest zalane czyli Motul 300V chyba, że Gulf Polska będzie chciał się dołożyć do finansowania projektu
Miałem nie pisać ale skoro już odkurzyłeś temat Gulfa, który stoi w garażu zakurzony i czeka na lepsze czasy to skrobnę już przy okazji mały update.
Auto w jak mi się wydawało pełni formy pojechało do Poznania na zakończenie sezonu PCP.
Wszystko było w porządku przez mniej więcej 2,5h jazdy.
Około południa eksplozja dosłownie rozsadziła zawór sterujący płynem chłodzącym którym "zarzygałem" najwolniejszy zakręt na kartingowej części toru.
Panowie z obsługi toru pewnie zrobili fotkę mojego auta i umieścili na tablicy:
"Tych samochodów prosimy więcej nie wpuszczać na tor"
lub coś w tym stylu
Kłęby dymi unoszące się z pod maski nie wróżyły nic dobrego i poważnie bałem się, że coś się zapaliło ale na szczęście rozeszło się po kościach.
Chwała Tonie za jego postawę, który jako jedyny zatrzymał się z pytaniem czy nie potrzeba gaśnicy widząc dym wydobywający się z samochodu.
Zwłoki zostały zholowane do depo w którym pomoc cichego który zrobił bypass niczym McGyver przy pomocy przedłużki klucza dała nadzieję na dalszą jazdę tzn. zalany nowy płyn, samochód nagrzany termostaty się otworzyły wszystko cacy ( a przynajmniej tak się wydawało)
Po trzech 20-to minutowych sesjach już myślałem z którego peronu poznańskiego dworca najlepiej rzucić się skutecznie pod pociąg uzyskując najlepszy czas na poziomie 2:07 no ale plan pokrzyżowała kolejna awaria.
Samochód po wycieczce na stację benzynową jeszcze jakoś pozwolił wrócić do depo gdzie całkowicie odmówił współpracy czy jak to fajnie określił długi "rzucił palenie" i już do końca dnia nie zapalił pozostawiając mnie w roli kibica na 2 ostatnie sesje.
Nie będę się rozpisywał zbytnio ile wysiłku i zachodu kosztował mnie przyjazd do Poznania ale był to łącznie ponad 40-to godzinny maraton podczas którego przespałem 2,5godz więc chyba nie muszę dodawać, że byłem rozczarowany awarią ale także dotarło do mnie że jestem doopa nie kierowca.
Gulf jak dotąd nie doczekał się na diagnozę i nie wiem jaka będzie przyszłość tego samochodu. Mój entuzjazm mocno opadł.
Z pewnością autu należy się diagnoza i naprawa, którą przejdzie na przełomie listopada/grudnia
Z on-boardów które nagrałem wywnioskowałem, że jednak sporo kucyków musiało pouciekać na przestrzeni lat bo o ile nie mam problemów z tym że np. piterson mijał mnie w zakrętach jadąc kilka/kilkanaście km/h szybciej to już tego typu minięcie na prostej startowej kiedy ja jeździłem z nogą wspawaną w podłogę oznacza jedynie jedno dla mnie
silnik mocowo jest daleko od nominału i to chciałbym przywrócić.
Kolejny update nie nastąpi prędko bo najwcześniej początkiem Grudnia i zobaczymy jak rozwinie się sytuacja.
Z pewnością Poznań 2012 był dla mnie lekcją pokory, która wryła się mocno w pamięć ale też cennym doświadczeniem
Wystarczy tego przynudzania... następny update już będzie bardziej merytoryczny
911 F
911 G
928 S
Edytowane przez Lamer dnia 11-10-2012 15:51 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
PietroM
Użytkownik
Postów: 126
Miejscowość: Poznań/Tychy
Data rejestracji: 12.07.12 |
Dodane dnia 11-10-2012 16:22 |
|
|
chyba nie ma osoby która nie kibicuje temu projektowi i takie info naprawdę powodują opadanie kącików ust i chyba każdy też podpierając brodę jedną ręką szepcze sobie "kieeerwa" czytając to wszystko.
Natomiast to oznacza, że wszyscy kibicujemy i zarówno ściskamy poślady jak jest źle, jak ślinimy się kiedy są foty z update'ów
Twardo do przodu!
A do Gulf Polska pisz regularnie i wysyłaj filmiki - muszą ulec!
Niech kładą kasę dla ich dobra !
_____________________________
My car is not underpowered.
It's overchassied. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
simprez
Użytkownik
Postów: 5608
Miejscowość: Kraków/Myślenice
Data rejestracji: 16.05.08 |
Dodane dnia 11-10-2012 18:22 |
|
|
Co do braku mocy - primo: sprawdź czy przepustnica Ci się w pełni otwiera. Najwygodniej jest to zrobić w 2 osoby. Ewentualnie zaopatrzyć się w kijek
U mnie się nie otwierała na 100%
due: podpinałeś się do złącza diagnostycznego kiedyś?
944s US'87 - szarak
951 EU'86 - szmergiel
951 US'89 - szweja
944 US'86 - szufla
NLA 944 EU'88 - szuwar AKA serinus canar.
NLA 944s2 EU'90 - szwarc
NLA 944 US'84 - szeryf
951SR US'88 - szyszynka
szmondak (kuratela)
szarłat (kuratela)
SR EU - szczaw - kiedy zakwitnie?
szpaner (kuratela)
szwargot (kuratela)
968 EU'91 CS look - szczepionka (kuratela)
944 US'87 - szkatuła (parts store)
[K] partsy 944S,S2,T,968
Do. Or do not. There is no try. |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Qbak
Użytkownik
Postów: 7461
Miejscowość: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Data rejestracji: 03.08.07 |
Dodane dnia 11-10-2012 23:54 |
|
|
Szkoda że pierwsza impreza tak się zakończyła. Nie poddawałbym wątpliwości
kontynuowania projektu. Jeszcze będą takie imprezy gdzie banan nie będzie
Ci schodził z "gęby"
Co do Pitersona na prostej startowej. Jak wyjdzie kilkanaście lub kilkadziesiąt
km/h szybciej z zakrętu to nie tak łatwo będzie do Niego odrobić, nawet dla S2.
Może tak źle nie jest, najlepiej byłoby pojechać na hamownię, zobaczyć co i jak.
924 2.0 N/A - 83' Targa LM8U
Tor Poznań 2:04,992
Mapa Polskich Transaxli
QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
michal928
Użytkownik
Postów: 3379
Miejscowość: Raszyn
Data rejestracji: 20.10.06 |
Dodane dnia 27-02-2013 21:13 |
|
|
Załączam wykres z dzisiejszego hamowania Gulfa.
Na dolnym wykresie zalogowane parametry AFRu - opcja platna dodatkowo.
924 `76, 928 S `83 MANUAL, 931 S2 `81 (turbo), Boxster 2,5 `98, 924 '85 - bedzie kiedyś wydmucha, Boxster S `00, Boxster 2,7 `04, 931 S1 `79, 924 `78 ex Ciachowóz, 996 C4 Cabrio `00, Boxster 2,7 `01, 944 Turbo `86, 996 Turbo `03, 944 S2 `87, Boxster `98
Naprawa Porsche i nie tylko - mechanika, elektryka, modyfikacje... zapraszam (508 11 55 54) www.porschepana.pl
michal928 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez michal928 dnia 27-02-2013 21:42 |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
wit007
Użytkownik
Postów: 2479
Miejscowość: Gdynia/Warszawa
Data rejestracji: 12.02.11 |
Dodane dnia 27-02-2013 21:24 |
|
|
Pięknie!
Witek
jest: 997 '09 Tor Poznań 1:55,203
było: 964 '91 TP 2:03, 944 '85 TP 2:08, 924 '85, 996 '02
www.komunikado.pl agencja public relations |
|
Autor |
RE: 944 S2 Gulf Racing |
Jarzyna
Użytkownik
Postów: 1704
Miejscowość: Szczecin / Warszawa
Data rejestracji: 03.10.10 |
Dodane dnia 27-02-2013 21:25 |
|
|
211Km w seryjnym s2 robi wrazenie. Powodzenia w rozbudowie i czekam na odczyt z wagi po nowych zakupach
oferuję druk 3d części wszelakich i usługi filmowe - tel So9 6o6 S33
_________________________________
951 '86 us - wieprzowina - 2.5L 16V turbo... work in progress
były
Volvo s80 II - mdła wołowina - 4.4L V8 315hp - najnudniejsze 300 kunia w tej czesci galaktyki
Volvo S60 R - surowa wołowina - 2.5L 20V turbo. sprzedany
944s2 '90 - sprzedany, wypatroszony śmiga po torach europy.
VW NewBeetle V5 SportLimited - sprzedany
Mercedes C124 '95 E-Klasse Coupe - sprzedany
AlfaRomeo 156 Sportwagon 1.9 JTD - oby się Simprezowi nic nie stało.. |
|